De onopvallende vrouw
woensdag 23 januari 2019 om 17:49
Ik heb gemerkt in mijn omgeving dat mannen echt van spannende type vrouwen houden. Dat kan van alles zijn zolang het maar niet normaal en onopvallend is. Als vrouw moet je er voor een man echt uitspringen. Is het niet intelligentie in combinatie met een bloed mooi uiterlijk en inhoud dan is het wel in de vorm van een borderline type dat je letterlijk bijna gek maakt door haar gedrag maar alles behalve saai is. Waarom ziet geen een man een onopvallend normaal meisje staan dat gewoon haar bezigheden doet en niet opvalt. Met een normaal uiterlijk zonder make up en opvallende kleding. Geen hoge opleiding en een normale baan. Iemand die zichzelf is en normaal spreekt zonder bewust opvallend zinsgebruik en gewoon normaal en simpel is zoals een mens van nature hoort te zijn. Waarom ziet iedereen dit soort type over het hoofd en zoeken mannen altijd die spannende type vrouwen op die van geen opgeven weten en mannen het hoofd op hol brengen. In plaats van vrouwen die genoegen nemen met nee en de pijn niet naar buiten uiten maar gewoon doorgaan met de dagelijkse bezigheden.
.
donderdag 24 januari 2019 om 12:47
ik ben het helemaal met je eensPindakaasjes schreef: ↑23-01-2019 23:09Ik denk dat Vanille eerst nog een boel met zichzelf heeft op te lossen alvorens ze klaar is voor een relatie.
Ik heb de indruk dat ze nu zit te hopen en te wachten op een soort prins die haar komt redden, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Ik denk dat Vanille zelfs eens moet gaan leren 'de slingers' op te hangen i.p.v te bidden dat een knappe man haar leven binnenwandeld en dit voor haar gaat doen.
Dit is zulk een enorm (on)zelfstandige houding, wanhopig zelf. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dit lachwekkend of oprecht zielig moet vinden... vooral omdat Vanille bewust negatieve aandacht lijkt te blijven zoeken..
soms denk het is gewoon een trol wat gewoon precies weet wat ze moet plaatsen om reacties en negatief aandacht te krijgen
maar heel vaak denk ik dat echt dat ze een verwarde jonge vrouw is die nog helemaal niet stabiel genoeg is emotioneel gezien om een relatie te hebben en te behouden en nu alleen maar verkeerde mannen aantrekt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 24 januari 2019 om 13:23
mamsvan schreef: ↑24-01-2019 12:47ik ben het helemaal met je eens
soms denk het is gewoon een trol wat gewoon precies weet wat ze moet plaatsen om reacties en negatief aandacht te krijgen
maar heel vaak denk ik dat echt dat ze een verwarde jonge vrouw is die nog helemaal niet stabiel genoeg is emotioneel gezien om een relatie te hebben en te behouden en nu alleen maar verkeerde mannen aantrekt
Vanille trekt niet enkel verkeerde mannen aan, maar ook verkeerde reacties (zoals hier) .
Ik heb Vanille hier al vaker op aangesproken.
Wetende dat ze dit niet van me waardeert, heb ik toch vaak pogingen gedaan haar een virtuele draai om de oren te geven.. niet om haar belachelijk te maken, (want daar durf ik al mijn voorgaande reacties naast te leggen).. maar enkel om haar die figuurlijke schop onder de kont te geven!
En ze mag me belachelijk denken te maken in haar respons op mij.. het maakt me enkel des te meer duidelijk dat ik een gevoelige snaar bij haar geraakt heb. Ik hoop dat het misschien ooit 'iets' positiefs bij haar bewerkstelligt.
donderdag 24 januari 2019 om 14:26
ik ook, heb haar ook gezegd hulp te zoekenPindakaasjes schreef: ↑24-01-2019 13:23Vanille trekt niet enkel verkeerde mannen aan, maar ook verkeerde reacties (zoals hier) .
Mijn laatste tactiek is zorgen, dat haar topics niet de diepte in gaan, want ik ben bang, dat ze dan echt verzuipt.
donderdag 24 januari 2019 om 15:20
ik zou zeggen ga daar vooral mee doorPindakaasjes schreef: ↑24-01-2019 13:23Vanille trekt niet enkel verkeerde mannen aan, maar ook verkeerde reacties (zoals hier) .
Wetende dat ze dit niet van me waardeert, heb ik toch vaak pogingen gedaan haar een virtuele draai om de oren te geven.. niet om haar belachelijk te maken, (want daar durf ik al mijn voorgaande reacties naast te leggen).. maar enkel om haar die figuurlijke schop onder de kont te geven!
En ze mag me belachelijk denken te maken in haar respons op mij.. het maakt me enkel des te meer duidelijk dat ik een gevoelige snaar bij haar geraakt heb. Ik hoop dat het misschien ooit 'iets' positiefs bij haar bewerkstelligt.
het bewijs dat ze ook steeds weer terug komt laat ook zien dat ze zelf ook wel beetje weet dat jij o,a een goed punt hebt
ik zie meerdere ook met advies en hulp biedend reageren zoals lilalinda
als ik een topic zie van vanille lees ik het ook altijd even of ga even terug loepen wat er eerder is gezegd niet om haar daar op te pakken maar vooral om te kijken wat er verder is gezegd en gebeurd door haar en reageer meestal op verse topic ook met :
heb je al hulp gehaald en ik herhaal dat steeds weer
het is zelfs zo dat ik weleens echt aan haar heb gedacht terwijl ik niet met viva bezig was dat ik dacht, dit is echt een vrouw die in de war is
want ik ben er niet van overtuig dat ze een trol is maar begrijp ook wel dat anderen dat zo langzaam aan wel denken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 24 januari 2019 om 19:25
Pindakaasjes schreef: ↑24-01-2019 13:23het maakt me enkel des te meer duidelijk dat ik een gevoelige snaar bij haar geraakt heb.
.
donderdag 24 januari 2019 om 19:46
[quote=mamsvan post_id=29511275 time=1548339639 user_id=202871]
als ik een topic zie van vanille lees ik het ook altijd even of ga even terug loepen wat er eerder is gezegd niet om haar daar op te pakken maar vooral om te kijken wat er verder is gezegd en gebeurd door haar en reageer meestal op verse topic ook met :
het is zelfs zo dat ik weleens echt aan haar heb gedacht terwijl ik niet met viva bezig was dat ik dacht, dit is echt een vrouw die in de war is
Ik las dat ze inmiddels al medicatie van haar huisarts voorgeschreven heeft gekregen.
Ik neem aan dat dit geen paracetamol is.
Ik las dat ze inmiddels al medicatie van haar huisarts voorgeschreven heeft gekregen.
Ik neem aan dat dit geen paracetamol is.
donderdag 24 januari 2019 om 19:57
Dat vind ik zo afschuwelijk klinken die uitspraak. Waar komt het vandaan?
vrijdag 25 januari 2019 om 08:07
Waarom een man geen grijze muis ziet staan terwijl er ook paradijsvogeltjes rondlopen? Een man wil graag een mooie vrouw naast zijn zijde, dat is oer. Een vrouw die er mooi en verzorgd uitziet (en dat begrip is heel breed, je hoeft echt geen Doutzen Kroes te zijn) trekt aan want dat is een teken van gezondheid en vruchtbaarheid. Dus die paradijsvogel zal eerder opvallen dan die grijze muis. It's not rocket science.
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
vrijdag 25 januari 2019 om 09:16
Alsof het leven je verschuldigd is dat andere mensen je leuk vinden? Zie je zelf de grijze muizen wel staan dan? Het geinige van de mannelijke variant hierop (de gefrustreerde incell die zichzelf een 'nice guy' vind maar ondertussen) meestal ook enorm kieskeurig is. Als je zelf kieskeurig bent kun je het een ander niet kwalijk nemen dat ook te zijn (doe je dat wel, dan bestaat er een mooi woord voor: hypocriet).
Misschien eens wat meer focussen op wat je zelf uit het leven wil halen, ipv wat anderen je maar verschuldigd zouden moeten zijn. Lijkt me een stuk gezonder.
Misschien eens wat meer focussen op wat je zelf uit het leven wil halen, ipv wat anderen je maar verschuldigd zouden moeten zijn. Lijkt me een stuk gezonder.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”