Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Welkom terug VL! Fijn dat het leuk was.
Allen: leuk dat zoveel mensen het verschil proeven tussen groente uit supermarkt of vers uit de moestuin.
Chris: beterschap. Hoop dat de blaasontsteking nu echt zal verdwijnen.
Allen: Gaat er nog iemand Carnaval vieren? Ik ben blij dat ik niet hoef. ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Chris dat je nog steeds last hebt van de blaasontsteking.
Klinkt gezellig je praatje in het winkecentrum.

Tv,jongste zit weer in de jeugdraad met carnaval,ga wel kijken bij wat dingen van hem maar verder ook geen carnaval voor mij!
Hoewel ik het vroeger erg leuk vond.
Zenzeo,wat jammer dat de bekers er niet waren,zeker voor de kinderen is dat iets belangrijks.
Goedemorgen,

Vandaag lekker vrij en ik doe het rustig aan.Jongste heeft een studiedag dus ik denk dat wij straks lekker een film gaan kijken op netflix.
Vanmiddag gaat hij motorcrossen met vriend.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne dag allemaal!
Moet hij niet studeren dan :mrgreen: ..

Ik ben laat wakker geworden en zit nu met koffie even bij te komen.
Straks ontbijt, brood met Paturain en gekookt ei.
Goedemorgen.
Ontbijt twee sneetjes brood met boterham worst.
Koffie.
Ga vanmiddag nog even met man mee. Kan ik gelijk de boodschappen halen waar ik gisteren niet aan toegekomen ben.
Ik ben nu historische romans van Simmons v.d, Vlugt aan het lezen. Leer ik meer over de geschiedenis van Nederland.dan vroeger op school.
Nachtblauw.was n geweldig boek. nu
Rode sneeuw in december. ook heel mooi en interessant. Maar Nachtblauw was net iets mooier.dan heeft ze er nog n paar geschreven .
De lege stad.gaat over het bombardement op Rotterdam. tijdens de tweede W.O.
zeer mooi boek.maar heb ik al eerder eens gelezen.
Het is hier geen boekentopic dat weet ik. Maar wou deze toch even met jullie delen. Vooral voor degene die van lezen houden. Fijne dag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemiddag allemaal,

Hier een ziek kindje. Jongste heeft vannacht drie keer alles onder gespuugd. Heeft zich nu eindelijk overgegeven aan haar vermoeidheid en ligt bij mij op de borst te slapen.

Oudste is opgehaald door schoonzus om daar een dagje te spelen. Man komt straks thuis om mij over te nemen, want ik moet vanmiddag werken.

Ontbijt was koffie met twee boterhammen smeerworst. Tussendoor nog een appel gehad. Straks lunchen met man, we hebben nog groentesoep en doen daar een stokbroodje bij.

Coetje, lekker samen een dagje thuis. Ga je nog mee om te kijken bij de motorcross?

Chris, ik vind het heel leuk dat je dat met ons deelt. Ik kom er helaas niet aan toe, maar ik heb lezen altijd heel leuk gevonden en hoop dat straks ook weer op te pakken.

ZZ, lekker dat je wat uit hebt kunnen slapen.

Tijdschrift, nee geen polonaise aan mijn lijf hoor :biggrin:. Heb echt niets met carnaval. Ik zeg altijd: niets is lekkerder dan vers. Ik wil soms echt niet weten wat er allemaal in ons eten zit tegenwoordig.

Fijne dag allemaal!
Goedemiddag! Ik kom ook weer even aanwippen. Wat sneu voor je jongste dat ze ziek is viva, had je het dus toch goed gezien vorige week. Bererschap voor haar!
Mijn vriend heeft het nu ook te pakken sinds eergisteren middag, wat helemaal niet uitkomt omdat hij vandaag jarig is. Niet leuk om dan alles af te moeten zeggen en ipv een feestje te geven hondsberoerd te zijn en nog geen slok water binnen te kunnen houden..
Chris die boeken van simone v/d vlugt heb ik allemaal al gelezen, zijn idd erg goed leesbaar en je leert er idd ook nog wat van over de geschiedenis van nederland.
Ik lees dat je nog steeds last hebt van je blaasontsteking, beterschap daarmee en hopelijk ben je er snel vanaf want een blaasontsteking doet zo'n pijn.
Coetje gezellig een dagje thuis met je jongste vandaag!
Tijdschrift ik hou niet van dronken mensen en ook niet van drukke menigtes dus carnaval is niets voor mij, geef mijn portie maar aan fikkie ;-)
goedenmiddag
Chris hopelijk heb je vandaag al je boodschappen gedaan , anders mag je nog een keer .
Voor de ziekenboeg veel beterschap toegewenst .
Geen carnaval toestanden hier .
ik lees geen geschiedenisboeken , ik kan niet er tegen . al die ellende . maar fijn dat er hier tips geven wordt .
Oh maar die boeken van simone v/d vlugt zijn geen geschiedenisboeken vol ellende hoor wally, het zijn gewoon romans met een bekend persoon uit de geschiedenis als hoofdrolspeler. Je neemt als het ware een kijkje in het leven van zo'n persoon en er worden zijdelings gebeurtenissen uit de geschiedenis verteld.
Ik heb de boeken wel opgeschreven maar nog veel boeken liggen die ik moet lezen,en geen tijd.Vroeger las ik wel veel,in de zomer lees ik ook meer,lekker buiten met een boek.

Viva,beterschap voor je jongste!

Liz,voor jou ook beterschap voor je vriend en natuurlijk gefeliciteerd.
Ben je zelf weer opgeknapt?

Thee,gister gelukt op naailes?

Jongste wilde helemaal geen film kijken met mij :proud: hij is gaan voetballen en nu met vriend crossen.
Ik ben niet mee want heb nog steeds zo'n pijn aan mijn rug.

Avondeten op verzoek van de kinderen boerenkoolstamppot met rookworst en spekjes.Voor mezelf maak ik een soort pakketjes van katenspek met zuurkool.

Ik eet nu een schaaltje skyr aardbei.
Wat naar. Is het spit?
Viva, hoop dat je jongste heel gauw beter wordt.
Carnaval doe ik niet aan mee.
Heb wat drogisterijspulletjes besteld. Tandenborstels, wasmiddel enz. Ook een nieuwe mascararoller.
Vanavond had ik teriyaki kip met sugarsnaps en (voorgekookte) noodles.
Zenzeo,ik weet het niet,vorige week die zenuwblokkade gehad en daarvan kan dus de pijn eerst erger worden.Theoretisch zou het dan na morgen beter moeten worden :proud:
En anders ga ik na het weekend bellen.

Welke mascara heb je?
Liz, gefeliciteerd met je vriend. En beterschap, balen zeg en dat nog wel op zijn verjaardag.

Coetje, haha ja zal je altijd zien. Leuk dat hij naar voetbal is gegaan en mee is gaan crossen.

ZZ, klinkt als een lekker menu weer. Makkelijk dat online bestellen.

Ik heb even een soort van pauze op het werk. Jongste is niets mee te beginnen zei man net, zo zielig. Oudste heeft het leuk gehad bij haar tante.

Ik eet een mix van aubergine, tomaat, courgette, champignons, paprika en gehakt en kaas uit de oven. Straks nog een bakje griekse yoghurt met honing.
Ik had het niet online besteld, maar wel weinig aan gekookt. Teriyaki uit een flesje en noodles k&k. Sugarsnaps uit de diepvries (wel doormidden gesneden).
Je eten klinkt heel gezond en lekker.

Die mascara is van l'Oréal volume Million Lashes.
Goed verwoord Liz.over de boeken.het zijn inderdaad boeken over personen.en hoe ze leefden destijds.erg interessant ,
Maar ja niet iedereen heeft dezelfde smaak qua lezen. Mijn schoonzus .haar zussen en ik.vinden toevallig altijd dezelfde boeken mooi.dus wisselen we altijd tips uit. We zouden samen n leesclub kunnen beginnen.
Liz ook beterschap voor je vriend.en tevens gefeliciteerd.

Niu coetje toen ik nog werkte gehad ik ook niet zoveel tijd om te lezen.ik las wel.maar nu is het soms gewoon te gek.
Hoop dat je rugpijn snel over is.
Moest lachen om je jongste dat ie geen film wilde kijken

Sneu viva dat je jongste nu ziek is. Beterschap.met dat kleine moppie.

Ik heb mijn eigen boodschappen nog niet. Dus moet ik nog weer..😀
Niet dat ik dat erg vind. Het schijnt beter weer te worden. dus op richting weekend.

Nieuwe mascara zenzeo.?heb je altijd zwart of bruin. .

Gegeten hebben we erwtensoep.
Gezelligeavond. Alles komt goed.
Goedemorgen allemaal,

Weer een pittig nachtje met de jongste gehad. Nu koffie met een boterham met kipfilet.

ZZ, oh sorry ik dacht dat je het online besteld had. Eten was ook heerlijk.

Chris, ja lekker vooruitzicht hè dat mooie weer. Het is ook alweer wat langer licht en ik zag alweer crocussen.

Hier een rustige dag op de planning. Als in met twee kinderen thuis, waarvan een ziek en veel was. Hoop wel nog even een frisse neus te kunnen halen met de kinderen.

Fijne dag allemaal.
Goedemorgen,

Beterschap Viva.Het belooft prachtig weer te worden dus hopelijk kun je nog even naar buiten.

Ik ben aan het werk,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen .brood met Port Salud en n gekookt ei.
Koffie natuurlijk.
Ga gewoon in huis n beetje rommelen .tis nog wel frisjes.het lijkt op de daken te zien dat het nog n ietsie pietsie gevroren heeft.
Maar het komt goed de zon schijnt .Misschien dat ik nog n kort loopje naar buiten ga doen. .
Gezellige dag.
Ik eet eet een lekker vers kapje brood met honing.
Sterkte Viva!
Goedemorgen allemaal,
Was alweer aantal dagen niet online. Minder schermtijd bevalt me wel. Ga vanmiddag weer naar m'n ouders dus geen idee of ik vaak online zal zijn.
Geniet van het mooie weer. Hier heerlijk, net even tompoucen gehaald om mee te nemen. Fijne dag :sun:
Dank jullie wel voor de felicitaties en beterschapswensen voor mijn vriend.
Het gaat gelukkig al beter met hem.
De schat vond het heel naar voor mij dat ik vorige week zoon gewoon thuis had smiddags nu hij zelf ziek was geweest en heeft een roos voor valentijnsdag in mijn gang neergelegd terwijl ik werken was vanmorgen :heart:
En ik voel me onwijs shit omdat ik niks voor hem heb, ook niet voor zijn verjaardag omdat de tegoedbon die ik besteld had voor hem nog niet is aangekomen, terwijl ik die de 6e al besteld had :-? Het enige wat ik heb is de niet leuke mededeling dat ik vanmorgen achteruit tegen een boom geparkeerd heb en dat er dus nu de afdruk van een boomstam in het hoekje van de kont van mijn auto gedrukt staat :facepalm:
Gelukkig net naast mijn achterlicht, dus die doet het nog gewoon. Er is alleen een stukje glas boven in de hoek weg, dus op zich valt het allemaal reuze mee maar het is wel lullig natuurlijk dat ik hem dat juist nu moet vertellen :-(
Ik loop op een spekje te kauwen ;-) heb net een preiquiche voorbereid voor vanavond.
welkom appeltaart
Liz was het je dag niet , beter een deuk aan de auto dan jij in de kreukels . Gewoon je vriend vertellen dat hij nog eventjes moet wachten op zijn cadeau .
Thee veel plezier bij je ouders .
Het heeft vannacht inderdaad een beetje gevroren maar het is nu prachtig weer . Gisteren was het kippensoep .
Vandaag geen idee .
walpurgisnacht schreef:
14-02-2019 13:12
welkom appeltaart
Liz was het je dag niet , beter een deuk aan de auto dan jij in de kreukels . Gewoon je vriend vertellen dat hij nog eventjes moet wachten op zijn cadeau .
Thee veel plezier bij je ouders .
Het heeft vannacht inderdaad een beetje gevroren maar het is nu prachtig weer . Gisteren was het kippensoep .
Vandaag geen idee .

Dankje :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven