ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zondag 22 maart 2009 om 15:39
biol mail me maar. we komen er vast wel uit.
heb je geen theelichthouders terug in een kleur die je dan niet meer nodig hebt? mijn vorige huis had heel veel geel/bruin/oranje tinten vandaar dat ze over zijn. maar nu hebben we groen, paars en lichtblauw.
of een armbandje, kettinkje, oorbellen, kaarsjes, kinderboeken, kussenhoesjes, kleding maat S of 36...
heb je geen theelichthouders terug in een kleur die je dan niet meer nodig hebt? mijn vorige huis had heel veel geel/bruin/oranje tinten vandaar dat ze over zijn. maar nu hebben we groen, paars en lichtblauw.
of een armbandje, kettinkje, oorbellen, kaarsjes, kinderboeken, kussenhoesjes, kleding maat S of 36...

zondag 22 maart 2009 om 16:11

zondag 22 maart 2009 om 16:45
quote:summerxx schreef op 22 maart 2009 @ 16:11:
[...]
Whoeii, dat gaat vlotjes. Weet niet wat jij hebt om te ruilen? PS: twee boeken waren qua inhoud hetzelfde dus heb er eentje daarvan verwijderd.
Dubbel is nu ook weer niet nodig;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=QRBE74J6
Hier kan je snuffelen in mijn spulletjes!
[...]
Whoeii, dat gaat vlotjes. Weet niet wat jij hebt om te ruilen? PS: twee boeken waren qua inhoud hetzelfde dus heb er eentje daarvan verwijderd.
Dubbel is nu ook weer niet nodig;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=QRBE74J6
Hier kan je snuffelen in mijn spulletjes!

zondag 22 maart 2009 om 16:51
quote:Sterretjee schreef op 22 maart 2009 @ 16:41:
PS:
Varisha, had je nou het spijkerrokje ook voor mij of was die al weg? die heb ik voor jou...had je me je adres nu al gestuurd..ja toch???ik ga vanavond ff weer pakketjes maken...ben nu bij me ouders en ga kijken of zij plakband en papier hebben...anders maak ik ze morgen hihi
PS:
Varisha, had je nou het spijkerrokje ook voor mij of was die al weg? die heb ik voor jou...had je me je adres nu al gestuurd..ja toch???ik ga vanavond ff weer pakketjes maken...ben nu bij me ouders en ga kijken of zij plakband en papier hebben...anders maak ik ze morgen hihi
zondag 22 maart 2009 om 17:00
quote:Sterretjee schreef op 22 maart 2009 @ 16:54:
Ja heb ik gestuurd!
Het heeft geen haast hoor, vroeg het me gewoon ff af
Van de week probeer ik hier ook ff een album aan te maken, dan heb jij eerste keus!
hahaha gekkert...ik ben juist de boel aan het opruimen
ik heb nog meer dingen gevonden...als ik thuis ben zal ik ff fotos maken en alles weer plaatsen...
je pakketje komt van de week je kant op...
Ja heb ik gestuurd!
Het heeft geen haast hoor, vroeg het me gewoon ff af
Van de week probeer ik hier ook ff een album aan te maken, dan heb jij eerste keus!
hahaha gekkert...ik ben juist de boel aan het opruimen

ik heb nog meer dingen gevonden...als ik thuis ben zal ik ff fotos maken en alles weer plaatsen...
je pakketje komt van de week je kant op...