Geboortekaartje, hellup!

10-03-2009 20:36 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben me een beetje aan het orienteren op internet voor geboortekaartjes, sjees wat is er een hoop te vinden.

Ben op zoek naar een leuk en vooral betaalbaar kaartje, moet zeggen dat ik een hoop kaartjes echt asociaal duur vind.

We hebben ongeveer 75 kaartjes nodig, Kwam bijvoorbeeld een site tegen van Babyboefjes waar ze een all-in pakket aanbieden (met enveloppen en drukkosten inbegrepen), Kent iemand nog meer van dit soort sites? Of andere sites waar goede ervaringen mee zijn.

Alvast bedankt!
Met de kaartjes van Poobies zijn wij dik tevreden. Geheel eigen ontwerp en ook gedrukt erg mooi en scherp. Als we niet tevreden waren geweest hadden we het niet gedaan.

Zelf vind ik onze kaartjes mooier en origineler, dan menig kaartje dat bij de drukker vandaan komt. Daar zitten ook erg lelijke en kwalitatief mindere kaartjes tussen. Sommige zijn echt om te huilen, ookal zijn ze van een drukker!

Ik zou in ieder geval zorgen dat je een proefdruk hebt voordat je een keus maakt. Dan kun je zien en voelen hoe het kaartje zal worden.

Goed, het is maar wat je wilt. Persoonlijk vind ik niet dat een kaartje origineel hoeft te zijn. Wij hadden bij beide meisjes hetzelfde kaartje: wit geschept papier, verdikking met de naam in roze met een roze strikje. Zat in de map oud-Hollands. De tekst was op beide kaartjes ook hetzelfde. Behalve de naam dan
Zo dus:

Wat overigens niet óns kaartje is. Ons strikje zat recht.
en de datum fleur, was ook anders...

schattekus is trouwens leuk zeg, mooie kaartjes vind ik dat. Zie alleen geen maand indeling en kan kate niet vinden...
Dat vind ik ook mooie kaartjes trouwens, geen poespas, gewoon mooi simpel en klaar.
Oh ja, de datum ook

Voor Schattekus: even bij home, en dan staat er in roze letters: pasgeboren schatjes. Daar staat het bij.

Mooie foto's he? Kate heeft een hele bos haar. Let ook even op het bovenste kaartje, dat koppie van baby Suzan...
inderdaad hele mooie fotoos, wat leuk zeg! gaat in lijstje favorieten..
Bedoel je.....?
Ik heb voor beide dochters kaartjes bij Geboortepost.nl besteld en ben er heel tevreden over. Je kunt zelf ruim voor de geboorte een ontwerp maken en na de geboorte hebben we snel een foto ge-upload en de gegevens aangepast. Als je de kaartjes voor 15.00 uur besteld gaan ze dezelfde dag nog de deur uit. Je kunt zelfs een adresboek aanmaken zodat de kaartjes rechtstreeks verstuurd worden, scheelt een hoop schrijfwerk van te voren en je hebt er geen omkijken naar. Ik heb leuke reacties gehad op de kaartjes en ze zijn heel betaalbaar! Ik vind de meeste kaartjes bij de drukkerij of op internet erg prijzig, gemiddeld zo rond de 3 euro per kaartje en we hebben nu ongeveer de helft betaald.
Ik wil weer een baby.
fleur, je hebt nog een baby.
Ze heeft idd een hele bos met haar! Echt geweldig, zeker omdat het alleen omhoog wil staan nu, haha. Wij hoeven niet te wachten tot de pubertijd tot ze punk is

foto's zijn door fotograaf hier thuis genomen, muv degene met mutsje op, die heb ik zelf gedaan (we waren het mutsje vergeten...) kaart van zoon kwam ook hiervandaan.

Maar eh, dames Fleur en Arwen, als ik het goed weet....en dit lees...jullie gaan voor nr 3?
Ze heeft idd een hele bos met haar! Echt geweldig, zeker omdat het alleen omhoog wil staan nu, haha. Wij hoeven niet te wachten tot de pubertijd tot ze punk is

foto's zijn door fotograaf hier thuis genomen, muv degene met mutsje op, die heb ik zelf gedaan (we waren het mutsje vergeten...) kaart van zoon kwam ook hiervandaan.

Maar eh, dames Fleur en Arwen, als ik het goed weet....en dit lees...jullie gaan voor nr 3?
nou, om nou alleen voor nummer 3 te gaan omdat ik een heel mooi geboortekaartje heb gevonden is misschien wat overdreven, maar mocht die er ooit komen, dan heb ik deze site in elk geval opgeslagen! Ik vind veel geboortekaartjes namelijk veel te zoet / truttig/ druk/ standaard/ etc etc, maar op deze site staan mooie voorbeelden
quote:arwen173 schreef op 23 maart 2009 @ 14:12:

fleur, je hebt nog een baby.Oh ja.... Da's waar...
quote:njb schreef op 23 maart 2009 @ 15:22:

Maar eh, dames Fleur en Arwen, als ik het goed weet....en dit lees...jullie gaan voor nr 3?Ikke voorlopig nog niet, áls... dan pas als nr 2 naar de kleuterschool gaat! Maar als ik die kaartjes zie... Idd geen reden om een nieuwe te maken. Maar in combi met lieve keine rompertjes maat 50, blote billetjes en slapende babies op je borst... Ja, dan wil ik wel weer. Maar Arwen heeft gelijk: ik heb nog een baby
nou, je mag die van mij wel even lenen; ze wil ALLEEN maar op de borst slapen......(behalve s nachts thank goodness dan ist bed wel goed genoeg)
Hoi!

Ik kreeg laatst een geboortekaartje dat door http://www.blauw-roze.nl gemaakt was. Erg leuk retro geboortekaartje!

Succes!
Ook wat leuk zeg Regam ! Lijkt een beetje op de kaarten van www.grootzus.nl Die vond ik ook zo leuk ! Maar helaas te duur. Nu is het een kaartje van Anton Pieck geworden.
quote:regam schreef op 10 juni 2009 @ 14:17:

Hoi!

Ik kreeg laatst een geboortekaartje dat door http://www.blauw-roze.nl gemaakt was. Erg leuk retro geboortekaartje!

Succes!Oooowwww wat zijn die mooi!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En verschrikkelijk duur
Bij http://www.aagjeontwerp.nl kan je nu zelf je kaart samenstellen. Is helemaal niet lastig en je kan er heel veel kanten mee op. Ik had binnen no time 2 hele leuke proefjes op de deurmat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven