Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Wat een ontzettend heftig beladen verhaal.

Ah. Ook nog ongesteld.

I feel you girl. I feel you.

Neem ook een biertje.

(Of doe jij dat net als ik niet als je alleen thuis bent met kind?

Zo inderdaad. dan een virtuele)
Nope, alcohol, inslapers of slaappillen combineren mijn inziens niet met mijn verantwoordelijkheid dat allerliefste krengetje van mij! Maar virtueel; graag!
Wat wilde ik nou toch typen?
Het is hier een partij noodweer, zo heftig is het de hele winter nog niet geweest. Echt, zelfs de kat is angstig en dat was zelfs met oud&nieuw niet het geval... Bizar!

Het onweert hier recht boven en de hagelstenen knallen tegen de ramen als revolverkogels.
Wat wilde ik nou toch typen?
Jemig Mims, wat heb je het druk en met heavy dingen. Wat lief dat je hen zo helpt en wat zal het vaag zijn om al die spullen van Hero tegen te komen.

En Heeeeeee, Kjong in da house. En inderdaad bij vent dus. Mooi.

Ik ga slapen. Trusten.

Oh nee, toch niet, Lief krijgt opeens een opleving en staat nu met keiharde muziek af te wassen.

Hmm, misschien dan nog maar even wat werk afmaken, scheelt morgenochtend stress
Allemachtig wat een heftigheid, lieve Mims!!! Wat geweldig prachtig dat je dit doet. Natuurlijk zou Hero trots op je zijn: en terecht!

Kjong fijn en veilig bij haar man: goed zo!!

(en hoe zit dat met die baan?)

Toet, megabedankt voor je lieve kaart, wat ben je toch een schat!

Hier (ook) heftig dagje achter de rug. Ik wéét dat oma oud was en haar tijd enzo. En, zoals opa steeds zo mooi zegt: ze heeft een voltooid leven achter de rug. Maar mén wat een verdriet, toch...

Voornamelijk om opa, dan ben je 92 en dan doe je het al een jaar alleen, maar wel met elke dag de wandeling naar je vrouw, het bezoek aan je vrouw en de wandeling terug: kortom een doel. En ook, zelfs, dat is nu weg. En ooooh wat vreselijk, om die man te zien huilen als hij wegloopt bij het graf en oooh... bah bah bah, arme arme man! Mijn opa en oma zijn erg gelovig (hij is dominee) dus hij vindt wel erg veel troost en hij weet zéker dat ze het nu beter heeft, dus dat is mooi. Hij zei: we gaan de schelp nu begraven, maar de parel is bij God. En zo ziet hij dat ook, fijn.

Loentje was mee en heeft het super gedaan. Ik was niet van plan hem echt bij oma te laten, maar in de kerk zei hij ineens: "Ik wil opoe nog één keer zien" en hij was zo stellig dat daar niets tegenin te brengen viel. Dus wij met hem naar opoe en daar stond hij heel nuchter te vertellen dat haar haar anders zat en dat ze die bril niet meer nodig had en dat haar mond anders veel zachter leek en hoe hadden ze toch in vredesnaam haar handen zo gevouwen en hadden ze dan hun handen daarna wel gewassen?? () Verder vindt hij het allemaal heel normaal... en was het zelfs zo dat ik moest huilen en dat hij zei: "mama, je mag die tranen wel laten gaan, hoor, je mag best verdrietig zijn" en mij vastpakte. Ben wel trots op mijn kleine grote wijze ventje.

Dat ik dan ondertussen driehondernogwat handen moest schudden en horen hoe lief mijn oma wel niet was geweest enzo en dat er een walgelijk slechte dominee preekte die er echt nix van snapte en vréselijk op mijn (en broers en zus') lachspieren werkte neem ik dan maar op de koop toe...

Zit nu aan mijn 4e wijntje ~hips~ lekker! (En hoor Leentje ineens kletsen... huh?!?!) ga zo lekker slapen.

En vraag mij ondertussen af dat als Mims en Kjong het onverantwoordelijk achten te drinken als zij alleen met hun kind(eren) zijn of het dan ook onverantwoordelijk is als Pompel en ik sámen drinken? Ja, dat is het dan dus eigenlijk wel... maar dat doen wij dus wel.

