Problemen thuis (vader)

05-02-2019 19:58 131 berichten
.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:59
99.94% gewijzigd
Wegwezen daar, TO. Als ik er achter zou komen dat mijn man dit zou flikken bij onze dochter stond ie gelijk met zijn koffer buiten.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
06-02-2019 12:39
Dat bepaal jij niet, jij typt hier onzin en dus mogen mensen daar op reageren. Echt hoe krijg je het je toetsenbord uit.Ik ben het met degenen eens die jou aanspreken op die idiote denkwijze van jou.
Ik bepaal wel voor mezelf waar ik op wil reageren

En als ik dus bepaal voor mezelf dat ik niet meer reageer op de mensen die mijn "idiote" " "zieke" denkwijze willen bespreken dan bepaal ik dat

Voor de rest was het een verzoek en men mag zelf bepalen (want dat doe ik niet) of men nog wilt reageren erop, hèt is alleen verspillend energie

(Je kan naar mij idee beter op to reageren)

Wat anderen doen zoals jij nu is hun zaak niet de mijne

Voor mij part gaan mensen zoals jij en anderen nog pagina's door over mijn "idiote" denkwijze
Heeft TO alleen weinig aan

Ik heb er geen zin om mijn energie te gaan verspillen met reageren daarop want men leest letterlijk wat ik niet zeg of bedoel.
(Ik vind de ouders gewoon fout)

Heb zelf de topic al verwijderd uit (gereageerd)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wow wat een reacties.

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal en het reageren.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:53
82.46% gewijzigd
AnoniemMijnVerhaal schreef:
06-02-2019 15:09

En over mijn moeder: zij heeft het er ook echt heel moeilijk mee. En ik weet zeker dat mijn moeder hier niets vanaf wist. Ook heeft heeft ze het gevoel alsof ze er tussen staat. Zij ziet het gedrag van mijn vader ook graag anders. Maar om "meteen" een huwelijk te verbreken is een grote stap.
als moeder zeg ik: dat zou ik doen
Als mijn man iets ernstigs zou flikken richting mijn kinderen, is dat direct einde huwelijk
(en dat is wederzijds, en terecht)
Wat vindt je ervan dat je moeder bij hem blijft. Wil je nog bij je vader in de buurt zijn?
Stel dat hij iets ergers gedaan had zou je moeder dan nog steeds een hand boven zijn hoofd houden.
Het lijkt me een enorm intern conflict als je daarover na gaat denken..
lilalinda schreef:
06-02-2019 15:13
als moeder zeg ik: dat zou ik doen
Als mijn man iets ernstigs zou flikken richting mijn kinderen, is dat direct einde huwelijk
(en dat is wederzijds, en terecht)
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:54
21.33% gewijzigd
06-02-2019 15:22
Dat is het dus. Hij zegt dat het niet richting mij was, maar puur voor zichzelf en dat hij de camera is vergeten weg te halen.
dan gaat ze bij hem weg, tot hij bewezen heeft, dat alles kosher is
Zij kiest dus nu voor hem he, niet voor jou. Trek je conclusies, je bent daar niet veilig.
.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:55
99.76% gewijzigd
Dat is het dus. Hij zegt dat het niet richting mij was, maar puur voor zichzelf en dat hij de camera is vergeten weg te halen.
Er is geen gezonde reden dat hij zijn dochter stiekem filmt, is er gewoon niet!! Hij kan zeggen wat ie wil het bewijs is gewoon een feit dat die man ziek is en je moeder is laf, die kan je toch ook niet meer serieus nemen of vertrouwen.
06-02-2019 15:27
Nee. Op dit moment niet. Maar als hij psychische hulp zou gaan zoeken scheelde dat al een hoop.
Voor mijn gevoel neemt hij nu niet de verantwoordelijkheid voor zijn actie.

En als er echt iets ergs was gebeurd met mij, weet ik zeker dat mijn moeder de keus resoluut gemaakt had om te breken met mijn vader. Het is nu ook niet opeens weer koek en ei tussen hen trouwens, als ik dat beeld gewekt heb. Mijn moeder haar vertrouwen is ook weg. Maar ze wil voor het gezin gaan en niet kiezen.
Voor het gezin.. welk gezin? Je vader heeft het door midden gehakt en je moeder staat aan zijn zij.
Het is al erg he Wat er gebeurt is, maak het niet kleiner dan het is.
Het is een beetje ingaan op details misschien...maar waarom kiest je vader jouw slaapkamer uit? Hij heeft geen boekenplank kunnen installeren op die van henzelf voor zijn fantasie? Waarom in vredesnaam op jouw kamer?

En wat ellendig voor je, om zoiets te ontdekken. Ik snap je ook wel, dat je niet meteen gillend weg kan rennen...wij voelen niet de band die je met je ouders hebt.

Ik zou wel adviseren om voor jezelf hulp in te schakelen linksom of rechtsom.
En heel goed dat je het je vriend hebt verteld!
Jouw vader is een smeerlap. En dan nog slachtoffer spelen ook :nut:
.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:56
99.81% gewijzigd
Ja hij wilde beelden van jou (en je vriend) puur voor zichzelf.
.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:56
99.52% gewijzigd
en dat wond hem al zo op dat hij naakt die camera ging installeren. Hoe kan je ooit nog normaal doen tegen zo’n vent.
06-02-2019 16:00
Hij heeft mij dus niet stiekem gefilmd. Ik heb de camera gevonden voordat ik (belastend) gefilmd werd.
Hij wilde jou filmen en trof daar voorbereidingen voor. Gelukkig werd hij betrapt
.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:57
99.41% gewijzigd
06-02-2019 16:04
Dat is een aanname, het verhaal kan je zo groot maken als je wil maar ik blijf liever bij de feiten.

Hij heeft zichzelf gefilmd op mijn kamer en zegt dat hij de camera is vergeten weg te halen daarna.
Hij heeft jou ook gefilmd, je zag jezelf op beeld de camera vinden.
Ik snap dat je het allemaal niet goed kunt bevatten en daarom zou ik echt hulp zoeken bij het verwerken hiervan, je beseft nog niet echt wat er is gebeurd volgens mij. :hug:
Gelukkig blijf je bij de feiten

Is er een optie om uit huis te gaan ?
Je bent 20
Op ten duur ging je toch wel ondanks je huisdieren

Is een slot op je kamerdeur mogelijk ?
mamsvan wijzigde dit bericht op 06-02-2019 16:13
13.07% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
06-02-2019 16:00
Hij heeft mij dus niet stiekem gefilmd. Ik heb de camera gevonden voordat ik (belastend) gefilmd werd.

Hoe weet je dat?
Omdat hij het zegt?
Omdat er alleen beeldmateriaal van die dag op de SD kaart stond?
Hij zegt zelf toch dat de camera er al twee weken stond? Al weet je al dat dat verhaal niet de waarheid is.

Als ik even denk als je vader... dan zou ik dagelijks de SD kaart overzetten op m'n laptop en weer leeg terugdoen in de camera. Als de camera dan ontdekt wordt, kun je altijd nog zeggen dat het heel toevallig alleen die dag was.
Welke hulp zou je willen?
Ik zei net hulp zoeken omdat ik voor je invulde dat je misschien wel met een professional de situatie op een rijtje wil zetten, maar misschien heb je daar wel geen behoefte aan ;-)

Hulp als in: een psycholoog, de huisarts, de wijkagent...

Je vriend is thuis niet meer welkom? Hoe ga je daar mee om? Verwacht je dat dat nog gaat veranderen in de toekomst?
Ik vermoed dat je ouders zich schamen en dat ze bang zijn dat je vriend het doorvertelt.
En nee.. dat hij 'de camera daarna vergeten is weg te halen' .. dat vind ik erg ongeloofwaardig.

Heeft je vader wel z'n excuses aangeboden?
louisanne wijzigde dit bericht op 06-02-2019 16:20
18.64% gewijzigd
06-02-2019 16:04
Dat is een aanname, het verhaal kan je zo groot maken als je wil maar ik blijf liever bij de feiten.

Hij heeft zichzelf gefilmd op mijn kamer en zegt dat hij de camera is vergeten weg te halen daarna.
Ja. Hij was ook vergeten de camera uit te doen. Hij was niet vergeten om het rode lampje af te plakken. Waarvoor was dat denk je?
Eerlijk gezegd neig ik ook naar wat Meds zegt. Het is toch gewoon vreemd!
Daarbij lijkt hij zich er nu vooral uit te willen lullen zodat maar vooral duidelijk is dat het niet meer dan een klein dingetje was.
Dat is het niet, het is simpelweg bizar gedrag van je vader, ook als het echt een 'onschuldige' ingeving van hem was. Maar daar geloof ik ook niet zo in.
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven