Entertainment alle pijlers

Seven Year Switch: blijven of scheiden

07-01-2019 21:07 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van dit programma moet vinden en of verwachten..

Waarom zou je, je relatie shit op tv plempen begreep dat alle deelnemers kinderen hebben.
EvyBlissy schreef:
21-01-2019 20:51
Je en dan ghetto-boos wegstormen als je aangesproken wordt op je gedrag.

Gewoon asociaal gedrag van haar. Ik snap niet dat haar man het al zo lang met haar vol houdt. Kan de sex goed zijn maar hier knap je toch van af. Wat een kutkarakter heeft zij.
anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 21-01-2019 21:13
0.15% gewijzigd
Renee_XX schreef:
21-01-2019 20:55
Gewoon asociaal gedrag van haar. Ik snap niet dat haar man het al zo lang met haar vol houdt. Kan de sexy goed zijn maar hier knap je toch van af. Wat een kutkarakter heeft zij.
Dacht ik net ook dan liever geen seks Jezus je zal met zo’n type samenwonen.
Ze vindt zichzelf ook helemaal geweldig ,ligt allemaal aan andere
Nou de slechte b film is weer begonnen.
Kern van het probleem is dat ze nooit iemand uit laat praten. Helemaal nooit. Ook de psycholoog die die vragen stelt niet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Moet zeggen t kijkt wel lekkerder weg.
EvyBlissy schreef:
21-01-2019 21:06
Kern van het probleem is dat ze nooit iemand uit laat praten. Helemaal nooit. Ook de psycholoog die die vragen stelt niet.

Ja maar dat komt oa omdat haar leven tot nu toe niet leuk is geweest....
Hoelang is de she devill nu samen met Marcel. Die moet toch ook denken als hij straks terug kijkt: bekijk het ff lekker jij.

Geen respect voor een ander, geen geduld, passief agressief gedrag, de schuld bij de ander neerleggen, woedeaanvallen.
Er zit geen rem op.

Ben benieuwd hoe zij zich ontwikkelt de komende weken.
Best genant dat als Inge zich heppiedebeppie voelt, iedereen nu weet dat ze sex heeft gehad.
Loopt ze met een smile van oor tot oor en de buren zie je denken: jaja wij weten wat jij deed gisteravond.
Kan bijna niet kijken naar die Monique.....wat een toneelstuk zeg....je zal ermee samenwonen.
Ook al was de sex nóg zo passievol, ik zou maken dat ik weg kwam.
Duidelijk gevalletje persoonlijkheidsstoornis......
Renee_XX schreef:
21-01-2019 21:19
Ja maar dat komt oa omdat haar leven tot nu toe niet leuk is geweest....
Hoelang is de she devill nu samen met Marcel. Die moet toch ook denken als hij straks terug kijkt: bekijk het ff lekker jij.

Geen respect voor een ander, geen geduld, passief agressief gedrag, de schuld bij de ander neerleggen, woedeaanvallen.
Er zit geen rem op.

Ben benieuwd hoe zij zich ontwikkelt de komende weken.
Echt een vervelend onuitstaanbaar kind, van ongeveer 4.
Die moet nog flink groeien, voor een volwassen relatie.
Mijn mening is gestippeld.
Ik vind die Monique zo'n kut. In alles roept zij agressie in mij op en volgens mij kan zij een steen nog in woede doen uitbarsten. Wat een karikatuur en klassiek geval van een vrouw keer 100 is dat. Het is net of zij een typetje neerzet. Maar dan echt zeg maar. Het is een puber in een afgetakeld en verlopen vrouwen lijf. Ik zou haar kop wel van haar romp willen trekken zo werkt dit geval op mijn zenuwen. Niks maar dan ook niks is leuk aan haar of roept sympathie op. Dit is typisch zo'n vrouw die werkelijk niemand mag. Volgens mij heeft zij ook geen vriendinnen en geen netwerk, is ze zzp'er of werkt ze niet en heeft ze gebroken met familie. Want zo'n zuignap trekt toch niemand om zich heen of wel dan? Wat een theatrale persoonlijkheid vol stoornissen is dit object. Echt ik kan alleen maar heel heel lelijke dingen over dit mens uit mijn toetsenbord krijgen. Zo graag wil ik haar slaan.
En dan dat stem geluid: ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar oepsiepoepsie ik doe het toch, en ik vind er ook wat van en ik geef ook maar meteen mijn mening en eigenlijk vind ik jouw acties ook gewoon dom en oh: reageer jij daar op dan oepsiepoepsie had ik het alleen maar goed bedoeld en nu doe je zo passief agressief tegen mij? Nou zeg, huilhuil, ik voel me door jou aangevahallen, sniksnif, ik ben toch alleen maar aardig door jou op jouw fouten te wijzen, huilsnifjank. Und so weiter. Gaat de hele dag door. Jantje lacht jantje huilt. Het is net alsof er een knopje af en toe wordt ingedrukt en tadaaaa: madam flipt weer. Over ALLES en NIETS tegenlijk. Zo voorspelbaar. Vrouw hoort in de psychiatrie thuis. Aan de pillen. En verder zo ver mogelijk van mij vandaan in ieder geval. Ik zou geen lichaamsdeel van haar heel laten vrees ik. En al helemaal niet als ze ook nog eens die keel opentrekt: dat geluid dat daar uitkomt is echt niet te harden!
Renee_XX schreef:
21-01-2019 20:49
Iemand die je net 4 dagen kent, wijzen op zijn taaalfouten omdat je dat dom vindt van iemand....

Oohhh wat een vreselijk mens die Monique!!
Walgelijk wijf is het. Echt ghetto trash.
Van de mensen die zeggen dat het acteurs zijn die de Engelse versie acteren, dat is sowieso niet waar.
De opdrachten zijn wel het zelfde maar dat is logisch. Er zat wel een type als Jeroen bij maar voor de rest zijn er hele andere problemen en types. (Ik heb toen de hele serie gekeken)
En ging daar trouwens ook niemand vreemd ofzo.
Isabellarose- schreef:
22-01-2019 07:06
En dan dat stem geluid: ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar oepsiepoepsie ik doe het toch, en ik vind er ook wat van en ik geef ook maar meteen mijn mening en eigenlijk vind ik jouw acties ook gewoon dom en oh: reageer jij daar op dan oepsiepoepsie had ik het alleen maar goed bedoeld en nu doe je zo passief agressief tegen mij? Nou zeg, huilhuil, ik voel me door jou aangevahallen, sniksnif, ik ben toch alleen maar aardig door jou op jouw fouten te wijzen, huilsnifjank. Und so weiter. Gaat de hele dag door. Jantje lacht jantje huilt. Het is net alsof er een knopje af en toe wordt ingedrukt en tadaaaa: madam flipt weer. Over ALLES en NIETS tegenlijk. Zo voorspelbaar. Vrouw hoort in de psychiatrie thuis. Aan de pillen. En verder zo ver mogelijk van mij vandaan in ieder geval. Ik zou geen lichaamsdeel van haar heel laten vrees ik. En al helemaal niet als ze ook nog eens die keel opentrekt: dat geluid dat daar uitkomt is echt niet te harden!
Ga je lekker? Volgens mij hoor je zelf in de psychiatrie thuis als je een vreemde die je alleen op tv hebt gezien helemaal kapot wil maken O_o
Isabellarose- schreef:
22-01-2019 07:02
Ik vind die Monique zo'n kut. In alles roept zij agressie in mij op en volgens mij kan zij een steen nog in woede doen uitbarsten. Wat een karikatuur en klassiek geval van een vrouw keer 100 is dat. Het is net of zij een typetje neerzet. Maar dan echt zeg maar. Het is een puber in een afgetakeld en verlopen vrouwen lijf. Ik zou haar kop wel van haar romp willen trekken zo werkt dit geval op mijn zenuwen. Niks maar dan ook niks is leuk aan haar of roept sympathie op. Dit is typisch zo'n vrouw die werkelijk niemand mag. Volgens mij heeft zij ook geen vriendinnen en geen netwerk, is ze zzp'er of werkt ze niet en heeft ze gebroken met familie. Want zo'n zuignap trekt toch niemand om zich heen of wel dan? Wat een theatrale persoonlijkheid vol stoornissen is dit object. Echt ik kan alleen maar heel heel lelijke dingen over dit mens uit mijn toetsenbord krijgen. Zo graag wil ik haar slaan.
:rofl: :rofl: Niet te doen inderdaad. Ik trek die lelijke matten op d'r kop al niet, laat staan dat gedrag :evil:
Always look on the bright side of life
Monique had zo een zus van mijn moeder kunnen zijn.. Als die met zn allen bij elkaar zijn ontstaan ook situaties die zelfs gtst niet zou verzinnen. Het is triest maar zulke vrouwen bestaan echt. Ik was zelf ook hard op weg die kant op, thank god voor therapie :yes:
AnAppleADay schreef:
22-01-2019 08:02
Van de mensen die zeggen dat het acteurs zijn die de Engelse versie acteren, dat is sowieso niet waar.
De opdrachten zijn wel het zelfde maar dat is logisch. Er zat wel een type als Jeroen bij maar voor de rest zijn er hele andere problemen en types. (Ik heb toen de hele serie gekeken)

Ik dacht ook dat het acteurs waren, des te schokkend vind ik een type, dat dus echt lijkt te bestaan, als Monique. Dat zij in een relatie zo is geworden, dat zie ik wel vaker. Maar binnen 2 dagen ruzie krijgen met een vreemde die je nog maar net kent en dan ook nog een type als Roval (geen verkeerde volgens mij, veel geduld) vind ik echt opvallend. Iemand corrigeren op taalfouten, iemand die je nog maar net kent is best asociaal.

Maar ik heb hier ook ergens het Twitter account van haar geplaatst waarin zij zegt dat het wel echt is. Dus van acteerwerk is geen sprake. Er staat verder niets in dit Twitter account over dit programma dus niet echt interessant vwb dit topic.

Jammer dat er geen collega's of vrienden van haar op Viva zitten. Niet om haar nog meer naar beneden te halen maar ben benieuwd wat er achter schuilt. Zal wel een heel trauma achter zitten.

Ben ook benieuwd hoe Marcel nu naar hun sexleven kijkt. Haar gedrag wordt vergeleken met een kind van 4 jaar. Hoe kijkt hij nu naar zijn vriendin?
anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 22-01-2019 09:53
Reden: Roval
13.02% gewijzigd
Valeriana schreef:
22-01-2019 08:18
Ga je lekker? Volgens mij hoor je zelf in de psychiatrie thuis als je een vreemde die je alleen op tv hebt gezien helemaal kapot wil maken O_o
Doe niet zo kankerzielig en hou je fucking bek!

(dat roept Monique dus naar Roval, een vreemde man he, waar ze random een paar dagen mee op een tropisch eiland is gedumpt om aan haar eigen zieke relatie te werken, koekoek)
Isabellarose- schreef:
22-01-2019 19:06
Doe niet zo kankerzielig en hou je fucking bek!

(dat roept Monique dus naar Roval, een vreemde man he, waar ze random een paar dagen mee op een tropisch eiland is gedumpt om aan haar eigen zieke relatie te werken, koekoek)
Ja natuurlijk is dat koekoek. Maar waarom roept dat moordneigingen bij jou op?
Valeriana schreef:
22-01-2019 19:19
Ja natuurlijk is dat koekoek. Maar waarom roept dat moordneigingen bij jou op?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :popcorn:
Dat gezicht ook van haar toen de therapeute er op aanstuurde bij welke leeftijd haar gedrag paste .....Echt waar zo erg , nou Monique nog erger mijn kinderen hebben zich nooit zo gedragen godzijdank .
De mijne ook niet. Ik zou ze echt letterlijk achter het behang plakken.
Op fb zag ik ergens een reactie v Monique. Heb toen even op haar fb gespiekt en zag dat ze ook kinderen heeft en zelfs al oma is, dat had ik niet verwacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven