Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

woensdag 16 januari 2019 om 14:10
Voor iedereen een 
Ik lees nog mee, maar het gaat soms te snel om op iedereen te reageren.
Dat zou mooi zijn Lise. Wellicht het uwv even bellen? Dan hoef je niet in spanning te zitten.
Hou er ook rekening mee dat het bij het uwv heel traag gaat. Dus dat dit ook een automatisch iets kan zijn.
Heb je de beslissing nog niet op papier binnen?

Dat zou mooi zijn Lise. Wellicht het uwv even bellen? Dan hoef je niet in spanning te zitten.
Hou er ook rekening mee dat het bij het uwv heel traag gaat. Dus dat dit ook een automatisch iets kan zijn.

woensdag 16 januari 2019 om 14:27
Dat was de vorige keer ook zo. Ik heb nog niets ontvangen en ga nu zelf ook niet bellen.Gele_Suikerspin schreef: ↑16-01-2019 14:10Voor iedereen een
Het viel me gewoon op en ik vind het vooral frustrerend dat ze niet duidelijk zijn.

woensdag 16 januari 2019 om 14:27
Dat zei mijn man ook al

woensdag 16 januari 2019 om 14:28
Helaas telt alleen de schriftelijke beschikking. Kan het zo zijn dat ze ZW doorbetalen tot aan het tijdstip van de beschikking? Vandaag is namelijk ‘loonstrookjes-dag’ bij het UWV.
Anders even bellen?

woensdag 16 januari 2019 om 14:35
Ja, ze betalen door tot de officiële beschikking. Maar ergens in het systeem heeft wel een wijziging plaatsgevonden want dan wordt die beslisdatum aangepast.
ZW wordt wekelijks uitbetaald trouwens.

woensdag 16 januari 2019 om 15:11
Oh ze weten de spanning wel op te voeren Lise..
Hier ook snel even een zwaai.
Vanmorgen echo van het hart laten maken, zag er op het 1e zicht prima uit. Ze gaan het nog allemaal even goed bekijken en dan krijg ik binnenkort de uitslag. Was wel gek om je hart op een echo te zien en te horen. Ik heb geen kinderwens dus daar zal ik nooit een echo van krijgen, maar heb er nu dus wel 1 gehad, alleen dan van mijn hart
Verder gaat het redelijk hier. Alleen de vermoeidheid slaat weer toe. Nog een paar drukke dagen, volgende week is het gelukkig een stuk rustiger.
Hier ook snel even een zwaai.
Vanmorgen echo van het hart laten maken, zag er op het 1e zicht prima uit. Ze gaan het nog allemaal even goed bekijken en dan krijg ik binnenkort de uitslag. Was wel gek om je hart op een echo te zien en te horen. Ik heb geen kinderwens dus daar zal ik nooit een echo van krijgen, maar heb er nu dus wel 1 gehad, alleen dan van mijn hart

Verder gaat het redelijk hier. Alleen de vermoeidheid slaat weer toe. Nog een paar drukke dagen, volgende week is het gelukkig een stuk rustiger.

woensdag 16 januari 2019 om 15:26
Spannend Kwebbel, hopelijk is het goed!
En gefeliciteerd met je opleiding trouwens.
M'n bad loopt, mijn rug is al iets minder pijnlijk en gesprek ging goed.
Straks bakkie koffie doen en in bad Netflix kijken.
En gefeliciteerd met je opleiding trouwens.
M'n bad loopt, mijn rug is al iets minder pijnlijk en gesprek ging goed.
Straks bakkie koffie doen en in bad Netflix kijken.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

woensdag 16 januari 2019 om 15:57
Ammai wat zou ik nu graag in een bad met een berg zout gaan liggen. Wel op mijn buik dan denk ik?
Dit is echt een fuck up in mijn hoofd. Want het doet echt pijn. Vandaag is de ergste dag. En Damn, mijn eigen vriend die leeft dus 24/7 met een veel ergere wond en is zo vaak geoppereerd. Ik zei altijd al van, ik zou met heel veel mensen willen ruilen, maar sorry lieverd niet met jou. En ik leef mijn leven niet omdat ik me tegen laat houden door paniekaanvallen en een stomme “schijnwereld” (dingen die geweest zijn, angsten die niet meer realistisch zijn) in mijn hoofd die ik maar niet uit kan zetten.
En ik wil alles bij elkaar schelden want niet recht kunnen zitten is niet goed voor mijn fibro lijf. Ik heb vannochtend zelfs maar een uur plat op mijn buik gelegen en daar heb ik echt een hekel aan. Net een fucking walvis op mijn bed.

Dit is echt een fuck up in mijn hoofd. Want het doet echt pijn. Vandaag is de ergste dag. En Damn, mijn eigen vriend die leeft dus 24/7 met een veel ergere wond en is zo vaak geoppereerd. Ik zei altijd al van, ik zou met heel veel mensen willen ruilen, maar sorry lieverd niet met jou. En ik leef mijn leven niet omdat ik me tegen laat houden door paniekaanvallen en een stomme “schijnwereld” (dingen die geweest zijn, angsten die niet meer realistisch zijn) in mijn hoofd die ik maar niet uit kan zetten.
En ik wil alles bij elkaar schelden want niet recht kunnen zitten is niet goed voor mijn fibro lijf. Ik heb vannochtend zelfs maar een uur plat op mijn buik gelegen en daar heb ik echt een hekel aan. Net een fucking walvis op mijn bed.

woensdag 16 januari 2019 om 19:24
Je kunt pijn en leed nu eenmaal niet vergelijken, Yellow. Het is niet dat jij je nu aanstelt omdat een ander het erger zou hebben.
We balen allemaal soms ook van relatief minder pijnlijke dingen (zoals ik gisteren, toen ik een vallende cactus opving
)
Verder zijn geestelijke struggles net zo ‘echt’ als lichamelijke. Misschien nog wel ongrijpbaarder en daarmee lastiger in te schatten en te behandelen.
Alles bij elkaar schelden lost helemaal niks op. Maar het lucht wél op. Dus ik zou zeggen: ga je gang
We balen allemaal soms ook van relatief minder pijnlijke dingen (zoals ik gisteren, toen ik een vallende cactus opving

Verder zijn geestelijke struggles net zo ‘echt’ als lichamelijke. Misschien nog wel ongrijpbaarder en daarmee lastiger in te schatten en te behandelen.
Alles bij elkaar schelden lost helemaal niks op. Maar het lucht wél op. Dus ik zou zeggen: ga je gang

woensdag 16 januari 2019 om 19:36
Ik las vanmorgen over een onderzoek naar wat het beste werkt tegen fybro.
Ze zochten nog meer proefpersonen geloof ik.
Er was nu al duidelijk dat een combinatie van cbd én thc in bepaalde dosis goed werkt.
Dat willen ze nog verder gaan onderzoeken.
Wie weet is er in de toekomst wel een pilletje voor.
Ik ben weer eens gesloopt na mijn werkdag. Zolang ik bezig ben gaat het wel maar als ik eenmaal thuis zit, verga ik van de pijn en kan ik niet meer op of om.
Ik heb het ook vreselijk koud altijd na mijn werk ( koude omgeving, veel met
koud water bezig)
Ga mijn elektrische deken maar eens aanzetten op hoog.
Ze zochten nog meer proefpersonen geloof ik.
Er was nu al duidelijk dat een combinatie van cbd én thc in bepaalde dosis goed werkt.
Dat willen ze nog verder gaan onderzoeken.
Wie weet is er in de toekomst wel een pilletje voor.
Ik ben weer eens gesloopt na mijn werkdag. Zolang ik bezig ben gaat het wel maar als ik eenmaal thuis zit, verga ik van de pijn en kan ik niet meer op of om.
Ik heb het ook vreselijk koud altijd na mijn werk ( koude omgeving, veel met
koud water bezig)
Ga mijn elektrische deken maar eens aanzetten op hoog.
lientje69 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 19:45
0.16% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

woensdag 16 januari 2019 om 21:36
Even een
Spannend Lise, ben benieuwd wat er nou uiteindelijk uitkomt bij het UWV
Vervelend Yellow, die ontsteking
Lekker even rusten, Lientje
Nartjie, krijg je de pomp al bijna? Ben je er weer een beetje bij?
Verder doe ik geen lijstje hoor. Ik weet dat ik nu al weer iemand vergeet, waar ik tijdens het lezen echt op wilde reageren.
Heb net yoga gehad. Merk dat ik bepaalde houdingen al beter kan, ondanks dat ik een paar maanden niet geweest ben. Dat is best leuk.
Ik denk dat rustige yoga ook heel goed kan werken voor mensen met fibro, maar ik ben ook bang dat fibro nog een verzamelnaam is voor verschillende factoren van pijn, met een soort zelfde beeld.
Ik hoop dat er wat komt.
Ik hoef gelukkig geen thc/cbd te gebruiken. Merk wel dat met de kou van de afgelopen tijd m'n knieën weer meer last geven.
Nu lekker naar bed
Toedels!

Spannend Lise, ben benieuwd wat er nou uiteindelijk uitkomt bij het UWV
Vervelend Yellow, die ontsteking
Lekker even rusten, Lientje

Nartjie, krijg je de pomp al bijna? Ben je er weer een beetje bij?

Verder doe ik geen lijstje hoor. Ik weet dat ik nu al weer iemand vergeet, waar ik tijdens het lezen echt op wilde reageren.
Heb net yoga gehad. Merk dat ik bepaalde houdingen al beter kan, ondanks dat ik een paar maanden niet geweest ben. Dat is best leuk.
Ik denk dat rustige yoga ook heel goed kan werken voor mensen met fibro, maar ik ben ook bang dat fibro nog een verzamelnaam is voor verschillende factoren van pijn, met een soort zelfde beeld.
Ik hoop dat er wat komt.
Ik hoef gelukkig geen thc/cbd te gebruiken. Merk wel dat met de kou van de afgelopen tijd m'n knieën weer meer last geven.
Nu lekker naar bed
Toedels!
Later is nu
woensdag 16 januari 2019 om 21:45
Slaap lekker Dreamer .
Ik heb inmiddels al het nodige aan pijnmedicatie naar binnen gegooid maar het werkt nog niet erg.
Zie een beetje tegen de nacht op.
Morgen moet ik met moeder op pad ( medisch) dus rust zit er niet echt in. Kan wel uitslapen tot kwart voor 8 gelukkig ( vanmorgen ging de wekker om kwart voor 6)
Ik heb inmiddels al het nodige aan pijnmedicatie naar binnen gegooid maar het werkt nog niet erg.
Zie een beetje tegen de nacht op.
Morgen moet ik met moeder op pad ( medisch) dus rust zit er niet echt in. Kan wel uitslapen tot kwart voor 8 gelukkig ( vanmorgen ging de wekker om kwart voor 6)
donderdag 17 januari 2019 om 08:24
Bah . Wat een rotnacht.
Sukkelde gelukkig uiteindelijk in slaap maar elk uur weer wakker.
Ook nu nog heel veel pijn.
Zo met moeder op stap dus ik hoop dat als ik eenmaal op gang ben het wat zakt want het is wel héél heftig opeens weer.
Normaal is het, weliswaar met flink pijnstillers, leefbaar. Niet prettig maar te doen.
Maar nu....
Hier merk ik dus aan dat, naarmate ik ouder word, dit werk gewoon te zwaar voor me word.
Komt ook doordat het steeds drukker is gaan worden op het werk.
Vroeger kon ik nog wel eens een paar uurtjes eerder weg maar tegenwoordig kan ik de werkdag nog wel 3 uur langer maken. En dan is het nog niet af qua werk.
Sukkelde gelukkig uiteindelijk in slaap maar elk uur weer wakker.
Ook nu nog heel veel pijn.
Zo met moeder op stap dus ik hoop dat als ik eenmaal op gang ben het wat zakt want het is wel héél heftig opeens weer.
Normaal is het, weliswaar met flink pijnstillers, leefbaar. Niet prettig maar te doen.
Maar nu....
Hier merk ik dus aan dat, naarmate ik ouder word, dit werk gewoon te zwaar voor me word.
Komt ook doordat het steeds drukker is gaan worden op het werk.
Vroeger kon ik nog wel eens een paar uurtjes eerder weg maar tegenwoordig kan ik de werkdag nog wel 3 uur langer maken. En dan is het nog niet af qua werk.