Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Hmmm.. ik was toch net te laat...

Toet.. op je trouwdag, en op die van jou ook, Tila?
Later is nu
Hoera!!!! Voor liefde! Bij Toet, bij Tila, en waar het zich maar voordoet. Proost!
En nog even wat blijheid geceepeed uit Kasteel:

Word zo blij van lente! Blij ook dat GG er weer is. En dat Dot nu 2x op de wc heeft gepoept: 1x op creche, 1x thuis. Plassen vindt ze geloof ik te weinig substantieel om helemaal de maillot voor te laten zakken, en ze eist nu ook een cadeautje vanwege deze Magnifieke Prestatie van Heure Doorluchtige Prinsesselijkheid, maar goed: het is toch maar gebeurd!

En blij van dat Zoon zo van lezen houdt en dat Dot hem nadoet: ik zat vanmiddag op de bank te lezen met zowel links als rechts van mij een kind met neus in een oude Okki (met dank aan Dreamer, LD en LE ).

En blij dat ik morgen naar film ga met vriendin en over 2 weken ontzettend ga dansen met nog meer vriendinnen,en dan ook al vrij snel met Suup naar toneel Wat een leuk leven is het toch!
Toet haar ivoren bruiloft (of soms lood genoemd...maar ivoor klinkt waardiger voor deze prestatie vind ik), van harte gefeliciteerd, moppie!

Net bijna 2,5 uur aan de telefoon gehangen met Boes... was erg fijn, maar heb net toch maar een happie in de magnetron gedaan!
Wat wilde ik nou toch typen?
2,5 uur??!!! Dat is, dat is, dat is, eh; lang!!!

Lezen jullie Volkskrant? Column in magazine van hoeheetie De Jong, over hoe vrouwen met hun vriendinnen over relaties en sex praten; ik moest zo ontzettend aan Kroeg denken . Leest en geniet!
quote:mimsey schreef op 21 maart 2009 @ 16:37:

[...]

Whoahahahahahaha...

Aangezien een worm eieren legt hebben ze nu waarschijnlijk sentimenteel lopen doen bij een regenwormendrol!

?Psies, waarom denk je dat ik Brrrrrr zei. Maar hee, ik ging hun idyllische gevoel niet verpesten!
quote:tilalia2 schreef op 21 maart 2009 @ 19:27:

[...]

Da's waar! Jouw trouwdag is ook vandaag!

Gefeliciteerd!Dito!
Zo, lekker uit eten geweest. Nu lekker bank hangen. En we liggen er braaf voor twaalven in denk ik, want zijn beetje moe van alles en een ingedut oud stel geworden

*nog niet aan VKmagazine toegekomen, ga morgen bij ontbijt lezen!*

Trusten vast lekkere meiden van me.
VKmag ga ik zo even opsnorren, nog niet gelezen dit weekend. Raar hè?

Dream, kinderfeestjes vind ik ook hel, maar eerlijk is eerlijk, meestal zijn die 6 kinds (en nu dan 8) een makkie samen. Jootje en Mootje spelen met Zoon 1 en Zoon 2. En dus niet met elkaar en maken dus amper ruzie. En Zoon 1 en Zoon 2 dus ook niet.

Alleen Jootje en Zoon 2 zijn samen errug druk, maar wel gezellig. Vreemd genoeg gaat het zelden fout tussen die 2. Vietje hobbelt achter Jootje en Zoon 2 aan en mag meestal gewoon meespelen en ook dat gaat heel goed. Ik was in het begin heel bang dat ik het niet zou trekken, die 6, maar het gaat echt goed.

Alleen avondeten vind ik moeilijk. Dan zijn zowel mijn medicijnen als die van Mootje uitgewerkt. En dan ben ik niet op mijn best.

Och, ben ik gister helemaal vergeten Bentetje te feliciteren met GG... Lieve Bent, van harte met je grote ziin!!!
Iedereen van harte met al het huwelijks/liefdesgeluk!!

Gisteren een hele leuke dag gehad, het jong heeft zich kostelijk geamuseerd. Is gruwelijk verwend: hij kreeg van ons een R4 kaart voor zijn DS, het clownorkest voor bij het playmobilcircus, een boek van Paul van Loon en van zijn zusje een zwembril. Verder heeft hij een waterdicht horloge gekregen, een MP3 speler, 3 boeken, een bionicle, een knutselvliegtuig, een ronde puzzel, en als klap op de vuurpijl kregen KK en hij samen (KK is over 3 weken jarig) het circus van playmobil!! Ze zijn er superblij mee en hebben de hele ochtend zitten bouwen. De zon naar binnen, muziekje aan , wij wat rommelen en schoonmaken en helpen bij bouwen waar nodig en ondertussen een restje taart oppetend. Heerlijk!

VK is hier niet anwezig, jammer, ben wel benieuwd naar het stukje eigenlijk.

Fijn dat het zo makkelijk gaat met alle kinderen bij elkaar zeg meave, maar men, wat een hoop aardappels zijn dat voor 8 personen .
Verjaardag klinkt goed Bentetje! Fijn!

Zo, hier heb ik de pan al weer klaar met dat recept van laatst. En omdat de kinderen het niet echt eten heb ik van de courgette, ui, aubergine en tomaat uit het recept een groentenprutje gemaakt met wat tomaten uit blik en van een deel van het gehakt een paar kleine gehaktballetjes. Kunnen zij daar lekker pasta bij eten. Lekker dat alles al voorbereid is. Kunnen we nu met z'n allen een eind gaan fietsen in de zon. Weervoorspellingen voor de komende week zijn niet zo goed helaas. Lief is vanaf woensdagochtend tot zondagavond weg. Dus ben ik vijf dagen alleen met de koters. Voor zaterdag dan nog maar even een leuk uitje verzinnen.

Oh ja, wou ik nog steeds vragen; heeft iemand nog seizoen 2 van 24 voor mij? eigenlijk voor mijn ouders, die vonden seizoen 1 zo spannend en toen ze hoorden dat er een seizoen 2 was, met weer Jack Bauer en CTU wilden ze graag verder kijken. Pimpel; had jij dat seizoen nou nog???

Vrijdag hadden we hier een klasgenootje van Meis te spelen. Die vroeg of Meis ook een keer bij haar kon komen spelen. Dan moest Meis maar haar DS meenemen. Ehm.......... die heeft ze dus niet. En dat we ook al geen auto hadden (ze wonen een kilometer of 8 bij ons vandaan), vond ze ook maar gek.

Okay, we gaan zon snuiven. doeg!
verwende nesten zijn het toet.......

Fiets-ze! HIer schijnt de zon al niet meer helaas...

Vanavond sluiten we af met een uitje naar de Mac en dan is dit feestweekend weer voorbij. Op naar de volgende jarige over 3 weken
Jullie maken er zo een feestelijke lente van Bentetje!

Lekker gefietst naar bos, daar bij theehuis thee geleut. Kinderen en Lief zijn nog naar een uitkijktoren gelopen en er op geklommen. Daarna met omweg weer terug naar huis. Op 100 meter van huis klapt Meis zo maar om met haar fiets. Tegen een geparkeerde auto. Waar dus nu een paar krassen op zitten. Gegevens achtergelaten en morgen maar even de eigen verzekering waarschuwen. Valt dit onder aansprakelijkheid? Ik heb nog nooit zoiets gedaan. Meis er enorm van geschrokken, snapte ook niet wat er nu gebeurde. Ze lag zomaar opeens op straat. Gelukkig verder alles goed.

Het eten pruttelt. Lekker gezond vandaag. Met vijf dagen zonder Lief in het vooruitzicht wel goed. Want drukke dagen, dus vast ook wel eens pizza of Mac voor de toetjes de komende week!

Oh ja; wou ik nog zeggen; stond ik gisterenmiddag om een uur of vier op de slaapkamer van Meis (ze was haar kamer aan het veranderen qua inrichting), stonden mijn schoonouders opeens naast me; die kwamen een boeket brengen vanwege onze trouwdag. Zitten kletsen bij een paar nespresso longhi's en na een uur gingen ze weer weg (Lief was er niet, die was roeien). Ze waren net weg, kwamen mijn ouders onverwacht een borrel halen, met een boeket bloemen voor onze trouwdag. Dus weer zitten kletsen. En nu heb ik, met de grote bos gemengde tulpen die ik van Lief kreeg drie bossen bloemen in huis staan. Vrolijk hoor!

Jammer dat het de komende week weer gaat regenen. Hele week door regen naar school fietsen heb ik eigenlijk weinig zin in.....
Oh ja Pimpel; veel sterkte morgen!
Getver, was net gewend aan dat lekker zonnetje..

Valt onder je WA-verzekering, Toet. (fijn dat Meis niks had!)

Hier iets soortgelijks gehad, tijd terug. Noah die met zijn fiets krassen had veroorzaakt op een auto, dat werd allemaal (lakschade was iets van 550 euro) volledig door WA vergoed.

Ooh klinkt heerlijk, Bent! Fijn dat het mannetje het zo leuk heeft gehad!

Hier brak, vannacht weer 's de bloemetjes buiten gezet maar heb nu nog ogen op steeltjes. Maar het was het waard, was gesjellig. Nu vaat inruimen, hertjes onder de douche, potje Monopoly met thee en warme choco en een vrije afspraakloze avond in het verschiet. Lekker.
dus mijn kinderen zijn niet de enigen die zoiets doen? KK heeft het ook gehad, echter was met rijdende auto (godzijdank was het alleen schampen en is ze niet eens echt gevallen), daardoor was de bestuurder aansprakelijk. Geloof nooit dat ze iets vergoed hebben gekregen, maar in elk geval hebben wij ook niets hoeven betalen. Gelukkig heeft meis niets! En wat heerlijk al die boeketten in huis!

Is bamman de hort op bam? Hier ook een lekker avondje in het verschiet. We kregen gisteren een oude video te leen van mijn schoonouders, nu kunnen we de laatste filmpjes van onze koters kijken om te zien wat we wel en niet bewaren. Het zijn de eerste, die van exact 8 jaar geleden, wie weet kijken we zo wel.
Wat doen jullie nou allemaal op een zondagavond???

Ik; was vouwen, agenda van werk voor komende bijwerken en de weekplanning doornemen met Lief, lunchboxjes maken, internetten, mijn moeder bellen, things to do lijstjes maken. En me afvragen waar jullie allemaal zijn
Ik heb zondagavond op onze stoel gezeten en me laten bedienen. Heb hele dag genoten van Kröller Muller museum, maar was echt helemaal af enmet allemaal pijn. Maar het was mooooi! Ik wist helemaal niet dat daar een collectie Van Gogh's hing, en dat is toch wel zo'n beetje m'n favoriete schilder (voor zover ik verstand heb van schilders) en het was helemaal te gek die in het echt te zien! En je mocht nog fotograferen ook.

Pimpel, heel veel sterkte vandaag

en voor het niet roken
Later is nu

Voordat het gesjees naar scholen weer losbarst. Of voordat je last krijgt van je middagdip. Of gewoon zomaar.
Ik kan mijn bevallige bips niet lichten naar een regenachtig buitenland, of er is ineens een nieuwe kroeg geopend!

Blij dat de oude nog bestaat, dan kan ik daaruit nog mijn moederlijke attente notities uithalen (eerste stapjes bijv, en wanneer dat in godinnennaam was). Als ik dan al geen foto's inplak (en nee, zelfs niet bij de eerste) dan kan ik op z'n minst dat soort zaken wel eens gaan noteren.

Bijgelezen, teveel om te reageren. Hier en daar een gefeliciteerd en een gecondoleerd. (ik weet het, errug onattent...sjorrie)

Het goede nieuws is, naast dat ik natuurlijk bij mijn grote liefde ben, die gewoon nog steeds die naam verdient (tering wat een fijne vent issie toch), en dat de belasting mij over 2 jaar terug zal gaan betalen, dat ik geen WW aan hoef te vragen.

En dat ik mijn huidige werkgever lekker puh met een 24 uur tevoren-opzegtermijn een dikke vinger kan geven. En ik maandag al kan beginnen voor iets heel leuks.

Jammer eraan is dat de neiuwe baan logistiek gezien eigenlijk niet haalbaar is (school/werk aanvang) of eigenlijk een onmogelijkheid. En het weer tijdelijk is, dus nog steeds geen vooruitzichten op mijn levenspartner (zo'n gezellige vent en papa -krijg gewoon tranen-) in mijn land.

Maar hey! Geen WW.
Oh wat heerlijk ziet dat eruit, Toet.. (het judopak is onderweg trouwens)

Leuk Dream, Van Gogh is ook mijn alltime favourite, als je daar van houdt vind je Gaugain vast ook mooi. Hetzelfde impressionisme, schitterende kleuren. Heb jij trouwens nog wat getekend de laatste tijd?

Ik ben trots op mezelf, als ik dat zo mag zeggen.

Yentl moest naar tandarts vanmiddag (gaatje vullen) en ik heb het uiteindelijk aangedurft om zelf ook in die stoel te gaan liggen zodat (ontzettend vriendelijke en geduldige) tandarts alleen maar even kon kijken.. Nu heb ik 6 april een afspraak staan. (en uiteindelijk moet ik 2 wortelkanaalbeh., 2 tanden moeten getrokken worden, paar gaatjes gevuld en dan keuze maken tussen implantaten/kronen/bruggen)

Ik lag opeens zonder geluid te janken in die stoel, zo diepgeworteld is die angst kennelijk.. Maar ik ga het toch doen, na chemo moet ik dit toch ook aankunnen, vind ik zelf.

Het voelt nu al goed! (ben benieuwd of dat de dagen voor 6 april ook nog zo is.. )
Zwaai Kjong! Geniet. En kusje voor Kman.
We waren vannacht om kwart over 4 thuis. Dus dat was wel effe heftig.

Evenals de constante roep (letterlijk, megafoonwerk, op marsmuziek) om aandacht van verschillende politieke partijen, omdat hier zondag verkiezingen zijn (best heftig..Koerdisch, de republiekeinen, de religieuzen zijn de grootste partijen, met complEEt tegenstrijdige ideologie en belangen).

Een tegenstrijdigheidje als PVV vergeleken met andere Nederlandse politieke partijen is dan eigenlijk kinderspel. Niet niet-dreigend ofzo, maar kinderspel.

Ik schenk nog even een Baylies in.

De 5 staat hier gewoon op de klok geprint. Erg handig.

Anybody?

Of zijn jullie gewoon nog braaf (aan het werk, van de kook, de afhaalservice)?
Oh heerlijk, Baileys, of welke andere drank dan ook mmmm

Mijn laatste tekening is alweer van .. kijkt even achter zich..een volle maand terug. Een golf.. erg mooi gelukt, vond ik zelf, maar de schoonmaakster zette 'm gewoon op de kop terug, na een val. Ik vond 'm goed'...

Gaugain hing er ook En meerder pointisme.. tot toch wel enthousiasme van LE

Lekker lenteweertje weer he? Ze verwachten sneeuw woensdag
Later is nu
Oke, ik moet effe spuien, gelieve het volgende over te slaan als je gewoon luchtig wilt babbelen....

Morgen gaan mijn schoonouders verhuizen. Dat an sich is al heel heftig, omdat mijn Schone Moeder werkelijk alles bewaard heeft en dus het gehele 31-jarige leven van Hero aan je voorbij vliegt als je daar de bergkast opentrekt.

Maar prima, ik trek dat beter dan Schone Moeder dus dit weekend stond in het teken van hun verhuizing. En allemachtig, wat was er veel in dozen te stoppen, veel nog in elkaar te zetten of juist uit elkaar te halen. Het was hard werken, waarbij we Schone Vader met zijn hartproblemen goed in de gaten hielden.

Zondagmiddag ging Schone Vader naar het nieuwe huis, terwijl Schone moeder en ik verder gingen met het inpakken van doos 354 en 355. Na een half uurtje ging de telefoon; Schone Vader. Hij was dizzy geworden, had het besef gehad de auto op de vluchtstrook te zetten en knock-out gegaan. Toen hij belde was hij er maar half, geen idee waar hij precies was, en het enige watn hij uit kon brengen was dat hij neit lekker was. Schone Moeder en ik vlogen de auto in (why oh why belden we 112 niet?) en zijn de snelweg opgeraced, terwijl we voor ons uit prevelden dat Schone moeder alsjeblieftgodinnenhoop ook niet eerst haar man moest begraven voor ze in haar eentje naar haar nieuwe huis zou mogen.

Al snel zagen we hun kleine groene autootje staan, keurig geparkeerd langs de snelweg. En, nog fijner, Schone vader die nog rechtop in de bestuurderstoel zat en dus niet gestrekt over het dashboard lag. Wat bleek; zijn ICD-kastje had hem een oplazer gegeven en daardoor had zijn hart weer een goed ritme gevonden. Tegen de tijd dat wij er waren (8 minuten na zijn telefoontje) knapte hij alweer op.

Samen zijn we naar de cardioloog gegaan (oh joy) en daar bleek dat Schone vader met deze verhuizing over zijn cardiologische grans was gegaan en nu absolute rust moest nemen. Geen doos mag hij meer vullen, en geen auto mag hij meer besturen. Maar ja.... die verhuizing. Mijn ouders hebben dus 's middags Mops op gehaald van die andere kant van ons land, zodat ik Schone ouders verder kon helpen (want door alle emoties zaten die allebei op de rand van een emotioneel ravijn).

Tegen de tijd dat ik klaar was, lag mijn kleine meisje op de bank bij mijn ouders te slapen, dus hebben we de nacht daar maar doorgebracht (in elkaars armen, mijn snurkende grietje dicht tegen me aan, smelt...). 's Morgens Mops dwars door de ochtendspits naar school gebracht ("wat rij je hard mamma, ben je soms opgewonden???? Grrmbblll), in mijn"sorry-ik-ben-vanacht-niet-thuis-gekomen-outfit gaan werken, snelsnelsnel de belangrijkste taken afgemaakt, etrug naar Schone Ouders en daar ingepakt, boodschappen gedaan en gekookt, om daarna weer naar mijn ouders te sjezen om wederom een al slapende Mops van de bank te plukken. Nu sLapen we echter wel thuis, zodat ik morgenochtend de verhuizers kan cateren en de laatste dozen in kan pakken.

Pfff, ik ben gebroken! Dit is nog meer werk dan mijn eigen verhuizing, maar ik help die lieverds graag. En toch... pfffff, wel heftig hoor, in fysiek en mentaal opzicht. Ik hou me maar voor dat Hero best trots op em zou zijn, en morgen is dat hele gedoe voorbij en wonen Schone ouders in hun nieuwe casa. En dan ook nog lang lang en gelukkig gelukkig, alsjeblieftdankjewel.

Dus Madootje en Xop, ik voel met jullie mee.

En dan ben ik gloeiendegloeiende ook nog ongesteld!
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven