Die EX van je vriend
dinsdag 29 januari 2019 om 16:52
Kennelijk is die ex een leuke meid, waar een aantal familieleden het nog steeds goed mee kunnen vinden. Dat staat natuurlijk helemaal los van jou en wat ze van jou vinden. Maar.. mochten ze dit van je lezen, dan gaan ze wel raar over je denken, denk ik zo.
Bij mijn man werd ook nog wel eens over z'n ex gepraat. Waarom niet? Man heeft een ex op facebook, ik heb 2 exen op facebook. Leuk toch? Ondanks dat de relatie niet werkte, zijn het nog steeds leuke mensen. Daarom kregen we er ook een relatie mee.
Bij mijn man werd ook nog wel eens over z'n ex gepraat. Waarom niet? Man heeft een ex op facebook, ik heb 2 exen op facebook. Leuk toch? Ondanks dat de relatie niet werkte, zijn het nog steeds leuke mensen. Daarom kregen we er ook een relatie mee.
Later is nu
dinsdag 29 januari 2019 om 16:59
Gezien! Dan nog ben ik wel van mening wat jij ook zegt, dat na 1,5 jaar je toch wel zeker(der) moet zijn van je relatie. Vraag me nog steeds af hoe oud TO, vriend en ex zijn.
dinsdag 29 januari 2019 om 17:00
Als het dubbelnicken is dan is het iemand die onverbeterlijk is.
Zo vaak als 'zei' voorkomt waar het zij moet zijn. Heb dat idd in meerdere topics gezien.
Hei ipv hij komt nooit voor. Bijzonder.
Zo geel als een kanariepiet
dinsdag 29 januari 2019 om 17:02
''...maar je snapt toch wat ik bedoel?''
dinsdag 29 januari 2019 om 17:02
¡Apagando las luces!
dinsdag 29 januari 2019 om 17:10
dinsdag 29 januari 2019 om 17:12
Afgelopen kerst waren we bij mijn zus en toen kwam er ook een verhaal uit de mottenballen waarin mijn ex een rol speelde. Was toen een leuke situatie waarin we erg hebben gelachen; waar zus en vriend ook bij waren.
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Mijn puber kent zijn naam ook en heeft wel vaker verhalen gehoord. Ze leert dat je op een normale respectvolle manier kunt praten over een ex.
Tegen haar zeg ik ook met enige regelmaat dat zij zelf bepaald met wie zij omgaat en dat een vriend daar niks over te zeggen heeft.
Lijkt de laatste tijd trouwens wel een virus dat hier rondwaart: vrouwen die menen te kunnen bepalen wat hun vriend wel of niet mag of met wie hij wel of niet mag omgaan.
En nu wil TO de familie van vriend ook nog de mond snoeren ... echt het moet niet gekker worden!
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Mijn puber kent zijn naam ook en heeft wel vaker verhalen gehoord. Ze leert dat je op een normale respectvolle manier kunt praten over een ex.
Tegen haar zeg ik ook met enige regelmaat dat zij zelf bepaald met wie zij omgaat en dat een vriend daar niks over te zeggen heeft.
Lijkt de laatste tijd trouwens wel een virus dat hier rondwaart: vrouwen die menen te kunnen bepalen wat hun vriend wel of niet mag of met wie hij wel of niet mag omgaan.
En nu wil TO de familie van vriend ook nog de mond snoeren ... echt het moet niet gekker worden!
dinsdag 29 januari 2019 om 17:15
TO de enige die hier raar doet ben jij. De ex van je vriend stalken, terwijl hij wat met jou heeft. Je schrijft dat het al een jaar uit was toen jullie wat kregen. Echt als die twee elkaar terug wilden, hebben ze daar ruim de kans voor gehad en zouden ze nu niet met anderen een relatie hebben.
En vind jij het niet raar dat als het uitgaat in een relatie, maar je kunt her ook heel goed vinden met diens broer/zus/neef/tante, dat je die niet meer mag zien. Einde relatie betekent volgens jou dus compleet alle banden met die familie verbreken? Ik vind niet snel ieta gestoord, maar dat komt er toch wel aardig in de buurt TO.
Mijn advies, verwijder dat instagram account en ga werken aan je onzekerheid en je jaloezie, anders is het straks inderdaad einde relatie. Echter is die ex er dan niet schuldig aan, maar kun je het dan compleet jezelf aanrekenen.
En vind jij het niet raar dat als het uitgaat in een relatie, maar je kunt her ook heel goed vinden met diens broer/zus/neef/tante, dat je die niet meer mag zien. Einde relatie betekent volgens jou dus compleet alle banden met die familie verbreken? Ik vind niet snel ieta gestoord, maar dat komt er toch wel aardig in de buurt TO.
Mijn advies, verwijder dat instagram account en ga werken aan je onzekerheid en je jaloezie, anders is het straks inderdaad einde relatie. Echter is die ex er dan niet schuldig aan, maar kun je het dan compleet jezelf aanrekenen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 29 januari 2019 om 17:22
dinsdag 29 januari 2019 om 18:36
Hahaha je had met kerst bij mij moeten zijn. Lange tafel met aan de tafel ik met partner, ex met partner, kinderen van mij en ex, kinderen van partner en kinderen van partner van ex. En dan ook nog de ouder(s) van mij, mijn partner en ex(zijn vriendin heeft geen ouders meer). Dus de opa en oma’s van de kinderen. Kun je het nog volgen? Was reuze gezellig en hebben hartelijk gelachen om oude anekdotes. Tegenwoordig gaan veel mensen met kinderen uit elkaar, juist fijn als iedereen dan nog goed met elkaar omgaat.
dinsdag 29 januari 2019 om 20:03
Hoewel ik na hei wel meteen ‘paal’ denkRegenjasgeel schreef: ↑29-01-2019 17:00Als het dubbelnicken is dan is het iemand die onverbeterlijk is.
Zo vaak als 'zei' voorkomt waar het zij moet zijn. Heb dat idd in meerdere topics gezien.
Hei ipv hij komt nooit voor. Bijzonder.
woensdag 30 januari 2019 om 09:34
woensdag 30 januari 2019 om 09:43
Had al een enorm déjà-vu gevoel inderdaad
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 30 januari 2019 om 09:43
Gewoon luisteren naar Lilalinda... en niet te veel aandacht aan besteden?lilalinda schreef: ↑29-01-2019 16:27Mijn schoonouders hebben nog geregeld contact met de ouders van mijn man's ex. Toen ik daar 25 jaar geleden voor het eerst op een feestje kwam, de ex-schoonouders waren er ook, vond ik dat wel even vreemd. Maar tja, hij was met mij. Hun dochter had het nakijken. Dus tja.
Leren spellen? Hoofdletters gebruiken?
Misschien kan ZIJ dat wel en dat vindT zijn familie fijn?
Non so perché gli altri si aspettano qualcosa da me.
woensdag 30 januari 2019 om 10:53
deze TO heeft maar 2 berichten geplaats
exact hetzelfde verhaal in een ander topic over exen geplaats
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"