Bij mijn 1e kindje was dat eerst 28 dagen, toen 33 en toen zwanger (getest op dag 38). Nu bezig voor 2e kindje dus geen idee hoe nu.
Hoe is/was dat bij jullie?
Anoniem_6491bdc7537f8
woensdag 18 maart 2009 om 16:39
Toen ik gestopt was met de pil, was ik diezelfde maand zwanger, werd miskraam en na 28 dagen ongesteld. Toen die maand weer zwanger geworden. Na de zwangerschap tien maanden niet ongesteld geweest en daarna elke 28/29 dagen.
Ik heb geen flauw idee wat mijn cyclus nu is. Eind januari met de pil gestopt maar nog niet ongesteld geworden. Geef wel nog bv dus denk dat het daarmee te maken heeft.
Ben 1 januari gestopt maar het wil nog niet zo op gang komen.
Anoniem_27264
zaterdag 21 maart 2009 om 18:47
Tussen de 24 en 31 dagen, hoewel delaatste keren alleen maar 31. Tussen dochter en de pogingen van nu de pil geslikt. Cyclus is iets langer dan voor dochter. Toen had ik max 29 dagen.
Anoniem_69276
zaterdag 21 maart 2009 om 23:06
Na 13 jaar pil meteen regelmatig met 26 dagen. Of in ieder geval 3 keer achter elkaar, daarna was ik zwanger
Ik heb een cyclus van 22 dagen.. erg korthey ievie, wat grappig. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 21 dagen (nu even niet ivm spiraal). Dacht dat ik een van de weinige was. Fijn dat iemand anders dat ook heeft. Ben altijd erg ligt ongesteld en maar een paar dagen. Merk er nauwelijks iets van. Nu met het spiraal al vier jaar niet meer ongesteld geweest. Hij gaat er binnenkort uit... ben erg benieuwd.
quote:Liselotte4 schreef op 21 maart 2009 @ 23:28:
[...]
zwanger?Da's wel de bedoeling, maar nee, ben niet zwanger.
Anoniem_69567
zondag 22 maart 2009 om 10:55
gemiddeld 25 dagen, (soms 24, soms 26) met een tussentijdse bloeding rond dag 15 of 16.
Doktoren hebben mij altijd beloofd dat dat na een zwangerschap wel zou veranderen. (heb namelijk alle soorten pillen, spiraaltje, ringen geprobeerd, niets hielp)
Ik ben erg benieuwd of het daadwerkelijk gaat veranderen, ben na een jaar me afgevraagd te hebben of ik echt wel vruchtbaar zou zijn met zo'n vreemde cyclus, nu 24 weken zwanger.