Spullen van zijn ex
zondag 27 januari 2019 om 11:21
Dag allemaal,
Sinds september heb ik een relatie. Vaak slaapt hij bij mij en zo nu en dan slaap ik eens bij hem thuis.
Elke keer als ik bij hem slaap krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Telkens kom ik spullen van zijn ex(en) tegen. 2 tandenborstels, vrouwenshampoo, haarelastiekje, hartjeskussentje met liefdestekst, hij drinkt uit een mok met een liefdestekst erop etc. Toen ik een haarelastiekje vond heb ik gevraagd waarom dat er nog steeds lag van een ex. Hij gaf aan dat ie dat niet zo had gezien, snap het wel mannenlaksheid haha. Maar ik erger me er aan. Ik vind mezelf een miepert omdat het maar materiaal is en daarom hou ik me maar stil. Elke keer heb ik de drang om verder te kijken in zijn huis of er nog meer is. Ik durf daardoor niet alleen in zijn huis te zijn, bang dat ik wat vind en ik wil ook niet zoeken. Daarom ga ik altijd maar weg als hij de deur even uit gaat. Want er liggen vast nog wel meer spullen in kastjes oid denk ik dan!! Pff waarom voel ik me er toch zo naar bij?
Vinden jullie het normaal als ik aan hem vraag om die spullen wat uit het zicht te zetten? Of stel ik me gewoon aan en moet ik het gewoon accepteren? Verder praten we nooit over exen en weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik voel me best wel een miepert omdat het maar spullen zijn. Dat een mens zich daar zo rot om kan voelen pfff...
Sinds september heb ik een relatie. Vaak slaapt hij bij mij en zo nu en dan slaap ik eens bij hem thuis.
Elke keer als ik bij hem slaap krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Telkens kom ik spullen van zijn ex(en) tegen. 2 tandenborstels, vrouwenshampoo, haarelastiekje, hartjeskussentje met liefdestekst, hij drinkt uit een mok met een liefdestekst erop etc. Toen ik een haarelastiekje vond heb ik gevraagd waarom dat er nog steeds lag van een ex. Hij gaf aan dat ie dat niet zo had gezien, snap het wel mannenlaksheid haha. Maar ik erger me er aan. Ik vind mezelf een miepert omdat het maar materiaal is en daarom hou ik me maar stil. Elke keer heb ik de drang om verder te kijken in zijn huis of er nog meer is. Ik durf daardoor niet alleen in zijn huis te zijn, bang dat ik wat vind en ik wil ook niet zoeken. Daarom ga ik altijd maar weg als hij de deur even uit gaat. Want er liggen vast nog wel meer spullen in kastjes oid denk ik dan!! Pff waarom voel ik me er toch zo naar bij?
Vinden jullie het normaal als ik aan hem vraag om die spullen wat uit het zicht te zetten? Of stel ik me gewoon aan en moet ik het gewoon accepteren? Verder praten we nooit over exen en weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik voel me best wel een miepert omdat het maar spullen zijn. Dat een mens zich daar zo rot om kan voelen pfff...
anoniem_382032 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 11:50
38.50% gewijzigd
zondag 27 januari 2019 om 14:10
Dit vind ik toch wel erg in strijd met dat prullenbakje met tampon.Sneeuwpopje7 schreef: ↑27-01-2019 11:51Hij heeft zijn huis verder netjes en opgeruimd dus dat is lastig.
zondag 27 januari 2019 om 14:23
daarom doet TO ook zo moeilijk over die spullen, ze voelt zelf ook wel dat er iets niet pluis iskippetje29 schreef: ↑27-01-2019 14:10Dit vind ik toch wel erg in strijd met dat prullenbakje met tampon.
zondag 27 januari 2019 om 14:27
Sneeuwpopje7 schreef: ↑27-01-2019 12:23Is van bijna een jaar geleden of langer. Het lag in een tussenstukje van zijn nachtkastje, waar ik mijn sieraden even neerlegde.
Ook gooit hij toiletspullen gewoon bij de vuilnis. Ik wou een wcrol weggooien in zijn propvolle prullenbakje en greep zo in een vieze oude tampon. Dat soort dingen daar erger ik me kapot aan. Heb wel gezegd dat ie maar eens goed zijn huis bij langs moet gaan en ik dat niet echt zo leuk vind.
En ja ik weet zeker dat ie niet vreemd gaat. We zijn veel samen... hij is in bepaalde dingen dan gewoon wat laks en gemakkelijk. Hij snapt dat ik dat niet leuk vond maar begrijpt niet dat ik er zo’n issue van kan maken. Daarom durf ik ook niks meer te zeggen van zijn overige spullen.
Dit had ik ook met mijn ex, twijfelde ook niet aan hem. Hij bewaarde ook veel spullen van zijn ex en hij wist dat ik die weg wilde hebben (ik mocht er niet aankomen van hem). Lang verhaal kort: uiteindelijk bleek hij de allergrootste bedrieger te zijn die ik ooit heb gekend.
zondag 27 januari 2019 om 14:28
Ik vind het eerder kinderachtig van je vriend dat hij zo'n kussentje (nog) heeftSneeuwpopje7 schreef: ↑27-01-2019 11:51Hij heeft zijn huis verder netjes en opgeruimd dus dat is lastig. Als ik bij hem slaap kijk ik vanuit het bed meteen naar een groot hartjeskussen met ik hou van jou erop. Kinderachtig dat ik me daar druk om maak want ik ben 27, geen puber meer. Het lijkt wel puberaal gedrag dat ik me hier zo ellendig om kan voelen...
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 27 januari 2019 om 14:50
Bij mij precies het zelfde..!LuckyDucky_001 schreef: ↑27-01-2019 14:27Dit had ik ook met mijn ex, twijfelde ook niet aan hem. Hij bewaarde ook veel spullen van zijn ex en hij wist dat ik die weg wilde hebben (ik mocht er niet aankomen van hem). Lang verhaal kort: uiteindelijk bleek hij de allergrootste bedrieger te zijn die ik ooit heb gekend.
zondag 27 januari 2019 om 15:00
zondag 27 januari 2019 om 15:18
Ik kan me niet herinneren zelf ooit het prullenbakje in de wc gebruikt te hebben (waardoor ik er niet aan zou denken dat ding leeg te maken), maar ik ben dan ook een man in een huishouden zonder menstruerende vrouwen.
En welnee, een gebruikte tampon droogt gewoon op.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zondag 27 januari 2019 om 15:20
Precies dit!excellent schreef: ↑27-01-2019 13:16
Dus zeg; zeg sneeuwmannetje zou je het erg vinden om die tandenborstels en het kussentje op te bergen? Je hoeft het niet weg te doen, maar ik zou het fijn vinden om niet iedere keer dat ik hier ben de items van een vorige relatie te hoeven zien.
Verder geen lang verhaal van maken, van hoe zou jij het vinden als, bla bla ba. Gewoon to the point en klaar. En dan er ook niet meer over beginnen. Evt kun je als hij het gedaan hebt zeggen, ik zie dat je het opgeruimd hebt, dank je wel daarvoor. En geef 'm dan een dikke pakkerd en begin over een heel ander onderwerp.
Als het je een naar gevoel geeft kan je het toch gewoon neutraal aankaarten.
zondag 27 januari 2019 om 15:22
Ik heb zonet met hem gebeld en aangegeven dat ik me best rot voelde om bepaalde dingen. Hij zegt dat er geen tandenborstel van een ex staat, die is ook van hemzelf zegt hij.
Hij zegt dat ie ervoor had moeten zorgen dat die dingen er niet meer moesten liggen (over die tampon en haarelastiek). Over die andere dingen ben ik niet begonnen maar heb wel gezegd dat ik hoopte zulke dingen van exen niet meer te zien, dat ik het niet zo leuk vind. Hij zegt dat het niet meer zal gebeuren en ik me niet druk moet maken..
En toch denk ik dat het kussentje er nog doodleuk staat als ik weer bij hem kom
. Nouja dat vind ik dan ook niet zo erg als een haarelastiekje of vieze tampon.
Nu maar hopen dat het beter word. Ik ben gewoon wat overgevoelig voor dit soort dingetjes, en weet dat dit ook deels aan mijzelf ligt. Ik ben zelf namelijk wel alert dat iets van mijn ex niet in zicht staat.
Hij zegt dat ie ervoor had moeten zorgen dat die dingen er niet meer moesten liggen (over die tampon en haarelastiek). Over die andere dingen ben ik niet begonnen maar heb wel gezegd dat ik hoopte zulke dingen van exen niet meer te zien, dat ik het niet zo leuk vind. Hij zegt dat het niet meer zal gebeuren en ik me niet druk moet maken..
En toch denk ik dat het kussentje er nog doodleuk staat als ik weer bij hem kom
Nu maar hopen dat het beter word. Ik ben gewoon wat overgevoelig voor dit soort dingetjes, en weet dat dit ook deels aan mijzelf ligt. Ik ben zelf namelijk wel alert dat iets van mijn ex niet in zicht staat.
zondag 27 januari 2019 om 15:23
Sneeuwpopje7 schreef: ↑27-01-2019 15:22En toch denk ik dat het kussentje er nog doodleuk staat als ik weer bij hem kom.
Of hij heeft 'm omgedraaid.
woensdag 30 januari 2019 om 17:18
Je zou ze de kost moeten geven, mannen die hun prullenbakjes niet regelmatig legen! Ik ben dat toch echt met regelmaat tegengekomen. Vies ja. Maar dus niet heel uitzonderlijk. Of ik ken alleen maar smeerkezen van kerels, dat kan ook. De mannen met wie ik ooit heb gedate waren stuk voor stuk geen heldere mientjes in huis. Eerder het omgekeerde. Van die vrijgezellen holen met een peertje aan het plafond en aan de muur alleen een groot tv scherm. Vuile vloeren, geen gordijnen soms, de afwas van een hele week op het aanrecht en over het fornuis zal ik maar zwijgen. Overal stofvlokken en andere gorigheid. Het ergste vond ik nog dat sommigen van een bed verschonen ook nog nooit hadden gehoord. Dat is echt smerig, zo eens per half jaar als je geluk hebt. Afknapper? Ja. Dus dat duurde dan ook nooit lang.
Het kan dus heel goed zijn dat t.o. ook zo'n smeerpijp aan de haak heeft geslagen, al is het in strijd met zijn verder nette huis. Ik zou eigenhandig dat hele prullenbakje in de kliko keilen en er een nieuw neerzetten. Bah.
En die mok, tja, je laat wel eens wat uit je handen glippen tijdens de afwas
Dat kussentje zou ik gewoon wegmoffelen onder de bank of het bed en als hij het na een tijdje niet heeft gemist dan weggooien of op zolder leggen.
Het kan dus heel goed zijn dat t.o. ook zo'n smeerpijp aan de haak heeft geslagen, al is het in strijd met zijn verder nette huis. Ik zou eigenhandig dat hele prullenbakje in de kliko keilen en er een nieuw neerzetten. Bah.
En die mok, tja, je laat wel eens wat uit je handen glippen tijdens de afwas
Dat kussentje zou ik gewoon wegmoffelen onder de bank of het bed en als hij het na een tijdje niet heeft gemist dan weggooien of op zolder leggen.