Werk & Studie alle pijlers

Stage

27-01-2019 18:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben klaar met mijn ene stage (loop stage bij 2 bedrijven) en moet nog 1 week bij mijn andere stage. Nou had ik me maandag ziek gemeld omdat ik me niet lekker voelde, en daarna dinsdag ook. Als je je al niet lekker voelt en dan ook nog stress hebt op stage dat je bang bent dat je stagebegeleider gemene opmerkingen maakt omdat ze dat wel eens gedaan heeft en dat extra doet. Dan kan ik gewoon niet meer doorzetten, en dat vind ik nogal vervelend. Zit daar al 5 maanden met stress en ze vroeg nog aan mij met beoordelingsgesprek of ik het daar wel leuk vind, eigenlijk vond ik dat niet maar kon daar ook niet weg. Dus ging elke keer met tegenzin naar mijn stage en vond het werk daar ook niet echt leuk. En ik ben die vrijdag daarvoor flauwgevallen en was bang dat dat die maandag en dinsdag ook zou gebeuren omdat ik weer de flauwvalbuikpijj had die ik die vrijdag ook had.

Ik voel me echt zo'n mietje nou en heb een rotgevoel dat ik de laatste dag niet ben gegaan. Mis 40 uren maar die kan ik denk ik wel inhalen.

Met vriendelijke groet,

Britt
En nu? Heb je een vraag? Ga je nu komende week nog?
40 uur missen na 2 dagen ziek?
Kon dit niet in je andere topic over je stage?
@duizel Komende week zit ik bij die andere stage. Had 2 weken Vrij gekregen met kerst en ze gingen ook vaak vaak naar de camping op de vrijdag dus dan was ik elke keer eerder vrij. Verder ben ik 2 keer eerder ziek geweest een dag. Een dag had ik hele erge buikpijn en de andere dag draaiduizeligheid. Dit kwam allemaal door stress. Ik trok het gwn niet meer.

Met vriendelijke groet,

Britt
@SilverShadow
Weet eigenlijk ook niet wrm ik het in een aparte topic zette😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven