De onopvallende vrouw
woensdag 23 januari 2019 om 17:49
Ik heb gemerkt in mijn omgeving dat mannen echt van spannende type vrouwen houden. Dat kan van alles zijn zolang het maar niet normaal en onopvallend is. Als vrouw moet je er voor een man echt uitspringen. Is het niet intelligentie in combinatie met een bloed mooi uiterlijk en inhoud dan is het wel in de vorm van een borderline type dat je letterlijk bijna gek maakt door haar gedrag maar alles behalve saai is. Waarom ziet geen een man een onopvallend normaal meisje staan dat gewoon haar bezigheden doet en niet opvalt. Met een normaal uiterlijk zonder make up en opvallende kleding. Geen hoge opleiding en een normale baan. Iemand die zichzelf is en normaal spreekt zonder bewust opvallend zinsgebruik en gewoon normaal en simpel is zoals een mens van nature hoort te zijn. Waarom ziet iedereen dit soort type over het hoofd en zoeken mannen altijd die spannende type vrouwen op die van geen opgeven weten en mannen het hoofd op hol brengen. In plaats van vrouwen die genoegen nemen met nee en de pijn niet naar buiten uiten maar gewoon doorgaan met de dagelijkse bezigheden.
.
woensdag 23 januari 2019 om 20:56
woensdag 23 januari 2019 om 20:56
http://www.pov.nl/index.php?id=16
De POV is een collectief van varkenshouders. De POV fungeert als de uitvoeringsorganisatie voor collectieve sectortaken en als springplank voor versterking van de marktpositie van varkenshouders, betere verdienmodellen en een betere ketensamenwerking. Binnen de POV bepalen de leden (de varkenshouders) de koers, de boer aan het roer!”
Denk niet dat dat bedoeld wordt
woensdag 23 januari 2019 om 20:59
Rukinstructies
woensdag 23 januari 2019 om 21:05
Net als met wiskunde. Sommigen hebben een aangeboren talent, anderen snappen er na 1000 uur khan-academy instructiefilmpjes nog de ballen van.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
woensdag 23 januari 2019 om 21:08
hengelen.
ik ben hier niet van gediend.
woensdag 23 januari 2019 om 21:33
Oorspronkelijke topic was niet spannend genoeg om lang te boeien
woensdag 23 januari 2019 om 21:36
Het zal niet haar eerste topic zijn dat ineens deze wending krijgt
woensdag 23 januari 2019 om 21:44
Dank. Als ik daar de boel op stelten weet te zetten ben ik vast in een avond verheven tot viva-legend.
woensdag 23 januari 2019 om 23:09
Ik denk dat Vanille eerst nog een boel met zichzelf heeft op te lossen alvorens ze klaar is voor een relatie.
Ik heb de indruk dat ze nu zit te hopen en te wachten op een soort prins die haar komt redden, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Ik denk dat Vanille zelfs eens moet gaan leren 'de slingers' op te hangen i.p.v te bidden dat een knappe man haar leven binnenwandeld en dit voor haar gaat doen.
Dit is zulk een enorm (on)zelfstandige houding, wanhopig zelf. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dit lachwekkend of oprecht zielig moet vinden... vooral omdat Vanille bewust negatieve aandacht lijkt te blijven zoeken..
Ik heb de indruk dat ze nu zit te hopen en te wachten op een soort prins die haar komt redden, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Ik denk dat Vanille zelfs eens moet gaan leren 'de slingers' op te hangen i.p.v te bidden dat een knappe man haar leven binnenwandeld en dit voor haar gaat doen.
Dit is zulk een enorm (on)zelfstandige houding, wanhopig zelf. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dit lachwekkend of oprecht zielig moet vinden... vooral omdat Vanille bewust negatieve aandacht lijkt te blijven zoeken..
woensdag 23 januari 2019 om 23:22
donderdag 24 januari 2019 om 00:03
.Pindakaasjes schreef: ↑23-01-2019 23:09Ik denk dat Vanille eerst nog een boel met zichzelf heeft op te lossen alvorens ze klaar is voor een relatie.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2019 10:09
Reden: op de man
Reden: op de man
6.70% gewijzigd
.
donderdag 24 januari 2019 om 06:39