Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

vrijdag 1 februari 2019 om 16:29
Dreamer schreef: ↑01-02-2019 15:43Helleeuu allemaal
Vanmorgen wel gewerkt, maar besteding van vanavond afgezegd. Te bang morgen weer hoofdpijn te hebben.
Ik duim voor iedereen mee. Spannend Nartjie, dinsdag eindelijk de pomp, werkend en wel. Overigens zie ik dat je weer het wordfeudspel hebt afgebroken? Toch niet leuk? Kan, ik ken meerdere mensen, die er al snel zat van warenMij ligt het toevallig wel, vond scrabble vroeger ook leuk om te doen.
Nog niet werkend, insuline en zo moet via internet apotheek. Dus geen idee wat er dinsdag gebeuren

vrijdag 1 februari 2019 om 16:42
Ik ben echt heel erg moe dus ik lees later even bij.
Ik wilde de bus nemen naar het ziekenhuis maar de kat liep mee naar buiten en dat had ik niet door en toen probeerde ik hem te vangen want anders loopt hij helemaal mee, maar dat lukte niet. En toen bleek ik op tempo bejaarde vrouw naar de bushalte te lopen en zag ik de bus zo leuk voor onze neus wegrijden.
Gelukkig had ik mijn back up nog dus toen toch maar met de auto gebracht en gezegd dat ze niet hoefde te wachten.
Maar het ging echt in een sneltreinvaart bij een ziekenhuis, wat een service. Binnen 5 minuten na mijn afspraak stond ik weer buiten. Het ziet er goed schoon uit, het is wel diep dus het heeft nog zeker 3 weken nodig en dan moet ik nog even terug komen voor controle.
Een vriendin van me moest bij een ander ziekenhuis zijn in de stad en onze overstap kruiste elkaar op de terug weg, dus daar heb ik ook nog even mee bij gekletst. Was echt puur toeval, wel even leuk.
En nu voel ik me alsof ik 80 ben.
Ik wilde de bus nemen naar het ziekenhuis maar de kat liep mee naar buiten en dat had ik niet door en toen probeerde ik hem te vangen want anders loopt hij helemaal mee, maar dat lukte niet. En toen bleek ik op tempo bejaarde vrouw naar de bushalte te lopen en zag ik de bus zo leuk voor onze neus wegrijden.
Gelukkig had ik mijn back up nog dus toen toch maar met de auto gebracht en gezegd dat ze niet hoefde te wachten.
Maar het ging echt in een sneltreinvaart bij een ziekenhuis, wat een service. Binnen 5 minuten na mijn afspraak stond ik weer buiten. Het ziet er goed schoon uit, het is wel diep dus het heeft nog zeker 3 weken nodig en dan moet ik nog even terug komen voor controle.
Een vriendin van me moest bij een ander ziekenhuis zijn in de stad en onze overstap kruiste elkaar op de terug weg, dus daar heb ik ook nog even mee bij gekletst. Was echt puur toeval, wel even leuk.
En nu voel ik me alsof ik 80 ben.

vrijdag 1 februari 2019 om 16:48
Ondanks alles toch goed nieuws dus Yellow 
Hier ook te moe om alles goed bij te lezen.
1e werkdag zit erop, de tijd is echt voorbij gevlogen. Het is goed gegaan, leuke, lieve bewoners en ook niet onbelangrijk: Leuke collega's. Nu echt doodmoe op de bank. Vannacht ook amper geslapen dus het weekend even lekker bijtanken.

Hier ook te moe om alles goed bij te lezen.
1e werkdag zit erop, de tijd is echt voorbij gevlogen. Het is goed gegaan, leuke, lieve bewoners en ook niet onbelangrijk: Leuke collega's. Nu echt doodmoe op de bank. Vannacht ook amper geslapen dus het weekend even lekker bijtanken.

vrijdag 1 februari 2019 om 19:23
Nartjie, ik duim ook voor je!
GS je hebt misschien wel een beetje gelijk. Maar komt ook deels doordat man thuis is.
Die dendert maar door en legt de lat ( voor iedereen) hoog.
Als hij er niet Is, gun ik mezelf meer rust.
Echt tevreden over mezelf zijn is sowieso lastig. Opgevoed met : ledigheid is des duivels oorkussen en een vrouwenhand en paardentand mogen nooit stilstaan. Voeg daarbij mij pestverleden waarin ik me nooit goed genoeg voelde en ziedaar: de reden dat ik altijd vind dat ik tekort doe.
GS je hebt misschien wel een beetje gelijk. Maar komt ook deels doordat man thuis is.
Die dendert maar door en legt de lat ( voor iedereen) hoog.
Als hij er niet Is, gun ik mezelf meer rust.
Echt tevreden over mezelf zijn is sowieso lastig. Opgevoed met : ledigheid is des duivels oorkussen en een vrouwenhand en paardentand mogen nooit stilstaan. Voeg daarbij mij pestverleden waarin ik me nooit goed genoeg voelde en ziedaar: de reden dat ik altijd vind dat ik tekort doe.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
vrijdag 1 februari 2019 om 19:28
Kwebbel, klinkt als een fijne werkplek.
Yellow, dat was rap dan in het ziekenhuis.
Hier een goede werkdag gehad ondanks mijn gebrek aan slaap.
Minder klanten dus rustiger naar verhouding. Wel grotere bestedingen dus evengoed lekker bezig geweest.
Maar nu wel afgedraaid.
Dus zo de afwasmachine vullen en verder met de beentjes omhoog.
Yellow, dat was rap dan in het ziekenhuis.
Hier een goede werkdag gehad ondanks mijn gebrek aan slaap.
Minder klanten dus rustiger naar verhouding. Wel grotere bestedingen dus evengoed lekker bezig geweest.
Maar nu wel afgedraaid.
Dus zo de afwasmachine vullen en verder met de beentjes omhoog.

zaterdag 2 februari 2019 om 09:06
Succes vandaag, Lise.
Goedemorgen trouwens.
Hier een goede nacht gehad, het valt me op dat ik niet zo brak en moe ben, na mijn 1e werkdag. Maar ik bedenk me, dat het misschien komt door de sfeer op de locatie. Op mijn vorige stage/werk was zoveel stress en een negatieve sfeer, dat heeft er wel ingehakt denk ik.
Afijn, ik ben helaas wel (alweer) verkouden, dat is wat minder. Zometeen nog even een stofzuiger door huis halen en dan even op de koffie bij mijn moeder. Die zou eerst hierheen komen maar aangezien het slecht weer is ga ik maar even daarheen. Verder niks op de planning vandaag en morgen, heerlijk.
Goedemorgen trouwens.
Hier een goede nacht gehad, het valt me op dat ik niet zo brak en moe ben, na mijn 1e werkdag. Maar ik bedenk me, dat het misschien komt door de sfeer op de locatie. Op mijn vorige stage/werk was zoveel stress en een negatieve sfeer, dat heeft er wel ingehakt denk ik.
Afijn, ik ben helaas wel (alweer) verkouden, dat is wat minder. Zometeen nog even een stofzuiger door huis halen en dan even op de koffie bij mijn moeder. Die zou eerst hierheen komen maar aangezien het slecht weer is ga ik maar even daarheen. Verder niks op de planning vandaag en morgen, heerlijk.

zaterdag 2 februari 2019 om 11:16
Sterkte vandaag Lise!
Kwebbeltje, slecht weer?
Hier af en toe een fijne miezerregen maar verder droog. Wel somber.
Sfeer hakt er zeker in op werk kan ik me voorstellen. Toch zijn die eerste weken ergens in een nieuwe baan altijd erg vermoeiend.
Wat fijn dat het bij jou zo meevalt dan!
Cesium, hoe gaat het met je migraine?
Ik hoorde straks op het journaal dat ze de zware pijnstillers zoals oxycodin, tramadol enz minder willen gaan voorschrijven omdat het te veel en vaak gebruikt wordt.
Dat is lekker dan voor ons soort mensen. Maar niet heus.
Wat voor alternatief is er dan nog?
Nog meer pijn lijden?
Kwebbeltje, slecht weer?

Hier af en toe een fijne miezerregen maar verder droog. Wel somber.
Sfeer hakt er zeker in op werk kan ik me voorstellen. Toch zijn die eerste weken ergens in een nieuwe baan altijd erg vermoeiend.
Wat fijn dat het bij jou zo meevalt dan!
Cesium, hoe gaat het met je migraine?
Ik hoorde straks op het journaal dat ze de zware pijnstillers zoals oxycodin, tramadol enz minder willen gaan voorschrijven omdat het te veel en vaak gebruikt wordt.
Dat is lekker dan voor ons soort mensen. Maar niet heus.
Wat voor alternatief is er dan nog?
Nog meer pijn lijden?
zaterdag 2 februari 2019 om 11:22
Ik zit nu even lekker aan de koffie.
Het is hier nog een rommeltje maar ik heb vandaag al veel gedaan dus het mag even. Eerst boodschappen gehaald.
Ik kreeg bijna een hartverzakking aan de kassa, zijn jullie ook zo duur uit de laatste tijd? Of heb ik gewoon zo'n opvreetgezin?
Heb nu wel voor de hele week alles in huis, op één avondmaaltijd na en wat brood vers dat ik halverwege de week nog moet halen.
Zes grote tassen vol in huis gesleept met hulp van zoon. Ik moet er nu nog 2 uitruimen.
Toen rondje afvoeren gedaan met soda, azijn en heet water( dat drama van vorig jaar met verstoppingen wil ik écht niet meer) en een was aangezet.
Nu heb ik wel koffie verdiend hoewel het nog lang niet opgeruimd is hier.
Straks maar verder , de dag is nog lang
Het is hier nog een rommeltje maar ik heb vandaag al veel gedaan dus het mag even. Eerst boodschappen gehaald.
Ik kreeg bijna een hartverzakking aan de kassa, zijn jullie ook zo duur uit de laatste tijd? Of heb ik gewoon zo'n opvreetgezin?
Heb nu wel voor de hele week alles in huis, op één avondmaaltijd na en wat brood vers dat ik halverwege de week nog moet halen.
Zes grote tassen vol in huis gesleept met hulp van zoon. Ik moet er nu nog 2 uitruimen.
Toen rondje afvoeren gedaan met soda, azijn en heet water( dat drama van vorig jaar met verstoppingen wil ik écht niet meer) en een was aangezet.
Nu heb ik wel koffie verdiend hoewel het nog lang niet opgeruimd is hier.
Straks maar verder , de dag is nog lang

zaterdag 2 februari 2019 om 11:32
Lientje: hier zijn de “opvreters” de deur uit en dat maakte een enorm verschil.
Met z’n tweetjes eet je echt niet zoveel. Ik ben ongeveer €100 per week aan boodschappen kwijt maar dat zou veel goedkoper kunnen. We eten nu veel biologisch, met kinderen in huis vond ik dat te duur.
En dat rondje afvoeren ga ik ook doen, dat vergeet ik steeds.
Fijn weekend nog!
Met z’n tweetjes eet je echt niet zoveel. Ik ben ongeveer €100 per week aan boodschappen kwijt maar dat zou veel goedkoper kunnen. We eten nu veel biologisch, met kinderen in huis vond ik dat te duur.
En dat rondje afvoeren ga ik ook doen, dat vergeet ik steeds.
Fijn weekend nog!
zaterdag 2 februari 2019 om 11:33
Lientje, de btw op eten is per 2019 omhoog gegaan, dus dat kun je zeker merken.
Ook zijn winkels als lidl en aldi niet meer zo goedkoop. Een Albert heijn kwam als goedkoopste uit te test deze week. Wel de huismerken kiezen dan.
Ook jumbo is niet meer zo duur. Jumbo, ah, lidl en aldi liggen ongeveer op 1 lijk.
Spar en coop zijn wel duurder.
Ook zijn winkels als lidl en aldi niet meer zo goedkoop. Een Albert heijn kwam als goedkoopste uit te test deze week. Wel de huismerken kiezen dan.
Ook jumbo is niet meer zo duur. Jumbo, ah, lidl en aldi liggen ongeveer op 1 lijk.
Spar en coop zijn wel duurder.

zaterdag 2 februari 2019 om 11:44
Ik probeer zovaak mogelijk naar de Nettorama te gaan. Ik sta er nog steeds van te kijken hoe weinig ik daar kwijt ben. Als ik bijvoorbeeld 2 tassen vol heb, ben ik bij Nettorama rond de 30 euro kwijt, maar als ik hier naar de Plus ga, is het echt duurder.
De nettorama zit hier een kwartier vandaan, en vaak reed ik erlangs als ik naar school ging. Maar aangezien dat verleden tijd is, kom ik er niet meer zo vaak
De nettorama zit hier een kwartier vandaan, en vaak reed ik erlangs als ik naar school ging. Maar aangezien dat verleden tijd is, kom ik er niet meer zo vaak

zaterdag 2 februari 2019 om 11:51
Goedemorgen (kan nog net) ![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Ik doe geen boodschappen, maar ik kan me voorstellen dat verhoogde btw erg zichtbaar is, als je voor 4-5 grote eters inkoopt. Ik vind het ook belachelijk dat de btw omhoog gegaan is op groente en fruit, bijvoorbeeld, terwijl de overheid maar vindt dat we gezond(er) moeten eten. Ja, dat gaat écht lukken zo.
Ik heb zo een gesprek voor vrijwilligerswerk. Geen idee of ik dat kan gaan doen, soort promotieteam, dus op markten enzo staan. Maar dan vooral zomers. Is leuk en alles (heb ik ook wel voor een andere vereniging gedaan) maar ik kan niet elk weekend. Maar dat ga ik dus zien, of dat nodig is.
Verder zit ik nog te denken over een sollicitatie naar een baan van 10 uur, voor náást mijn huidige baan. Lijkt me hartstikke leuk werk, op een hele leuke plek, maar kan ik het aan? (nee, waarschijnlijk) Van man moet ik schrijven en zien we daarna wel verder. (want waarschijnlijk word ik het toch niet)
Veel plezier van 't weekend, Lise!
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Ik doe geen boodschappen, maar ik kan me voorstellen dat verhoogde btw erg zichtbaar is, als je voor 4-5 grote eters inkoopt. Ik vind het ook belachelijk dat de btw omhoog gegaan is op groente en fruit, bijvoorbeeld, terwijl de overheid maar vindt dat we gezond(er) moeten eten. Ja, dat gaat écht lukken zo.

Ik heb zo een gesprek voor vrijwilligerswerk. Geen idee of ik dat kan gaan doen, soort promotieteam, dus op markten enzo staan. Maar dan vooral zomers. Is leuk en alles (heb ik ook wel voor een andere vereniging gedaan) maar ik kan niet elk weekend. Maar dat ga ik dus zien, of dat nodig is.
Verder zit ik nog te denken over een sollicitatie naar een baan van 10 uur, voor náást mijn huidige baan. Lijkt me hartstikke leuk werk, op een hele leuke plek, maar kan ik het aan? (nee, waarschijnlijk) Van man moet ik schrijven en zien we daarna wel verder. (want waarschijnlijk word ik het toch niet)
Veel plezier van 't weekend, Lise!
Later is nu
zaterdag 2 februari 2019 om 11:54
Nettorama en plus hebben we hier niet.
Alleen Jumbo en Aldi.
Voor Deen en Albert Heyn en Deka en Vomar moet ik naar de stad.
Lidl zit hier ook niet in de buurt.
Dus wat dat betreft schiet het niet op.
Ik merk inderdaad dat je voor de koopjes niet meer naar de Aldi hoeft.
Alleen Jumbo en Aldi.
Voor Deen en Albert Heyn en Deka en Vomar moet ik naar de stad.
Lidl zit hier ook niet in de buurt.
Dus wat dat betreft schiet het niet op.
Ik merk inderdaad dat je voor de koopjes niet meer naar de Aldi hoeft.

zaterdag 2 februari 2019 om 11:58

zaterdag 2 februari 2019 om 12:07
cesium24 schreef: ↑02-02-2019 11:58Dat vind ik ook raar en dom, Dreamer. Groente en fruit zou je juist goedkoper moeten maken.
10 uur erbij lijkt me in jouw situatie veel. Stel dat je die baan krijgt, kun je dan niet minder uren in je huidige baan gaan werken? Solliciteren zou ik wel doen, kun je altijd nog zien.
Ja, dat is mijn mans opmerking ook. Maar ik moet nog zien hoe ze de verdeling zien. Zoals de advertentie opgesteld is, lijkt het alsof ze je elke dag willen hebben. Dat gaat 'm natuurlijk niet worden.
Later is nu