Entertainment alle pijlers

Seven Year Switch: blijven of scheiden

07-01-2019 21:07 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van dit programma moet vinden en of verwachten..

Waarom zou je, je relatie shit op tv plempen begreep dat alle deelnemers kinderen hebben.
Dani1982 schreef:
22-01-2019 20:26
Op fb zag ik ergens een reactie v Monique. Heb toen even op haar fb gespiekt en zag dat ze ook kinderen heeft en zelfs al oma is, dat had ik niet verwacht.
Nee joh echt nu al medelijden ze dat je moeder/oma zo vast gelegd is .
Nou op fb zijn ook niet echt mild ,daar reageert ze ook ,maar niemand is onder de indruk
Dani1982 schreef:
22-01-2019 20:26
Op fb zag ik ergens een reactie v Monique. Heb toen even op haar fb gespiekt en zag dat ze ook kinderen heeft en zelfs al oma is, dat had ik niet verwacht.
Ik ben nu even lost of heb niet goed opgelet. Ze is toch al heel lang met die vent van haar. Of heeft ze echt daarvoor op hele jonge leeftijd kinderen gekregen? Kan natuurlijk ook..

Hoe vind ik haar op fb :lol:
De slaapkamer van Jeroen en Inge zou bij mij ook alle zin in seks weg nemen. Die kinderwerkjes en dat wc papier.
Monique revales
Waarom heeft zij en heeft niemand het over die kinderen en kleinkinderen dan?
Dat huisje zag er ook echt klein en studentikoos uit bijna.
Het is net alsof je je kinderen/gezin ontkent door ze nergens te benoemen.
Benieuwd naar het verhaal erachter.
Driftkikker Monique heeft vast een flinke rugzak.
Omg haar zoon heet Delicio 🤣
Monique is 42 jaar en heeft dus een kleinkind van 3 jaar.
Wel heftig hoor om op je 39ste oma te worden, sommigen zijn dan nog geen eens moeder.

Kan me trouwens voorstellen dat je je kinderen niet noemt in dit programma als ze al uit huis zijn en ook nog eens niet je gezamenlijke kinderen zijn, totaal niet relevant voor de relatie op dit moment.
Niet mee eens! Je moederschap lijkt mij een essentieel deel van he identiteit
Ze verteld een groot deel vh verhaal niet namelijk
Isabellarose- schreef:
23-01-2019 16:17
Niet mee eens! Je moederschap lijkt mij een essentieel deel van he identiteit
Ze verteld een groot deel vh verhaal niet namelijk
Maar is ze ons verplicht om haar hele levensverhaal te vertellen dan? Als haar kind(eren?) geen invloed hebben op hun relatie-problemen, dan is het toch niet relevant voor de uitzending?
Als de psychologen vinden van wel dan hadden ze dat wel aangehaald.
Ik kijk de eerste afl van uk en volgens mij is dit veel intenser. Hier wordt bijvoorbeeld alleen over Monique gepraat. De voorstukjes laten zien dat er veel staat te gebeuren.
Zelfde als first dates en andere programma's. Toch kan ik mijn vinger er niet op leggen waarom dat mij vaak meer aanstaat (zelfde programma's uit andere landen). Hebben meerdere dit?
AnAppleADay schreef:
23-01-2019 15:52
Monique is 42 jaar en heeft dus een kleinkind van 3 jaar.
Wel heftig hoor om op je 39ste oma te worden, sommigen zijn dan nog geen eens moeder.

Kan me trouwens voorstellen dat je je kinderen niet noemt in dit programma als ze al uit huis zijn en ook nog eens niet je gezamenlijke kinderen zijn, totaal niet relevant voor de relatie op dit moment.

Lekker voorbeeld zeg die Monique. Hoor je je moeder en oma ff te keer gaan tegen iemand die ze net kent en ook nog eens over iets dat nergens over gaat. Echt wat een ordinair mens is dat.

In mijn familie trouwens een nicht (met 6 kinderen) die op haar 32 voor het eerst oma werd. Nicht was 15 en haar dochter was 16 toen ze 1e kind kregen.
Nu bijna 40 en heeft 4 kleinkinderen.

Zelfde type als deze Monique. Net zo ordinair.
Isabellarose- schreef:
23-01-2019 15:17
Lekker dan.
Arme knul.
Mijn mening is gestippeld.
Isabellarose- schreef:
23-01-2019 15:17
Echt, waarom geven mensen hun kinderen zulke namen :O
AnAppleADay schreef:
23-01-2019 16:22
Maar is ze ons verplicht om haar hele levensverhaal te vertellen dan? Als haar kind(eren?) geen invloed hebben op hun relatie-problemen, dan is het toch niet relevant voor de uitzending?
Als de psychologen vinden van wel dan hadden ze dat wel aangehaald.
Ik dacht dat in de eerste uitzending werd verteld dat de therapeuten niet in het verleden gaan graven maar aan de slag gaan met het hier en nu en hoe de partners als stel het met de verkregen inzichten weer leuk kunnen krijgen.
Ik heb vooruit gekeken op videoland moet zeggen dat t toch wel lekker weg kijkt. Heb ook de Engelse versie bekeken.
Oh wat een ongelooflijk vermoeiende mensen
Die Monique zou je toch door je scherm trekken? Wat een ongeleid projectiel. Ze wekt al woede op als je naar d'r kijkt, laat staan als je d'r een relatie mee hebt.
Het lijkt me ook typisch zo'n vrouw die alle andere vrouwen als concurrenten beschouwt. Ziekelijke jaloezie past ook wel in het plaatje.
Snap niet hoe die Marcel het ermee uithoudt.
Isabellarose- schreef:
22-01-2019 19:06
Doe niet zo kankerzielig en hou je fucking bek!

(dat roept Monique dus naar Roval

En even daarvoor noemde ze zichzelf nog "een taalpurist". 😂
Monique hadden ze niet mee moeten laten doen aan dit programma. Zij heeft psychische problematiek, haar help je met een goed ondersteunend programma niet een tv programma waarbij je een wildvreemde een spiegel voorhoudt. Rovan krijgt nu een positie waarbij hij zelf niets leert.
Ik lees net op fb dat Roval zich ook heel anders voor doet ,maar dat zegt een ex ,hij heet ook eigenlijk Udo ,maar ze reageert op iedereen die wat over Monique zegt ,ze heeft meelij met haar omdat ze dus bij Roval zit ,maar dat was teverwachten dat er exen op de proppen komen .
Is ex toevallig een tokkie?
2465324 schreef:
29-01-2019 10:29
Ik lees net op fb dat Roval zich ook heel anders voor doet ,maar dat zegt een ex ,hij heet ook eigenlijk Udo ,maar ze reageert op iedereen die wat over Monique zegt ,ze heeft meelij met haar omdat ze dus bij Roval zit ,maar dat was teverwachten dat er exen op de proppen komen .

Monique reageert net zo hysterisch op Roval als op Marcel. Het lijkt me dus niet dat haar idiote gedrag aan Roval ligt.
Noesa schreef:
29-01-2019 00:04
Die Monique zou je toch door je scherm trekken? Wat een ongeleid projectiel. Ze wekt al woede op als je naar d'r kijkt, laat staan als je d'r een relatie mee hebt.
Het lijkt me ook typisch zo'n vrouw die alle andere vrouwen als concurrenten beschouwt. Ziekelijke jaloezie past ook wel in het plaatje.
Snap niet hoe die Marcel het ermee uithoudt.
Nou echt he wat een verschrikkelijk akelig mokkel
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven