Problemen thuis (vader)

05-02-2019 19:58 131 berichten
.
anoniem_380849 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 06:59
99.94% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
06-02-2019 18:37
Waarom in godsnaam die popcornsmiley? Natuurlijk praat ze het goed, het is haar vader!
heel irritant ja
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je heel veel sterkte toewensen TO, wat een kutsituatie. Ik denk dat je door een rouw/verwerkingsproces zal gaan, omdat je je vader waarbij je veilig was bent verloren.

Overigens als dit mijn man was geweest had hij buiten gestaan.

:rose: :rose:
Wat erg zeg en ook dat ze nu jou een schuldgevoel aanpraten. Heel veel sterkte en vooral er over praten met je vriend en een hulpverlener misschien. :hug:
Je vader schaamt zich (terecht) kapot en slaat uit schaamte van zich af en je moeder is blijkbaar te bang om echt door te pakken en hoopt tegen beter weten in dat het wel overwaait, waardoor ze jou nu laat vallen. Ik snap niet dat zij niet inziet dat ze op deze manier juist niet voor het gezin kiest. Als jij je thuis niet meer veilig voelt, heeft ze straks ook geen gezin meer.

Veel sterkte. Ik hoop dat je toch de kracht vindt om voor jezelf te kiezen en daar weg te gaan. Het verhaal van je vader klopt van geen kant. Dat afgeplakte lampje zegt inderdaad alles.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Gezien je enigs kind bent begrijp niet waar je moeder op het baseert om gezin in geheel te houden

Ze kiest voor gezin
Jij, je vader en moeder zijn t gezin
Was je niet enigs kind geweest dan was het nog een beetje duidelijk maar nee

Jij bent de veiligheid en privacy kwijt bij je vader
Je moeder heeft duidelijk gekozen voor je vader en het totaal plaatje van vroeger

To nogmaals
Kan je ergens anders terecht ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
In dit geval kan ik begrijpen dat de OP weggehaald is.

Sterkte to en ik hoop dat jij en je ouders hulp zoeken in verwerken van deze ernstige misstap van je vader.
Heel naar dat je je veilige thuishaven kwijt bent.
Je moeder staat ertussenin. Haar vertrouwde wereld is ook weg.
Heel naar...wat moet jij je alleen op de wereld voelen. Hoop dat je vriend je steunt.
Bedenk wel ( en daar wil ik je moeders reactie niet mee goedpraten): jij hebt hopelijk steun aan je vriend, bij wie kan zij steun krijgen? Haar maatje heeft dit gedaan en nb bij haar dochter.
Zoek hulp...niet alleen jij, maar ook samen.

Wat een ongelooflijke k-situatie.
Waar zat zijn verstand...pffff...
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven