Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Marloussie, spannend morgen. Maar komt vast goed.

Voel jij het kindje al? Dat is een heerlijk gevoel. Vind het soms zo jammer dat vriend het niet kan voelen.
Voel je trouwens ook al precies waar je baarmoeder zit Marloussie. Ik vind het wel raar om daar soms te voelen. Soort onderhuidse harde spons lijkt het wel.
Ja, het voelt alsof ik een handbal heb ingeslikt. Erg hard en het lijkt ook elke paar dagen iets hogerop te komen!

Had van de week een paar keer dat ik een plopje voelde, dus ik wacht het even af

Maar het is toch een goed teken dat mijn baarmoeder zo groeit? (vroeg ze nerveus )
tuurlijk is dat goed! Dat moet ook, nog even en dan pas je niet meer fatsoenlijk achter je stuur in de auto! ha, ha! wel goed hoor dat je zo ver gereden hebt!

leuk morgen je echo! Spannend, maar wel erg leuk! en jij ook he Aruba?
wie weet marloussie? spannend!
Marloussie, succes, hoop dat het nu wel goed is en goed gaat!
Ik dinsdag.

Mijn baarmoeder groeit niet zó hard als die van jou denk ik Marloussie. Hij zit nu halverwege schaambeen en navel. Dat was ook precies goed begreep ik.

Zit die van jou hoger? Je maakt het wel steeds spannender he.
Leuk! Dat is vast het begin. Had anderhalf geleden de eerste plopjes en toen twijfelde ik ook nog. Maar nu weet ik het zeker.
Dank je, Ukkie! Lief dat je even komt buurten!

Ik had tot voor het weekend idd dat het tot halverwege schaambeen en navel kwam.Maar ik merkte vandaag opeens dat het gebied net onder m'n navel hard was geworden. Vandaar dat ik het idee had dat ie gegroeid is....
Hoe laat mag je morgen?
13.00 uur. Eng, hoor :(
Vooral leuk, vast en zeker!

Als je baarmoeder zo groeit ben ik ook wel ontzettend benieuwd naar je buik!
Foto, foto!
Deze week. Ok?
Zit net te googlen op de hoogt van je baarmoeder. (wilde een wedje leggen hoever je was.) Pot met geld inzetten ofzo. Maar lees net dat het niet zoveel zegt. Maar toch, ga een gokje wagen. Ik denk 16 weken en 2 dagen.
Maar noorman gaat wel mee morgen toch?
Hmmm, ik zou 15 weken of iets meer moeten zijn.

Brrr,zit te googelen op grote baarmoeder en kom ook de molo tegen, die jij hebt gehad. Ik hou NU op met googelen. Word helemaal onzeker.

Ja, hij gaat mee!
Nee joh. Je komt ook net het verkeerde tegen he! Ik las juist dat ze er heel weinig precies vanaf kunnen lezen. Alleen op de tast zeggen hoever je bent is echt een beetje gokken. Globaal is het met 16-17 weken halverwege schaambot tot navel. Met 20 weken tot navel. Met 30 weken halverwege borsten. En met 40 net onder de borsten. Maar ja je kan maar net een spurtje hebben gehad of een lange baarmoeder hebben ofzo. Google maar eens op hoogt baarmoeder. Allemaal verschillende hoogtes bij bijvoorbeeld 15 weken. Zegt dus niet zoveel. En bij een mola ga je bloeden dus dat heb je niet!
http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... sc-15.html
ja, dat is ook wel zo. We wachten het gewoon af morgen. Dadelijk lekker slapen en dan meld ik me morgenochtend nog wel even

Dank voor het opzoeken, lieve Aruba!
Slaap lekker. En we horen je morgen!
Marloussie, spannend! Geen enge dingen in je hoofd halen! want een mola kan niet kloppen, daar hoor je helemaal niks en jij hebt het hartje al horen kloppen!
Marloussie, toi toi toi vandaag! Het zit vast goed...
quote:syennaj schreef op 23 maart 2009 @ 09:24:

Marloussie, spannend! Geen enge dingen in je hoofd halen! want een mola kan niet kloppen, daar hoor je helemaal niks en jij hebt het hartje al horen kloppen!Helemaal waar! Wat een goede opmerking van je.
Helaas is dat niet waar. Niet om dan nu weer Marloussie bang te maken want dat moet ze zeker te weten niet zijn.

Bij een partiele mola groeit wel een kindje. Waar ook een hartje bij kan gaan kloppen. MamaD van het december topic had dat.

Maar wat ik al zei door de woekerende placenta en die molablaasjes ga je bloed verliezen en daar is geen sprake van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven