De breuk deel 2

30-01-2019 18:33 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de reden ervaren waarom vriendin werkelijk weg is.Na het beëindigen van relatie van 4 jaar..

Relatie van 4jaar,( ik werk pas sinds 2 jaar terug! behandeling ondergaan voor PTSS (ex militair) 4jaar arbeidsongeschiktheid! Vriendin is ervandoor omdat we nog geen ehuis en kinderen bezitten (ik zelf wou dat steeds) vriendin wou dat ook maar eerst liever en huis! .. Vriendin heeft me hiervoor verlaten.. Ik heb haar uitgelegd voor en huis heeft men centen nodig! Die geduld kon ze niet meer opbrengen.. Om te wachten tot er 10 000 euro aanwezig was als startkapitaal! In België heb je helaas en start kapitaal nodig! ... Kinderen was ze nooit 100% duidelijk in.. Als ze het aanhaalde heb ik gezegd ik ben akkoord.. Toen wou ze eerst en huis.. Nu wilt ze niet meer terug komen, heb haar altijd gezegt dat ik het ook wil.. Wat vinden jullie hiervan.. Draait de relatie alleen maar om huizen te kopen? Nu zoekt ze iemand die het haar kan geven vanaf dag 1 .
anoniem_382113 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 19:04
0.26% gewijzigd
Zoek een leuke vriendin.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb deel een niet gelezen GEEN SPOILERS
Hoeveel afleveringen in seizoen 1?
Is het en of een?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Gisteren was het nog een relatie van 4 jaar??🤔
Een huis, een huis, een huis!

Geen en huis..
Maar inhoudelijk: als ze alleen een man zoekt met geld om een huis te kopen, dan gaat het toch niet om de man zelf? Dat is toch geen liefdesrelatie? Meer een zakelijke overeenkomst..
sch0rpioen wijzigde dit bericht op 30-01-2019 18:59
0.55% gewijzigd
Hoeveel heeft ze zelf in te brengen bij aankoop van een huis?
Of zoekt ze een man die een huis betaalt en haar naam mee op de papieren zet? Zo dom ging je toch niet zijn?
10.000eur startkapitaal om een huis te kopen? Veel succes om een lening te krijgen, hoop dat je veel verdient.
Fring schreef:
30-01-2019 18:56
Gisteren was het nog een relatie van 4 jaar??🤔
Sorry hastig te typen.
In Nederland moet je dat geld ook wel hebben om een huis te kunnen kopen.
Van deel 1 weet ik alleen nog dat ze was ging plooien.
ik geef mn bek ook maar een douw
:facepalm:
Als je al geen 10000 bij elkaar kunt krijgen voor een huis heb je al helemaal geen geld voor een kind.
Als je dit topic nou ook, net als 'de breuk 1' in je eerste topic had gestopt, had je vast een stuk betere reacties gehad... Waarom nou weer een nieuw topic?! Dit is echt niets zo, je schrijft geen roman in 15 delen, toch?
gen huis gen kind en gen relatie
Murrmurr schreef:
30-01-2019 19:12
gen huis gen kind en gen relatie
De wetenschap staat voor niets tegenwoordig.
redbulletje schreef:
30-01-2019 19:09
Als je al geen 10000 bij elkaar kunt krijgen voor een huis heb je al helemaal geen geld voor een kind.
Dat, dus. Je kunt niet alles tegelijk willen.
Ben benieuwd wat je met die extra tijd doet die je hebt verkregen om al die letters weg te laten.
Wat moet je met zo iemand? Zou je niet liever gelukkig willen zijn met iemand die je wél gewoon waardeert om wie je bent, en niet om wat je hebt?
Ik las in je vorige topic ook niets waarvan ik dacht: "Ja! Leuk mens." :nope:
aankleefsjaan schreef:
30-01-2019 19:27
Ben benieuwd wat je met die extra tijd doet die je hebt verkregen om al die letters weg te laten.
Misschien is hij daar deel 3 van aan het maken
Murrmurr schreef:
30-01-2019 19:31
Misschien is hij daar deel 3 van aan het maken
Maar dit is toch al deel 3
OMG, alweer nieuwe deel van the NeverEnding story.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven