MOE MOE en nog eens MOE!
vrijdag 25 januari 2019 om 17:25
Enige advies wat er gegeven kan worden.gizzmo-returns schreef: ↑25-01-2019 17:24Maar als ik zeg dat ik nu ook moe ben, wat schiet jij daar dan mee op?
Ga eens na bij jezelf waarom dit zo is en doe er wat aan.
Maar, misschien wilde TO gewoon even kletsen en het even delen.
vrijdag 25 januari 2019 om 17:32
vrijdag 25 januari 2019 om 17:44
Bij vlagen, maar dan denk ik dat ik een griepje krijg, maar zet niet door.
Ben sinds een paar weken wel anders aan het eten, weinig suiker, meer groente en fruit, alleen volkoren producten en meer eiwitten. Merk wel dat ik hierdoor meer energie heb. En oh ja, ik wandel elke middag of avond een uur.
Sport je? Eet je gezond? Heb je veel stress?
Ben sinds een paar weken wel anders aan het eten, weinig suiker, meer groente en fruit, alleen volkoren producten en meer eiwitten. Merk wel dat ik hierdoor meer energie heb. En oh ja, ik wandel elke middag of avond een uur.
Sport je? Eet je gezond? Heb je veel stress?
vrijdag 25 januari 2019 om 17:48
Ik heb nu ook een griepje/verkoudheid die niet doorzet. Mijn vriend was flink ziek de afgelopen dagen en heeft me kennelijk toch aangestoken. Merk er eigenlijk weinig van, behalve dan dat ik snel moe ben en een klein beetje keelpijn heb af en toe. Ik heb het eigenlijk vooral opgemerkt doordat mijn hartslag de laatste twee keer veel hoger opliep dan normaal bij het sporten. Dus vandaag maar even rust genomen.
.
vrijdag 25 januari 2019 om 17:53
Haha ik slaap ook veel maar vooral onregelmatig / geen ritme.Grobbekuiken_ schreef: ↑25-01-2019 17:29Ja hoor, ik ken het. Maar ik weet ook waar het vandaan komt en zal ermee moeten dealen. Het weer werkt trouwens ook mee nu, ik slaap me wezenloos met die kou, heerlijk!
vrijdag 25 januari 2019 om 17:55
vrijdag 25 januari 2019 om 17:57
Gefeliciteerd!