ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zondag 22 maart 2009 om 14:13
quote:varisha schreef op 22 maart 2009 @ 14:09:
Jaqie heb je dat tuniekje en de cars blouse nog?
cars tuniek niet, blouse wel
jacqie.b@gmail.com
Jaqie heb je dat tuniekje en de cars blouse nog?
cars tuniek niet, blouse wel
jacqie.b@gmail.com
zondag 22 maart 2009 om 14:21
quote:Marels schreef op 22 maart 2009 @ 14:13:
Jacqui, die link is niet naar jouw album toch, maar naar dat van Molie?
haha da's weer een hoogblonde actie van mij.
ga even nwe poging doen
http://www.mijnalbum.nl/Album=H8IGQLPB
Jacqui, die link is niet naar jouw album toch, maar naar dat van Molie?
haha da's weer een hoogblonde actie van mij.
ga even nwe poging doen
http://www.mijnalbum.nl/Album=H8IGQLPB

zondag 22 maart 2009 om 14:22
quote:Moordwijf schreef op 22 maart 2009 @ 14:03:
[...]
Ik wil de dvd magnolia wel hebben! Wil je me mailen op moordwijf.viva@gmail.com?Sorry moordwijf. De DVD is weg .. zal hem ff eraf halen
[...]
Ik wil de dvd magnolia wel hebben! Wil je me mailen op moordwijf.viva@gmail.com?Sorry moordwijf. De DVD is weg .. zal hem ff eraf halen
zondag 22 maart 2009 om 14:44
zondag 22 maart 2009 om 14:46
quote:Jacqie schreef op 22 maart 2009 @ 14:44:
[...]
stop de rok erbij
psstt knoopje in de taille is eraf en is ben/was te lui om er een nwe aan te zetten. wil je hem dan nog Ja hoor, wil hem dan nog... kan zelf wel een knoopje aanzetten...
[...]
stop de rok erbij
psstt knoopje in de taille is eraf en is ben/was te lui om er een nwe aan te zetten. wil je hem dan nog Ja hoor, wil hem dan nog... kan zelf wel een knoopje aanzetten...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 22 maart 2009 om 14:47
Ik heb besloten mijn ontzettend leuke Tamaris schoentjes weg te doen, omdat ze eigenlijk gewoon pijn doen. Vorig jaar het hele jaar afgezien, maar ik geef het op
Ten tijde van deze foto waren ze nog nieuw. Inmiddels zijn ze wel gedragen, maar ze zijn er nog perfect uit, zeker als je ze aan hebt.
marels_@live.nl
Ten tijde van deze foto waren ze nog nieuw. Inmiddels zijn ze wel gedragen, maar ze zijn er nog perfect uit, zeker als je ze aan hebt.
marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
zondag 22 maart 2009 om 14:51
quote:Marels schreef op 22 maart 2009 @ 14:47:
Ik heb besloten mijn ontzettend leuke Tamaris schoentjes weg te doen, omdat ze eigenlijk gewoon pijn doen. Vorig jaar het hele jaar afgezien, maar ik geef het op
marels_@live.nl
[afbeelding]ooow, marels. Die zijn inderdaad leuk! Is het een krappe 39? Ik heb zelf ook instappertjes liggen. Ze zitten mij net niet lekker. Er staat in maat 40 maar volgens mij is het maat 39.
winkel
marels_@live.nl
[afbeelding]ooow, marels. Die zijn inderdaad leuk! Is het een krappe 39? Ik heb zelf ook instappertjes liggen. Ze zitten mij net niet lekker. Er staat in maat 40 maar volgens mij is het maat 39.
winkel
zondag 22 maart 2009 om 15:06
taartje jouw slofjes zijn aangekomen en je pakketje gaat vandaag op de post.
parel jij had die blokken toch woensdag al gepost? nog niet binnen....
artemis, je rokje en kettinkje zijn gister aangekomen. het rokje zit echt perfect, staat ook leuk ben er helemaal blij mee! (en manlief vind hem ook erg mooi!)
mijn spulletjes
mocht er iets bijzitten voor iemand mail maar op vivavlinder1987@live.nl
artemis, je rokje en kettinkje zijn gister aangekomen. het rokje zit echt perfect, staat ook leuk ben er helemaal blij mee! (en manlief vind hem ook erg mooi!)
mijn spulletjes
mocht er iets bijzitten voor iemand mail maar op vivavlinder1987@live.nl
zondag 22 maart 2009 om 15:11
quote:vlinder1987 schreef op 22 maart 2009 @ 15:06:
mijn spulletjes
mocht er iets bijzitten voor iemand mail maar op vivavlinder1987@live.nloh vlinder, iedere keer zie ik bij jou die oranje theelichtenhouderdingetjes ( wauw, mooi woord voor galgje) En elke keer denk ik ehmmm jaaaaaaaaaaaaa!!!.. maar ik heb niks te ruil, en ik moet ook nog een jaar wachten tot ik ze kan gebruiken, want t is voor t nieuwe huis en die is pas volgend jaar klaar.... en daar wordt alles oranje met wit.. knal knal knal oranje...
mijn spulletjes
mocht er iets bijzitten voor iemand mail maar op vivavlinder1987@live.nloh vlinder, iedere keer zie ik bij jou die oranje theelichtenhouderdingetjes ( wauw, mooi woord voor galgje) En elke keer denk ik ehmmm jaaaaaaaaaaaaa!!!.. maar ik heb niks te ruil, en ik moet ook nog een jaar wachten tot ik ze kan gebruiken, want t is voor t nieuwe huis en die is pas volgend jaar klaar.... en daar wordt alles oranje met wit.. knal knal knal oranje...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!