Problemen thuis (vader)

05-02-2019 19:58 131 berichten
.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:59
99.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ziek, meer kan ik er niet van zeggen.
die ik wilde bestaat al...
Wauw wat een inbreuk op je privacy zeg. Ik vind t echt heel raar. Kan je niet een tijdje bij je vriend logeren?
attribuutje schreef:
05-02-2019 20:17
Ik vind het ziek, meer kan ik er niet van zeggen.
+1 en ik zou als de wiedeweerga uit huis gaan. Maar eigenlijk vind ik dat je vader het huis uit moet.
Als ik jou was, zou ik stante pede het huis uit gaan. Misschien tijdelijk bij je vriend gaan wonen tot je een kamer hebt gevonden. Een cámera op je slaapkamer? Is ie nou helemaal van de ratten besnuffeld?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik denk dat je zelfs aangifte zou kunnen doen. Misschien dwingt dat hem wel om echt hulp te gaan zoeken.
Het gedrag van jouw vader is strafbaar. Het is verboden om geheime opnames te maken in iemand haar privédomein, en al helemaal als de camera op het bed gericht is. Jouw ouders weten dat dondersgoed, want dat is precies waarom zij nu zo boos omdat jij het ook aan jouw vriend hebt verteld. Ze zijn als de dood dat dit verhaal op straat komt te liggen. En dat betekent dus ook dat zowel jouw vader (die de camera plaatste) als jouw moeder (die hem de hand boven het hoofd houdt) niet jouw belang op de eerste plaats hebben staan. Ik zou als de wiedeweerga op zoek gaan naar woonruimte elders, want dit gedrag is echt onacceptabel.
Ik vind de reactie van je vader nog vervelender omdat hij ineens slachtoffer lijkt te worden in dit verhaal. Je zou ook wat meer steun van je moeder mogen verwachten.
die ik wilde bestaat al...
ziek gedrag van je vader, dit valt gewoon onder misbruik, seksuele intimidatie, incest zo je wilt. Als je vader niet uit huis gaat ga dan zelf zsm weg. Hier kan je toch niet meer verder?
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 05-02-2019 20:30
5.95% gewijzigd
Echt bizar en ziek! En ook hoe jouw moeder hiermee omgaat zeg.. Ik zou ook zo snel mogelijk uit huis gaan, misschien is een slot op je kamerdeur tot die tijd een oplossing? Zodat er geen nieuwe camera's geplaatst kunnen worden..

En jouw vader boos op jou? Jij hebt alles kapot gemaakt? Nee dat heeft hij met zijn zieke fantasieën! Waar hij al hulp voor had moeten zoeken voordat hij zover ging om die camera op de slaapkamer van zijn eigen dochter te zetten...walgelijk!
Time to move on, tenzij je straks wil dat je vader een s*ksfilmpje maakt van jouw relatie.

Als hij die film al niet heeft.
Nu heb je de camera immers ontdekt, maar wie weet was het niet de eerste keer dat er een cam stond.
kan je niet bij je vriend wonen tot je een kamer hebt? verbreek ook contact met je vader en misschien moet je ook wel aangifte doen.
Jij maakt het onnodig groot?!
Je vader is een vieze smeerpijp.
Ga in hemelsnaam op jezelf wonen.
Ik zou zo snel mogelijk het huis uit gaan. Wat een raar verhaal .Je Vader zit naakt op jouw bed en zet een camera neer gericht op jouw bed.
Je kan dit gewoon bij de politie melden he!?
En dan is het nu aan hem om heel veel berouw te tonen en hij mag helemaal niet boos zijn op jou. Jeetje zeg wat een ziek verhaal.
Ik snap jouw moeder ook niet.
Had je we een goede band met je Vader? En met je moeder?
Kan je niet naar je vriend toe?
S-Meds schreef:
05-02-2019 20:31
kan je niet bij je vriend wonen tot je een kamer hebt? verbreek ook contact met je vader en misschien moet je ook wel aangifte doen.
Dit zou ik zelf wel doen ja.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 05-02-2019 20:51
1.07% gewijzigd
het kan inderdaad dat je vader al eerder gefilmd heeft. Heb je nog een broer of een zus? Misschien doet hij het bij hen ook.
Ik zou aangifte zeker overwegen.
Oh wauw, wat bizar en heftig zeg! Wat ik ook heel triest vind, is dat er nu totaal geen ruimte is voor jouw stuk en impact, want je wordt er ook nogeens tussenin geplaatst en iedereen verwacht wat.

Je ouders verwachten dat je het vergeeft en vergeet, voor je vriend moet je begrip op brengen voor het stuk waarin hij is gekwetst en daardoor niet meer langs wil komen en ik zie niemand die zich druk maakt om jou.
Je vader heeft inderdaad een kronkel, je moeder gedraagt zich zwak en conflictvermijdend en jij wordt in de rol geduwd van soort van aanstichter.

Bizar, misselijkmakend en laf, dat zijn alle woorden die ik ervoor heb. Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn :hug: .

Mijn advies zou zijn: pak je spullen, logeer een tijdje bij je vriend, ga van daaruit zorgen voor eigen woonruimte, laat je ouders even in hun sop gaarkoken, wees lief voor jezelf, verwerk dit op jouw tempo en manier en kijk naderhand maar een keer wat je met je ouders doet.
Vreselijk verhaal TO.

Je vader heeft je privacy heel naar geschonden. Dat is een hele heftige ontdekking en zet je wereld op zijn kop. Op termijn slijt het gevoel van bespied worden/zijn wel, maar duurt een tijdje.

Wat me moeilijker lijkt is dat je vader jou stiekem bekeek voor zijn eigen gerief. Dat zou mijn beeld van hem onherstelbaar beschadigen. Geen idee of dat met begeleiding is te repareren (het is wat het is, toch?).

Ik zou je eigen plek gaan zoeken en het huis verlaten, zsm. Afstand nemen en hopelijk verzacht de tijd het nare gevoel over je vader.

(En ik zou geen aangifte doen. Schiet je weinig mee op, alleen maar meer confrontatie mocht het ooit tot een aanklacht komen).
Dat je vader een seksuele fantasie heeft is 1 ding, dat zijn dochter er in voorkomt en hij (een deel van) die fantasie uitvoert is buiten alle proportie. Wat hij heeft gedaan is strafbaar. Dat zijn dochter in zijn fantasie zit / betrokken wordt is echt heel zorgelijk. Ik zou zsm verhuizen en daarbij duidelijk aangeven waarom. Contact afkappen totdat hij in therapie zit. Is hij helemaal besodemietert? Krankzinnig dat je moeder haar hand boven zijn hoofd houdt.

Wat droevig voor je dat je ouders beide niet voor jouw belang kiezen.
Raar verhaal, welke sukkel zet een camara zo neer dat je dat ziet. En wie gebruikt nog zo een oudeweste camara met een roodlampje!? En wie verzint en nu zo een slap excuus, je hebt je verhaal toch allang klaar als je gesnapt wordt dan...
Wat ziek. Wat had hij met die beelden gedaan als jij en/of je vriend in beeld waren geweest, naakt of al seksend?
Ik zou serieus overwegen aangifte te doen. Wie weet waar hij nog meer stiekem camera’s plaatst :O
Heb je nog (jongere) broers/zussen thuiswonen trouwens?
Ik heb met je te doen. Maar ik begrijp vooral jouw moeder niet.
Dit is genoeg voor haar? Huh?
Vivete e imparate!
Dat jou vader het lef heeft om bozig tegen jou te doen. Hij spoort niet. Als ik jou was had ik hem helemaal verrot gescholden en aangifte gedaan ookal is het je vader. Vieze pedofiel en dat je moeder m nog beschermt ik had ze allebij flink de waarheid gezegd en als vader geen psychische hulp zoekt doe je aangifte. Je laat m toch niet zomaar hiermee weg komen alsof het niets is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven