NIET-groepje
zaterdag 21 maart 2009 om 20:00
zaterdag 21 maart 2009 om 20:12
quote:mylenevalerie schreef op 21 maart 2009 @ 20:00:
[...]
Ik koop hem al jaren niet meer. Als het goed ik krijg ik er binnenkort één van Viva waar ik in sta. Zal mij benieuwen.
Ik koop hem anders ook nooit maar was nu maar €1,- dus ik denk vooruit ik doe het maar een keertje..
Is het niet diep triest?
Laat je even weten myleen wanneer jij er in staat?
[...]
Ik koop hem al jaren niet meer. Als het goed ik krijg ik er binnenkort één van Viva waar ik in sta. Zal mij benieuwen.
Ik koop hem anders ook nooit maar was nu maar €1,- dus ik denk vooruit ik doe het maar een keertje..
Is het niet diep triest?
Laat je even weten myleen wanneer jij er in staat?
zaterdag 21 maart 2009 om 20:17
quote:superstar_2 schreef op 21 maart 2009 @ 19:45:
En ik heb de viva gekocht vandaag
Ik ook
Sinds m'n abonnement was afgelopen heb ik 'm niet meer gelezen. Maar vriendin J vroeg of ik 'm wilde kopen, er staat iets in van haar werk en zelf had ze het te druk.
Gek van die ovenpasta Myleen. Ik vind 'm altijd wel lekker.
Heb nu nog een pakje duitse ovenpasta in huis.
Ik ook
Sinds m'n abonnement was afgelopen heb ik 'm niet meer gelezen. Maar vriendin J vroeg of ik 'm wilde kopen, er staat iets in van haar werk en zelf had ze het te druk.
Gek van die ovenpasta Myleen. Ik vind 'm altijd wel lekker.
Heb nu nog een pakje duitse ovenpasta in huis.
zaterdag 21 maart 2009 om 20:22
quote:superstar_2 schreef op 21 maart 2009 @ 19:45:
Ik wilde je net flínk te kakken zetten, toen ik me realiseerde dat ik er vandaag zélf ook een gekocht heb hij zat incognito, in een pakket-van-drie, voor morgen in het vliegtuig.
Waarheen leidt de weg? Dát kunnen we lezen in de bijlage.
Ik wilde je net flínk te kakken zetten, toen ik me realiseerde dat ik er vandaag zélf ook een gekocht heb hij zat incognito, in een pakket-van-drie, voor morgen in het vliegtuig.
Waarheen leidt de weg? Dát kunnen we lezen in de bijlage.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 21 maart 2009 om 20:28