Advies
maandag 4 februari 2019 om 14:25
Ik kwam niet meer in mijn oude account , dus maar even een nieuwe aangemaakt.
Sinds 1.5 jaar ben ik gescheiden.
Diverse keren al gedate en leuke contacten opgedaan. Iedereen weer op een eigen andere manier.
Leuk om zo mensen te leren kennen en er achter te komen wat ik nou zelf echt wil.
Nu heb ik via Tinder een half jaar geleden iemand leren kennen. Veel mee gechat,maar niet ontmoet.
Hij woont namelijk ver weg, 200 km verderop.
De laatste tijd spraken we elkaar heel veel.
Al vanaf het begin heb ik het gevoel gehad dat als ik hem zou zien, ik gelijk zou weten of ik hem echt leuk zou vinden of niet.
Nu vond hij dat het tijd was om toch echt eens af te spreken.
Hij is iemand die niet snel verliefd wordt en niet zomaar een relatie aan gaat.
En ook niet zomaar op date gaat.
Hij heeft de moeite voor mij gedaan om naar mij toe te komen.
Op 1 dag even heen en weer rijden om mij te kunnen zien.
Dat vond ik al heel bijzonder.
Er was een klik,het was gezellig. We hebben gezoend. Beiden opeens heel erg verlegen,maar dat werd steeds minder.
Hij kon mijn lichaamstaal precies aflezen. Het klopte exact wat hij zei.
Toen hij weg ging vertelde hij mij wat er in mij om ging. En het klopte.. Ik had het gevoel dat ik hem niet meer wilde laten gaan.
Er was iets gebeurd in mij. Iets wat ik nog niet eerder heb gehad.
Ik voelde mij zo rot toen hij weg was.
Maar nu? Ik verwacht niet dat dit wat kan worden met zo'n afstand. En weet ook echt niet hoe hij erin staat.
Hij vond het ook een bijzondere dag zei hij,maar ja.. wat betekent dat?
Moet ik hem laten weten wat er met mij gebeurde? Wat hij eigenlijk al weet,hij zag het.
Met de kans dat ik het contact kapot maak als hij niks wil?
Maar dan weet ik waar ik aan toe ben.
Hij blijft maar in mijn hoofd zitten.
Dit gevoel ken ik zo echt niet, maar het maakt wel dat ik er nu veel te veel mee bezig ben.
Sinds 1.5 jaar ben ik gescheiden.
Diverse keren al gedate en leuke contacten opgedaan. Iedereen weer op een eigen andere manier.
Leuk om zo mensen te leren kennen en er achter te komen wat ik nou zelf echt wil.
Nu heb ik via Tinder een half jaar geleden iemand leren kennen. Veel mee gechat,maar niet ontmoet.
Hij woont namelijk ver weg, 200 km verderop.
De laatste tijd spraken we elkaar heel veel.
Al vanaf het begin heb ik het gevoel gehad dat als ik hem zou zien, ik gelijk zou weten of ik hem echt leuk zou vinden of niet.
Nu vond hij dat het tijd was om toch echt eens af te spreken.
Hij is iemand die niet snel verliefd wordt en niet zomaar een relatie aan gaat.
En ook niet zomaar op date gaat.
Hij heeft de moeite voor mij gedaan om naar mij toe te komen.
Op 1 dag even heen en weer rijden om mij te kunnen zien.
Dat vond ik al heel bijzonder.
Er was een klik,het was gezellig. We hebben gezoend. Beiden opeens heel erg verlegen,maar dat werd steeds minder.
Hij kon mijn lichaamstaal precies aflezen. Het klopte exact wat hij zei.
Toen hij weg ging vertelde hij mij wat er in mij om ging. En het klopte.. Ik had het gevoel dat ik hem niet meer wilde laten gaan.
Er was iets gebeurd in mij. Iets wat ik nog niet eerder heb gehad.
Ik voelde mij zo rot toen hij weg was.
Maar nu? Ik verwacht niet dat dit wat kan worden met zo'n afstand. En weet ook echt niet hoe hij erin staat.
Hij vond het ook een bijzondere dag zei hij,maar ja.. wat betekent dat?
Moet ik hem laten weten wat er met mij gebeurde? Wat hij eigenlijk al weet,hij zag het.
Met de kans dat ik het contact kapot maak als hij niks wil?
Maar dan weet ik waar ik aan toe ben.
Hij blijft maar in mijn hoofd zitten.
Dit gevoel ken ik zo echt niet, maar het maakt wel dat ik er nu veel te veel mee bezig ben.
maandag 4 februari 2019 om 16:13
Als jullie er beide tijd in willen steken om naar elkaar toe te reizen als het blijft klikken, zou ik voorlopig zeker niets afbreken.
Jullie hadden een klik, dat is hartstikke mooi en waardevol. Gewoon opnieuw afspreken en kijken of die klik blijft / zich ontwikkelt.
Na een aantal dates kun je elkaars verwachtingen bespreken betreffende de afstand. Hoe zie jij je dit in de praktijk voor je? Hoe ziet hij het zich in de praktijk voor zich?
Vinden jullie elkaar leuk genoeg om er tijd en energie in te steken?
Pas dan hoef je een keuze te maken om er wel/niet mee door te gaan.
Het is zonde om het nu al af te breken, terwijl er misschien iets heel moois uit kan komen en de afstand te managen blijkt.
Jullie hadden een klik, dat is hartstikke mooi en waardevol. Gewoon opnieuw afspreken en kijken of die klik blijft / zich ontwikkelt.
Na een aantal dates kun je elkaars verwachtingen bespreken betreffende de afstand. Hoe zie jij je dit in de praktijk voor je? Hoe ziet hij het zich in de praktijk voor zich?
Vinden jullie elkaar leuk genoeg om er tijd en energie in te steken?
Pas dan hoef je een keuze te maken om er wel/niet mee door te gaan.
Het is zonde om het nu al af te breken, terwijl er misschien iets heel moois uit kan komen en de afstand te managen blijkt.
Kennis is macht.
maandag 4 februari 2019 om 16:23
Maar dat is t juist..
Ik weet niet of ik hem nu al moet vragen hoe hij er over denkt.
Hoe onzeker ik opeens kan worden als ik t gevoel heb iemand echt leuk te vinden.
Ik heb niks meer van hem gehoord.
Gisteren was hij druk met een beurs en toen wel even gesproken,maar niks bijzonders.
Mijn laatste berichtje heeft hij niet eens gelezen.
Dus dan denk ik dat hij geen interesse meer heeft.
Maar ja.. het kan ook zo zijn dat hij gewoon even af wacht of zo.
En ik maak mezelf dan gek of ik hem nog een bericht moet sturen hoe ik er over denk. Of gewoon maar even moet laten gaan.
En nee, puber ben ik al lang niet meer (37),Maar zo voel ik me wel.
Hoe onzeker ik opeens kan worden als ik t gevoel heb iemand echt leuk te vinden.
Gisteren was hij druk met een beurs en toen wel even gesproken,maar niks bijzonders.
En ik maak mezelf dan gek of ik hem nog een bericht moet sturen hoe ik er over denk. Of gewoon maar even moet laten gaan.
maandag 4 februari 2019 om 16:32
maandag 4 februari 2019 om 16:34
Wat maak jij een groots en meeslepend drama van 1 (!) date. Misschien heeft hij dat wel in zijn glazen bol gezien en heeft hij daar geen zin in.Schorp1982 schreef: ↑04-02-2019 16:23Maar dat is t juist..
Wat kun je precies kapotmaken met openheid?
maandag 4 februari 2019 om 16:46
Klinkt voor mij een beetje vaag allemaal. Hij las je gevoelens voor hem af uit je lichaamshouding en toen moest hij spontaan ineens dringend weg? Rode vlag wat mij betreft.
Als ik het goed begrijp weet hij dat jij hem erg leuk vindt en heeft hij niet de moeite genomem jou te vertellen hoe hij het vond. Zou er gewoon naar vragen maar hou rekening met een afwijzing.
Voor wat betreft contact kapotmaken. Nou en? Als hij jou niet ziet zitten zou ik sowieso geen contact meer aanhouden. Wat heb je daar nog aan? Lijkt me vooral pijnlijk voor jou.
Als ik het goed begrijp weet hij dat jij hem erg leuk vindt en heeft hij niet de moeite genomem jou te vertellen hoe hij het vond. Zou er gewoon naar vragen maar hou rekening met een afwijzing.
Voor wat betreft contact kapotmaken. Nou en? Als hij jou niet ziet zitten zou ik sowieso geen contact meer aanhouden. Wat heb je daar nog aan? Lijkt me vooral pijnlijk voor jou.
maandag 4 februari 2019 om 16:47
Mwah, ze hebben pas 1 keer gedate hè. Genoeg mensen die dan nog niet precies weten wat ze willen. Het zou mij best benauwen als er na 1 afspraak al zo geëvalueerd wordt, buiten dat je een tweede date kunt initiëren als er wel een klik was.Levade schreef: ↑04-02-2019 16:32Hebben we allemaal als je iemand leuk vindt maar nog niet echt weet waar je aan toe bent.
Denk maar zo als je nuet gewoon jezelf kan zijn, dus zeggen wat je dwars zit of vragen wat je wilt, dan wordt het hem sowieso niet. Want wanneer iemand je leuk vindt kan je weinig verknallen.
maandag 4 februari 2019 om 16:49
ik voel dat je een beenprothese hebtLucifer2018 schreef: ↑04-02-2019 15:27Hij kon mijn lichaamstaal precies aflezen. Het klopte exact wat hij zei.
Wat?
maandag 4 februari 2019 om 17:06
Nee strakke legging + cameltoe
maandag 4 februari 2019 om 17:09
maandag 4 februari 2019 om 17:13
laat me raden, je bent vast een watermanMissMaran schreef: ↑04-02-2019 17:09Jeetje is 82 echt je geb. Datum. Hij kon je lezen.. dat is een versiertrucje van players en daar trap je alleen in je puberteit in..
Ik zie in je ogen dat je heel wat hebt meegemaakt, en dat je erg gevoelig bent. Dat vind ik zo mooi aan je, je bent ook heel puur he.
Pfff![]()
![]()
Trap er toch niet in!
stille wateren, diepe gronden
maar ik zie ook dat je moe bent en je soms eenzaam voelt
dat je het best zwaar vindt alleenstaand ouderschap
dat je toe bent aan een maatje
ik zie dat dit je raakt
ik zie dat je emotioneel wordt
ik denk dat wij een hele diepe connectie hebben
en die camel toe, kan iedereen overkomen
maandag 4 februari 2019 om 17:18
WhahaS-Meds schreef: ↑04-02-2019 17:13laat me raden, je bent vast een waterman
stille wateren, diepe gronden
maar ik zie ook dat je moe bent en je soms eenzaam voelt
dat je het best zwaar vindt alleenstaand ouderschap
dat je toe bent aan een maatje
ik zie dat dit je raakt
ik zie dat je emotioneel wordt
ik denk dat wij een hele diepe connectie hebben
en die camel toe, kan iedereen overkomen
maandag 4 februari 2019 om 17:21
Gelukkig niet zulke dingen wat hij af kon lezen 
Alleen waar ik naar keek in de eerste secondes dat ik hem zag.
En toen hij op t punt stond om weg te gaan, en we een beetje om elkaar heen stonden te draaien, zei hij dat hij aan mij kon zien, dat ik hem het liefst niet meer zou laten gaan.
En ja hij moest echt gaan, ging al later weg dan gepland waardoor hij een erg korte nacht had.
Moest ook nog ff 200 km terug rijden he.
Maar goed, we gaan het zien hoe het verder verloopt.
Zo niet, heel jammer,maar is dan niet anders.
En toen hij op t punt stond om weg te gaan, en we een beetje om elkaar heen stonden te draaien, zei hij dat hij aan mij kon zien, dat ik hem het liefst niet meer zou laten gaan.
En ja hij moest echt gaan, ging al later weg dan gepland waardoor hij een erg korte nacht had.
maandag 4 februari 2019 om 19:07
Maar wat zag je dan???Schorp1982 schreef: ↑04-02-2019 17:21Gelukkig niet zulke dingen wat hij af kon lezen
maandag 4 februari 2019 om 19:17
Is dat een tictac tussen je cameltoe or are you just happy to see me
maandag 4 februari 2019 om 19:18
Hoeveel dagen geleden was je date? Als hij het leuk vond, zal hij toch wel weer contact met je opnemen voor een nieuwe date? Je schrijft dat hij druk is met een beurs en dat hij je laatste berichtje nog niet gelezen heeft. Misschien niet direct te zwaar maken na 1 date en even afwachten? Denk dat het hem wat af kan schrikken als je na 1 date al heel heftig over allerlei gevoelens gaat praten en gaat vragen waar dit naar toe zal gaan?
maandag 4 februari 2019 om 19:19
wat een druil van een vent zeg.Schorp1982 schreef: ↑04-02-2019 17:21Gelukkig niet zulke dingen wat hij af kon lezen
player
maandag 4 februari 2019 om 19:52
Lekker jou het hoofd op hol brengen en zelf mr mysterious spelen. Player alert! Ook dat je niks meer gehoord hebt. Er is geen seks geweest toch? Ik zie ik zie en voel..datje niet veel meer gaat horen. Want 200 km rijden en niet eens zeker weten dat er seks komt is teveel voor hem. Dat voel ik gewoon