Mims, sterkte, hou je taai! Je bent een schat en het moet voor jou toch ook wel walgelijk heftig zijn...
Pffffffff Pimpel. Tranen in mijn ogen. Wat stoer, de Loentje. En wat doen jullie het goed!

Goh, wisten jullie dat vogels voor zessen best al een lawaai maken? Wat een getjilp op de vroege ochtend.
jemig toet, wat ben je vroehoeg!

Pim en mims wat een heftige verhalen weer, vol verdriet, maar ook vol trots en liefde. Prachjtig!

Hier een megarustig nachtje achter de rug en moet er nog 3, hopelijk is het morgen wat drukker. Zat nu namelijk met mijn favo-collega, maar hij is er nu uit.

Inderdaad een hoop gebliksem gisterenavond op weg naar werk en hagel toen ik hier was, verder krijg je hier niets van mee in deze vesting, gek is dat toch!
Jemig Bentetje, wat ben jij vroehoeg!

Ik las verhalen van Mims over slecht weer, maar hier is echt niks gebeurd. Of tussen middernacht en 5.30 uur, maar dan heb ik er niks van gemerkt omdat ik sliep. Gisteren toch maar lekker samen bed ingedoken. En afwas en werk dus laten liggen. Dus nu even in alle rust voorbereiden op presentatie van straks. Vind ik wel lekker. Dan zit ik helemaal in het verhaal van de klant. Als ik het de dag ervoor doe dan ben je de details soms was kwijt. Door nu alles nog eens door te lezen kan ik straks de organisatie overtuigen dat ik echt alles uit mijn hoofd weet. Viind ik altijd leuk.
Jee Pimster, jij ook al een heftige dag.

Het is zo kut als er iemand knullig te wezen staat aan de kateder/katteder/kaateder/jeweetwel. Maar ja, er wordt nergens zo hard gelachen als op een begrafenis.

Hier straaaaaaaaaaaalend.

Weer.

Ik niet zo. Heb megaochtendhumeur. Gisteren natuurlijk een nacht overgeslagen. En mijn meneer is aan het werk.

Dan zal je altijd zien dat

er een litertje eau de cologne citron omdonderd

wat in een kleed trekt dus daar hebben we nog 3 dagen walm van

de gootsteen niet doorloopt

Chip schijterij lijdt

de afwasmachinetabletten op zijn

K3 nog steeds bestaat

en ik niet meer stiekem maar echt heel erg grandioos ongesteld ben.
En ik denk dat ik zo even een batterijtje ergens uitwip.

Nonkel van Chip heeft haar bij de geboorte in TR een kitsch van een Kitscherige beer gekocht. Die heeft een knopje en dan gaat het bruine puche zingen (heftig American accent). Had de nonkel niet gezien.

Het gaat tussen de regels van K3 door:

As a child has a mother

soon we'll discover

how fragile our mommies can be

so one day I'm here

say what they long te hear

happy mother's day mom

I love youhouhou

De enige logica die ik zie hierin is dat het rijmt.

Oh kijk, dat is Leuk.

Ik word net gebeld door Kman.

Of we zo bij werk langskomen, en dat hij met lunch thuiskomt.

(Knullig he? Maar zoooo lekker dat ik er weer van volschiet)

Het is trouwens heel gek om te zien dat Chip niet gewoon Chip is, maar een heuse Chip off the old block.

Die twee lijken zo op elkaar, dat had ik tevoren niet kunnen voorzien.

Het zit 'm niet in de bruine ogen. Of haar gebitje dat mij volledig vreemd is (vierkante tandjes ipv rondere en anita meijer spleetje).

Maar ze lopen hetzelfde (ooohjaa hij doet ook zijn handen op zijn rug bij een wandelingetje). Hebben dezelfde mentaliteit (brood tussen je tenen proppen en dan daarmee in je mond doen, dat is om te gieren). Lachen hetzelfde.

Het is dus niet aangeleerd, maar meegebakken.
Mims, niet alleen Hero is trots op je, wij zijn het allemaal. Echt RESPECT meid (f)

En wat een schrik van je schone vader! Brr.. Gelukkig dat het goed ging, maar het zet de voeten weer even vast op de bodem, zeg maar.

Pimpel, wat je zegt is waar.. je weet dat het leven mooi en goed en lang genoeg was, maar toch.. het is altijd verdrietig .. Volgens mij is het trouwens ook gewoon goed, dat Loentje Opoe nog gezien heeft. Dat hoort heel erg bij het leven.

Nog steeds rookvrij? Zooo knap!

Ik ben alleen de tel kwijt maar..

Bambi, wat een renovatiewerkzaamheden heb jij aan je gebit nodig, trouwens Ik heb geen tandartsangst, maar zou dit ook liever even uitstellen.. brr..

Hier gaat het weer beter, trouwens. Ik was even bang dat ik alleen zou komen klagen, maar dat valt mee Pijn is wat weg, gelukkig, alleen het kootje van m'n wijsvinger doet zeer .. volgens mij een fotografenvinger (dus het limiet aantal foto's op een dag ligt voor mij nu ongeveer op 200 )

Hier geen noodweer geregistreerd en al meer zon gezien dan voorspeld. Heel prettig.

(Oh.. en nu regen.. weird.. net nog blauwe lucht)

Wonderlijk he Kjong.. dat Chip op die afstand toch lijkt te kopieren.. Dat ze op haar vader lijkt, was al wel duidelijk van foto's, trouwens. Lekker, dat je even kan genieten en oooh, wat lopen weer allemaal mooi synchroon. Een hele horde 'tantes' in de kroeg

Toedels
Later is nu
Sjemig wat een Leven allemaal maar weer hierzo.

Meegebakken Kus voor Kjong.

En kussen voor Pimpel en Pimpel's opa (doe jij het maar, dat vindt ie dan vast niet erg). Godzijdank voor het geloof in dit geval. En wat een goeie grote zoon heb je, leuk om te merken he.

En voor Mims! Ergens registreerde ik gisteren nog: he, waarom reed je dáár dan met Mops onderweg naar school??, maar in de hele hormonale mailuitwisseling (Mims, Bloes én ik ongesteld en op de werkmail; gesjellig jongens ) verdween dat weer. Arme schoonpapa en je arme schoonmama ook, en het is al zo zwaar en gelukkig is het bijna klaar dan...

Drinken als ik alleen thuis ben met kindjes doe ik ook liever niet, of hooguit een glas voor de lekker na eten op de bank neergevallen uitblazend van de hectiek van de dag. Maar met z'n 2en dan weer wel, eigenlijk wat Pimpel zegt: dat is wel vreemd, goed beschouwd, Hoewel we het nooit echt op een zuipen zetten of zo (althans, niet thuis ), dat dan weer niet.

O Bambi, wat een tandartsleed... Ik ben er (afkloppen, afkloppen!) grotendeels onbekend mee, maar nu blijkt Zoon slecht aangelegde (afgebakken) kiezen te hebben, zelfs iets met kronen op zijn melkkiezen al (?? ik was er niet bij, maar ga zorgen dat dat vlg afspraak wel het geval is), en heeft ij voor komende 2,5 maand 5 vervolgafspraken staan, sodeju. Arm menneke, hij vindt het nu allemaal nog heel gezellig bij die tandarts, hoop dat hij dat een beetje behoudt.

Werd wel vanochtend aangesproken door de leesjuf van school (die in aparte,kleinere groepjes leest met de kindjes van alle klassen), dat Zoon zo supergoed leest al. Was wel leuk om te horen, hij stond zelf heel blasé naast me terwijl ze dat vertelde, lekker jonkie
Inderdaad, wat een heftige dingen allemaal, Pimp met oma en Mims met verhuizing van Schone Ouders en paniek om schoonvader, wat een kanjer ben je Mims. Moet toch allemaal pittig zijn, lijkt me.

Lief om te lezen van Chip en Loentje trouwens, ik vind alle Cheers-kindjes zo leuk! Hoe kan dat nou toch, we hebben hier allemaal van die leuke kindjes maar dan écht leuk en niet 'ik zeg leuk omdat dat beleefd is- leuk'. Toch ook boel van onszelfe meegebakken waarschijnlijk (kjong), grinnik.

Cool Lil, compliment van juf. Zo fijn als het allemaal goed gaat op school!

Hier gister trouwens 10-min. gesprekken gehad voor Y en N.

N. gaat als een speer, Y. gaat als een slak. Gaat echt niet goed met Y. en leren, ze heeft geen concentratie, altijd maar afgeleid, doet weinig en als ze werkt dan lukt het haar gewoon niet. Dus het wordt sowieso doubleren dit jaar en juffen dringen aan op verder onderzoek. Dus nou ja, toe maar dan. Laat dat observatieteam maar komen. Niks te verliezen, alleen maar kans op winst. Want ik zou nou eigenlijk ook wel een keer de gebruiksaanwijzing van dat moppie willen leren kennen.
Ja, dat die kinderen zonder gebruiksaanwijzing worden geleverd is inderdaad wel een foutje van Mother Nature!

Ik heb net de gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe vouwfiets zitten lezen, maar snap nog niet hoe ik 'm op moet vouwen

Heb mezelf maar alvast een verjaardagscadeau gegeven; nu kan ik elke keer naar kantoor met Lil meefietsen vanaf station. Gezellig!

Lekker geluncht Kjong?

Doe je een beetje rustig aan Dream?

En natuurlijk; jullie/wij zijn allemaal leuk, en jullie/onze kindjes dus ook.

Oh jee, batt van laptop bijna op. Snel posten!
zo zie je maar, een gebruiksaanwijzing is ook niet zaligmakend .

Vervelend zeg bambi van Yentl, zit ze in groep 2 of 3, ben het even kwijt.....wel reuzeknap van Noah, de kanjer!

Ook Zoon is een slimmerd dus, kleuk he, al die schoolverhalen. We hebben volgende week hier 10 minutengesprek, vind het wel leuk!

Wij moeten een nieuwe verwarmingsketel in dit huis, heb ik dat al eens verteld? aangezien we een bijzonder verwarmingssysteem hebben (hetelucht ipv radiatoren) is het een dure aangelegenheid (circa 7200 euro), nu komt er vanavond een installateur langs en volgens zijn website zou hij zomaar rond de 4500 euro kunnen uitkomen, dat scheelt ene slok op een borrel zeg maar! Nu maar hopen dat dat echt zo is!

Kjong, wat fijn om jou vergelijkingsverhaal tussen chip en paps te lezen, mooi man! Wat is er nu met die baan?

Ik ha eens efkes mijn haar föhnen en een ontbijtje naar binnen werken, laterrrr
FUCK brandt hier ter plekke door!

wat brandt door??

Sjonge, dat is een behoorlijke prijs zeg, voor een verwarmingsketel En een behoorlijke korting ook.
Later is nu
Oef, wat een geld Bentetje. En is je föhn nu doorgebrand???
inderdaad de föhnX-D, voordat jullie denken dat het huis afgebrand is. Heb nu een nieuwe gekocht.

Inderdaad belachelijk veel geld (en ook veel verschil), ben ook erg benieuwd naar de definitieve offerte van dit bedrijf dus. Het gaat om 2 apparaten, een HR-ketel èn een heteluchtunit, vandaar het hoge bedrag.
Kjong, wat goed om te horen dat de WW is afgewend. Logistieke romslomp klinkt problematisch maar je klinkt optimistisch dus hopelijk loopt dat los. En wat heerlijk dat je eindelijk tijd met Kman hebt.

Pim Hoe oud iemand ook is, het blijft verdrietig. Ik heb toen mijn opa overleed ook enorm lopen brullen en dat terwijl ik voor opa zelf blij was dat hij niet meer verder hoefde te leven. Hij was er duidelijk klaar mee.

Mims, wat een heftige dagen heb je achter de rug zeg. Wat een schrik met Schone Vader.

Hier naderen we bijna de ontknoping. Nog maar 4 dagen en dan gaan we over. Gek idee hoor. Maar wel lekker als we het straks achter de rug hebben. Het is voor de jongens denk ik ook wel goed dat er dan weer wat meer rust in de tent komt. Die zitten niet zo lekker in hun vel momenteel lijkt het.

Bam, wat vervelend dat de zorgen om Yentl aanhouden. Hopelijk levert de observatie wat op. Het zou fijn zijn als jullie de gebruiksaanwijzing wat meer in elkaar kunnen zetten.

Lil, lekker hoor zo'n veer in de derriere van Zoon. Dat doet een moeder goed. Hoe is het nu met Dot? Is die weer wat meer bijgedraaid nu GG weer terug is?
4 dagen nog maart?! Wauw! Is alles dan ook al klaar of gaan julie dapper door als je er in zit? Ben erg benieuwd hoe het bij xop staat, die lijkt van de aardbodem verdwenen sinds ze de sleutel van hun paleis heeft....
Jep. Hopen dat Xopperdepop gauw over is en weer internet heeft en wat laat horen.....

En hoera voor Kjong's baan, vertelvertel!

Vriendin van mij belde net. Haar vader is overleden. Nog maar 68. Ging zaterdagochtend opeens zomaar fout, vanuit het niets, raakte in coma en is nu dus dood. Brrrrrrr. Verdrietig bericht. Ik moest al sniffen terwijl ik haar ouders eigenlijk niet eens ken... Baal dan wel dat ik ver van haar weg woon (ze is nu bij haar moeder), en t/m zondagavond alleenstaande ouder ben met nog twee drukke werkdagen. Gelukkig wonen in haar moeders omgeving nog drie goede vriendinnen die haar kunnen ondersteunen en zaterdag bij de crematie kunnen zijn. Dus dat scheelt dan weer, als die er niet waren geweest had ik toch geprobeerd er bij te zijn.. Nu houd ik het verder maar bij smsjes en kaartjes en ga ik zodra ze thuis is (nog steeds ver weg, maar toch dichterbij) een keer met een pan eten bij haar langs... Besef me dan wel weer hoeveel mazzel ik heb dat mijn beide ouders en zelfs mijn beide oma's er nog zijn. En hoeveel verdriet het zal bezorgen voor al mijn vriendjes en vriendinnetjes die dat (al lang) niet meer hebben.

Leuker nieuws: ik heb vandaag een rondvaartboottocht besteld. BJ wilde dat vorig jaar al voor zijn verjaardag; en ik had het hem beloofd, maar het kwam er maar nooit van. Nu gaan we dan over anderhalve week op zondagmiddag met mijn en Liefs' ouders, mijn twee oma's, de buren met buurkindjes, en misschien nog gezinnen van Liefs' broer en zussen varen. In het kader van dat we samen (Lief, ik, Meis en BJ) samen 88 jaar zijn! Vooraf drinken we koffie en eten we suikerbrood. BJ heeft er al helemaal zin in. Nog 12 nachtjes slapen!
Ach jee Toet. Wat verdrietig voor je vriendin zeg. En zo snel ook. Ik kan me voorstellen dat je baalt dat je niet bij haar kan zijn nu.

De rondvaart klinkt dan wel weer leuk.

Duik zo mijn bed maar eens in. Morgen weer een dagje klussen. Madokus is nu nog aan de slag in het nieuwe huis. De bikkel!
ach gatsie toetje, wat ellendig zeg! Ondnaks dat je niet dicht bij haar kan zijn weet ik zeker dat je haar een grote steun bent lieverd.

Môgge meiden, heb wederom zo`n reterustige nacht achter de rug, vannacht hebben we Moordwijven gezien, viel er zowat bij in slaap, dus dat zegt genoeg denk ik?

Hoop dat jullie vandaag een fijne dag hebben allemaal, ik lig over 2 uur in mijn bed (god, wat een zalig vooruitzicht!), om er pas pakweg een kwartier voordat we meemoeten met KK uit te komen , die heeft kijkles van zwemmen.
Goedenmorgen!

Klinkt alsof jij een rustiger nacht had dan ik, Bentetje.. ik heb wel geslapen, maar wild gedroomd, ben d'r moe van

Wat een schrik, Toet!

Van de week ook een collega van me overleden. Out of the blue.. 53 jaar Ik kende 'm verder niet, maar toch schrik.

Xop lijkt inderdaad we van kroegbodem verdwenen he? Xohop, waaaaar ben je??

Nog maar 4 dagen Madootje?

Go Pimpel
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven