Wat eet jij op dit moment? Deel 16
woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
zaterdag 19 januari 2019 om 09:23
Goedemorgen, allemaal de nacht een beetje doorgekomen? In het bijzonder Coetje en ZZ? Hoe voelen jullie je?
Thee, haha
Wally, wat naar dat jij je al een paar jaar zo voelt (met ups en downs). Dit soort dagen (grauwe) zullen dan zeker ook wel lastig zijn.
Hier een goede en vooral lange nacht gehad. Kinderen waren om half 8 pas wakker! We hebben net ontbeten met witte bolletjes, een gekookt ei en verse sap. De oudste wil in bad, dus die loopt nu vol. Verder nog geen plannen. Bedankt voor de felicitaties!
Fijne dag en voor de zieken sterkte en beterschap!
Thee, haha
Wally, wat naar dat jij je al een paar jaar zo voelt (met ups en downs). Dit soort dagen (grauwe) zullen dan zeker ook wel lastig zijn.
Hier een goede en vooral lange nacht gehad. Kinderen waren om half 8 pas wakker! We hebben net ontbeten met witte bolletjes, een gekookt ei en verse sap. De oudste wil in bad, dus die loopt nu vol. Verder nog geen plannen. Bedankt voor de felicitaties!
Fijne dag en voor de zieken sterkte en beterschap!
zaterdag 19 januari 2019 om 10:46
zaterdag 19 januari 2019 om 13:26
Goedemiddag,
Ik heb de halve nacht opgezeten,tegen half 7 weer in slaap gevallen en nu net wakker.
Vriend en oudste hebben boodschappen gedaan en middelste de benedenverdieping gestofzuigd.
Zenzeo,hopelijk ben je al overgeplaatst.
Is het al zeker dat je maandag naar huis mag?
Wally,wat naar van je depressie!Fijn dat je eetlust terug is.
Ik heb de halve nacht opgezeten,tegen half 7 weer in slaap gevallen en nu net wakker.
Vriend en oudste hebben boodschappen gedaan en middelste de benedenverdieping gestofzuigd.
Zenzeo,hopelijk ben je al overgeplaatst.
Is het al zeker dat je maandag naar huis mag?
Wally,wat naar van je depressie!Fijn dat je eetlust terug is.
zaterdag 19 januari 2019 om 13:58
De nachten zijn het ergste, Coetje.
Ben overgeplaatst en zit nu in een stoel.
Ben daar al blij mee.
Maandag naar huis is nog niet zeker. Zorg moet dan geregeld zijn.
Vanmorgen kwam kleindochter mee. Zo fijn.
Vanavond krijg ik broodmaaltijd ipv warm. Krijg warm eten niet naar binnen.
Misschien kan ik soep krijgen.
Ben overgeplaatst en zit nu in een stoel.
Ben daar al blij mee.
Maandag naar huis is nog niet zeker. Zorg moet dan geregeld zijn.
Vanmorgen kwam kleindochter mee. Zo fijn.
Vanavond krijg ik broodmaaltijd ipv warm. Krijg warm eten niet naar binnen.
Misschien kan ik soep krijgen.
zaterdag 19 januari 2019 om 15:00
Dat is ook zo lieve Zenzeo,de nachten duren eeuwen daar.
Fijn dat je nu even in een stoel kunt zitten.Ik ging steeds een stukje wandelen op de afdeling om maar even uit bed te zijn.
Lief dat je kleindochter meekwam,even wat afleiding is zo fijn!
Ik wilde even naar buiten want het zag er zo lekker uit met het zonnetje.
Viel erg tegen,klein blokje om geweest en toen was ik bekaf.
Fijn dat je nu even in een stoel kunt zitten.Ik ging steeds een stukje wandelen op de afdeling om maar even uit bed te zijn.
Lief dat je kleindochter meekwam,even wat afleiding is zo fijn!
Ik wilde even naar buiten want het zag er zo lekker uit met het zonnetje.
Viel erg tegen,klein blokje om geweest en toen was ik bekaf.
zaterdag 19 januari 2019 om 16:00
zaterdag 19 januari 2019 om 19:28
Hallo dames. Wij zijn thuis. Prachtig mooi weer gehad vandaag.wel koud .vanmorgen flink moeten krabben.
Maar eerst wil ik Wally n hart onder de riem steken..vervelend dat je last van n depressie hebt. knuffel van mij
Ik ken het wel.de maanden januari en februari zijn voor mij maanden dat ik erg depressief kan zijn . maar verder wil ik er niet over klagen .
Zenzeo.ik hoop dat het met jou ook goed in orde komt . En dat het eten je weer goed gaat smaken .
En nog voornamer .dat je je snel weer beter voelt ,jij ook n knuffel
En dan ook nog onze coetje.die vergeet ik niet. Ja als je geen trek hebt.is het moeilijk om wat binnen te houden. deel ook nog n knuffel uit aan jou
thee een hele fijne dag morgen. Maak er wat gezelligs van . Zag dat je wel iets lekkers gaat eten en drinken.
Hallo viva.
jij word ook niet vergeten hoor. 
En tijdschrift ook de groeten.kom nog wel even terug denk ik vanavond .doei.
Maar eerst wil ik Wally n hart onder de riem steken..vervelend dat je last van n depressie hebt. knuffel van mij
Ik ken het wel.de maanden januari en februari zijn voor mij maanden dat ik erg depressief kan zijn . maar verder wil ik er niet over klagen .
Zenzeo.ik hoop dat het met jou ook goed in orde komt . En dat het eten je weer goed gaat smaken .
En nog voornamer .dat je je snel weer beter voelt ,jij ook n knuffel
En dan ook nog onze coetje.die vergeet ik niet. Ja als je geen trek hebt.is het moeilijk om wat binnen te houden. deel ook nog n knuffel uit aan jou
thee een hele fijne dag morgen. Maak er wat gezelligs van . Zag dat je wel iets lekkers gaat eten en drinken.
Hallo viva.
En tijdschrift ook de groeten.kom nog wel even terug denk ik vanavond .doei.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 19 januari 2019 om 20:03
Chris nog verdere plannen dit weekend?
Thee, geniet van je verjaardag!
Allen: bedankt voor de knuffels! Doet zo goed.
Ik kreeg kipsalade, maar kreeg het niet weg, dus toen 2 boterhammen kipfilet gehad.
Zoon (kwam vanmiddag met hele gezin) nam wat studentenhaver mee.
Omdat ik af en toe misselijk leeg ben.
Thee, geniet van je verjaardag!
Allen: bedankt voor de knuffels! Doet zo goed.
Ik kreeg kipsalade, maar kreeg het niet weg, dus toen 2 boterhammen kipfilet gehad.
Zoon (kwam vanmiddag met hele gezin) nam wat studentenhaver mee.
Omdat ik af en toe misselijk leeg ben.
zaterdag 19 januari 2019 om 21:39
Nee zenzeo ,geen plannen voor morgen. Denk dat ik maar wat in het huishouden ga doen. Niet mijn hobby .maar krijg nu ook de zenuwen omdat ik best veel zie liggen wat moet gebeuren. Maar dat wordt in mijn hoofd steeds groter en meer..en dat als ik morgen even bezig ben het best snel klaar is. 
Wat kun je toch blij worden als zo.n kleinkind op bezoek komt he
Gisteren was onze kleinzoon even met zoon mee gekomen. Hij blijft n speciaal plekje houden bij mij. Ondanks dat ie al zo groot is .
Televisie is toch ook niks aan op zaterdag avond. Zijn er hier mensen die naar de Mol kijken .? Ik heb een x gekeken.wilde wel eens zien waarom sommigen het zo geweldig vinden. Ja het is echt niet aan mij besteed.
Voor iedereen lekker slapen. Probeer je gedachten even op nul te zetten.en de slaap te pakken.
Alles komt goed
Wat kun je toch blij worden als zo.n kleinkind op bezoek komt he
Televisie is toch ook niks aan op zaterdag avond. Zijn er hier mensen die naar de Mol kijken .? Ik heb een x gekeken.wilde wel eens zien waarom sommigen het zo geweldig vinden. Ja het is echt niet aan mij besteed.
Voor iedereen lekker slapen. Probeer je gedachten even op nul te zetten.en de slaap te pakken.
Alles komt goed
zondag 20 januari 2019 om 07:56
Zenzeo: fijn dat je van de IC af bent en even in de stoel kunt zitten. Is inmiddels al thuiszorg geregeld?
Coetje: wat knap dat je toch even naar buiten bent geweest. Logisch dat je daarna gesloopt was. Zo'n uitputtingsslag is dit alles voor je lichaam.
Chris: fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Heb je voor vandaag nog plannen?
Wally: hoe smaakte de soep?
Gisteren koffie drinken met een vriendin was gezellig. Verder rustig aan gedaan.
Vanochtend brood met vleeswaren gegeten. Drink nu een glas sinaasappelkaneelthee van Twinings.
Coetje: wat knap dat je toch even naar buiten bent geweest. Logisch dat je daarna gesloopt was. Zo'n uitputtingsslag is dit alles voor je lichaam.
Chris: fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Heb je voor vandaag nog plannen?
Wally: hoe smaakte de soep?
Gisteren koffie drinken met een vriendin was gezellig. Verder rustig aan gedaan.
Vanochtend brood met vleeswaren gegeten. Drink nu een glas sinaasappelkaneelthee van Twinings.
zondag 20 januari 2019 om 11:52
Nee geen plannen hier tijdschrift.ben al druk met de was .die zit nu in de droger.
Er staat van alles te pruttelen en te koken.en te bakken.
Heb koude voeten.dus er kan sneeuw in de lucht zitten.maar nog geen hoofdpijn als ik dat er bij krijg dan zit er zeker sneeuw in de lucht. Maar de lucht is helder blauw en de zon schijnt .te mooi weer om binnen te zitten.maar ben afgelopen dagen genoeg op pad geweest .
Ga nog wat doen. En straks op de bank. T.V aan. iPad en de ereader binnen handbereik. maar nog wel eerst n uurtje bezig .
thee voel je je echt jarig? met cadeautjes en zo
.soms heb je zo.n verjaardag. Dat je je de hele dag jarig voelt.,
Er staat van alles te pruttelen en te koken.en te bakken.
Heb koude voeten.dus er kan sneeuw in de lucht zitten.maar nog geen hoofdpijn als ik dat er bij krijg dan zit er zeker sneeuw in de lucht. Maar de lucht is helder blauw en de zon schijnt .te mooi weer om binnen te zitten.maar ben afgelopen dagen genoeg op pad geweest .
Ga nog wat doen. En straks op de bank. T.V aan. iPad en de ereader binnen handbereik. maar nog wel eerst n uurtje bezig .
thee voel je je echt jarig? met cadeautjes en zo
zondag 20 januari 2019 om 12:04
Thee, van harte gefeliciteerd met je verjaardag 

! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt. Hoe was het gisteren met je vriendin? Ik wilde een plaatje plakken, maar ik weet niet hoe dat moet.
ZZ, wat fijn dat je overgeplaatst bent. Ik duim heel hard voor je dat je morgen naar huis mag! Lief dat je kleindochter gisteren even kwam. Hoe oud is ze? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? En hoe voel je je vandaag?
Coetje, dapper hoor even naar buiten! Het was koud, maar ook wel fijn denk ik even een frisse neus. Snap dat eten nog niet zo lekker valt/smaakt. Zijn er dingen waar je echt zin in hebt? Als je in ieder geval maar goed blijft drinken.
Chris, al druk aan het huishouden? Groot of klein, als mensen in je hart zitten dan maakt het niet uit en is het alleen maar fijn om ze te zien en om je heen te hebben. Ik kijk geen wie is de Mol of dat soort programma's. Ben sowieso niet zo'n televisie kijker. Ben meer van de muziek en dans.
Tijdschrift, klinkt als een gezellige dag gisteren met je vriendin. Vandaag nog plannen?
Wally, hoe voel jij je vandaag?
Liz, hoe is het nu met je zoon?
Man en ik zijn met z'n tweeën. Hebben gisteren een date night gehad en de kinderen logeren bij opa en oma. We hebben kaasfondue gegeten en daarna zijn we wezen dansen. Het was half vier dat we in bed lagen haha. Vanmorgen ontbijt op bed van man, allemaal hartjes dingen (broodje in die vorm, eitje in die vorm etc.) en een mooie roos. Ik ben nu net in de kleren, man doet nu een poging haha. Gaan zo even wandelen bij de zee en dan fijn de kinderen weer ophalen.
ZZ, wat fijn dat je overgeplaatst bent. Ik duim heel hard voor je dat je morgen naar huis mag! Lief dat je kleindochter gisteren even kwam. Hoe oud is ze? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? En hoe voel je je vandaag?
Coetje, dapper hoor even naar buiten! Het was koud, maar ook wel fijn denk ik even een frisse neus. Snap dat eten nog niet zo lekker valt/smaakt. Zijn er dingen waar je echt zin in hebt? Als je in ieder geval maar goed blijft drinken.
Chris, al druk aan het huishouden? Groot of klein, als mensen in je hart zitten dan maakt het niet uit en is het alleen maar fijn om ze te zien en om je heen te hebben. Ik kijk geen wie is de Mol of dat soort programma's. Ben sowieso niet zo'n televisie kijker. Ben meer van de muziek en dans.
Tijdschrift, klinkt als een gezellige dag gisteren met je vriendin. Vandaag nog plannen?
Wally, hoe voel jij je vandaag?
Liz, hoe is het nu met je zoon?
Man en ik zijn met z'n tweeën. Hebben gisteren een date night gehad en de kinderen logeren bij opa en oma. We hebben kaasfondue gegeten en daarna zijn we wezen dansen. Het was half vier dat we in bed lagen haha. Vanmorgen ontbijt op bed van man, allemaal hartjes dingen (broodje in die vorm, eitje in die vorm etc.) en een mooie roos. Ik ben nu net in de kleren, man doet nu een poging haha. Gaan zo even wandelen bij de zee en dan fijn de kinderen weer ophalen.
viva-life22 wijzigde dit bericht op 20-01-2019 12:29
6.72% gewijzigd
zondag 20 januari 2019 om 12:20
Goedemiddag,
Thee,van harte gefeliciteerd!
Viva,dat klinkt als een hele fijne date! Dan laadt je batterij weer even lekker op he.
Eten gaat heel slecht,constant misselijk en pijn na het eten.Ook niet echt eetlust,vanillevla,bananen en rijst gaat goed.
Chris,al lekker bezig! Wat ben je aan het bakken?Hier draait de was ook,ramen staan lekker open voor frisse lucht.
Zenzeo,hoe is het bij jou?
Thee,van harte gefeliciteerd!
Viva,dat klinkt als een hele fijne date! Dan laadt je batterij weer even lekker op he.
Eten gaat heel slecht,constant misselijk en pijn na het eten.Ook niet echt eetlust,vanillevla,bananen en rijst gaat goed.
Chris,al lekker bezig! Wat ben je aan het bakken?Hier draait de was ook,ramen staan lekker open voor frisse lucht.
Zenzeo,hoe is het bij jou?