Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

woensdag 30 januari 2019 om 21:54
Zitten genoeg sloten op, ze hoeft de onderkant van een klep maar te verschuiven en weg is ze
En ze kunnen zichzelf zo plat als een duppie maken
woensdag 30 januari 2019 om 22:34
Wat bijzonder nartjie!
Ze waren op tijd weg. Kwart voor 10, knappe tijd.
Nu lekker mijn bed in.
Mag morgen een uurtje langer blijven liggen.
Lekker!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 31 januari 2019 om 11:53
Druk aan het werk geweest. Nu even pauze en dan nog wat administratie wegwerken. Daarna ga ik weer plat tot de kinderen thuis komen.
Man heeft het druk met zijn vader die terminaal is. Hij is op leeftijd, wil zelf ook niet meer, dus we hebben er vrede mee. Het is fijn dat er eindelijk wat hulptroepen ingeschakeld kunnen worden.
Hoe gaat het met jou Lise? Wat meer rust in je hoofd?
Man heeft het druk met zijn vader die terminaal is. Hij is op leeftijd, wil zelf ook niet meer, dus we hebben er vrede mee. Het is fijn dat er eindelijk wat hulptroepen ingeschakeld kunnen worden.
Hoe gaat het met jou Lise? Wat meer rust in je hoofd?
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 16:37
7.43% gewijzigd
donderdag 31 januari 2019 om 13:26
Dankjewel! Ik studeer geneeskunde sinds dit jaar. Gelukkig heb ik tot nu toe wel alle tentamens gehaald.
Wat fijn ook dat je nieuwe werk zo goed beviel!
donderdag 31 januari 2019 om 14:33
Dat is ook een behoorlijk heftige opleiding, Char. pfoe.
Ik werd wéér met hoofdpijn wakker en ben thuis gebleven. Vind het wel eng dat ik nu diclofenac en imigran door elkaar gebruik. Volgens de apotheek kon dat wel. Heb dus de diclo uitgesteld totdat de imigran ongeveer uitgewerkt zou zijn, maar nu merk ik dat de hoofdpijn terugkomt.
Verder even niet veel reacties op jullie dus.
Ik werd wéér met hoofdpijn wakker en ben thuis gebleven. Vind het wel eng dat ik nu diclofenac en imigran door elkaar gebruik. Volgens de apotheek kon dat wel. Heb dus de diclo uitgesteld totdat de imigran ongeveer uitgewerkt zou zijn, maar nu merk ik dat de hoofdpijn terugkomt.

Later is nu

donderdag 31 januari 2019 om 15:16
Dreamer: ik moet bij migraine Imigran en 600mg ibuprofen gelijktijdig innemen. Dat kan dus best samen.Dreamer schreef: ↑31-01-2019 14:33Dat is ook een behoorlijk heftige opleiding, Char. pfoe.
![]()
Sterkte ermee!
donderdag 31 januari 2019 om 15:37

donderdag 31 januari 2019 om 17:19
Hier even een zwaai naar iedereen.
Mijn laatste werkdag gehad, was gezellig maar vermoeiend. Het liep allemaal wat uit en iedereen wilde nog afscheid nemen toen ik wegging. Gelukkig was het op de weg niet zo druk.
Ben echt moe en heb wat hoofdpijn dus ik zal even niet actief zijn vanavond en morgen. Morgenmiddag ben ik ook niet veel meer waard, na mijn 1e dienst
Moet om 7.00 beginnen dus op tijd mijn bed opzoeken.
Mijn laatste werkdag gehad, was gezellig maar vermoeiend. Het liep allemaal wat uit en iedereen wilde nog afscheid nemen toen ik wegging. Gelukkig was het op de weg niet zo druk.
Ben echt moe en heb wat hoofdpijn dus ik zal even niet actief zijn vanavond en morgen. Morgenmiddag ben ik ook niet veel meer waard, na mijn 1e dienst

donderdag 31 januari 2019 om 17:20
Char, het gaat lastig zijn vooral als je co schappen moet gaan lopen.
Maar je zult doordat je nu zelf wat mankeert, zeker een begripvolle en aardige arts met luisterend oor worden.
Want jij kunt je nu een stuk beter inleven.
Toch nog een klein vooordeeltje aan chronisch ziek zijn
En hallo allemaal.
Druk druk druk vandaag. Samen met man op pad voor behang, wastafels en andere zaken.
Op ziekenbezoek geweest bij ziek familielid. Naar de garage. Apotheek. En zo meer van dat soort dingen.
Kortom.
Ben de hele dag zoet geweest en weinig productiefs gedaan.
Nu zo eten koken.
Vacature bij het ziekenhuis is nu al gesloten wegens overweldigend aantal reacties.
Ik verwacht er dus maar niet teveel van.
Maar wie weet.
Maar je zult doordat je nu zelf wat mankeert, zeker een begripvolle en aardige arts met luisterend oor worden.
Want jij kunt je nu een stuk beter inleven.
Toch nog een klein vooordeeltje aan chronisch ziek zijn
En hallo allemaal.
Druk druk druk vandaag. Samen met man op pad voor behang, wastafels en andere zaken.
Op ziekenbezoek geweest bij ziek familielid. Naar de garage. Apotheek. En zo meer van dat soort dingen.
Kortom.
Ben de hele dag zoet geweest en weinig productiefs gedaan.
Nu zo eten koken.
Vacature bij het ziekenhuis is nu al gesloten wegens overweldigend aantal reacties.
Ik verwacht er dus maar niet teveel van.
Maar wie weet.

donderdag 31 januari 2019 om 17:51
Had je nog elders gesolliciteerd Lientje?
Ik moet vanavond naar een raadsvergadering maar ik ben redelijk moe.
Nu vraag ik me af of ik toch maar uit het bestuur moet gaan. Dat voelt alleen nogal fout. Bovendien zorgt het wel weer voor afleiding
De krukken geven me echt fysieke verlichting. Alleen gevoelsmatig worstel ik er nog mee.
Ik moet vanavond naar een raadsvergadering maar ik ben redelijk moe.
Nu vraag ik me af of ik toch maar uit het bestuur moet gaan. Dat voelt alleen nogal fout. Bovendien zorgt het wel weer voor afleiding
De krukken geven me echt fysieke verlichting. Alleen gevoelsmatig worstel ik er nog mee.

donderdag 31 januari 2019 om 18:48
Lise , fijn dat het fysiek verlichting geeft de krukken. Het gevoelsmatige moet wennen denk ik.
En ik heb , toen ik in de avond achter de computer zat wat advertenties bekeken. Na de teleurstellende afspraak.
Toen kwam ik een leuke baan tegen in het ziekenhuis. Gelijk mijn cv en motivatie verstuurd en nu 28 uur later is hij gesloten wegens overweldigende belangstelling.
Hij zou openstaan tot 4 februari eigenlijk.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
En ik heb , toen ik in de avond achter de computer zat wat advertenties bekeken. Na de teleurstellende afspraak.
Toen kwam ik een leuke baan tegen in het ziekenhuis. Gelijk mijn cv en motivatie verstuurd en nu 28 uur later is hij gesloten wegens overweldigende belangstelling.
Hij zou openstaan tot 4 februari eigenlijk.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
donderdag 31 januari 2019 om 18:53

vrijdag 1 februari 2019 om 07:42

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 1 februari 2019 om 08:08