Spullen van zijn ex

27-01-2019 11:21 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Sinds september heb ik een relatie. Vaak slaapt hij bij mij en zo nu en dan slaap ik eens bij hem thuis.

Elke keer als ik bij hem slaap krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Telkens kom ik spullen van zijn ex(en) tegen. 2 tandenborstels, vrouwenshampoo, haarelastiekje, hartjeskussentje met liefdestekst, hij drinkt uit een mok met een liefdestekst erop etc. Toen ik een haarelastiekje vond heb ik gevraagd waarom dat er nog steeds lag van een ex. Hij gaf aan dat ie dat niet zo had gezien, snap het wel mannenlaksheid haha. Maar ik erger me er aan. Ik vind mezelf een miepert omdat het maar materiaal is en daarom hou ik me maar stil. Elke keer heb ik de drang om verder te kijken in zijn huis of er nog meer is. Ik durf daardoor niet alleen in zijn huis te zijn, bang dat ik wat vind en ik wil ook niet zoeken. Daarom ga ik altijd maar weg als hij de deur even uit gaat. Want er liggen vast nog wel meer spullen in kastjes oid denk ik dan!! Pff waarom voel ik me er toch zo naar bij?

Vinden jullie het normaal als ik aan hem vraag om die spullen wat uit het zicht te zetten? Of stel ik me gewoon aan en moet ik het gewoon accepteren? Verder praten we nooit over exen en weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik voel me best wel een miepert omdat het maar spullen zijn. Dat een mens zich daar zo rot om kan voelen pfff...
anoniem_382032 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 11:50
38.50% gewijzigd
Ik zou absoluut vragen of hij die dingen weg wil gooien of weg wil zetten. Lijkt me niet leuk om steeds vrouwendingen tegen te komen.
Maakt het uit wat anderen ervan vinden? Jij hebt er last van en voelt je er rot bij. Praat met hem en vraag of hij het opruimt. Niks aan de hand.
Bied aan het voor hem op te ruimen. Jij hebt er last van, hij duidelijk niet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Biedt aan zijn huis eens op te ruimen. Gooi dan die troep van haar weg.
merelindesloot schreef:
27-01-2019 11:49
Biedt aan zijn huis eens op te ruimen. Gooi dan die troep van haar weg.
Hij heeft zijn huis verder netjes en opgeruimd dus dat is lastig. Als ik bij hem slaap kijk ik vanuit het bed meteen naar een groot hartjeskussen met ik hou van jou erop. Kinderachtig dat ik me daar druk om maak want ik ben 27, geen puber meer. Het lijkt wel puberaal gedrag dat ik me hier zo ellendig om kan voelen...
Een kussen met hartjes en een mok met een tekst..? Hoe oud is hij?

Shampoo kun je gebruiken, tandenborstel en elastiek kunnen zo de prullenbak in.
JollyRider schreef:
27-01-2019 11:49
Bied aan het voor hem op te ruimen. Jij hebt er last van, hij duidelijk niet

Je gaat toch niet de troep van een ex op staan ruimen? Dat kan hij toch prima zelf ook al heeft hij er geen last van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
eva-luna schreef:
27-01-2019 11:51
Een kussen met hartjes en een mok met een tekst..? Hoe oud is hij?

Shampoo kun je gebruiken, tandenborstel en elastiek kunnen zo de prullenbak in.
Wie weet heeftie het al jaren. Hij zoekt er zelf vast niks achter, mannen zijn soms zo simpel in dat soort dingen. Ik ben zelf zo dat ik spullen weg gooi als het uit is. Tenminste dat soort zooi... gewone spullen is wat anders.
Nouschi schreef:
27-01-2019 11:52
Je gaat toch niet de troep van een ex op staan ruimen? Dat kan hij toch prima zelf ook al heeft hij er geen last van.
Dat ga ik zeker ook niet doen 😂. Heb het haarelastiekje in zijn handen gedrukt en zei gooi dat maar weg! :)
anoniem_382032 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 11:55
14.07% gewijzigd
Het gesprek met hem aangaan, dat jij je er niet prettig bij voelt.
Als hij de herinneringen wil bewaren, vragen of hij de spullen in een doos op zolder wil zetten.
vergrootglas schreef:
27-01-2019 11:54
Het gesprek met hem aangaan, dat jij je er niet prettig bij voelt.
Als hij de herinneringen wil bewaren, vragen of hij de spullen in een doos op zolder wil zetten.
Maar stel ik me niet aan? Bedoel het is bijv maar een mok waar hij thee uit drinkt. Hij zal wel zeggen dat ik me echt aanstel en dat hij daar niks achter zoekt. En dat het maar een mok of maar een kussentje is
Nouschi schreef:
27-01-2019 11:52
Kan hij vast wel, maar TO heeft er last van, hij niet.
(Dead Kennedys)
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 11:56
Maar stel ik me niet aan? Bedoel het is bijv maar een mok waar hij thee uit drinkt. Hij zal wel zeggen dat ik me echt aanstel en dat hij daar niks achter zoekt. En dat het maar een mok of maar een kussentje is
Ja, je stelt je aan als je eist dat hij dingen opruimt omdat jij over de flos raakt van een kussen
(Dead Kennedys)
misschien liggen er ook nog naaktfoto’s?
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 11:54
Dat ga ik zeker ook niet doen 😂. Heb het haarelastiekje in zijn handen gedrukt en zei gooi dat maar weg! :)
En dat herken je niet als prinsessengedrag? Bijzonder
(Dead Kennedys)
Niet zo druk maken om dat soort stomme dingen. Ze is een ex voor een reden.

Ik vond in het huis van mijn vriend nog een doos tampons van zijn ex. Ik vond dat zelf wel handig aangezien ik ze zelf vergeten was mee te nemen.
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 11:56

Nee je stelt je niet aan. Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben. En ik weet dat mijn man zoiets ook vervelend zou vinden.

Geef aan dat je het vervelend vind, dat je je daardoor niet op je gemak voelt en stel voor dat hij die spullen kan opbergen oid.
Mijn man had ook nog spullen van zijn ex rond slingeren. Ik heb hem toch dringend / dwingend gevraagd om die spullen op te ruimen. Ik voelde me er ook niet prettig bij. Het hij toen ook gedaan.
Ligt die tandenborstel er voor wanneer de ex blijft slapen?
De trotse geest, de pauw en het paard zijn de drie fierste dieren hier op aard.
Lady_Day schreef:
27-01-2019 12:07
Niet zo druk maken om dat soort stomme dingen. Ze is een ex voor een reden.

Ik vond in het huis van mijn vriend nog een doos tampons van zijn ex. Ik vond dat zelf wel handig aangezien ik ze zelf vergeten was mee te nemen.

Een elastiekje of een doos tampons vind ik niet vervelend en iets anders dan een groot hart met 'ik hou van jou erop'.
Een groot hart met 'ik hou van jou' is ook maar een ding he.

Dat OP niet alleen in het huis van haar vriend wil zijn omdat ze bang is dingen tegen te komen vind ik een groter probleem dan een of ander dom kussen.
Vixxen schreef:
27-01-2019 12:11
Een elastiekje of een doos tampons vind ik niet vervelend en iets anders dan een groot hart met 'ik hou van jou erop'.

"Ik hou van jou eronder" had ik als een hint gezien.
De trotse geest, de pauw en het paard zijn de drie fierste dieren hier op aard.
Weet je zeker dat het zijn ex is?
Een mok of kussen is toch niet zo gek om te bewaren? Denk dat hij er niet eens bij stilstaat.
Vind het wel gek dat er elastiekjes en tandenborstels rondslingeren. Maakt hij niet schoon? Of is dat elastiekje van kortgeleden?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven