Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

zondag 16 december 2018 om 11:56
Hallo dames!
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Pinda
, Juf_blauw
, lenthe_
BdG88
justagirly 
Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
workaholiccc | 24/28 | 1e | 3 augustus | Jongetje | 11 maart 20 weken echo |
haoshi | 31/-- | 1e | 3 augustus | ... | ... |
Avr1992 | 26/24 | 2 e | 05 Augustus | ... | 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari |
GoodmorningSunshine | 32/33 | 2e | 8 augustus | ... | ... |
mijnnaamislaura | 32/32 | 2e | 8 augustus | meisje | [/td] |
Appletree86 | 32/33 | 3e | 14 augustus | Jongen | |
KoekoekK | 29/35 | 2e | 16 augustus | ... | termijnecho gehad |
sharebear | 28/30 | 1e | 18 augustus | ... | termijnecho 25 januari |
Ijs_monster | 31/31 | 2e | 18 augustus | ... | 1e echo/intake 8 januari |
Songforyourheart | 24/29 | 2e | 19 augustus? | ... | 1e echo/intake 7 januari |
Pienut | 25/29 | 1e | 20 augustus | ... | 26 maart 20-wekenecho |
Twilight | 35/37 | 1e | 23 augustus? | ... | 1e echo/intake 16 januari |
Sanne_A | 37/29/29 | 2e | 25 augustus | ... | pretecho 13 maart |
Herfstblaadje89 | 29/32 | 2e | 27 augustus | Meisje | 20 weken echo 5 april |
sneeuwwitje86 | 32/34 | 2e | 27 augustus | 2 jongetjes | tweeling, termijnecho gehad |
Diamantje123 | 30/23 | 1e | 27 augustus | jongetje | geslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april |
Sterrewaterman | 33/34 | 2e | 30 augustus? | Verrassing | 1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari |

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
anoniem_6771783ccaf04 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
woensdag 16 januari 2019 om 21:55
Oké, Sanne_A! Bijzonder!
Ga je wel deel uitmaken van het leven van het kind? Ik heb respect voor je dat je dit kunt hoor. Zou zelf alleen mijn kind nooit kunnen afstaan, hoe ga je dat in vredesnaam doen?
Dat is niet lullig bedoeld trouwens hoor, maar ik merk dat ik even moeite heb met me voor te stellen dat ik zoiets zou gaan doen. Duidelijk ongeschikt dus hahaha.
Ga je wel deel uitmaken van het leven van het kind? Ik heb respect voor je dat je dit kunt hoor. Zou zelf alleen mijn kind nooit kunnen afstaan, hoe ga je dat in vredesnaam doen?
Dat is niet lullig bedoeld trouwens hoor, maar ik merk dat ik even moeite heb met me voor te stellen dat ik zoiets zou gaan doen. Duidelijk ongeschikt dus hahaha.
donderdag 17 januari 2019 om 06:05
Die vraag krijg ik altijd, gevolgd door hoe we het hebben gedaan
.
Dit is iets waarvan ik al jaren weet dat ik het kan en zou willen doen. Het bijzondere is dat alle draagmoeders op het andere forum ergens gewoon wisten dat ze het konden en nog nooit gebeurd dat het dan toch niet lukte of zo.
Het kindje zal altijd weten dat ik de moeder ben, ik blijf ook zeker betrokken, maar op afstand. Het zal daar wonen, het juridisch ouderschap zal bij de vaders komen te liggen, maar we blijven elkaar wel zien.
En het is gelukt met een spuitje
. Ik heb PCOS dus dat maakte het wel lastig want hele onregelmatige cyclus en zkh vindt draagmoederschap geen medische noodzaak dus geen hulp, maar door heel erg goed mijn lichaam en afscheiding in de gaten te houden (Billings methode) lukte het om de juiste dagen te vinden en bij poging 5 was het raak.

Dit is iets waarvan ik al jaren weet dat ik het kan en zou willen doen. Het bijzondere is dat alle draagmoeders op het andere forum ergens gewoon wisten dat ze het konden en nog nooit gebeurd dat het dan toch niet lukte of zo.
Het kindje zal altijd weten dat ik de moeder ben, ik blijf ook zeker betrokken, maar op afstand. Het zal daar wonen, het juridisch ouderschap zal bij de vaders komen te liggen, maar we blijven elkaar wel zien.
En het is gelukt met een spuitje

donderdag 17 januari 2019 om 06:24
Sorry voor de standaard en dus zwaar afgezaagde vraag
Saaisaai....
Voor mij is het echt voor het eerst dat ik het kán vragen, want ik heb simpelweg nog nooit met een draagmoeder gesproken.
Ik vind je een stoer, goed mens.
En dat meen ik, want ik heb heel veel respect voor draagmoederschap!!
Maar.
Omdat je zei dat je hier bent om gewoon zwanger te kunnen kletsen, hou ik het hierbij w.b. dit onderwerp hoor!!
Fijne dag vandaag!

Saaisaai....
Voor mij is het echt voor het eerst dat ik het kán vragen, want ik heb simpelweg nog nooit met een draagmoeder gesproken.
Ik vind je een stoer, goed mens.
En dat meen ik, want ik heb heel veel respect voor draagmoederschap!!
Maar.
Omdat je zei dat je hier bent om gewoon zwanger te kunnen kletsen, hou ik het hierbij w.b. dit onderwerp hoor!!

Fijne dag vandaag!
donderdag 17 januari 2019 om 06:54
Ik had wel 3 leeftijden gezien maar dacht oh misschien een typefout . Zat zelfs nog te denken aan een driehoeksrelatie haha! Maar heel bijzonder en mooi verhaal Sanne!justagirly schreef: ↑17-01-2019 06:33en ik heb trouwens ook helemaal geen vragen verder hahaha
Wel bedankt voor je antwoord, had nog niemand hiernaar gevraagd in dit topic?
Ik kon het nergens terugvinden namelijk, had wel gezocht.
Vannacht weer gedroomd over de echo haha ! Maar elke keer word ik wakker vlak voor ik hoor of t goed zit. Wat kan t een mens toch bezig houden zeg. Toch voel ik me best wel positief eigenlijk, veel beter dan 3 weken geleden

NIPT: gister nog even gelezen erover. Mijn vriend laat het aan mij over maar aan de andere kant geeft hij wel aan dat hij het wil weten of het kindje Down heeft. Maar de kans op down is echt heel erg klein. Ik ga me nog meer laten informeren door de VK alvorens een beslissing te nemen.
♡
donderdag 17 januari 2019 om 07:06
Ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden voor, zelfs niet dezelfde
.
Driehoeksverhouding had ook gekund inderdaad
.
Vanochtend werd ik wakker en niet misselijk. Gewoon niet. Zelfs weer zin in thee hoewel ik dat al weken niet gedronken heb. En dan ben ik blij, maar tegelijkertijd ook ongerust want wat als dit een slecht teken is?!
Gelukkig vanavond echo!
-NIPT: zijn wij ook nog niet helemaal over uit, maar denk het wel dat we dat gaan doen. Want ja, sowieso hogere kans op afwijkingen met mijn leeftijd

Driehoeksverhouding had ook gekund inderdaad

Vanochtend werd ik wakker en niet misselijk. Gewoon niet. Zelfs weer zin in thee hoewel ik dat al weken niet gedronken heb. En dan ben ik blij, maar tegelijkertijd ook ongerust want wat als dit een slecht teken is?!
Gelukkig vanavond echo!
-NIPT: zijn wij ook nog niet helemaal over uit, maar denk het wel dat we dat gaan doen. Want ja, sowieso hogere kans op afwijkingen met mijn leeftijd

donderdag 17 januari 2019 om 07:14
ik was behoorlijk nerveus ja! Wij hebben er ruim 3 over gedaan om tot hier te komen, dus het was wel heel spannend of het goed zat.diamantje123 schreef: ↑16-01-2019 16:53Jaaa zo leuk! Wordt echt blij van ook weer de goede berichten hier. Lekker genieten meis ! Was je nerveus ? Ik tel echt de dagen af tot 22 januari !! Zo spannend !
En dat zit het gelukkig.
Nu is toch echt het besef er dat ik zwanger ben.
donderdag 17 januari 2019 om 07:15
Vet gaaf, mijn eigen stalker!! haha nee gekheid. Vet lief dat je hier komt reageren. Wij zijn ook echt super super blij! Nog steeds onwerkelijk, maar super blij!prada schreef: ↑16-01-2019 18:06Twilight, wat een supergoed nieuws. Ik volgde je hier omdat ik het zo spannend voor je vond en zo met je meeleefde in het andere topic. (nee ik ben geen stalker haha)
Wat ben ik blij voor jou en je man![]()
Alle andere dames, ook een proficiat en eenvoor diegene die minder goed nieuws kregen.
donderdag 17 januari 2019 om 08:36
donderdag 17 januari 2019 om 08:43
@ Sanne, wat leuk, ik dacht ook dat het een typfout was en had het bijna verwijderd toen ik de tabel ging invullen, gelukkig niet gedaan! Maar draagmoederschap hoor je niet zo vaak in je eigen kring, maar mooi dat je zoiets kunt/wilt doen voor mensen die heel graag ook ouders willen worden
@ twighlight, dat hoor je dan, helaas, wél vaker, mensen die moeilijk zwanger kunnen worden/blijven. 2 gevallen in de familie, zo triest, dan wil je zó graag en lukt het niet.. Voor ons ook altijd wel weer moeilijker om tegen deze mensen te zeggen dat we in verwachting zijn.. Wij zijn echt über vruchtbaar, letterlijk 3 x onveilige sex en 3 x zwanger, terwijl ik vroeger altijd dacht onvruchtbaar te zijn. Weet dan wel precies op welke dag en waar en wanneer de kinderen verwerkt zijn
leuk verhaal voor ze later (not)
Mooi dat er weer een goede echo was, dat is toch altijd zo fijn, ik denk dat ik deze week ook een extra echo inplan, de volgende staat pas gepland op de 28e, duurt nog zo lang haha, en wil hem/haar wel weer even zien
@nipt, ja blijft een lastige keuzen, voor mij weegt ook wel zeer zwaar mee dat we dan het geslacht horen, daar ben ik echt zo nieuwschierig naar... Betrap mezelf erop dat ik er vanuit ga dat dit kindje en zwangerschap weer net zo gaat als de vorige 2, 0 complicaties, geen gekke dingen, en dat is zo'n gevaarlijke gedachte, omdat het ook wel vaker mis gaat.. Zit wel vaak met mezelf in discussie de laatste tijd hierover
@ emotioneel, kunnen jullie ook zo emo worden om zielige verhalen/foto's etc? Bij mij, ik kan wel janken om alles, heb mezelf voorgenomen geen krant meer te lezen eventjes..
@ twighlight, dat hoor je dan, helaas, wél vaker, mensen die moeilijk zwanger kunnen worden/blijven. 2 gevallen in de familie, zo triest, dan wil je zó graag en lukt het niet.. Voor ons ook altijd wel weer moeilijker om tegen deze mensen te zeggen dat we in verwachting zijn.. Wij zijn echt über vruchtbaar, letterlijk 3 x onveilige sex en 3 x zwanger, terwijl ik vroeger altijd dacht onvruchtbaar te zijn. Weet dan wel precies op welke dag en waar en wanneer de kinderen verwerkt zijn

Mooi dat er weer een goede echo was, dat is toch altijd zo fijn, ik denk dat ik deze week ook een extra echo inplan, de volgende staat pas gepland op de 28e, duurt nog zo lang haha, en wil hem/haar wel weer even zien
@nipt, ja blijft een lastige keuzen, voor mij weegt ook wel zeer zwaar mee dat we dan het geslacht horen, daar ben ik echt zo nieuwschierig naar... Betrap mezelf erop dat ik er vanuit ga dat dit kindje en zwangerschap weer net zo gaat als de vorige 2, 0 complicaties, geen gekke dingen, en dat is zo'n gevaarlijke gedachte, omdat het ook wel vaker mis gaat.. Zit wel vaak met mezelf in discussie de laatste tijd hierover

@ emotioneel, kunnen jullie ook zo emo worden om zielige verhalen/foto's etc? Bij mij, ik kan wel janken om alles, heb mezelf voorgenomen geen krant meer te lezen eventjes..
donderdag 17 januari 2019 om 09:36
Zo, hier is veel geschreven! Ik kijk wel eens mee op mijn mobiel maar vind het zo onhandig om daarop te reageren dat ik maar even heb gewacht tot ik weer achter een laptop zit
Fijn al die goede echo's zeg! Ik mag strakjes, hopelijk kom ik ook met goed nieuws. Vind het wel weer spannend moet ik zeggen.
@ Sanne: wat een bijzonder verhaal, heel mooi dat je dit wil doen voor een ander! Ik kan me er helemaal niet in verplaatsen, ik vond er niks aan om zwanger te zijn en ik heb mijn bevalling als traumatisch beleefd. Dus ik vind het al heel wat om dit nog een keer door te maken voor ons eigen gezinnetje
@ justagirly: welkom! Wat fijn dat je relatie nu goed gaat en het gelukt is om nog een keer zwanger te worden!

Fijn al die goede echo's zeg! Ik mag strakjes, hopelijk kom ik ook met goed nieuws. Vind het wel weer spannend moet ik zeggen.
@ Sanne: wat een bijzonder verhaal, heel mooi dat je dit wil doen voor een ander! Ik kan me er helemaal niet in verplaatsen, ik vond er niks aan om zwanger te zijn en ik heb mijn bevalling als traumatisch beleefd. Dus ik vind het al heel wat om dit nog een keer door te maken voor ons eigen gezinnetje

@ justagirly: welkom! Wat fijn dat je relatie nu goed gaat en het gelukt is om nog een keer zwanger te worden!
donderdag 17 januari 2019 om 09:48
@ sneeuwwitje, succes en veel plezier met je echo straks! Mijn 1e bevalling was ook traumatisch, gelukkig was de 2e volgens de boekjes (nog steeds niet leuk, maar ok) en dat geeft me dan ook wel vertrouwen in de 3e bevalling straks.. Niet 1 is hetzelfde en hopelijk heb jij straks ook een goeie 2e bevalling. Wat ook zo is, bij mij dan iig, is dat de 2e bevalling wel het trauma van de 1e op de achtergrond heeft doen verdwijnen, en denk ik er minder slecht aan terug dan voor de 2e bevalling, ik hoop dat dat voor jou ook zo is
donderdag 17 januari 2019 om 10:00
Apple ik huil ook om alles hoor, zat laatst bijv bevallingsfilmpjes te kijken, don't know why, maar resultaat: janken !
Sneeuwwitje succes straks met de echo ! Ben benieuwd wat je al kan zien, doen ze bij jou inwendig eigenlijk? Wij zijn ongeveer evenver maar bij mij is de bedoeling wel uitwendig.
Stamcellen opslaan uit de navelstreng: mijn schoonzus en vrienden van ons hebben dat laten doen, heb er over gelezen maar vind het zelf weggegooid geld en je leest er ook verschillende verhalen over, kosten rond de 2500 euro. Doneren zou wel een optie kunnen zijn.

Sneeuwwitje succes straks met de echo ! Ben benieuwd wat je al kan zien, doen ze bij jou inwendig eigenlijk? Wij zijn ongeveer evenver maar bij mij is de bedoeling wel uitwendig.
Stamcellen opslaan uit de navelstreng: mijn schoonzus en vrienden van ons hebben dat laten doen, heb er over gelezen maar vind het zelf weggegooid geld en je leest er ook verschillende verhalen over, kosten rond de 2500 euro. Doneren zou wel een optie kunnen zijn.
♡
donderdag 17 januari 2019 om 10:22
@ appletree: dank voor het delen van je verhaal, dat relativeert wel. Ik hoop er erg op dat ik deze keer positief verrast word maar kan het me ook niet echt voorstellen... We gaan het zien, ik hoop in ieder geval op een meelevende en meedenkende verloskundige.
@ diamantje: geen idee eigenlijk. Bij mijn eerste had ik ook bij 8 weken mijn echo inwendig dus daar ga ik maar vanuit.
@ stamcellen: hebben wij bij de eerste wel laten opslaan. Ik geloof (uit mijn hoofd) dat we er ongeveer 10 euro per maand aan kwijt zijn.
@ diamantje: geen idee eigenlijk. Bij mijn eerste had ik ook bij 8 weken mijn echo inwendig dus daar ga ik maar vanuit.
@ stamcellen: hebben wij bij de eerste wel laten opslaan. Ik geloof (uit mijn hoofd) dat we er ongeveer 10 euro per maand aan kwijt zijn.
donderdag 17 januari 2019 om 17:02
Ik had met 8+ 3 een uitwendige echo, was duidelijk genoeg.
Ik wil de testen niet doen, maar begin nu toch te twijfelen omdat jullie het allemaal wél doen, zucht... help
Toch nog maar eens bespreken vanavond met vriend.
Wat als het wél iets mankeert....???
Ik ben de oudste en misschien wel minst wijze dus....?
Aan de andere kant, wat mij zo tegenstaat is dat het een KANS is.
En wat zegt een kans nou helemaal.
hmmmmm....denkdenkdenk
Ik wil de testen niet doen, maar begin nu toch te twijfelen omdat jullie het allemaal wél doen, zucht... help

Toch nog maar eens bespreken vanavond met vriend.
Wat als het wél iets mankeert....???
Ik ben de oudste en misschien wel minst wijze dus....?
Aan de andere kant, wat mij zo tegenstaat is dat het een KANS is.
En wat zegt een kans nou helemaal.
hmmmmm....denkdenkdenk
donderdag 17 januari 2019 om 17:46
Ik neig ook naar geen NIPT. Heb dit artikel ook gelezen wat me aan het denken heeft gezet, en ik ben al zo'n stresskip.
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b2ff73a1/
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b2ff73a1/
♡

donderdag 17 januari 2019 om 19:04
Wat betreft de NIPT; zoals ik er nu over nadenk, wil ik hem wel doen. Maar enkel om de drie chromosoomafwijkingen uit te sluiten, niet met nevenbevindingen. Mijn man heeft er nog niet serieus over nagedacht, maar ik denk dat hij het met me eens is.
Ik vind het heel akelig om het zo zwart op wit neer te zetten, omdat er ook mensen zijn die het er absoluut niet mee eens zijn, maar ik wil zeker weten dat mijn kind geen Down (of 1 van de andere afwijkingen) heeft. Dan wil ik de keuze hebben. Nevenbevindingen lijken mij (precies zoals in het artikel) veel te stressmakend.
Gelukkig is het een keuze. Dus als jullie je er niet prettig bij voelen, moet je de NIPT zeker niet laten doen
Ik vind het heel akelig om het zo zwart op wit neer te zetten, omdat er ook mensen zijn die het er absoluut niet mee eens zijn, maar ik wil zeker weten dat mijn kind geen Down (of 1 van de andere afwijkingen) heeft. Dan wil ik de keuze hebben. Nevenbevindingen lijken mij (precies zoals in het artikel) veel te stressmakend.
Gelukkig is het een keuze. Dus als jullie je er niet prettig bij voelen, moet je de NIPT zeker niet laten doen

donderdag 17 januari 2019 om 20:30
Hoi dames,
Even kort berichtje maar wij hebben vanavond een goede echo gehad. Ben nu ongeveer 8+1 zwanger en uitgerekend op 28-08
Over drie weken de termijnecho, ben benieuwd hoe de kleine dan weer gegroeid is.
@nipt hebben we de vorige zwangerschap wel gedaan, met ook de nevenbevindingen. Ondanks dat ik het erg spannend vond, het wachten op de uitslag vond ik het wel fijn. We willen de nipt nu ook weer doen.
Ik reageer later uitgebreider maar merk dat ik erg moe ben de laatste tijd en ook veel misselijk (en overgeven), dus even mijn rust.
Even kort berichtje maar wij hebben vanavond een goede echo gehad. Ben nu ongeveer 8+1 zwanger en uitgerekend op 28-08
Over drie weken de termijnecho, ben benieuwd hoe de kleine dan weer gegroeid is.
@nipt hebben we de vorige zwangerschap wel gedaan, met ook de nevenbevindingen. Ondanks dat ik het erg spannend vond, het wachten op de uitslag vond ik het wel fijn. We willen de nipt nu ook weer doen.
Ik reageer later uitgebreider maar merk dat ik erg moe ben de laatste tijd en ook veel misselijk (en overgeven), dus even mijn rust.
donderdag 17 januari 2019 om 22:11
Even snel alles bijgelezen, maar forum mobiel, dus ik vind het lastig om dan op iedereen te kunnen reageren.
Sanne, wat ontzettend mooi dat je dit doet. Echt respect!
Misselijkheid: ik weet niet meer wie de tip gaf om medicatie te gebruiken tegen misselijkheid, maar ik heb primperan (oid) gekregen alleen hielp dat veel te weinig. Vreemd genoeg (en heel gelukkig) voel ik mij van de 1 op de andere dag goed ondanks dat ik gestopt ben met de medicatie. Hopelijl blijft het zo!
Nipt: is het standaard dat je ook het geslacht hoort als je de nipt doet?
Echo: beide echos waren uitwendig en gaven goed beeld. Bij de vorige zwangerschap zat ik bij een andere praktijk waar ik bij 10 weken een inwe dige echo kreeg. Dus misschien is het ook afhankelijo van de apparatuur?
Sanne, wat ontzettend mooi dat je dit doet. Echt respect!
Misselijkheid: ik weet niet meer wie de tip gaf om medicatie te gebruiken tegen misselijkheid, maar ik heb primperan (oid) gekregen alleen hielp dat veel te weinig. Vreemd genoeg (en heel gelukkig) voel ik mij van de 1 op de andere dag goed ondanks dat ik gestopt ben met de medicatie. Hopelijl blijft het zo!
Nipt: is het standaard dat je ook het geslacht hoort als je de nipt doet?
Echo: beide echos waren uitwendig en gaven goed beeld. Bij de vorige zwangerschap zat ik bij een andere praktijk waar ik bij 10 weken een inwe dige echo kreeg. Dus misschien is het ook afhankelijo van de apparatuur?
vrijdag 18 januari 2019 om 06:44
Nipt geeft een veel beter resultaat dan combinatietest, veel lagere kans op fout positief of vice versa. áls er uit de nipt iets komt dan wordt er nog een vruchtwaterpunctie aangraden om het 100% zeker vast te stellen.
In Nederland hoor je volgens mij niet het geslacht, ze zijn bang voor abortussen als mensen een ander geslacht hadden gewild (wie doet nou zoeits?!) Maar goed, snap wel dat ze dat preventief willen voorkomen.
Bij mij wilde de arts direct een inwendige echo: ik zei: laten we eerst maar even uitwendig proberen. Dat geprobeerd, niet gelukt want ik was net naar de wc geweest en dus geen volle blaas meer
beetje dom, aangezien dit mijn 3e zwangerschap is, dus had ik kunnen weten. Toen toch maar inwendige echo, wilde het wel heel graag weten.
Wat wel "grappig" is dat de echo bij de Gyn hier wel super uitegebreid was (tov vk in nl) Ze gingen echt mijn eierstok bekijken en in 1 van de eierstok zat een cyste, waar je aan kon zien dat uit die eierstok het bevruchte eitje was gekomen, en de cyste zat er nog wat dan duide dat er géén miskraam zat aan te komen. Best grappig, wist ik nooit..
In Nederland hoor je volgens mij niet het geslacht, ze zijn bang voor abortussen als mensen een ander geslacht hadden gewild (wie doet nou zoeits?!) Maar goed, snap wel dat ze dat preventief willen voorkomen.
Bij mij wilde de arts direct een inwendige echo: ik zei: laten we eerst maar even uitwendig proberen. Dat geprobeerd, niet gelukt want ik was net naar de wc geweest en dus geen volle blaas meer

Wat wel "grappig" is dat de echo bij de Gyn hier wel super uitegebreid was (tov vk in nl) Ze gingen echt mijn eierstok bekijken en in 1 van de eierstok zat een cyste, waar je aan kon zien dat uit die eierstok het bevruchte eitje was gekomen, en de cyste zat er nog wat dan duide dat er géén miskraam zat aan te komen. Best grappig, wist ik nooit..
vrijdag 18 januari 2019 om 06:49
@ geslacht
hebben jullie een gevoel/idee bij wat het wordt? Mijn moeder en tante denken zeker te weten dat het een meisje wordt... Zelf heb ik géén idee, omdat ik de 2 keren hiervoor er compleet naast zat, beide keren.. Heb al van beide 1, dus eigenlijk maakt het helemaal niks uit, maar ben wel heeeel benieuwd.
hebben jullie een gevoel/idee bij wat het wordt? Mijn moeder en tante denken zeker te weten dat het een meisje wordt... Zelf heb ik géén idee, omdat ik de 2 keren hiervoor er compleet naast zat, beide keren.. Heb al van beide 1, dus eigenlijk maakt het helemaal niks uit, maar ben wel heeeel benieuwd.