Na top date word hij bang? Help!

02-02-2019 09:58 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar. Bedankt voor een aantal goede adviezen, maar het lijkt wel voor meeste een slagveld hier als je om advies vraagt van je medemens...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2019 15:09
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.44% gewijzigd
Ik denk dat het inderdaad tussen jullie klikte en dat hij gewoon eerlijk geappt heeft dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie.
Best een nette kerel hij had je ook aan het lijntje kunnen houden.

Er komt weer iemand anders op je pad en als deze het toch moet zijn dan zal dat na verloop van tijd wel blijken.
Wat is precies jouw dilemma want dat haal ik er niet uit.

Hij vindt jou een lekker wijf maar is niet toe aan iets serieus. Hij heeft in elk geval geen dilemma maar leuk is het niet voor jou.
JollyRider schreef:
02-02-2019 10:55
Komisch hoe hier TO zichzelf een slimme vrouw waant en alles meent af te meten aan een erectie, en toch weer massaal de standaard Viva-reactie “het ging hem alleen om sex”.

Alternatief: hij voelt zich belazerd, opgejaagd, door haar sex-obsessie met haar “subtiele” geen-sex-regel in combinatie met haar “slimme” piemelgrijperij.

Ik snap heel goed dat hij na een verder leuke date afknapt op dit “slimme” grietje.

Vind ik ook hoor.

Daarnaast, als ik al zou gaan daten, neem ik mezelf nooit voor wel/geen seks te hebben op de eerste date. Waarom zou ik? Ik zie wel hoe de date verloopt en of ik/wij op dat moment zin hebben of niet. Wil ik wél seks en hij ook, juist omdat die chemie er is, dan geniet je er toch beide van? En valt de seks voor mij tegen, dan ben ik al meteen klaar met daten met deze persoon.

En inderdaad, de woorden ‘subtiel’ en ‘slim’ gebruiken icm ‘geen seks op de 1e date’ en daarna zoenen en voelen of hij een erectie heeft, ik begrijp dat je er niet zoveel van snapt.
Waaruit maak je op dat hij bang wordt? Hij had andere verwachtingen en heeft er gewoon geen zin in om er meer energie in te steken. Prima toch?

Waarom "Help"? in je topic titel? Kaar, next. Niks aan het handje en zo klaar als een klontje. Zo slim als je zegt dat je bent kom je niet over hoor...
Faith30 schreef:
02-02-2019 09:58
Ik snap er niets meer van..

- een 30 jarige vrouw, zelfverzekerd ?, goed verzorgt, onafhankelijk.

-hij was net een half jaar van zijn vrouw van 14 jaar af O_O .

-Ik wist dat hij in de tussentijd een scharreltje had maar zij was getrouwd en dus niets serieus, alleen voor de gezelligheid :facepalm:

- waarop ik zei dat ik het niet wil verpesten door al zo snel sex te hebben :applause:

-en uiteraard voelde ik als slimme vrouw zijnde wel even bij ze broek onopgemerkt en voelde dat hij me wel erg leuk vond!! (busted tòch opgemerkt! )

- ik zeg wel dat ik t snap maar eigenlijk snap ik t niet.. Ik merk echt dat hij me echt ziet zitten, ik ben geen naïeve vrouw die dit verbeeld
Sodeju is dit serieus? Dat vraag ik me wel eens af als ik sommige TO 's lees
Die man heeft voor de gezelligheid een vriendin die al getrouwd is .
Jij zegt dat je geen sex wilt ,dat vind ik echt prima gezegd maar vervolgens ga jij (ook nog onopgemerkt ) in zijn kruis graaien ? Was hij onder narcose of zo ?
Of hij dacht deze zelfverzekerde ,mooie, slimme , niet naïeve vrouw speelt hard to get maar wil wel want ze graait naar mijn broekspijpen
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Daar wil je alleen maar mee neuken maar trouwen echt niet.
Was vroeger een liedje.
Dan moet het maar zoals het kan
TO; je zal best zelfverzekerd zijn maar van daten heb je nog geen kaas gegeten. Maar gewoon doorgaan en in tussentijd bijleren dan komt het allemaal goed.
Dan moet het maar zoals het kan
forumfossiel schreef:
02-02-2019 11:03
Als iemand bij date 1 al aangeeft dat sex er voorlopig niet inzit, maar wel gelijk eist dat ik ook geen sex meer heb met anderen en vervolgens bij het zoenen wel ff voelt, en vervolgens met blauwe ballen naar huis laat gaan , zou ik er denk ik ook wel klaar mee zijn.
Zeker als je net een langdurige relatie hebt gehad lijkt me dit best ineens veel. TO geeft namelijk meteen aan wat ze wil. Er is nog net niet over hoeveel kinderen gesproken bij wijze van spreken.
Die man wil van zijn vrijheid genieten en geeft - terwijl zijn scheiding nog niet rond is - zijn nummer aan TO ( die nog in een relatie zit ) en doet het met een getrouwde vrouw. ( Nog ) geen relatiemateriaal dus. En als TO geen zin heeft in vrijblijvend gescharrel moet ze maken dat ze een eind uit de buurt blijft van deze man.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij is gewoon heel eerlijk, hij is nog teveel bezig met de scheiding, en je hebt veel ingewikkelde signalen gegeven, je wil alleen iets serieus, dan mag ie zijn scharrel gelijk niet meer zien dus meteen aan de ketting, dan grijp je hem bij de piemel, Maar nee nee geen seks hoor zo ben ik niet.. dan zegt ie dat ie er niet klaar voor is en dan krabbel je ineens terug met nou je hoeft je niet gelijk te binden hoor :nut:
Laat die gast met rust met je maffe signalen.
Hij vond het niet zo'n topdate want er werd niet geneukt.

En hoe moeilijk is het te geloven dat hij gewoon even niks wil na 14 jaar relatie?
Kun jij jezelf wel heel mooi en slim vinden..hij wil alleen seks zonder verplichtingen.
Dan matcht dat nu gewoon niet dus.
blijfgewoonbianca schreef:
02-02-2019 11:27
Die man wil van zijn vrijheid genieten en geeft - terwijl zijn scheiding nog niet rond is - zijn nummer aan TO ( die nog in een relatie zit ) en doet het met een getrouwde vrouw. ( Nog ) geen relatiemateriaal dus. En als TO geen zin heeft in vrijblijvend gescharrel moet ze maken dat ze een eind uit de buurt blijft van deze man.
Precies. En dan nog 17jaar ouder, ik zie de aantrekkelijkheid ook niet.
Hatsjikideee...
Oh en:
De term dilemma duidt gewoonlijk een keuze aan uit twee of meer alternatieven, die even (on)aantrekkelijk zijn. De keuze kan daarom niet alleen op een logische basis gemaakt worden. De weg om uit een dilemma te geraken is dan ook vaak een zeer persoonlijke keuze.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dilemma

Wat is hier je dilemma? Er is geen keuze toch?
Hij is niet bang,. hij vind je gewoon niet leuk genoeg. Hoopte misschien op sex na wat aandaacht te geven.
Maar wel te bang om dat zo te brengen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 11:39
23.27% gewijzigd
En verwar je 'de klik' niet met zijn hitsigheid?
"en uiteraard voelde ik als slimme vrouw zijnde wel even stiekem bij ze broek onopgemerkt en voelde dat hij me wel erg leuk vond!! "

:rofl: :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is lastig voor te stellen als mooie, zelfverzekerde vrouw die ook nog eens zo slim is om even zijn gereedschap te inspecteren, maar hij wil je gewoon niet. Of dat nou is omdat hij bang is, nog in de rouw is en/of alleen seks wil, maakt niet zoveel uit. Hij is eerlijk en wil niet. Je hebt geen andere keuze dan dat te respecteren dus het dilemma zie ik dan ook niet.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 11:50
0.54% gewijzigd
Nouschi schreef:
02-02-2019 11:39
"en uiteraard voelde ik als slimme vrouw zijnde wel even stiekem bij ze broek onopgemerkt en voelde dat hij me wel erg leuk vond!! "

:rofl: :rofl:
Ik kwam hier speciaal helemaal heen om dit te quoten (met een huilsmiley) en nu maai jij de kaas voor mijn voeten weg!

TO, lekker toch die duidelijkheid? Hij laat je niet bungelen. Oh en for future reference alles tot aan die eerste date was niet echt relevant.
Murrmurr schreef:
02-02-2019 11:49
Ik kwam hier speciaal helemaal heen om dit te quoten (met een huilsmiley) en nu maai jij de kaas voor mijn voeten weg!
Was al een keer of 4 gequote :biggrin:
Ik vind "dat scharreltje" een beetje denigrerend, alsof jij je daar als slimme zelfbewuste Vivavrouw boven plaatst. En wie gaat er nou op een eerste date al zeggen dat je geen anderen meer mag zien?
Pipistrello schreef:
02-02-2019 11:51
Was al een keer of 4 gequote :biggrin:
Oh ik zag alleen de bovenste :bunny:
Tja.

Ik zou ook niet zoveel zin hebben in een relatie met iemand die me bij de eerste de beste date meteen in mijn kruis grijpt.

Ik begrijp die man dus wel.
Had je eigenlijk ook al gezegd hoeveel kinderen je wilt, wat voor hond, wie de kliko's aan de weg zet, dat donderdagavond de vaste wipavond wordt, en hoe vaak hij straks nog naar de vrijmibo mag? (en hoe laat hij dan thuis moet zijn uiteraard)

Duidelijk zijn over dat er niet meteen gesekst gaat worden is helemaal prima. Maar blijf dan wel van z'n pik af, en begin ook niet meteen exclusiviteit te eisen.
En TO, ben je nu geholpen?
Héérlijk dit. Love it. Het spel van het veroveren. Verveelt nooit.

Vrouwen zeggen zo vaak "geen ons", niet direct sex, rustig aan beginnen. Alsof er 'n soort van buffer ingebouwd wordt, bescherming. Voor de man, althans de meeste mannen waaronder deze, juist de sport om haar te doen ontdooien. Zelfs als er dan even een periode van geheelonthouding ingezet moet worden. Bijvoorbeeld door te melden dat het je te snel gaat. Bij vrouw dan misschien toch de twijfel van een volgende keer wél op zijn avances in te gaan en zich volledig over te geven aan die heerlijke nieuwe spanning. Fijn spel dit en blijft boeiend.

Geniet hiervan. Het fleurt het leven.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven