Relatie einde

29-01-2019 09:40 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
gesloten
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-01-2019 13:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.87% gewijzigd
Ze is gewoon klaar met je. Verdrietig maar dat gaat vanzelf over. Het gevoel is weg en er is voor haar niets meer tussen jou. Dat ze nog verdriet heeft is logisch. Maar dat wil niet zeggen dat het dus goedkomt. Wat haar ex ermee te maken heeft is mij volslagen onduidelijk. Dat hij een kind bij een ander heeft verwekt en jij niet maakt jou niet per definitie tot WEL de juiste partner.
Ze wil je niet meer. Je hebt het van je af geschreven.
Je kunt er nog over praten met een vriend of familielid.
En daarna maar weer door met je leven.
Wat een gezeur en hysterisch gedoe zeg die relatie. Vond je het zelf een leuke en goede relatie?? Huilen als jij een keer iets zonder haar ging doen,en nog meer hysterisch gedoe en gehuil om van alles.. ik zou deze relatie niet missen.
het is uit, hoe moeilijk kan het zijn ? Buck up en move on. Dit klonk al een niet al te fijne relatie..
Jeezussss en nu heb ik een ibuprofen nodig...
Kerel, lees zelf eens rustig terug.,...zou jij het snappen?
Hoe is het dat alle mannen (en vrouwen) zo enorm vastlopen en hysterisch kunnen doen over een relatie die uit is gegaan, terwijl deze slecht was?

Ik begrijp dat dus echt niet. "Beter in een slechte relatie dan geen relatie." ? Dat hoop ik toch niet...
De schrijfstijl van TO heeft idd verbetering nog maar kom op, het is met wat moeite prima te lezen. Die jongen heeft verdriet. Beetje jammer om dan zo te gaan zitten zeiken op zn taal. Zeg dan gewoon liever niks.

TO, zo gaat het soms. Als vrouwen zeuren over huishouden ligt daar meestal iets anders aan ten grondslag. Juist als je je aan andere dingen stoort, stoor je extra veel aan het huishouden. Het verwijt van luiheid ziet denk ik op vrijetijdsbesteding, niet op werk.

Ik denk dat het voor haar gewoon op is. Ze brengt dat op een onplezierige manier onder woorden. Ik zou haar met rust laten als ik jou was. Je hebt liefdesverdriet. Dat is iets waar je doorheen zal moeten zonder haar. Als iemand geen gevoelens meer heeft, zal je dat moeten accepteren. Het helpt absoluut niet als je haar dan steeds benadert. Niet voor haar en niet voor jou. Misschien kunnen jullie over een aantal maanden nog eens praten.
felicia schreef:
29-01-2019 11:27
De schrijfstijl van TO heeft idd verbetering nog maar kom op, het is met wat moeite prima te lezen. Die jongen heeft verdriet. Beetje jammer om dan zo te gaan zitten zeiken op zn taal. Zeg dan gewoon liever niks.
TO heeft het ondertussen met 84,5% gewijzigd
Kun je nagaan
Wees blij dat jij van haar af bent. Er is zoveel beters te vinden.

Nu jij haar ook overal blokkeren en verwijderen. Daarna even uithuilen en dan op zoek naar iets leuks om te doen waarbij je misschien wel een geschikt persoon tegenkomt.

Ga niet naar een rede zoeken, je krijgt toch nooit een bevredigend antwoord. En een antwoord veranderd de situatie ook niet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
OP verwijderd en verder gegaan in een nieuw topic :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven