Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik weet het niet hoor..haha

Ben best wel moeilijk in dat soort dingen..moet er maar eens een nachtje over slapen..
Ga jij maar lekker nachtje over slapen en dan morgen een mail sturen
Ik word hier voor het blok gezet....

ik heb gewoon geen lef
Hahahaha nee hoor Indi....
ik weet het niet..ik ben een moeilijk mens dat weet ik dan weer wel
Ik vind gewoon leuk als twee mensen die elkaar leuk vinden, dat dat dan ook bij elkaar komt en daar help ik dan graag bij :-)
Morgen.....
Maar..vind ik m wel leuk? DAT weet ik zelfs niet.. *zucht*
Oei, WM..Sterkte!
Ja toch...zei je net toch dat er een LEUKE jongen constant je profiel checkt?

Ik ga ook slapen meiden!

WM sterkte nog met je administratie.

Indi....slaap lekker voor straks
Hahaha..muts die ik ben

Slaap lekker lieve Erykah en WM wens ik sterkte met haar administratie!

Ik drink mijn wijntje op en ik ga ook onder de wol!

ik zat ook in de administratie.........sorry !!

en ik was met cm aan het msn-en, die graag deze week wil afspreken, maar ik heb elke avond al iets........

maar ik trek nu een sprintje naar m'n bed !

welterusten allemaal !
Vleer, misschien mag de OP toch wat korter ??

Misschien de hysterische emoticons eruit

Het topic gaat zoooo snel nu
Kijk gelukkig...ben ik niet de enige

Ik ben nog niet klaar...maar ga wel even slapen. Morgen nog maar even wat doen.......

Wat leuk Miranda dat CM al wat wilt afspreken! Kan je anders volgende week niet al ergens?

Slaap lekker allemaal!!
Goedemorgen ... men kort nachtje .. Ik kom zo slecht in slaap wanneer ik op bed lig.

Maar goed ben weer opgestaan , straks 2 dagen vrij , maar eerst ff daggie werken. Erg benieuwd hoe mijn projectje afgelopen dagen is gegaan. Ben erg nieuwsgierig naar mijn postvak of daar klachten, ideeen ed inliggen..
Heb je veel dingen aan je hoofd Vleer dat je slecht kan slapen?

Voor mij ook kort nachtje want ik kon ook slecht in slaap komen! Om 6u al de wekker, want wilde nog even verder met mijn administratie voor vandaag.....

....dus nu even volgas voordat ik naar werk moet!
ooh en de pre party voor de canalpride boot komt er aan .. ook dit jaar zal ik weer op de boot staan.. Whoehoeeeee

Tea anyone?
Goodmorning!!

Heerlijk uitgeslapen, was er ff aan toe ook!!

Heb gister dus de stoute schoenen aangetrokken, en online dater gevraagd of het hem leuk leek, om vrijdag mee te gaan naar Theo Maassen, omdat degene met wie ik zou gaan, opeens niet meer kon, leek 'm leuk!!

De schouwburg is in mijn stadje, voorstelling duurt van 20.00 tot 21.30, daarna nog drankje in Schouwburg, maar daarna??? Als het gezellig is, voorstellen om bij mij thuis nog een drankje te doen, of juist niet?? Of bij de schouwburg afscheid van elkaar nemen, en ieder naar huis gaan? Vind dat altijd zo lastig, die do's en don'ts!! Suggesties zijn welkom!....
Hai!

Wat schrijven jullie weer een hoop. Ga zo even teruglezen, maar las oa dat mensen vroegen naar welke muziek ik heen ging. Ik heb een nummer van de zanger op youtube gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=u8gItrKIH24

en nog een:

http://www.youtube.com/watch?v=JFHWhOSr ... re=related

(mn pagina wordt niet goed geladen, dus kan geen linkje plaatsen)

TP, wat leuk dat hij mee gaat!

Ik zou inderdaad na de voorstelling lekker een drankje gaan doen en als het dan nog gezellig blijft ergens anders wat gaan drinken. Niet mee naar huis nemen, want dat schept toch bepaalde verwachtingen en als je het een beetje rustig wil opbouwen, dan lekker niet doen!
Lekker laten komen wat komt TP> Theo Maassen, drankje, nog een drankje, misschien wel dansen? Niet te veel plannen. Ben het wel eens met Pop; niet mee naar huis nemen, meteen. Leuk hoor, heb je er zin in?
MP, hoe is het met je voetje? Zit je nu met je pootje omhoog je helemaal de rambam te vervelen thuis? (zou ik wel doe als ik niet mobiel was!)

Erykah, de halve maandag is al om, lukt het nog een beetje na je weekend-zonder-slaap?

Miran, spannend dat CM al wil afspreken!!!

Indi, heb je al bedacht wat je gaat schrijven naar de leuke E-Matching-Guy? Want ik ben het wel met Ery eens. Gewoon een berichtje sturen. Het sturen van een bericht verplicht je nog tot helemaal niks! Heb je trouwens wel in je junkmail gekeken? Misschien heeft hij allang een mailtje gestuurd.

Appel, ik snap best dat je nog even geen afscheid van nemen van Mc. Ik vind het wel 'lullig' dat hij nu pas meldt dat hij geen relatie wil. Misschien moet je hem de Wuzzie-vraag eens stellen: "Ben je niet toe aan een relatie met mij?" Maar misschien wil je het antwoord wel helemaal niet weten....

Xen, nog gefeliciteerd met je nichtje, was het leuk?

Vleer, leuk je balkon, alleen jammer dat het nu zo vreselijk regent en je er niks aan hebt.

Heb je vannacht wel beter geslapen?

BE, leuk dat je je gezicht (of alleen je oog) weer eens laat zien. Nog niet echt happy in de liefde dus.. jammer voor je!

WM, is het nog een beetje gelukt met je administratie? Af en toe is juf zijn helemaal geen leuk beroep!

Het regent echt best wel heel hard, maar kreeg gisteren de tip van mn zus dat er ergens in de stad een heel goedkoop leuk spelletje voor de DS te koop is, dus ik wilde er nog even uit. Denk dat ik maar met de bus ga. Of toch op de bank blijf liggen, of de stad in, of de bank, of de bus..... Moeilijk he? Keuzes.....
Heb er zin in MP en Pop, maar ben ook wel retezenuwachtig!

Normaal doe je alleen een drankje ofzo op eerste date, maar nu naar een cabaratier, waar je toch naast elkaar zit, terwijl je elkaar nauwelijks kent..
Snap ik wel TP, dat je zenuwachtig bent!!! Maar gelukkig wordt je de hele avond vermaakt! Hopelijk zit je niet op de eerste rij en moet je aan Theo vertellen hoe je elkaar kent, hihi!! Heb je al bedacht wat je aan wilt?
Heerlijk toch TP, beetje vlinderig is toch fijn!

Ik ben trouwens gewoon op het werk hoor, heb een oude tv onder mijn bureau staan waar mijn voet op rust. Het doet nog akelig veel zeer, denk dat ik toch maar even langs de dokter fiets woensdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven