ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Lekker taart Taart! Ik lust wel een stukje, al ben ik van plan zometeen koekjes te bakken

Varisha pakje nr. 1 is gearriveerd en je hebt mail!

T-rex, je muts ( ) is ook aangekomen. Incl. mutsverdedig technieken

Beide bedankt, ik ben er heel blij mee!
Gefeliciteerd taartje!!!!!!!
kwarktaart of appeltaart??
Appeltaart!

Voor taart!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Gefeliciteerd, Taartje! Ik ook lekker appeltaart alsjeblieft!

T-Rex: wat een prachtige laarzen! Is het een smalle of royale maat 41? Want ik heb een beetje dikke voeten (ik ga me dus zometeen ook aanmelden bij het lijntopic)...

Varisha: jij hebt inderdaad ook hele mooie spulletjes! Heb je die vaas in het metaal nog? Die vind ik wel errug leuk en ik zit slecht in mijn vazen...

Zwieb: ik weet dus ook meteen wat ik eventueel wil ruilen voor de tas: vazen! Alleen wat lastig met opsturen... hahaha!

Vandeweek (en dat beloof ik echt!) komt mijn toko met ruilspullen online, want ik moet ook hoognodig wat kwijt...
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Van harte gefeliciteerd Taartje! Appeltaart vind ik ook erg lekker, doe maar een stukje

Nu nog mooi weer. Ik wil zon!!!
@ Varisha allebei de boeken zitten op de post.

@ Summexx jouw ketting en tas zit op de post.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Taart gefeliciteerd!! Ik zie nu pas dat je jarig bent -ik had je post vekeerd gelezen
Taartje, van harte gefeliciteerd... ik hoef geen taart want dan slaan de meiden van het nog meer kwijt topic me in elkaar
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hoi !!

ik breek zomaar in op dit toic, maar ik heb iets wat ik graag wil ruilen... Ik kreeg vorige week van manlief een lekker geurtje, een geurtje wat volgens de Douglas verkoopster precies bij mij zou passen nav de beschrijving die manlief gegeven had... Het volgende geurtje is het geworden:

En je raadt het al... Ik vind hem niet lekker. heb hem een avond op gehad en het is gewoon niet mijn ding. Geur past gewoon niet bij mij.

Dus... Wil iemand deze ruilen tegenover een ander lekker geurtje?? (Geuren waar ik o.a. wel van hou zijn Sun, Coco Chanel, Christina Aguilera enz..) Dan weet je een beetje wat wel bij mij past maar ander geurtje mag natuurlijk ook!

PS geurtje is dus een keer gebruikt, zit in het originele doosje.

Groeten Klady :-)
Just like Alan Garner
Jullie zijn allemaal welkom om een stukje te komen halen hor!!!! Kan het moeilijk opsturen ;)
Heel goed Biol! Af slaan die taart hoe lekker die ook lijkt. Heb ook geen stukje genomen. Zijn we goed bezig he, virtuele taart afslaan! :-)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Klady, ik weet niet hoe dat luchtje ruikt. Dus weet niet of het wat voor mij is. Maar heb hier nog wel een luchtje dat ik niet zo lekker vind. Mania van Armani. Weet niet of je dat wel lekker vindt??
quote:taartje81 schreef op 23 maart 2009 @ 15:05:

Klady, ik weet niet hoe dat luchtje ruikt. Dus weet niet of het wat voor mij is. Maar heb hier nog wel een luchtje dat ik niet zo lekker vind. Mania van Armani. Weet niet of je dat wel lekker vindt??Moet vanmiddag toch nog naar de Douglas dus dan ga ik hem eens proberen :-) Dankjewel!
Just like Alan Garner
gefeliciteerd taartje!

parel ik heb de blokken nog steeds niet ontvangen

LMS jouw pakketje ook nog niet, of had je het nog niet gestuurd, geeft niets hoor, misschien is de postbode nu wel van mijn chocola aan het genieten

TOP--> ikeaboek

meiske--> luchtjes, douchegelletjes

biol--> waxinelichtjes houders, oranje

jullie pakketjes gaan eind deze week weg.

eind deze week ook verzendkosten naar 4HK overmaken.

uitverkoop!
quote:Netje-67 schreef op 23 maart 2009 @ 14:37:

Gefeliciteerd, Taartje! Ik ook lekker appeltaart alsjeblieft!

T-Rex: wat een prachtige laarzen! Is het een smalle of royale maat 41? Want ik heb een beetje dikke voeten (ik ga me dus zometeen ook aanmelden bij het lijntopic)...

Varisha: jij hebt inderdaad ook hele mooie spulletjes! Heb je die vaas in het metaal nog? Die vind ik wel errug leuk en ik zit slecht in mijn vazen...

Zwieb: ik weet dus ook meteen wat ik eventueel wil ruilen voor de tas: vazen! Alleen wat lastig met opsturen... hahaha!

Vandeweek (en dat beloof ik echt!) komt mijn toko met ruilspullen online, want ik moet ook hoognodig wat kwijt...Ik zal even kijken wat ik vaasverstuurtechnisch voor je kan betekenen.
Gefeliciteerd taartje!

Varisha, als er echt multomappen in passen dan wil ik de tas ook heel graag!
Hey taartje, ook ik kan niet zo goed lezen zo te zien...

Gefeliciteerd met je verjaardag!

quote:taartje81 schreef op 23 maart 2009 @ 15:05:

Klady, ik weet niet hoe dat luchtje ruikt. Dus weet niet of het wat voor mij is. Maar heb hier nog wel een luchtje dat ik niet zo lekker vind. Mania van Armani. Weet niet of je dat wel lekker vindt??taartje, Light blue, ruikt heel fris... best wel lekker hoor... Ik heb wel interesse in de Mania, maar ik heb niks meer te ruilen....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Thanx voor alle felicitaties!!!!

Biol, als Klady het luchtje niet wil dan gaat hij naar jou!! Komen we vast wel uit!!
quote:biol schreef op 23 maart 2009 @ 14:51:

Taartje, van harte gefeliciteerd... ik hoef geen taart want dan slaan de meiden van het nog meer kwijt topic me in elkaar

Goed antwoord.

Ik hou je in de gaten
Van harte gefeliciteerd Taartje.

@ Tallulah, de bolero is vandaag binnen gekomen. Mooi!! Bedankt.

das goed sterretje... kom me maar slaan als ik de regels overtreed..
Hai allemaal,

Kom alleen ff snel m'n linkje plaatsen, ik heb er net weer het een en bijgezet.

Ga eerst even sportief doen en kom daarna weer ff buurten!

Groetjes,

ADM

ADM's spulletjes
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven