Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Star, het is natuurlijk sowieso een groot risico wat hij neemt door bij JL te gaan zitten. Kan alleen maar tegen hem werken, in Amerika dan. Ik vind het geweldig! Wordt het hier nog uitgezonden op tv?

Bam, nu heb je Erica. Was voor mij een reden om even niet verder te gaan. Ik vind haar saai. Laurens deed nog wel zijn eigen ding als hij de les niet leuk vond maar Berend niet. Ze doet in de les 1 ding, en als een kind dat niet leuk vindt is dat jammer. Saai dus.

Suze is geweldig!!! Samen met Ingrid (die is echt onze nr 1), Nimca en Ot. Ot heb ik maar 1x gehad, maar die is wel goed qua opbouw enzo en dingen aanleren.

LENTE LENTE LENTE

Jemig, wat is het ingewikkeld om een tekst te kleuren, of ben ik nu zo dom?
Geeeeeen idee, misschien op Comedy Central Amalia?

Mijn kind is niet geemancipeerd genoeg. Maar eens een Opzij of Esta voor haar kopen.

We hebben een nieuwe tv sinds donderdagavond. Starman en Starpapa gaan 'm uitpakken. Ceetje: 'Oooooo jullie zijn sterk. Want jullie hebben een piemel'.

Vandaag een Smart bij mijn moeder in de straat: 'Kijk mama, klein klein autotje. Die zijn voor girls.'

Dus. Staat me nog een hoop werk te wachten
quote:amalia schreef op 21 maart 2009 @ 12:48:

Star, het is natuurlijk sowieso een groot risico wat hij neemt door bij JL te gaan zitten. Kan alleen maar tegen hem werken, in Amerika dan. Ik vind het geweldig! Wordt het hier nog uitgezonden op tv?

Bam, nu heb je Erica. Was voor mij een reden om even niet verder te gaan. Ik vind haar saai. Laurens deed nog wel zijn eigen ding als hij de les niet leuk vond maar Berend niet. Ze doet in de les 1 ding, en als een kind dat niet leuk vindt is dat jammer. Saai dus.

Suze is geweldig!!! Samen met Ingrid (die is echt onze nr 1), Nimca en Ot. Ot heb ik maar 1x gehad, maar die is wel goed qua opbouw enzo en dingen aanleren.

LENTE LENTE LENTE

Jemig, wat is het ingewikkeld om een tekst te kleuren, of ben ik nu zo dom?

Het zal mij benieuwen hoe ze is, wij hebben alleen nog Suze gehad, en dan die ene muts waarvan ik de naam niet weet.

we zullen wel zien hoe Juul het bij haar doet. Als hij iemand niet mag, voert ie echt geen donder uit
quote:Star schreef op 21 maart 2009 @ 12:53:

Geeeeeen idee, misschien op Comedy Central Amalia?

Mijn kind is niet geemancipeerd genoeg. Maar eens een Opzij of Esta voor haar kopen.

We hebben een nieuwe tv sinds donderdagavond. Starman en Starpapa gaan 'm uitpakken. Ceetje: 'Oooooo jullie zijn sterk. Want jullie hebben een piemel'.

Vandaag een Smart bij mijn moeder in de straat: 'Kijk mama, klein klein autotje. Die zijn voor girls.'

Dus. Staat me nog een hoop werk te wachten
Ik dacht dat jij flink aan de bak ging vandaag Bam
ik ben ook heel erg flink aan de bak.......................................met niks doen..........................
Ze is wel heel aardig hoor Bam.
Whahaha Star: fijne meid heb jij zeg! Succes ermee!

Amalia: haha lente, ja lekker! oh ja kleurtjes is veranderd hè. Zo eens kijken.

Enka: fijn dat alles nog gaat! Hoezo rompertjes bedrukken? Een jongens en een meisjesvariant? Kaartje helemaal klaar?

Bam: heerlijk toch, even niks doen! Geniet ervan!
Hallo,

Wat wil ik nou zeggen? Ben het helemaal kwijt..

Oja Vish, wat voor werk??
Jaaaa, we heten weer GooD luck ipv GooG luck
Dat dode ijsbeertje. Tranen met tuiten hier
Aaah, dat meen je niet! Ik zag vanmorgen nog in het jeugdjournaal de herhaling dat ze voor het eerst naar buiten mochten deze week. Die dood is was een stuk kleiner. Weten ze al waardoor het komt?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij is vermoedelijk verdronken. En hij heette Swimmer!
quote:compu schreef op 21 maart 2009 @ 15:31:

Hallo,

Wat wil ik nou zeggen? Ben het helemaal kwijt..

Oja Vish, wat voor werk??Op dit moment maakt het me niet uit, als het maar ergens tussen 7.30 en 17.00 kan worden gedaan
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jemig Suus, stomme uitslag dat ie er nog niet is!

Enka, noch altijd bib?

Star, goeie van Ceetje haha. Maar Starman is ook niet al te groot dus hij zou ook geschikt voor hem zijn.

Bridges, fijn dat de ab aanslaat!

Zo, leuk ochtendje gehad met potentiele-ver-weg-vrienden. Nu nog alles pakken en zo, en wassen, en regelen....

Ik meld me af, maar tot volgend week live!!!! Houd jullie taai met een dikke zoen van Jinny.
Goeie reis Jin!

Grrr, tekst weg.. nou, fijne dag allemaal
Goedemorgen, nou dit is voorlopig de laatste mooie dag, dus geniet er nog maar even van allemaal!

Ik heb gisteren allemaal nieuwe planten gekocht voor in de tuin en die ga ik met Jonathan straks poten. M nog steeds ziek.

Ik heb deze:

en deze:

en deze:

voor tegen de schutting (ik vind het zo saai, zo'n lange kale schutting) en nog wat kleine kruipertjes voor op de grond in de tuin. En nog een witte vlinderstruik.
Jady Goody is overleden
quote:Star schreef op 22 maart 2009 @ 09:57:

Jady Goody is overleden Ik hoorde het, vind je dat om te huilen?

Wel zielig voor haar kinderen, maar verder heb ik er echt niets mee....
Mooie bloemen Mal! Kamperfolie heb ik ook, mooi is die als ie bloeit. Die andere 2 heb ik gehad, maar waren geen lang leven geschonden... Maar ze stonden in een bak, ik denk dat ze het in de grond beter doen.
Hi dears. Lekker weertje hier. Nou ja, zonnig. Maar wel winderig en fris.

Van de week een schommel in de deuropening van de schuur opgehangen dus vriend en ik draaien nu wisseldiensten schommelduwen. Heb 'm net maar een kopje koffie gebracht.

Mal, mooie plantjes!

Star, proefabbonementje Opzij dan maar?! Troost je, alle peuters schijnen erg rolbevestigend te denken.

Ah, cake is klaar. Wortelcake (en niente dokter oetlul he). Ben benieuwd.
quote:amalia schreef op 22 maart 2009 @ 13:00:

Mooie bloemen Mal! Kamperfolie heb ik ook, mooi is die als ie bloeit. Die andere 2 heb ik gehad, maar waren geen lang leven geschonden... Maar ze stonden in een bak, ik denk dat ze het in de grond beter doen.

Ik heb de witte en de blauwe passieflora naast elkaar gezet en ik hoop dat ze dan een beetje door elkaar heen gaan waaieren. Dat heb ik ook met de kamperfoelie gedaan, ik heb een rose/paarse en een lichtrose/witte. Heb er een zooi koemestkorrels en potgrond bij gedaan en nou maar hopen dat ze allemaal zin hebben om te groeien. Gaat dat een beetje hard of is dat een veeljarenplan? Ik hoop ook echt dat die akelige hosta's die ik uitgegraven heb niet meer opkomen, wat een lelijke planten, tenminste zijn wel mooi, als je geen slakken in je tuin hebt . Mijn zus zei dat ik ze in een pot moest doen, dan krijg je geen slakken, dus ik heb 2 hosta's nog een 2e leven gegund en de rest ligt in de kliko.

En verder allemaal meerjarige bloeiende kruipertjes erin gezet. Ik ben trots op mezelf (heb alleen hele vieze handen en nagels nu ).
Twee jarige koters in bikini's met roesjes, babies met gouden oorbelletjes en armbandjes en jongetjes met gouden kruisjes om hun nek. Drie keer raden waar ik ben wezen zwemmen
quote:amalia schreef op 22 maart 2009 @ 12:59:

[...]

Ik hoorde het, vind je dat om te huilen?

Wel zielig voor haar kinderen, maar verder heb ik er echt niets mee....Ik huil ook voornamelijk om haar 4 en 5 jarige. Scheelt misschien dat ik die hele BB serie gezien heb en haar dus ook 'ken'.
Geen idee Star! Klinkt niet als heel fijn publiek, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven