Good Luck 2
zondag 22 maart 2009 om 17:40
Hosta's zijn idd stom. Ik heb hier wat ik kon vinden weg gegooid, Te lelijk... En wat ik niet gevonden heb vind ik wel als ze opkomen, gaan ze er alsnog aan!
Overigens komt de tuinman dinsdag. Lekeer opruimen! Ik zit trouwens nog te twijfelen over een trampoline. Iemand z'n ding in de tuin en spelen ze er dan ook nog vaak mee? Of snel op uit gekeken?
Zo, lekker buiten weekend gehad allemaal?
Jin, mocht je nog snel even kijken: goede reis, veel plezier en succes met jongste en tot het diner!
ff posten
Overigens komt de tuinman dinsdag. Lekeer opruimen! Ik zit trouwens nog te twijfelen over een trampoline. Iemand z'n ding in de tuin en spelen ze er dan ook nog vaak mee? Of snel op uit gekeken?
Zo, lekker buiten weekend gehad allemaal?
Jin, mocht je nog snel even kijken: goede reis, veel plezier en succes met jongste en tot het diner!
ff posten
zondag 22 maart 2009 om 17:51
hai Star, hoest?
Wat Jade betreft: je hoort gewoon niet dood te gaan als je pas 27 bent. Ik vind het droevig, zeker ook voor die jochies en de rest van haar familie. En haar dood zal geen feestje geweest zijn maar een zeer pijnlijke toestand, ook nie leuk nie.
Klinkt wel als een reuze gezellig zwembad trouwens
Wat Jade betreft: je hoort gewoon niet dood te gaan als je pas 27 bent. Ik vind het droevig, zeker ook voor die jochies en de rest van haar familie. En haar dood zal geen feestje geweest zijn maar een zeer pijnlijke toestand, ook nie leuk nie.
Klinkt wel als een reuze gezellig zwembad trouwens

zondag 22 maart 2009 om 19:45
Hai!
Ben even werkontwijkend gedrag aan het doen...
Star: ha gezellig! Klinkt als genoeg te zien inderdaad! Wanneer is jouw 20 weken echo ook alweer?
Mal: ah leuk, volgens mij heb ik ook wat in mijn tuin. Passiebloem dacht ik. Of dat wilde ik, haha. Eens kijken wat er dit jaar weer gaat bloeien... Man dus niet naar voetbal geweest?
Suus: trampoline, leuk! Ik zou hem wel in laten graven, dat zie je hier vaak.
Bam: ha dat heeft man goed bedacht! Hoe is het met Bammeis?
Jin: vast te laat maar alsnog veel plezier!
Hel: wortelcake? Is dat nou lekkr? En is het dan ook nog gezond? Dan recept graag!
Hier alles ok. Kindjes lijken goed op te knappen dus fijn! Nu ik nog, ik lijk een staartje van Ties zijn gedoe op te pikken. blgh... Vandaag wel lekker even in bos geweest. Manneke in de bosjes laten plassen (lastig hoor met zo'n klein slurfje...) en even fris gefietst. Heerlijk. Jammer dat het morgen alweer voorbij is...
Ben even werkontwijkend gedrag aan het doen...
Star: ha gezellig! Klinkt als genoeg te zien inderdaad! Wanneer is jouw 20 weken echo ook alweer?
Mal: ah leuk, volgens mij heb ik ook wat in mijn tuin. Passiebloem dacht ik. Of dat wilde ik, haha. Eens kijken wat er dit jaar weer gaat bloeien... Man dus niet naar voetbal geweest?
Suus: trampoline, leuk! Ik zou hem wel in laten graven, dat zie je hier vaak.
Bam: ha dat heeft man goed bedacht! Hoe is het met Bammeis?
Jin: vast te laat maar alsnog veel plezier!
Hel: wortelcake? Is dat nou lekkr? En is het dan ook nog gezond? Dan recept graag!
Hier alles ok. Kindjes lijken goed op te knappen dus fijn! Nu ik nog, ik lijk een staartje van Ties zijn gedoe op te pikken. blgh... Vandaag wel lekker even in bos geweest. Manneke in de bosjes laten plassen (lastig hoor met zo'n klein slurfje...) en even fris gefietst. Heerlijk. Jammer dat het morgen alweer voorbij is...

zondag 22 maart 2009 om 20:18
Hier geen trampoline Suus, ben altijd bang dat ze er af vallen of met hun tanden op de rand klappen. Maar mijn grootste reden om het niet te doen is omdat ik het echt lelijke dingen in de tuin vind.
Maargoed, t is wel lachen. Ingraven vind ik ook mooier.
Star, nou, welk zwembad? Floraparkbad?
Bridges bah, jij nu ziekig. Snel opknappen!
Pff, ik heb de dag half doorgebracht met gympen voor de jongens te kopen via Internet en een shirt voor Laurens die ik alleen in het groen kon vinden maar in het blauw wilde. Maar het is gelukt, hoera
Zal even wat plaatjes knippen en plakken.
Maargoed, t is wel lachen. Ingraven vind ik ook mooier.
Star, nou, welk zwembad? Floraparkbad?
Bridges bah, jij nu ziekig. Snel opknappen!
Pff, ik heb de dag half doorgebracht met gympen voor de jongens te kopen via Internet en een shirt voor Laurens die ik alleen in het groen kon vinden maar in het blauw wilde. Maar het is gelukt, hoera
Zal even wat plaatjes knippen en plakken.

zondag 22 maart 2009 om 20:45
Nee Star, zondagavond is werk voorbereiden voor de rest van de weeek. Planning maken, lessen bekijken etc. Motivatie op werk is alweer goed, motivatie om thuis dingen te doen is nog niet enorm groot... Maar hoort erbij. En staan leuke dingen op program, dat scheelt!
Jee Volendam. Nee dat had ik ook niet direct geraden. Wel een aanrader dus?
Amalia: mis je het voor de klas staan soms niet?
Ik zie de plaatjes niet trouwens. Ik vind trampolines ook eng, maar ingegraven niet. En denk dat het nu trouwens wel meevalt. Ben er met Ties eens opgeweest toen hij 1 was en toen was het echt een ongeleid projectiel...
Jee Volendam. Nee dat had ik ook niet direct geraden. Wel een aanrader dus?
Amalia: mis je het voor de klas staan soms niet?
Ik zie de plaatjes niet trouwens. Ik vind trampolines ook eng, maar ingegraven niet. En denk dat het nu trouwens wel meevalt. Ben er met Ties eens opgeweest toen hij 1 was en toen was het echt een ongeleid projectiel...

zondag 22 maart 2009 om 21:00
Haha ja gek genoeg was er ooit een tijd (vroegah, toen de lucht nog schoon en sex nog vies was) om thuis e.e.a. te doen... Vond ik niet erg. Lekker achter comp en ondertussen wat nuttigs doen... Maar nu... Ik vind mijn vent en kindjes te leuk denk ik.
En jullie. Eigenlijk is het al-le-maal jullie schuld!
En jullie. Eigenlijk is het al-le-maal jullie schuld!
zondag 22 maart 2009 om 21:24
quote:Star schreef op 22 maart 2009 @ 20:53:
Amaal houdt niet van werken
Hallooo, ik heb 2 kinderen, da's hard werken! Merk je straks wel
En ik werk 3 ochtenden hè, momenteel, vergis je niet!
Maar Bridges, om jouw vraag te beantwoorden: ja en nee. Ik mis het wel om voor de klas te staan maar ik mis niet al die stomme vergaderingen, en bijscholing die niet informatief is maar wel op je vrije dag, en ouders die zeuren dat de overblijf niet goed geregeld is. En ik mis ook het tekort aan tijd om in kinderen te steken die het nodig hebben niet.
Maar het lesgeven en de band met de kinderen, ja dat mis ik. Mijn hart ligt dan ook wel bij 5 dagen een eigen groep 5 of 6. Maar ik ga no way 5 dagen werken, dus dat zit er niet in voorlopig.
Ach, ik zie wel... af en toe kriebelt het. Maar nu de zon gaat schijnen neemt die kriebel af hoor
Amaal houdt niet van werken
Hallooo, ik heb 2 kinderen, da's hard werken! Merk je straks wel
En ik werk 3 ochtenden hè, momenteel, vergis je niet!
Maar Bridges, om jouw vraag te beantwoorden: ja en nee. Ik mis het wel om voor de klas te staan maar ik mis niet al die stomme vergaderingen, en bijscholing die niet informatief is maar wel op je vrije dag, en ouders die zeuren dat de overblijf niet goed geregeld is. En ik mis ook het tekort aan tijd om in kinderen te steken die het nodig hebben niet.
Maar het lesgeven en de band met de kinderen, ja dat mis ik. Mijn hart ligt dan ook wel bij 5 dagen een eigen groep 5 of 6. Maar ik ga no way 5 dagen werken, dus dat zit er niet in voorlopig.
Ach, ik zie wel... af en toe kriebelt het. Maar nu de zon gaat schijnen neemt die kriebel af hoor