Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik gebruik Paradise Regained (beste creme ever!) met SPF 15 en Skin Nanny, volgens mij zelfs met SPF 30.
Ik gebruik zelf weinig/geen makeup op mn gezicht, alleen soms een beetje blush. Gebruik wel redelijk wat oogmakeup. Weet dus niet echt hoe goed hij is als basis... Maar zowel de dag- als de nachtcreme vind ik ook prima. Lekker luchtige creme die goed absorbeert en helemaal geen laagje op mn huid achterlaat. Ook als mn gezicht daarna nat wordt of wanneer ik een beetje zweet, merk ik niet dat ik creme op heb (was wel het geval bij verschillende andere cremes).

Als er nu een diervriendelijke creme is die deze eigenschappen ook allemaal heeft, dan wil ik wel wisselen...
Hee Kaatje, dat is interessant om te horen! Vertel eens wat meer over de eigenschappen van die cremes, smeren ze lekker? Absorberen ze goed? Hoe is de geur?
Ik gebruik Paradise Regained als dagcreme, voordat ik hem opsmeer doe ik eerst Breath of Fresh Air of Tea Tree Water of (beide toners, absorbeerd je huid de creme beter)

Hij is heerlijk, je hebt er niet veel van nodig, smeert lekker uit, en zit vol met fruitzuur (of zoiets ) En hij ruikt heerlijk. Ik zag eerst nogal grauw om mijn ogen maar sinds ik hem gebruik zie ik er stukken beter uit. Nog een voordeel, hij laat je wallen echt wegsmelten. Hij is wel duur, 39,95 euro voor een potje, maar het potje wat ik heb gebruik ik sinds 3 maanden dagelijks en is nog voor meer dan de helft vol.

Skin Nanny is wat vetter, en voor de oudere huid die vochtarm is. Ik gebruik het als nachtcreme. Het is, zeker in combinatie met de toner, zeker niet te vet voor mij (ben pas 24).

Ook deze kost 39,95. Hij is dikker en vettiger maar je hebt er ook niet veel van nodig.
Hmmmm ik moet steeds meer proberen zie ik wel

Heel vervelend zeg
hmm, ik ben 27 dus ben blij om te horen dat jij ook jong bent en toch iets ´voor de oudere huid´ gebruikt.

39,95 is wel wat meer dan ik van plan was uit te geven. je doet er dan wel lang mee, maar met mijn oil of olaz doie ik ook heel lang en die kost maar een vierde van de prijs.

ik zal denk ik eens een proefje vragen bij de winkel en dan kijken of ik de geur en de textuur echt fijn vind. Als ik hem echt perfect vind heb ik de prijs er wel voor over. Hou er ook wel weer van om mezelf met een luxe product te verwennen.
In de UK kost hij 24,95 pond. Is de moeite waard om via de Engelse site te bestellen als je veel van plan bent om te kopen. Scheelt bijna de helft.
Bestel jij alles in de UK Kaatje?

Of woon je in een Lushstad?
Ja, dat maakt inderdaad veel uit! Ik ga toevallig begin juli naar Londen, dat wordt een heleboel extra ponden pinnen denk ik... heb al een heel verlanglijstje!

elle, wel een dure hobby wordt dat om alles uit te proberen! trouwens op de lush site is ook een leuk forum waar veel info gegeven wordt.
Ja maar daarom heb ik ook proefjes gevraagd ( hoop maar dat ik er een paar krijg ) want alles uitproberen is het mij net te duur voor.
En trouwens eerst mijn gewone shampoo e.d. eerst maar eens opmaken.
Ik werk in een Lush stad

En verder bestel ik vrijwel elke maand een aanzienlijke hoeveelheid in de UK........
quote:kaatje_85 schreef op 23 maart 2009 @ 18:26:

Ik werk in een Lush stad

En verder bestel ik vrijwel elke maand een aanzienlijke hoeveelheid in de UK........

Elke maand???

En je deed heel lang met die spulletjes
Moet maar eens acties in de gaten houden, die schijnen ze ook nogal eens te hebben, alhoewel dat ook niet helemaal eerlijk gaat geloof ik.
Jahaaaa maar soms worden reguliere producten discon (uit de handel gehaald) of wil ik dingen die ik nog niet heb, of moet ik iets bestellen en dan denk ik, Ja ik kan voor die verzendkosten net zo goed nog iets meer bestellen.....

Heb dan ook 2 mooie curverboxen en een hatbox van een gift volgestouwd met Lush spul. Voorlopig kan ik nog wel vooruit. In ieder geval tot 2015 hahaha
Maar zit er geen tht datum op dan?

Kun je beter wat naar hier doen, voor het bederft
Jawel, het meeste is nog een jaar houdbaar. En zeep en jelly enzo (alle solids) zijn minstens anderhalf jaar houdbaar. Zolang het niet wegloopt, wordt het gerbuikt

Maar ik wil je best wel wat proefjes opsturen hoor. no problemo....
En hoe komt mevrouw Kaatje aan proefjes?

Vraag je ze in de Lush winkel?
hehe, ik heb zowat de hele winkel in mijn badkamer staan.....kan goed zelf proefjes maken
quote:kaatje_85 schreef op 23 maart 2009 @ 18:46:

hehe, ik heb zowat de hele winkel in mijn badkamer staan.....kan goed zelf proefjes maken Ik houd me aanbevolen.......
PB me even je adres, dan zal ik eens wat in elkaar flansen.
Okee doe ik morgen dank je, ik moet me haasten krijg zo visite.

Ik schrik ervan hoe laat het is.
Foei Elle, zit je je tijd weer te verLushen!

Ik ga eens even rondkijken hier naar wat jullie allemaal bestellen, dan maak ik ook maar eens een verlanglijstje. Ik ben net als Elle nog maar een beginner, en heb nu een shampoobar en een jelly voor onder de douche. En die zijn heerlijk.

Maar ik ga binnenkort als het goed is een Lush winkel bezoeken, dus wil een beetje voorbereid er naar toe.

De dichtsbijzijnde is op zo`n 2 uur afstand, dus ik kom er niet vaak zoals je begrijpt.
ik ga woensdag naar de Paas VIP avond, met de launch voor de nieuwe paasproducten!!! Heb er nu al zin in

Ben benieuwd wat er in de goodiebag zit
Veel plezier op de Paas VIP avond Kaatje.

Laat je even horen wat er in die goodiebag zit?

Heb gisteren mijn vriendin op visite gehad en die heeft ook even geroken en gevoeld ( even de massagebar natgemaakt en haar armen ingesmeerd ) en die is ook om

Dus we gaan binnenkort ook winkelen in Lushtown.

Dus Kaatje laat je bars nog maar even heel, als het te lang duurt met een datum prikken hou ik me nog aanbevolen voor een paar proefjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven