Vroeger had iedereen hetzelfde in huis ...

31-12-2018 14:19 2048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was het aanbod van gebruiksvoorwerpen en etenswaren vroeger veel beperkter. Ik ben van begin jaren zeventig en meen me te herinneren dat tot halverwege de jaren tachtig er heel veel producten zo ongeveer bij iedereen in huis waren. Plak in dit topic de plaatjes van van alles wat bij je halve familie en kennissenkring te vinden was. Ook producten uit de supermarkt zijn welkom (bv slechts één soort bronwater)
Sabeltandcavia schreef:
17-01-2019 21:48
Deze serie zou ik nog wel eens terug willen zien. Wat was die spannend!

Afbeelding
Ik ook! Als kind keek ik daar met spanning naar. Die geheimzinnige foto, die gebeurtenissen daarna, de opa die meedeed... Ik zou eigenlijk best al die afleveringen weer eens in één keer achter elkaar willen zien, op een regenachtige zaterdagmiddag ofzo... :)
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik kan me nog herinneren dat Sjonnie Kraaykamp en Rijk de Gooijer in de C&A reclames zaten en ik dat zo leuk vond als kleuter. En dat er toen op de tv voorstukjes waren van een film of serie over de oorlog waar De Gooijer in speelde en ik, jong als ik was, helemaal in de war was dat het niet grappig was maar over het martelen van opgepakte verzetsmensen ging...

In de jaren 90 waren wij thuis fan van 'In voor en tegenspoed' met Rijk

Afbeelding
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Sabeltandcavia schreef:
17-01-2019 21:48
Deze serie zou ik nog wel eens terug willen zien. Wat was die spannend!

Afbeelding
Heb hem laatst nog zitten kijken op YouTube.
Haantje79 schreef:
17-01-2019 19:35
Afbeelding

The blackadder, i have a cunning plan!
Dat was die linkse die dat zei! Baldrick! En dan kwam hij met iets stoms!

Als ze dat nu weer eens uit zouden zenden, en ook Smith and Jones, en "a bit of Fry en Laury". De tijd van de britse humor beviel mij uitstekend.
RikM schreef:
17-01-2019 21:23
Hou op, schei uit. Nachtmerries. :-(

:rofl:
pejeka schreef:
17-01-2019 21:54
Ik ook! Als kind keek ik daar met spanning naar. Die geheimzinnige foto, die gebeurtenissen daarna, de opa die meedeed... Ik zou eigenlijk best al die afleveringen weer eens in één keer achter elkaar willen zien, op een regenachtige zaterdagmiddag ofzo... :)
Vraag me af hoe lang je het echt vol zou houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Is die bal al langsgekomen die aan een koord zat en aan dat koord zat een lus die om je enkel zat. Dat draaide je dan rond en dan moest je steeds over dat langskomende touw springen.
Weet niet meer hoe die heette, maar alle meiden hadden dat op een gegeven moment.
Beter een half motto....
Bim schreef:
17-01-2019 23:40
Is die bal al langsgekomen die aan een koord zat en aan dat koord zat een lus die om je enkel zat. Dat draaide je dan rond en dan moest je steeds over dat langskomende touw springen.
Weet niet meer hoe die heette, maar alle meiden hadden dat op een gegeven moment.
Die ken ik niet, wel de Lolobal:
Afbeelding
Ik had daarstraks een vreemde ontmoeting.
Een klein kind op fiets kwam zonder verlichting op mij af rijden op het voetpad.
Ik zag het vanwege de regen pas vrij laat. Het leek wel een auto die geïrriteerd was dat er iemand niet aan de kant ging.
Het kind remde niet af.

Ahum... verkeerslessen met die boekjes waarbij Jan Klaassen dom is en diagonaal de weg oversteekt. Ik ben ze niet vergeten.

https://www.youtube.com/watch?v=x5NTy-cxK78 Dit is een andere. Als je alleen de foxtrot kent dan is dit wel erg speedy conzales.
Serengeti schreef:
17-01-2019 20:54
The Golden Girls

Afbeelding
Die vond ik écht ook leuk :cheer:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
S0LEIL schreef:
17-01-2019 20:42
Deze schiet me ook ineens te binnen.

Afbeelding

De Poppenkraam
Als kind ook hier naar gekeken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik weet nog in de jaren 80 was Veronica echt DE zender, sowieso alleen al om Countdown, maar ze hadden ook hele goede series, alleen, ik was er dus een beetje te jong voor en mocht het nog niet kijken van mijn ouders, maar goed, 1 van die series keek ik stiekem omdat mijn ouders er die vaste avond er niet waren en mijn oudere zussen me mee lieten kijken. God, wat was dat eng zeg!

Afbeelding

V

Ik kan me nog goed herinneren dat die vrouw met dat zwarte haar een alien was en ze at levende muizen en spinnen, en ze kon mannen vermoorden door eerst heel sensueel aan hun oor te likken en dan haar tong als een soort boor in de hersenen te duwen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Daar heb ik echt nachtmerries van gehad van die serie, dat vond ik zo eng!
Er was ook een serie op Veronica over een schip wat als de Titanic gezonken was naar de bodem van de oceaan (maar wel heel gebleven), en er was een soort luchtbel om het schip heen waardoor de mensen verder leefden alsof het 1920 was.
Toen werden ze ontdekt door duikers die het schip in kwamen, en sommigen werden ook verliefd op de meisjes daar en er was ook een soort evil leider die dat wilde voorkomen en alles. En je kon dus ook doodgemaakt worden door de leiders als je niet gehoorzaamde. Vond ik ook heel spannend, maar geen idee meer hoe die serie heet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat zegt me helemaal niks.
Maleficent schreef:
18-01-2019 08:56
Ik weet nog in de jaren 80 was Veronica echt DE zender, sowieso alleen al om Countdown, maar ze hadden ook hele goede series, alleen, ik was er dus een beetje te jong voor en mocht het nog niet kijken van mijn ouders, maar goed, 1 van die series keek ik stiekem omdat mijn ouders er die vaste avond er niet waren en mijn oudere zussen me mee lieten kijken. God, wat was dat eng zeg!

Afbeelding

V

Ik kan me nog goed herinneren dat die vrouw met dat zwarte haar een alien was en ze at levende muizen en spinnen, en ze kon mannen vermoorden door eerst heel sensueel aan hun oor te likken en dan haar tong als een soort boor in de hersenen te duwen.
Ja V ! Ik mocht het eigenlijk ook niet kijken maar we deden het toch vaak. Volgens mij omdat mijn ouders het zelf wilden zien.
Wel gek eigenlijk, want the A-team en Medisch Centrum West en nog wat andere dingen vonden ze niet geschikt en die mochten dus echt niet aan, terwijl V volgens mij veel heftiger was. Die tong herinner ik me ook nog!
Maleficent schreef:
18-01-2019 08:59
Er was ook een serie op Veronica over een schip wat als de Titanic gezonken was naar de bodem van de oceaan (maar wel heel gebleven), en er was een soort luchtbel om het schip heen waardoor de mensen verder leefden alsof het 1920 was.
Toen werden ze ontdekt door duikers die het schip in kwamen, en sommigen werden ook verliefd op de meisjes daar en er was ook een soort evil leider die dat wilde voorkomen en alles. En je kon dus ook doodgemaakt worden door de leiders als je niet gehoorzaamde. Vond ik ook heel spannend, maar geen idee meer hoe die serie heet.
"Goliath awaits"

Geweldig spannend! Met oa Mark Harmon en Christopher Lee
Ik :heart: Christopher Lee. Een fantastische stem. Die man won na zijn 90ste nog een muziekprijs. Symphonic Metal van "Charlemagne".

Afbeelding

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dolfje schreef:
18-01-2019 08:59
Daar heb ik echt nachtmerries van gehad van die serie, dat vond ik zo eng!

Ik ook. Dan kwam die huid los en dan zat er zo'n enge hagedis onder. :O

Later toen ik wat ouder was nog eens gezien en toen vond ik het wel oké.
Volgens mij zijn er nog steeds plannen om een remake te maken van die serie.
Bim schreef:
17-01-2019 23:40
Bedoel je deze:
Afbeelding

Volgens mij worden die nog steeds verkocht.
Altijd van je afsnijden
RikM schreef:
18-01-2019 10:26
Ik ook. Dan kwam die huid los en dan zat er zo'n enge hagedis onder. :O

Later toen ik wat ouder was nog eens gezien en toen vond ik het wel oké.
Volgens mij zijn er nog steeds plannen om een remake te maken van die serie.
Die remake is al geweest.https://www.imdb.com/title/tt1307824/
Was best ok en bij lange na niet zo eng als vroeger ;-D
Weten jullie nog toen Michael Jacksons Thriller voor het eerst op tv kwam? Ik kan het me nog zo voor de geest halen. Zusje en ik waren bij vader thuis en we zaten gedrieën voor de tv. Toen het moment kwam dat Michael ook veranderde, dus die enge ogen kreeg, renden zusje en ik in grote paniek weg en hebben we ons in de wc opgesloten :$
dolfje schreef:
18-01-2019 11:33
Die remake is al geweest.https://www.imdb.com/title/tt1307824/
Was best ok en bij lange na niet zo eng als vroeger ;-D

O ja, die was ik al weer vergeten. Maar volgens mij komt er nog een remake aan, als film of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven