Bezet maar single?

20-01-2019 01:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren

Veel mensen zijn oneerlijk. Gaan ze vreemd en zeggen tegen de anderen dat ze single zijn?
En dan denk ik waarom heb ik dit altijd?
Deze mensen zijn meestal niet single en hier kom ik dan pas later achter.
Met een smoes komen ze eronder uit van ja ik heb eigenlijk een vriendin maar het
ging niet zo goed tussen ons later een verhaal van het is definitief uit en ja daar komt het..
ze zijn weer samen want madam is zwanger en wilt samen blijven wonen omdat hij anders zijn kind kwijt raakt? wtf! Er is co-ouderschap?

Mijn volgende relatie.. krijg ik een telefoontje een huilend meid ja je mag hem wel hebben hoer!!
Heeft hij haar dus geslagen dit zei hij later zelf tegen mij omdat ze lelijk begon te praten nadat
ze onze berichten zag in zijn telefoon?
Dus vind ik het zielig en ga ik weg.. Maar krijg later spijt van en dan is het al te laat waaant ze zijn weer bijelkaar!!!

Last but not least 3de relatie.. Zitten we op een terrasje samen hij omhelsd mij. Komt er een mevrouw. Ja nu begrijp ik waarom je bent gescheiden!!
Ja komt door jou vieze hoer!! :facepalm: :-$

Waarom waarom... Ik word elke keer de hoer uitgemaakt. Hoe moet ik nou zien of ruiken
als hij geen ring om de vinger heeft?

Okey kom maar op met de haat reacties heb het namelijk echt nodig. :thunder:
Lucifer2018 schreef:
20-01-2019 10:47
Misschien wat betere exemplaren kiezen.
Zal ik doen...
ingewikkeldd schreef:
20-01-2019 11:16
Zal ik doen...
Weet je nu waar je op moet letten bij een volgende kandidaat?
Je weet ze wel uit te kiezen, he?

En waarom zou je uberhaupt nog iets willen met een jongen die zijn vriendin slaat? :facepalm:

Je kan dit heel makkelijk voorkomen door niet te daten. Dat lijkt me wel even verstandig voor een tijdje.
La_Rico schreef:
20-01-2019 14:02
Weet je nu waar je op moet letten bij een volgende kandidaat?

Na 3 relaties ben ik wel achterkomen dat ik echt eerst moet weten of meneer 100% single is. Heb mijn lesje wel geleerd. Even een tijdje single zal goed voor me zijn ik maak me er nu niet druk om. :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven