Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

zaterdag 2 februari 2019 om 17:12
Het niet slapen van 2 dames zeker.

zaterdag 2 februari 2019 om 19:15
Yasmeenah82 schreef: ↑02-02-2019 15:29Ik vind chanty (of hoe je het ook schrijft) eng veel op loes lijken.
Die gelijkenis zie ik nou echt niet.

zaterdag 2 februari 2019 om 19:35
Chanty praat een beetje met hetzelfde accent als Loes en de stemmen lijken ook op elkaar. Misschien dat dat ze op elkaar doet lijken.
Even in het wit wbt het slapen..
Ik heb niets tegen een lesbische verhaallijn hoor, maar ik vind het storend dat het nog steeds als iets baanbrekends wordt gezien en gepresenteerd. Tegenwoordig is dat toch niets bijzonders meer?
Ik heb niets tegen een lesbische verhaallijn hoor, maar ik vind het storend dat het nog steeds als iets baanbrekends wordt gezien en gepresenteerd. Tegenwoordig is dat toch niets bijzonders meer?
zaterdag 2 februari 2019 om 19:41

zaterdag 2 februari 2019 om 20:04
Misschien speelt ze de zus van Loes?Yasmeenah82 schreef: ↑02-02-2019 19:41Haar haar, gezicht, figuur, en haar gezichtsuitdrukking en manier van praten
Het viel mij gelijk op, maar zal er wel naast zitten.
zondag 3 februari 2019 om 09:51
Bij gtst weet je het nooit.

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

zondag 3 februari 2019 om 09:56
Haha dat is zo.
zondag 3 februari 2019 om 14:09
Dit dus. Wat is hier nog controversieel aan?GinnyJones schreef: ↑02-02-2019 19:35Chanty praat een beetje met hetzelfde accent als Loes en de stemmen lijken ook op elkaar. Misschien dat dat ze op elkaar doet lijken.

woensdag 6 februari 2019 om 22:46
Ik vond die hele aflevering ruk.Calamitycat schreef: ↑06-02-2019 21:27Die slotscene van gisteren was echt zó slecht dat ik mijn tenen niet meer recht krijg.
Ik was benieuwd hoe het zou eindigen met Janine en Hein, maar vond het zo slecht gespeeld. Had het wel sterker verwacht.
vrijdag 8 februari 2019 om 20:49
Daan je bent te laat. Heb de baby al aan een ander stel beloofd.