M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Merel, doe je rustig aan met de cola? Cafeine is niet zo goed, ik ben zelf overgestapt op cafeinevrije cola. Ik ben ook colaverslaafd, dus dan maar deze oplossing.

Lynn ging vandaag erg goed! Vanmorgen zonder ruzie aangekleed en vanmiddag wel even twee kleine dingetjes, maar dat viel heel erg mee. Ik bespreek nu 's avonds met haar wat er gebeurd is op een dag en ook de wel of niet boze buien komen daarbij ter sprake. En met aankleden heb ik haar uit een paar dingen laten kiezen wat ze aan wilde, dat werkte ook goed.

Scooby, wat vervelend dat je zo blijft kwakkelen. Wat zei de huisarts?

Succes met lijnen, Q!

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Opnieuw een anitbioticakuur gekregen. Een zwaardere. Hopelijk slaat deze wel goed aan. Ben uiteindelijk naar huis gegaan en lekker mijn bed in gegaan. Daar heb ik flink liggen snuiten. Neus liep gewoon leeg. Echt niet normaal. ha belde uiteindelijk voor de ab en die heeft manlief nog snel bij apotheek opgehaald.

Jasper storte vanmiddag weer helemaal in. Rode konen van koorts. heeft nog 1,5 broodje gegeten. Warm eten had hij geen zin in. Prima dan een broodje. Hij was heel onrustig, bij mij op schoot, weer op bank, wat doen en weer op schoot.

sorry voor egoberichtje....

greetz

Scooby!

He Scoob, balen dat je nog zo beroerd bent zeg! Hopenlijk slaat deze ab kuur wel aan. Niks aan als je je steedws niet goed voelt! En arme Jasper doet lekker met je mee dus.

Indian, hoe was het trakteren?

Juul, ik laat Milena altijd kiezen. Ze wil de hele dag kiezen, dus verzin ik keuzes die ze mag maken. Dus ik pak 2 truien en zij iest welke, idem met broeken en sokken mag ze zelf pakken. Ze mag een luier kiezen, ook voor Bojan . Ze mag bv met opruimen kiezen wat ze al eerste gaat opruimen. Haha dan kan ze niet kiezen dat ze niet wil opruimen, maar dat heeft ze nog niet door geloof ik

Man is nog steeds ziek. Hij voelt zich al wel iets beter, dus waarschijnlijik gaat hij morgen wel gewoon weg. Bleh ik doe dus anderhalve week de kindjes alleen. En ze zijn wel heellief, maar allebei wel aanwezig. Bojan heeft vandaag eigenlijk niet geslapen, 2 hazenslaapjes van een kwartier en dat was het wel. Om 7 uur heb ik hem in bad gedaan en daarna is hij als een blokje in slaap gevallen, liefje!

Ik vind vooral het naar bed brengen in mijn eentje lastig, wie doe ik eerst enzo. Hmm, nou ja ik word er vast handiger in.

Ik ben vandaag met Milena bij een vriendje wezen spelen. Toen we terug naar e auto liepen en we bij de auto stonden zei ze ineens : mama ik vind jou zo lief. Ik wil met jou knuffelen. Ik vind jou zoooooooooooooo lief mama. Haha en ik zei dat ik haar ook heeeel lief vond en natuurlijk eel graag wilde knuffelen. Daarna gilde ze over straat: IK HOU VAN MIJN LIEVE MAMA, IK HOU VAN MIJN LIEVE MAMA . Ahum en ik toen tuuk: en ik hou van mijn lieve Milena, ik ou van mijn lieve Milena. Haha, ik zal haar er aan herinneren als ze strax 13 is en nix mag
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Scooby, hopelijk slaat deze kuur wel aan. Heeft Jasper misschien hetzelfde als jij? Die is ook al even aan het kwakkelen toch?

Haha, Frans, wat schattig van Milena!

Lynn ging gisteren erg goed, 's avonds ook geen ruzie of boze buien gehad. Het was wel half 7 vanmorgen, hopelijk stort ze niet in vanmiddag. Met ophalen van het kdv gisteren waren ze lekker buiten aan het spelen en Lynn zat prinsheerlijk bij een vriendinnetje achter op de fiets. Ze zwaait altijd iedereen gedag en gaat pas weg als ze hebben teruggezwaaid. Das wel wat lastig als het om een babietje gaat...

Zelf niet zo heel erg lekker geslapen, ik had vannacht ineens een bloedneus en kon daarna niet zo goed meer in slaap komen.

"Mama, mag ik een lieve knuffel van jou?"

Frans, hahaha die Milena. Beter dat ze dit over straat roept dan: Ik vind jou stom! Erg schattig hoor! Kan me erg goed voorstellen dat je tegen de komende 1,5 week (!) opziet. Vind het ook wel lang. Komt er nog hulp, gewoon even af en toe bij het avondritueel en eten enzo.

Fijn dat jullie gister geen boze buien hadden. Balen dat je dan niet meer lekker slaapt, liggen piekeren/denken??

Jasper kijkt weer aardig fit uit zijn ogen. Geen koorts/verhoging nu. Misschien aan eind van de dag weer.

We zouden met kids naar kapper en daarna in stad schoenen gaan kijken voor kids. GIsteravond al tegen man gezegd dat ik er niet zoveel puf in heb, denk dat hij het nu alleen gaat doen. We gaan altijd met ze naar zo'n kapper zonder afspraak en daar hoef je nooit lang te wachten. Kan man ook heel goed zonder mij. Blijf ik lekker op bank of kruip straks mijn bed weer in.

Fijn weekend allemaal!
GM, denk kom nog even snel, staat er een heel verhaal van iedereen! Wel gezellig.

Merel, fijn dat je weer bij je vriendin mag, end at je haar zo kunt helpen.

Ik snap het van je zus, ook om het nog niet te vertellen.

Frans, lieffffff

Scooby, fijn dat het ietsje beter gaat met Jasper!

En ik hoop dat deze kuur wel aan slaat!

Beterschap.

Het trakteren was erg leuk!! Zal volgende week foto's plaatsen op (mijn) hyves en ook wel onze hyves!

Kom snel weer terug, doei!

wat een gezelligheid hier!!

Scoob, hoop dat de nieuwe kuur snel aanslaat en je eindelijk verlost wordt van t virus.

Merel, lijkt me heel moeilijk om zo'n zus te hebben. dikke knuffel voor jou.

Indian, helemaal klaar met de voorbereidingen? Fijne dag morgen.

Frans, wat schattig!!! Ik zou t filmen en terug laten zien als ze vet aan t puberen is en papa en mama erg stom zijn ha ha ha

En juul ook al zo'n lieve meid thuis.

Jasper is afwisselend een enorme draak tot en schattig ventje.

Ene moment is het schoppen slaan en gillen. Andere moment lekker knuffelen en mij kussen.

Met mijzelf gaat t eigenlijk net zo. Ene dag voel ik me prima en andere moment is t huilen huilen huilen.

Heb vanaf volgende week huishoudelijk hulp. Toch maar die knoop doorgehakt. Ik ben van nature erg netjes en stoor me eraan dat ik nu niet voor alles de energie hebt en dat vreet ook aan me. Zal mij meer rust geven en dat heb ik nu nodig.

Daarnaast vreet ik me 3 slagen in de rondte. Alsof ik alle ellende wegvreet. Ik ken t niet, dus baal ervan.

Ga mezelf net als Q op dieet zetten en voor t eerst sinds de zwangerschap weer eens op de crosstrainer/speedbike stappen. Moet vd zomer toch strak mn bikini in ha ha ha

Nou fijn weekend allemaal!
koffie, zwart graag...
Thanks voor alle kaartjes!! Erg lief!

Gister een heerlijke dag gehad, en dan heb ik he tniet alleen over het weer!!

Yuma heeft echt enorm genoten, is ook enorm verwend. (echt niet normaal wat hij allemaal gekregen heeft!!)

Kom snel terug.

Indian, van harte gefeliciteerd met Yuma!! Leuk dat het een gezellige dag was gisteren.

Gefeliciteerd met Yuma, Indian!!
hiep hiep hoeraaaaa. Yuma is jarig!!!

Gisteren stonden we bij het tankstation. Man stapt uit en Jasper roept: groen papa!!!

Ik moest ff denken en dacht: verdraaid, euro 95 is groen ha ha ha.

Vanochtend speelde hij in de tuin. Ik heb een vogelhuisje hangen waar een windmolen, traktor etc bij staat. Ik kijk nog een keer, staat hij midden op de tuintafel. Acrobaat. Alleen die tafel is een glasplaat dus als een speer meneer van de tafel gehaald.

Deze week is hij steeds om 6.45 wakker. Voor ons is dat mega vroeg en heel erg wennen.

Zometeen aan het begin vd megaschoonmaak beginnen.

Laatste maanden helemaal geen energie gehad dus heb nog stapel kleding op te ruimen, administratie opruimen van heel lang. Verder alle in de loop vd tijd bij elkaar verzamelde zooi uitzoeken en opruimen.

Vanaf volgende week dus huishoudelijk hulp en samen met haar de achterstallige grote schoonmaakklussen doen. Voor t oog is alles wel schoon hoor. Maar alle grote klussen als deuren zemen, keuken uitsoppen, badkamermuren soppen etc zijn blijven liggen. Dus nog een paar weken en dan hoop ik een opgeruimd huis en daarbij ook een opgeruimd hoofd te hebben.

Financiele budget weer geupdate vanochtend voor 2009 en gisteren al de weekboodschappen gezond gedaan ipv teveel snacks etc. Gisteren de overige boodschappen op de fiets gedaan ipv de auto dus begin vd beweging is er ook.

Voor Jasper ben ik via mp op zoek naar het kasteel van Fisher Price. Vriendje van hem heeft hem en hij is er helemaal weg van. Daarbij heb ik nog een spel, hondje vangen heet t geloof ik.

Is een bordspel vanaf 3 jaar. Hondenhokjes met kleuren e.d. met hondjes.

Zo, nu eerst een broodje eten. Fijne dag nog
koffie, zwart graag...
hieperdepiep voor Yuma!

Wat een plannen Syl, wel goed hoor, je hebt er weer zin in!!!
[
Hieperdepiep Hoera gefeliciteerd met Yuma!!!

Fijn dat jullie een leuke dag hadden! Lekker weer hadden jullie ook. Was ie nog van de rel vannacht?

Hier ging het gisteren mwah en nu wel oke. Het is best zwaar zo alleen en aan het einde van de dag is iedereen heel moe en kunnen we weinig hebben. Gisteren was echt vreselijk, heb Milena zelfs een tik op haar billen gegeven . Ik vond het zelf zo erg dat ik het echt nooit meer doe zeg, ik heb zo gehuild daarna. Maar vandaag was oke. Helaas was mevrouw al om 6 uur op en wilde Bojan een berg nachtvoedingen, zucht. Maar daarna lekker gekeuteld, kleren uitgezocht (Pips, welke maat heeft Popsie? Als het palst, dan stuur ik wat ik heb op, tis 80/86 ook veel tshirtjes enzo. Anders gooi ik het weg, das ook zonde) en naar mijn schoonmoeder geweest, daarna thuis weer wat gerommeld, gewandeld en frietjes gegeten, jammie.

Na het eten heb ik ze samen in bad gestopt en ze op bed gelegd. Ging hartstikke goed!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
[
Goedemorgen!

Getver, maagzuur. Daar heb ik sinds mijn bevalling gelukkig geen last meer van!!

Vanacht ging het hartsikke goed!! Heb Bojan om 22.30 wakker gemaakt om te drinken. Ik had gekolfd en gaf hem de fles, dus ik kon zien dat hij 180!!!!! wegklokte (meeeeen zou hij 6 x 180 drinken??? Geen wonder dat ik de hele dag loop te eten ). Om 23.15 was hij klaar met drinken en hij heeft tot 4.30!!! geslapen. Om 5 uur weer op bed, miepen tot 5.30, daarna slapen en Mileen kwam pas om 7.30. Oh wat heerlijk, we moesten nog haasten m op tijd op het kdv te komen. Heb Bojan om 8.15 uit zijn bedje geplukt en in de maxicosi gezet. Daar zit hij dan heel braaf te kijken en een beetje op zijn speen (gegeven door grote zus, want 'de baby heeft vast hommer he mama') te sabbelen en te wachten tot we weer thuis zijn en hij kan eten

Nu ligt ie weer leker te slapen en i ga in bad. Heb vanochtend het douchen overgeslagen, dus nu maar even badderen, lekker!

Doeii

Vervelend indian, maagzuur. Fijn dat Yuma een goede nacht heeft gehad na de drukke dag. Daaraan merk je toch dat ze ouder worden en beter alles kunnen verwerken en mee omgaan. Fijn toch!

Frans, klinkt als een goeie nacht en als een relaxte dag. Lekker met Bojan en Leentje vermaakt zich prima op kdv.

Ik snotter me nog een ongeluk. Woensdag weer naar HA. Tja ab zou toch wel moeten helpen nu. Voel me niet zo rillerig en futloos meer iig.

Weer thuis, nog niet helemaal bijgelezen want hersenschudding -denk ik- (we waren een kwartier in het vakantiehuisje toen ik tegen de vlakte ging door een deurtje, erg fijn, twee dagen geko.... etc. begin nu op te knappen).

Scooby, big hug!

Yma en Jasper van harte gefeliciteerd!

Voor de afvallers, ik ben afgelopen maanden 5 kilo afgevallen. Ga nog proberen er twee af te krijgen en dan stop ik (dan zit ik volgens mij ongeveer in maat 42 en dat vind ik prima).

Ga nu op bed, moest even op de compu wat afspraken voor morgen afzeggen. Hmmm... hersenpudding is vervelend maar saaie afspraken zeggen dan weer niet ;=-)
[
rustig hier
Yuma: een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag ! Indian jij ook gefeliciteerd met je zoon.

He Scooby: vervelend dat je zo verkouden bent. Hopelijk slaat de AB aan!

Ik loop sinds we terug zijn van vakantie al met een vervelende hoest, echt vreselijk. Ik moet er af en toe zelfs van overgeven en doe het dan ahum, bijna in mijn broek .

Mijn laatste redmiddel is de slijmverdunners en als dit niet helpt, ga ik ook maar eens naar de HA voor een kuurtje. Maar dan is nog wel de vraag of de HA het kuurtje wil geven, want ik heb zoals gewoonlijk er geen koorts bij of voel me ook niet verder beroerd.

Zo Sylvester, fijn dat je huishoudelijke hulp krijgt en zo te lezen ben je al flink aan de voorjaarsschoonmaak. Ik verbaas me ook over de dingen die de kids zeggen soms, zoals Jasper over groen van de EURO95. Hoe komen ze er toch op?!

Merel: super dat ik je op een idee heb gebracht. Is je stoel al besteld en al binnen? Emdin zit er trouwens erg lekker in en het is echt een stuk beter dan de vorige, iets te kleine stoel.

Frans: zonde dat je die kleren wegdoet. Kan je ze behalve aan Popsie niet aan een goed doel schenken?

Zo ga ik deze week zowel mijn kleding als Emdin's te kleine kleding goed uitzoeken en via de kerk van mijn moeder grotendeels meegeven aan een goed doel ==> Oekraïne, dan weet ik zeker dat het goed besteed is, want de meeste mensen daar hebben het niet zo goed als hier en kunnnen best wat extra goede kleding gebruiken.

Pfffffff, dat viel vandaag niet mee, zo de eerste dag van Sonja Bakker. Ik was blij dat ik weer wat mocht eten als het tijd was. Ach, tis de eerste 2 weken afzien en daarna ben je eraan gewend. Ik heb vandaag ook nog gefitnest, mijn wekelijkse 45 minuten op de sportschool. Was weer lekker, zoals elke week.

Knap hoor Pips, 5 kilo in 5 maanden. Hoe heb je het gedaan? Behalve ziek zijn.

Xop: al helemaal op orde in het nieuwe huis? En bevalt het?

Juul: wat goed zeg, dat je Lynn zonder ruzie heb kunnen aankleden en dat ze ook goed luisterde.

Emdin had vandaag op de KDV, volgens 1 van de leidsters, zijn oren thuis gelaten. Hij was erg ondeugend geweest en had een soort van straf, toen ik hem ophaalde. Hij zat samen met nog een ander kindje en 1 van de leidsters in de groep, terwijl de rest in de hal aan het spelen was. Ach, een beetje straf en duidelijkheid kan geen kwaad. Net zoals als Jasper is hij de ene keer een draakje en de andere keer een engeltje. Zo blijft het leuk en uitdagend om met je kind om te gaan.

Zo, nog even een spelletje patience spelen en dan slapen. Welterusten allemaal
Goedemorgen!

Q ik gooi de kleertjes niet echt weg hoor . De kleinere maten zijn allemaal naar een vriendin met een dochtertje van 8 maanden gegaan. Maar zij groeit veel sneller dan Milena en zit nu met de kleertjes in het verkeerde seizoen. En wat ik over heb, gooi ik in zo'n kledingcontainer. De kleertjes van Bojan heb ik weer gekregen van een andere vriendin, en die gaan, samen met wat ik heb bijgekocht, weer naar mijn zusje toe. Ach die kleine kleertjes lijden helemaal niks (haha behalve dan van de s[puitluiers ).

Vervelend dat je zo'hoest hebt. Komt ,me bekend voor, ik heb ook nooit een kuchje, maar als ik hoest (heb het gelukkig niet vaak), is het ook tot ik kots en wordt pijnlijk duidelijk dat mijn bekkenbodem niet meer strak is. Hopenlijk helpen de slijmverdunners, bij mij de vorige keer wel.

Jeuj en Pips een hersenschudding. Ben je tegen een deurtje aangelopen of eroverheen gevallen? (hmm of is dat een rare vraag ). Wat een pech zeg!

Haha Indian, leuk dat Yuma jou zo napraat. *even afkloppen* maar dat is hier nog niet zo. Ik hoorde een paar weken geleden een keer een shit toen ze iets liet vallen, maar verder niet Hoe was het zwemmen?

Dat is niet fijn zo'n hoest waarbij het slijm zo vast zit. En dat je er bijna van moet spugen, getver!

Ik hoest het slijm al weken heel makkelijk op. Blij dat het niet vast zit maar dat je wekenlang van dat slijm op hoest is ook wel weer raar.

Moet zeggen dat het wat beter wordt. Voel me vandaag weer zoals vorige week met ab. Stuk beter dan eind vorige week en weekend. Heb weer wat energie en verkoudheid is stuk minder. Morgen weer even bij HA langs.

Hier ook allemaal adressen voor de te kleine kleding van kids. Laura's kleren gaan naar vriendin met adoptie kindje. Dat liep aardig goed qua seizoenen. Alleen meiske blijft aardig klein omdat ze chinees is en laura is een lange hollandse meid. Dus nu gaat het wel wat scheef lopen. Meiske is 4 maar net zo groot of zelfs iets kleiner dan Jasper!

Frans hoe gaat ie daar in je uppie? Wanneer komt je man weer thuis?

Pips, gaat ie weer beetje?

Q, goed hoor dat je aan de slag gaat. Ik moet eigenlijk ook weer wat kilootjes eraf. Heb er nu door verkoudheid ed geen puf voor. Me voor genomen als ik weer beter ben ook weer even er tegen aan.

Ik ben 2 jaar geleden 27 (!) kilo afgevallen. Nu zit er weer 7 aan. Die moeten er wel ff af. Dat is er zo na de vorige zomervakantie bij gesnoept. Voor Wintersport was ik 3 kilo kwijt maar die zit er ook wel weer aan denk ik.

Ik kan erg goed aankomen maar ook weer makkelijk afvallen...

Indian, hoe was het bij Gyn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven