NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Nee, zit vandaag ff op Haiti...
Lekker, is t zonnig op haiti?

Mamz, wat een gedoe heb je van zo'n dubbele tand... hoe vindt ie t zelf?
Ik heb mijn mislukte pasta kunnen redden. Zo had het eigenlijk moeten worden;

Ik heb er nu dus maar een pasta-salade van gemaakt met extra hamblokjes, tomaat, gorgonzola, lente-ui en veldsla, zo dus, de smaak is wel lekker;

Vanmiddag nog even van een paar paddestoelen die ik over had, een mini soepje gemaakt, kon er maar net een glas mee vullen.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hij vindt 'r helemaal niks van. Heeft de mededeling van de tandarts in zich opgenomen en vraagt zich alleen af of dat dan pijn gaat doen, dat trekken.

Ik moet nu wel helpen met poetsen want daar kan natuurlijk een leuk zootje tussen gaan zitten.

Witlof maken nu.
Ziet er best sjiek uit voor een mislukte maaltijd..
Wat een tandenproblemen. Oh echt minder. Mamzie, die ei is er wel lekker bij hoor!!! Misschien ben ik nu te laat maar anders er echt bij doen.
het is hier moederdag, dus voor alle moeders (inclusief stiefmoeders, poezenmoeders, nietjes moeders, terroristen moeders, bijnamoeders en niet te vergeten kutmoeders )

Oh heb je het vandaag gevierd Engie? Is die dag in verschillende landen verschillend? Of was het ook vandaag in NL moederdag?

Ik heb net als een slechte moeder Bo weer voor de 2e keer in de gang opgesloten (dan kan hij ook naar de 1e etage hoor). Maar sinds het zonnetje sinds gister is hij aan 1 stuk door echt aan het krijsen. Niet miauwen maar echt gillen, en dat uren al achter elkaar. Heb er hoofdpijn van, sjaggie van, dus kom maar op met de regen.

Wat heb jij gedaan aan moederdag vandaag Engie?
Wat een eigenwijs volk toch, die Britten..

Bedankt voor de lieve wensen, het moederschap was weer behoorlijk pittig vandaag.

Mleen, de kinderen hebben een ei erbij op. Ik moest zonder, een ei van 9 januari durfde ik echt niet meer aan.

Ach, dat Bootje het toch door heeft he, dat buiten..
in nederland is het in mei pas moederdag Myleen, dus ik heb er zelf nix aan gedaan, vriend heeft zn moeder wel een "happy maaahdoll-day" gewenst over de telefoon.

verder was het wel heerlijk rustig in de winkels, waarschijnlijk omdat iedereen op familie bezoek was enzo.

is Bo een lastige puber aan het worden die je naar zn kamer moet sturen?

ik ga nu effe koken, risotto met kip, paprika, cougette en champignons..ben benieuwd of het wat wordt
Ook dat is herkenbaar... Hier ook gekrijs omdat het mormel naar buiten wil. Hij is wel geweest hoor, aan een tuigje. Maarja, als hij binnen is heeft hij dat krolse mauwen... Ook nu.. inclusief gekrabbel aan de deur.
tadaaaaa

mn nieuwe aanwinst ... ik begin al aardig te wennen aan al dat roze
Oh Yam...
Oh hier ook Ploes. Het is gekomen toen hij ontsnapt was toen mijn grillpan zoveel blauw afgaf dat ik even het raam op 2 cm open moest zetten naast de afzuiger uiteraard. Sindsdien wil hij elke ochtend om 5 uur naar buiten en gaat hij letterlijk op mij springen. Ga vannacht kijken om hem buiten de slaapkamer te zetten. Maar met het zonnetje denkt hij echt ik wil nu naar buiten. Dus ipv van een lentegevoel heb ik een depri gevoel met het gekrijs de hele dag. Na uren schreeuwen valt hij even vermoeid in slaap. Heb echt zin om dan naast hem te gaan gillen. Hopelijk is het van korte duur zeg. Ik ben al weken op zoek voor hem een nieuwe 2e hands krabpaal op mp, misschien dat het hem kan afleiden. Ik heb alleen nog geen geschikte gevonden. Morgen maar even nieuwe bic-scheermesjes kopen, zijn dopjes zijn nu allemaal kwijt.
Roze bij jou Yam?
Haha, sorry, MV, maar moet wel even lachen om jou en Bo.

hoop dat z'n bui gauw over is.

Mijn poezen zijn ook stout, hebben een stuk behang in de gang van de muur getrokken... Heb gelukkig nog een aangebroken rol liggen, dus kan het herstellen.

Kat van m'n ouders gaat niet zo goed, is ontzettend mager, vandaag weinig gegeten en gedronken en veel overgeven. gaan morgen naar de dierenats. Vrees dat het niet lang meer duurt voor 'm...
Everytime you make a typo, the errorists win.
NG, ik ben geen mama meer
Heb net ovenpasta op (niet geinspireerd door jou hoor, MV, stond al op het programma). Lekker geworden, met salami, broccoli, tomaatjes, lenteui, creme fraiche en kaas.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Oei dat klinkt niet goed nee de kat van je ouders. Ik ga vannacht mijn fototoestel meenemen, als hij mij weer tussen 4 en 5 uur vindt dat ik wakker moet worden ga ik het eens opnemen. Dat gespring kan ik denk ik niet zo opnemen. Zal eens kijken. Hij heeft een nieuwe manier gevonden. Letterlijk springen, en dan met zijn pootje mijn gezicht zachtjes aantikken als ik niet reageer. Ja ik ben nog in de hoop dat negeren het verhelpt.

Sterkte morgen met de kat van je ouders Info.

Ik ga Bo eens van mijn plekje op de bank wegjagen en zelf even liggen. Ik slaap al een week niet meer dan 4 uur op een nacht.

Tot morgen. xxx
quote:yoyo2 schreef op 22 maart 2009 @ 20:33:

NG, ik ben geen mama meer wel waar, van een heel lief engeltje met lange oren, blijft altijd je kindje
Myleen, je bent te lief voor deze wereld...je poes filmen als hij om 5 uur de keet staat af te breken???

Het zou bij mij een rotschop en een verbanning uit de slaapkamer worden vrees ik.
Tijd om mijn stok op te zoeken...morgen alweer een late dienst... trusten!
quote:misschicken schreef op 22 maart 2009 @ 22:49:

Myleen, je bent te lief voor deze wereld...je poes filmen als hij om 5 uur de keet staat af te breken???

Het zou bij mij een rotschop en een verbanning uit de slaapkamer worden vrees ik.hahaha je hebt gelijk miss chicken ! zonder de rotschop dan ...
Goedemorgen iedereen.
gister avond nog even vlug mn nieuwe aanwinst gewassen en dan ruikt ie vandaag lekker, en niet meer naar nieuw textiel

ik ben helemaal heppie de peppie met t ding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven