Advies over date
zaterdag 2 februari 2019 om 17:46
Lieve mensen,
Ik een paar weken geleden iemand via Tinder ontmoet. Na een beetje heen en weer appen hadden we besloten een drankje te gaan doen.
Hij wilde mij aanvankelijk komen ophalen, en stelde toen voor vanavond om 7 uur bij mijn huis te zijn. Omdat ik hem niet eerder ontmoet heb, leek het mij een beter idee bij de horecagelegenheid af te spreken. Hij zei dat dat ook goed was. Vervolgens appte ik hem ‘oke 7 uur daar?’ Dat was gisteravond en daar heeft hij niet meer op gereageerd.
Vanmiddag heb ik nog een appje gestuurd of vanavond nog doorgaat, maar ook daar heeft hij nog niet op gereageerd. Ik kan ook zien dat het bericht nog niet is binnengekomen (1 vinkje).
Ik heb er zo in ieder geval niet zoveel zin in. Ik heb me nog niet eens klaargemaakt. Ik heb het gevoel dat hij straks alsnog appt van ‘zie je zo’ ofzo.
Doe ik er goed aan om nu te appen dat ik van de date afzie of zal ik nog even afwachten?
Thanks alvast!
Ik een paar weken geleden iemand via Tinder ontmoet. Na een beetje heen en weer appen hadden we besloten een drankje te gaan doen.
Hij wilde mij aanvankelijk komen ophalen, en stelde toen voor vanavond om 7 uur bij mijn huis te zijn. Omdat ik hem niet eerder ontmoet heb, leek het mij een beter idee bij de horecagelegenheid af te spreken. Hij zei dat dat ook goed was. Vervolgens appte ik hem ‘oke 7 uur daar?’ Dat was gisteravond en daar heeft hij niet meer op gereageerd.
Vanmiddag heb ik nog een appje gestuurd of vanavond nog doorgaat, maar ook daar heeft hij nog niet op gereageerd. Ik kan ook zien dat het bericht nog niet is binnengekomen (1 vinkje).
Ik heb er zo in ieder geval niet zoveel zin in. Ik heb me nog niet eens klaargemaakt. Ik heb het gevoel dat hij straks alsnog appt van ‘zie je zo’ ofzo.
Doe ik er goed aan om nu te appen dat ik van de date afzie of zal ik nog even afwachten?
Thanks alvast!
zaterdag 2 februari 2019 om 19:33
Na zijn korte en late reactie met "was druk vandaag en is goed", zou ik er helemaal geen appie meer aan vuil maken maar lekker blokken,.. next!Julus schreef: ↑02-02-2019 19:03En inderdaad, zoals je zegt: totaal gebrek aan interesse in jou/ geen zin in een date. Mannen investeren best wat tijd in contact als ze denken dat er seks uit komt, maar haken direct af bij geen seks. Weet je gelijk waar je staat
Ik zou geen weken appen. Laat hem maar een leuk voorstel doen om je te leren kennen in een kroeg. Voor de rest: niet op in gaan
zaterdag 2 februari 2019 om 21:12
+1pejeka schreef: ↑02-02-2019 17:56Waarom moet je daar een topic over openen?
Om mee te beginnen: héél verstandig dat je die man die je nog niet kende, niet naar je huis hebt laten komen. Goeie beslissing!
Dat hij daarna niet is komen opdagen in het café waarin jullie afgesproken hadden en ook niks meer van zich heeft laten horen, zegt wat mij betreft genoeg. Ik zou er geen contact meer mee zoeken en hem blokkeren op je sociale media. Hier heb je niks aan verloren, eerder heb je jezelf behoed voor een vervelende ervaring. En daar hoef je niet verdrietig om te zijn of je schuldig over te voelen.
Dus geen contact meer zoeken en blokkeren.
zaterdag 2 februari 2019 om 21:14
Dat zegt inderdaad meer dan genoeg!Deelishis schreef: ↑02-02-2019 18:54Ik heb inmiddels bericht terug met ‘was druk vandaag’ en ‘is goed’ op mijn berichtje dat ik andere plannen heb gemaakt.
Geen excuses of anderzins. Dat zegt mij al genoeg over hoe jammer hij het vindt dat het zo is gegaan. Ik ga er ook niet meer op reageren. Ik vind het wel goed zo.