Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
vrijdag 11 januari 2019 om 18:03
Mijn vriendin had ook iets met een dame die het ene moment wilde trouwen en als vriendin niet wildenthoisiast ook bruidsjurken ging appen en huizen om in samen te wonen, had ze ook altijd ineens een date of gemekker over andere vrouwen.Maris_90 schreef: ↑11-01-2019 16:06Niet echt een date-blamage, wel een raar verhaal.
Ongeveer anderhalf jaar terug een date gehad met een vrouw, ging op zich best goed, vond ik. Al vond ze mij toch niet echt haar type, of zo. Ik was niet stoer genoeg, of iets dergelijks. Ik vond haar eigenlijk wel leuk (ook gezegd) maar ze wilde wel regelmatig afspreken als vrienden en iig contact blijven houden. Nou, met appen op zich niet zoveel mis, al ga ik niet meer met haar daten natuurlijk.
Nou heeft ze er dus een handje van om mij telkens te appen hoe het gaat.. En als ik dan vraag hoe het met haar gaat komt steevats het antwoord "oh ik had vandaag een date" gevolgd met "zeg, heb jij zin om nog eens af te spreken?" (waarop ik tot nu toe eigenlijk altijd nee zei) en vervolgens gaat ze in geuren en kleuren vertellen over haar date en hoe fantastisch die vrouw wel niet was en hoe verliefd ze wel niet is, om vervolgens een dag later te appen dat het "alweer over is, want de klik was er toch niet" En hoe kut het wel niet is dat niemand haar ziet staan. Toen ik zei dat ik haar in eerste instantie wel leuk vond (nu allang niet meer) maar zij de boot afhield reageerde ze daar een beetje vreemd op.
Laatst sprak ze me weer aan en weer met een "je raad nooit wat ik vandaag had" dus ik heel droog "een date, zoals de afgelopen 20 keer?" toen was ze me toch een partij kwaadmaar die had ze dus wel. En weer niks geworden. Snap niet dat ze hier steeds over begint.
' hey ik heb vanavond een feest, zo spannend want die en die komt ook (vriendin kende die persoon niet)'
En dan foto appen van die vrouw die ook kwam en appen 'echt mijn type maar ik blijf je trouw hoor! '
Tijdens het feest 'ik heb het echt moeilijk nu. Ze probeert me steeds te zoenen/heeft mijn borsten gepakt etc/ zeg dat de je van me houdt want mijn hormonen...'
Dit was dus gewoon iemand van in de vijftig. Met spelling van een puber trouwens.
Heel vreemd gedrag.
Maar we hebben ons er kostelijk mee vermaakt
We appen nu de hele tijd naar elkaar 'ik heb t egttt moeilijk nu, zeg dat je van me hout, me hormonennnn!' (en dan een foto van een saaie bijeenkomst van werk ofzo).
vrijdag 11 januari 2019 om 18:41
Haha ik ga stuk.. wat een figuur.Het-groepje schreef: ↑11-01-2019 18:03
We appen nu de hele tijd naar elkaar 'ik heb t egttt moeilijk nu, zeg dat je van me hout, me hormonennnn!' (en dan een foto van een saaie bijeenkomst van werk ofzo).
Ik had ook zo'n ex. Alleen was dat een heteroman die beweerde dat de lesbische vrouwen niet van hem af konden blijven. Tuurlijk.
Deze vrouw stuurt ook ngevraagd foto's waar ze dan mee date. Pochen hoe fantastisch ze zijn. Op een gegeven moment was ze met 3vrouwen tegelijk aan het daten? En op eentje was ze raaaaaazend verliefd. Ging ze mij om "raad" vragen dus ik zei dat ze niet zo moeilijk moest doen en het gewoon moest zeggen want dadelijk ging ze er van door met een ander "Ja ben zo verliefd maar zeg het echt nog niet hoor echt het nog even af blabla" 2 dagen later was ze ineens niet verliefd want ineens was de klik weg. Geloof je toch zelf niet. Volgens mij aan vorm van aandachtzoeken.
woensdag 16 januari 2019 om 17:38
Kerel van tinder die 'tinder gebruikte als sociaal experiment' en zich afvroeg waarom ik op zijn profiel had gereageerd. Had een hele vragenlijst. Zit dan gewoon semi-ongemakkelijk een koffie met prietpraat uit en zeg dan beleefd dat je het niet ziet zitten!
Oh en een Ier waar ik een discussie mee had in een kroeg. Ik stelde voor de discussie een andere keer af te maken want ik vond het razend interessant maar moest naar huis. Denkt hij dat het een date is, dus wat volgt is een superongemakkelijke avond (ik was groen en verlegen, nu had ik er denk ik om kunnen lachen en hem kunnen zeggen dat het geen date is). Hij deponeert juweeltjes als 'alleen mensen die hebben gereisd hebben levenservaring en jij dus niet'. Ik vond hem reteirritant, er was 0 interessant gesprek en die leuke discussie kwam ook niet terug. Gewoon doei gezegd op het eind, geen zoen etc en dacht ik ghost hem gewoon (weer iets wat ik nu anders aan zou pakken overigens). Maar hij bleef me ELKE OCHTEND om 6 uur 's ochtends appen van goedemorgen en dat ik zo mooi ben blabla. Toch maar gezegd dat ik geen interesse heb. Man man
Oh en een Ier waar ik een discussie mee had in een kroeg. Ik stelde voor de discussie een andere keer af te maken want ik vond het razend interessant maar moest naar huis. Denkt hij dat het een date is, dus wat volgt is een superongemakkelijke avond (ik was groen en verlegen, nu had ik er denk ik om kunnen lachen en hem kunnen zeggen dat het geen date is). Hij deponeert juweeltjes als 'alleen mensen die hebben gereisd hebben levenservaring en jij dus niet'. Ik vond hem reteirritant, er was 0 interessant gesprek en die leuke discussie kwam ook niet terug. Gewoon doei gezegd op het eind, geen zoen etc en dacht ik ghost hem gewoon (weer iets wat ik nu anders aan zou pakken overigens). Maar hij bleef me ELKE OCHTEND om 6 uur 's ochtends appen van goedemorgen en dat ik zo mooi ben blabla. Toch maar gezegd dat ik geen interesse heb. Man man
woensdag 16 januari 2019 om 21:53
Nouja niet echt een date verhaal maar ik vind het wel te hilarisch om hem niet te vertellen.
Ik had een match via de app Bumble. Ik begon met praten en al snel vroeg hij waarom ik hem geliked had. Ik gaf aan dat hij leuke foto’s had en een fijne uitstraling. Hierop zei hij dat hij deze informatie wel goed kon gebruiken en bedankte mij. Ik dacht dat gewoon een beetje gek was en zei er verder niks over. Even later zei hij dat hij zich af vroeg waarom hij nu zoveel matches kreeg. Dus ik zei iets in de trant van: jij bent wel zelfverzekerd van jezelf zeg. Hij stuurde ineens een foto van zijn chat pagina, met verschillende matches. En hierna nog een, maar dan maar met 1 gesprek. Ik vroeg of hij 2 accounts had. Hij zei dat degene met 1 gesprek zijn echte account was. En deze waarop ik met hem praate fake was en zn foto’s van internet kwamen. Ik zei dat ik even een grote mindfuck had. (Want waarom zou je dit zo openlijk vertellen?) hij zei dat hij voor zn scriptie onderzoek deed naar de effecten van uiterlijk in social media oid. Hij bedankte mij voor mijn deelname en zei dat we elkaar wie weet ooit nog tegen kwamen. Hierna werd ik untmatched :’)
Ik had een match via de app Bumble. Ik begon met praten en al snel vroeg hij waarom ik hem geliked had. Ik gaf aan dat hij leuke foto’s had en een fijne uitstraling. Hierop zei hij dat hij deze informatie wel goed kon gebruiken en bedankte mij. Ik dacht dat gewoon een beetje gek was en zei er verder niks over. Even later zei hij dat hij zich af vroeg waarom hij nu zoveel matches kreeg. Dus ik zei iets in de trant van: jij bent wel zelfverzekerd van jezelf zeg. Hij stuurde ineens een foto van zijn chat pagina, met verschillende matches. En hierna nog een, maar dan maar met 1 gesprek. Ik vroeg of hij 2 accounts had. Hij zei dat degene met 1 gesprek zijn echte account was. En deze waarop ik met hem praate fake was en zn foto’s van internet kwamen. Ik zei dat ik even een grote mindfuck had. (Want waarom zou je dit zo openlijk vertellen?) hij zei dat hij voor zn scriptie onderzoek deed naar de effecten van uiterlijk in social media oid. Hij bedankte mij voor mijn deelname en zei dat we elkaar wie weet ooit nog tegen kwamen. Hierna werd ik untmatched :’)
donderdag 17 januari 2019 om 09:54
Deeeemilove schreef: ↑16-01-2019 21:53
hij zei dat hij voor zn scriptie onderzoek deed naar de effecten van uiterlijk in social media oid. Hij bedankte mij voor mijn deelname en zei dat we elkaar wie weet ooit nog tegen kwamen. Hierna werd ik untmatched :’)
Bizar.
Dat mensen met leuke foto's meer aandacht krijgen, is een open deur van hier tot Tokio. Wat een rare gast zeg. Ook onbeschoft om je zomaar ongevraagd als proefkonijn te gebruiken.
donderdag 17 januari 2019 om 15:04
Mijn dates zijn op 2 na allemaal na max een half uur weggegaan ze moesten onverhoopt weg zeiden ze. In het begin maakte ik me wel zorgen dat er iets thuis was gebeurd of op hun werk. Bijv zelfmoord ofzo of een ongeluk. Maar goed dat heb ik gelukkig niet meer. 1 date was wel heel mooi maar hij keek steeds op zijn horloge. Dat vond ik onbeleefd maar verder was hij wel netjes.
.
donderdag 17 januari 2019 om 20:31
Geen date maar wel een contact op een site, toen mijn man net weg was.
Man was weduwnaar zei hij. Paar leuke berichten gewisseld maar was er echt niet aan toe. Bovendien ging hij inhoudelijk nergens op in, beantwoordde niet één vraag. En dan hebben we het over oppervlakkige dingen, zoals hobby, muzieksmaak, etc.
Ben dus gestopt met reageren. Hij ging gewoon door. Goedemorgen schatje. Hoe gaat het vandaag? Wtf? Hoezo schatje? Ik had hem nog nooit gezien.
Na een week of zo, waarin ik niets meer had gestuurd zegt hij: ik vind je leuk, laten we afspreken.
Hoe weet je dat nou als we niet één fatsoenlijk gesprek gehad hebben?
Man was weduwnaar zei hij. Paar leuke berichten gewisseld maar was er echt niet aan toe. Bovendien ging hij inhoudelijk nergens op in, beantwoordde niet één vraag. En dan hebben we het over oppervlakkige dingen, zoals hobby, muzieksmaak, etc.
Ben dus gestopt met reageren. Hij ging gewoon door. Goedemorgen schatje. Hoe gaat het vandaag? Wtf? Hoezo schatje? Ik had hem nog nooit gezien.
Na een week of zo, waarin ik niets meer had gestuurd zegt hij: ik vind je leuk, laten we afspreken.
Hoe weet je dat nou als we niet één fatsoenlijk gesprek gehad hebben?
vrijdag 18 januari 2019 om 09:52
Mijn meest bizarre date is nooit een date geworden omdat de aanloop al te bizar was om het door te laten gaan.
Elkaar ontmoet op een datingsite, ze (ik ben een man) woonde in de buurt, leek op zich leuk, maar gedurende de paar dagen dat we belden werd het steeds aparter. Het probleem was dat we niet snel konden afspreken vanwege haar dochter en mijn werk dus de eerste date zou pas een week later zijn maar tussendoor spraken we elkaar wel via de telefoon.
Ze vertelde steeds meer over zichzelf dus ik ontdekte dat ze boven haar moeder woonde. Oke.. kan, soms juist een uitkomst.
Een paar dagen later vertelde ze dat haar ex, de vader van haar kind bij haar moeder in woonde. Dat begon ik toch al redelijk vreemd te vinden en niet perse iets waar ik me in wilde begeven.
Tot slot belde ze ineens een keer zonder aankondiging om 23.30 uur op omdat ze wist dat ik die avond tot laat had moeten werken (hoorde bij mijn toenmalige werk, late dienst tot 23.00 uur) en ze dacht 'dat ik dan wel behoefte had om met iemand te praten...' Ja oke... ergens heel attent, maar gecombineerd met alle andere zaken en het feit dat ik al jarenlang die diensten draaide en echt niet ineens behoefte had aan een soort nagesprek nu zij er was, besloot ik de dag voor de date het af te zeggen.
Niet echt een eenvoudig gesprek, maar wel netjes per telefoon gedaan...vond ik al heel wat en ook best lastig. Ze pakte het niet echt goed op, ging de discussie aan over dat we elkaar nog echt moesten leren kennen en dat ik dat nu geen kans gaf... had ze op zich gelijk in, maar ik had gewoon geconcludeerd dat wat ik nu al wist genoeg was om het niet meer te zien zitten. Geen punten waar een discussie nog iets aan verandert...los van het feit dat discussieren over wel of niet met iemand op date gaan niet echt een leuk 'voorspel' is.
Ik had dom genoeg ook nog met haar afgesproken dat ze mij op zou halen, wat ik normaal nooit zou doen maar nu ineens wel gebeurde, dus ze wist wel al waar ik woonde en ik ben een paar dagen best benauwd geweest dat ze me nog zou opzoeken. Heeft ze gelukkig niet gedaan. Of heb ik in ieder geval niet gemerkt.
Elkaar ontmoet op een datingsite, ze (ik ben een man) woonde in de buurt, leek op zich leuk, maar gedurende de paar dagen dat we belden werd het steeds aparter. Het probleem was dat we niet snel konden afspreken vanwege haar dochter en mijn werk dus de eerste date zou pas een week later zijn maar tussendoor spraken we elkaar wel via de telefoon.
Ze vertelde steeds meer over zichzelf dus ik ontdekte dat ze boven haar moeder woonde. Oke.. kan, soms juist een uitkomst.
Een paar dagen later vertelde ze dat haar ex, de vader van haar kind bij haar moeder in woonde. Dat begon ik toch al redelijk vreemd te vinden en niet perse iets waar ik me in wilde begeven.
Tot slot belde ze ineens een keer zonder aankondiging om 23.30 uur op omdat ze wist dat ik die avond tot laat had moeten werken (hoorde bij mijn toenmalige werk, late dienst tot 23.00 uur) en ze dacht 'dat ik dan wel behoefte had om met iemand te praten...' Ja oke... ergens heel attent, maar gecombineerd met alle andere zaken en het feit dat ik al jarenlang die diensten draaide en echt niet ineens behoefte had aan een soort nagesprek nu zij er was, besloot ik de dag voor de date het af te zeggen.
Niet echt een eenvoudig gesprek, maar wel netjes per telefoon gedaan...vond ik al heel wat en ook best lastig. Ze pakte het niet echt goed op, ging de discussie aan over dat we elkaar nog echt moesten leren kennen en dat ik dat nu geen kans gaf... had ze op zich gelijk in, maar ik had gewoon geconcludeerd dat wat ik nu al wist genoeg was om het niet meer te zien zitten. Geen punten waar een discussie nog iets aan verandert...los van het feit dat discussieren over wel of niet met iemand op date gaan niet echt een leuk 'voorspel' is.
Ik had dom genoeg ook nog met haar afgesproken dat ze mij op zou halen, wat ik normaal nooit zou doen maar nu ineens wel gebeurde, dus ze wist wel al waar ik woonde en ik ben een paar dagen best benauwd geweest dat ze me nog zou opzoeken. Heeft ze gelukkig niet gedaan. Of heb ik in ieder geval niet gemerkt.
vrijdag 18 januari 2019 om 11:05
ik was 16
ik ging stiekem afspreken met dacht ik een jongen van 18 uit een ander deel van Nederland
hij zou richting mijn stad reizen
foto's gehad van kennelijk zijn jonge jaren.
Hij kwam, hij bleek 30 te zijn, naïef en dom als ik was heb ik wel de hele dag met hem doorgebracht.
Ouders in volle paniek want ik bleek niet op mijn kamer te zijn toen ze thuis kwamen (ze waren zelfs samen een dagje weg met zijn tweeën en ze vonden dat ik en mijn broers wel een dag alleen konden zijn)
Uiteraard die dag gekozen om af te spreken
Het was een vervelende man die niet wou dat ik wegging en bijna huilend smeekte dat ik niet weg zou gaan,
Het was zomer dus lang warm buiten
een paar mensen viel het tafereel echter op en kwam opeens vaker langs met hond en kinderwagen, toen hij ging plassen tegen een boom heb ik de kans gewaagd weg te gaan
wel huilend, toen ik langs een tuin liep zag ik die mensen van eerder. die hebben mij opgevangen, wouden mij naar huis brengen, dat mocht halverwege van mij
toen ik thuis kwam brak het thuis los
politie was onderweg, mijn ouders wouden me als vermist opgeven en omdat ik geen zin had om mijn verhaal te vertellen dat ik voor mijn idee gedwongen was bij hem te blijven en ook geen onderzoek wou naar de man heb ik besloten te doen alsof alles mijn idee was
maanden later bleek hij in zijn woonplaats opgepakt te zijn voor een seksuele misdrijf (nog eerder plaatsgevonden dan ons ontmoeting)
ik herkende hem aan de beschrijving van uiterlijke kenmerken en zijn auto
(waar ik gelukkig niet in wou)
het was geen date achteraf maar heb er wel enorm spijt van gehad dat ik niet eerlijk ben geweest
heb het mijn ouders jaren later wel opgebiecht in mindere mate dan hier nu
ik ging stiekem afspreken met dacht ik een jongen van 18 uit een ander deel van Nederland
hij zou richting mijn stad reizen
foto's gehad van kennelijk zijn jonge jaren.
Hij kwam, hij bleek 30 te zijn, naïef en dom als ik was heb ik wel de hele dag met hem doorgebracht.
Ouders in volle paniek want ik bleek niet op mijn kamer te zijn toen ze thuis kwamen (ze waren zelfs samen een dagje weg met zijn tweeën en ze vonden dat ik en mijn broers wel een dag alleen konden zijn)
Uiteraard die dag gekozen om af te spreken
Het was een vervelende man die niet wou dat ik wegging en bijna huilend smeekte dat ik niet weg zou gaan,
Het was zomer dus lang warm buiten
een paar mensen viel het tafereel echter op en kwam opeens vaker langs met hond en kinderwagen, toen hij ging plassen tegen een boom heb ik de kans gewaagd weg te gaan
wel huilend, toen ik langs een tuin liep zag ik die mensen van eerder. die hebben mij opgevangen, wouden mij naar huis brengen, dat mocht halverwege van mij
toen ik thuis kwam brak het thuis los
politie was onderweg, mijn ouders wouden me als vermist opgeven en omdat ik geen zin had om mijn verhaal te vertellen dat ik voor mijn idee gedwongen was bij hem te blijven en ook geen onderzoek wou naar de man heb ik besloten te doen alsof alles mijn idee was
maanden later bleek hij in zijn woonplaats opgepakt te zijn voor een seksuele misdrijf (nog eerder plaatsgevonden dan ons ontmoeting)
ik herkende hem aan de beschrijving van uiterlijke kenmerken en zijn auto
(waar ik gelukkig niet in wou)
het was geen date achteraf maar heb er wel enorm spijt van gehad dat ik niet eerlijk ben geweest
heb het mijn ouders jaren later wel opgebiecht in mindere mate dan hier nu
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 18 januari 2019 om 11:37
Ik heb voor de rest eigenlijk verder nooit gedate
Ik zag dit echt als een date
Iedereen kwam ik tegen via internet (het waren er niet veel hoor) (3 maar)
Ik ontmoette ze dan op een neutrale terrein na die nare ervaring en soms kwam ik later op de afspraak omdat ik eerst stiekem wou zien wie het was ( 2 waren toen ook uit mijn woonplaats)
en mijn zus heb ik altijd op de hoogte gesteld als ik een afspraak had en waar en achteraf heb ik gehoord dat zij of een vriendin van haar of haar partner toen die tijd in de buurt waren om het in de gaten houden,
Later bleek dat mijn ouders ook op de hoogte waren en blij waren met de extra ogen
bij mijn huidige partner heb ik mijn ouders op de hoogte gesteld omdat die ook uit een ander deel van het land kwam (en omdat er toen veel verhalen waren over loverboys)
Mijn vader heeft hem zelf aan de telefoon gehad toen ik uitlegde aan mijn vriend waarom hij dat wou. de avond voor dat we elkaar voor het eerst echt ontmoeten (Voorheen was het dus een half jaar webcams via msn)
Op zijn eigen verzoek heeft hij die dag ook mijn ouders ontmoet wat hij nu ruim 12 jaar later nog steeds als een fijne ervaring ziet. (mijn vader vond dat ook) *(hij is overleden)
ik merk dat mijn interpunctie nu even niet goed is, aub daar geen commentaar op, heb het verbeterd waar ik zelf zie
Ik zag dit echt als een date
Iedereen kwam ik tegen via internet (het waren er niet veel hoor) (3 maar)
Ik ontmoette ze dan op een neutrale terrein na die nare ervaring en soms kwam ik later op de afspraak omdat ik eerst stiekem wou zien wie het was ( 2 waren toen ook uit mijn woonplaats)
en mijn zus heb ik altijd op de hoogte gesteld als ik een afspraak had en waar en achteraf heb ik gehoord dat zij of een vriendin van haar of haar partner toen die tijd in de buurt waren om het in de gaten houden,
Later bleek dat mijn ouders ook op de hoogte waren en blij waren met de extra ogen
bij mijn huidige partner heb ik mijn ouders op de hoogte gesteld omdat die ook uit een ander deel van het land kwam (en omdat er toen veel verhalen waren over loverboys)
Mijn vader heeft hem zelf aan de telefoon gehad toen ik uitlegde aan mijn vriend waarom hij dat wou. de avond voor dat we elkaar voor het eerst echt ontmoeten (Voorheen was het dus een half jaar webcams via msn)
Op zijn eigen verzoek heeft hij die dag ook mijn ouders ontmoet wat hij nu ruim 12 jaar later nog steeds als een fijne ervaring ziet. (mijn vader vond dat ook) *(hij is overleden)
ik merk dat mijn interpunctie nu even niet goed is, aub daar geen commentaar op, heb het verbeterd waar ik zelf zie
vrijdag 18 januari 2019 om 11:55
Oh thanks, dat ga ik meteen doen!
vrijdag 18 januari 2019 om 12:04
Een vriendin van mij had in haar profiel aangegeven dat ze niet valt op mannen met een tatoeage dus dat die mannen niet hoefden te reageren. Ze kreeg contact met een leuke man en ze had met hem afgesproken. Het klikte aan beide kanten en zo volgden er nog meer dates. Na een aantal dates heeft ze hem mee naar binnen gevraagd toen hij haar thuis bracht. Ze begonnen wat te vrijen en toen ze zijn shirt uit deed toen bleek dat hij over zijn hele rug een grote tatoeage van een indiaan had. Zij droogde daar spontaan van op en hij was boos en beledigd dat ze hem daarop af wees. Hij was ook boos dat zij hem eerst op zat te geilen en ineens geen seks meer wilde. Met moeite heeft ze hem de deur uit gekregen. Hij heeft haar helemaal verrot gescholden.
vrijdag 18 januari 2019 om 15:45
Jaren geleden had ik een date, en heel naïef bij die man thuis, zijn zoontje van 2 sliep boven en we konden even geen andere datum plannen.
We hadden een redelijk gezellige avond gehad, maar ik wist al meteen dat dit de laatste date zou zijn.
Het werd voor mij tijd om op te stappen. Liep naar de gang, ik trok mijn jas aan. Draaide mij om naar hem om gedag te zeggen en in mijn ooghoeken zag ik dat hij 'iets' aan het doen was met zijn handen. Ik geef hem 3 zoenen op zijn wang en bedank hem voor de gezellige avond, vervolgens pakt hij mijn hand vast en legde hem subtiel op zijn ontblootte erectie.... Wow, die zag ik even niet aankomen. Tuurlijk ging ik meteen op mijn knieën om hem nogmaals te bedanken... Not. Snel de voordeur opgezocht.
We hadden een redelijk gezellige avond gehad, maar ik wist al meteen dat dit de laatste date zou zijn.
Het werd voor mij tijd om op te stappen. Liep naar de gang, ik trok mijn jas aan. Draaide mij om naar hem om gedag te zeggen en in mijn ooghoeken zag ik dat hij 'iets' aan het doen was met zijn handen. Ik geef hem 3 zoenen op zijn wang en bedank hem voor de gezellige avond, vervolgens pakt hij mijn hand vast en legde hem subtiel op zijn ontblootte erectie.... Wow, die zag ik even niet aankomen. Tuurlijk ging ik meteen op mijn knieën om hem nogmaals te bedanken... Not. Snel de voordeur opgezocht.
vrijdag 18 januari 2019 om 15:48
Oh wat ergBroodjekroket2 schreef: ↑18-01-2019 15:45Jaren geleden had ik een date, en heel naïef bij die man thuis, zijn zoontje van 2 sliep boven en we konden even geen andere datum plannen.
...
vrijdag 18 januari 2019 om 15:56
FreakBroodjekroket2 schreef: ↑18-01-2019 15:45Jaren geleden had ik een date, en heel naïef bij die man thuis, zijn zoontje van 2 sliep boven en we konden even geen andere datum plannen.
vrijdag 18 januari 2019 om 16:25
vrijdag 18 januari 2019 om 17:04
Ging met iemand die ik kende via een datingsite naar een pretpark. Hij maakte steeds opmerkingen in de trant dat vrouwen niet hoefden te studeren en werken enzo. Toen ik daar op reageerde was ik ‘wel erg bijdehand’. Was er op een gegeven moment wel klaar mee, toen zouden we samen naar het station lopen (we hoeven gelukkig niet met dezelfde trein).
Ik ging nog even naar het toilet, hij zou wachten. Ik heb hem nooit meer teruggezien en er ook nooit iets meer van gehoord. Hij was verdwenen, foetsie.
Ik ging nog even naar het toilet, hij zou wachten. Ik heb hem nooit meer teruggezien en er ook nooit iets meer van gehoord. Hij was verdwenen, foetsie.
vrijdag 18 januari 2019 om 17:09
Hahaha, mooie verhalen hier!
Toen ik net 20 was had ik een date.
Hij vertelde dat hij heel goed was met vrouwen en daarom ook best veel (gewone) vriendinnen had. Wel handig, dacht ik nog.
Al vrijwel in het eerste gesprek vertelde hij dat hij veel last had van acne op zijn rug.
Dat kan, maar vond ik niet zo handig om te weten. Ergens in mijn hoofd vertrok hij al naar het gedeelte 'Ik voel me iets minder aangetrokken'.
Toen vertelde hij dat hij aan het afvallen was.
Hij was aardig stevig, maar daar hou ik wel van. Voor mij maakt het echt niet uit welk gewicht hij heeft.
"Raad mijn gewicht eens?" Vroeg hij.
Ik begon beleefdheidshalve met 80 kilo.
"Nee, zwaarder!"
Enfin, uiteindelijk noemde hij een getal rond de 100 kilo.
Lekker boeiend, dacht ik nog.
Maar toen zei hij: "oké, nu ga ik jouw gewicht raden."
... en nog erger: hij begon ook met 80 kilo!!
(Voor de beeldvorming: ik ben slank
)
Ik dacht dat hij zo goed met vrouwen was
naar iemands gewicht vragen op de eerste ontmoeting...
Hij had wel meer gespreksstof waarvan ik dacht: "Bedankt voor de info vriend".
Nouja, geen rampdate maar de ervaring is me wel bijgebleven haha!
Toen ik net 20 was had ik een date.
Hij vertelde dat hij heel goed was met vrouwen en daarom ook best veel (gewone) vriendinnen had. Wel handig, dacht ik nog.
Al vrijwel in het eerste gesprek vertelde hij dat hij veel last had van acne op zijn rug.
Dat kan, maar vond ik niet zo handig om te weten. Ergens in mijn hoofd vertrok hij al naar het gedeelte 'Ik voel me iets minder aangetrokken'.
Toen vertelde hij dat hij aan het afvallen was.
Hij was aardig stevig, maar daar hou ik wel van. Voor mij maakt het echt niet uit welk gewicht hij heeft.
"Raad mijn gewicht eens?" Vroeg hij.
Ik begon beleefdheidshalve met 80 kilo.
"Nee, zwaarder!"
Enfin, uiteindelijk noemde hij een getal rond de 100 kilo.
Lekker boeiend, dacht ik nog.
Maar toen zei hij: "oké, nu ga ik jouw gewicht raden."
... en nog erger: hij begon ook met 80 kilo!!
(Voor de beeldvorming: ik ben slank
Ik dacht dat hij zo goed met vrouwen was
Hij had wel meer gespreksstof waarvan ik dacht: "Bedankt voor de info vriend".
Nouja, geen rampdate maar de ervaring is me wel bijgebleven haha!
haarclipje wijzigde dit bericht op 18-01-2019 17:13
0.04% gewijzigd
vrijdag 18 januari 2019 om 17:13
Oh en ik stond een keer op station hardenberg of iets in die richting... marienberg kan het ook geweest zijn (daar is ook een station toch?). Ik was 16.
Er was één perron met aan beide kanten spoor. Je kon gewoon geen trein missen zegmaar.
Was er een (veel te oude) man die graag contact leek te willen. Zijn openingszin: "weet jij waar spoor 2 is?"
Hij was echt serieus haha. Ik vond het wel grappig, maar ook wel stiekem een beetje kansloos.
Er was één perron met aan beide kanten spoor. Je kon gewoon geen trein missen zegmaar.
Was er een (veel te oude) man die graag contact leek te willen. Zijn openingszin: "weet jij waar spoor 2 is?"
Hij was echt serieus haha. Ik vond het wel grappig, maar ook wel stiekem een beetje kansloos.