Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

maandag 14 januari 2019 om 18:14
Inderdaad. De arts zei echter ook wel dat niet alle huisartse dat doen.
Ik ga maar eens nadenken of ik daarover met hem in gesprek ga.
maandag 14 januari 2019 om 19:00
Vandaag samen met man wanden geschuurd en geschilderd.
Het begint er al een beetje echt uit te zien. Vanavond gaat man aan de plafonds beginnen. Als die erin zitten kunnen we die ook plamuren, schuren en schilderen.
Dan behangen. En dan even afwachten wanneer het laminaat binnenkomt.
Verder wachten we nog steeds op bericht over nieuw werk voor man. Als dit bedrijf eind van de week niets heeft laten horen, gaat man verder kijken.
Werk genoeg hier in en om huis maar dat brengt geen geld in het laatje.
Het begint er al een beetje echt uit te zien. Vanavond gaat man aan de plafonds beginnen. Als die erin zitten kunnen we die ook plamuren, schuren en schilderen.
Dan behangen. En dan even afwachten wanneer het laminaat binnenkomt.
Verder wachten we nog steeds op bericht over nieuw werk voor man. Als dit bedrijf eind van de week niets heeft laten horen, gaat man verder kijken.
Werk genoeg hier in en om huis maar dat brengt geen geld in het laatje.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
maandag 14 januari 2019 om 19:29
Nee
Wel wordfeud

maandag 14 januari 2019 om 20:42
Lekker nartjie!
Het geeft mij altijd zo'n geruststellend gevoel . Luisteren naar het geknabbeld van een dier.

maandag 14 januari 2019 om 20:53
Ik tot gisterenavond ook niet haha. Maar ik was bij een familielid en ik had haar wel vaker dat spelletje zien spelen, maar heb daar nooit naar gevraagd. Tot gisterenavond. Ik vind het echt leuk. Verslavend ook haha.
maandag 14 januari 2019 om 23:38

dinsdag 15 januari 2019 om 09:40
Lise, fijn dat jullie je serieus genomen voelden. Hopelijk slaat de zenuwblokkade alsnog aan. Anders heb je nu in elk geval een meedenkende arts gevonden.
Wat ik me afvroeg: wat is eigenlijk de reden dat ze de hernia niet willen opereren? Als de hernia niet meer langs de zenuw schuurt, lijkt dat me toch wel verlichting te geven. Dit heb je vast al een keer uitgelegd, maar ik lees pas sinds kort mee.
Sterkte met je oma!
Wat ik me afvroeg: wat is eigenlijk de reden dat ze de hernia niet willen opereren? Als de hernia niet meer langs de zenuw schuurt, lijkt dat me toch wel verlichting te geven. Dit heb je vast al een keer uitgelegd, maar ik lees pas sinds kort mee.
Sterkte met je oma!