Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

maandag 11 februari 2019 om 07:20
Goedemorgen,
Zenzeo,wat fijn dat je er gister even uit bent geweest.Is kleindochter nog in de prijzen gevallen?
Viva,welkom thuis! En werk ze vandaag,hopelijk kun je het een beetje rustig aan doen.
Ik ga ook werken,ik kijk even aan hoe het gaat.Baas haalt me op zodat ik niet zelf hoef te rijden.
Chris,ik word niet ziek van tramadol maar wel wat wazig in mijn hoofd.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!!
Zenzeo,wat fijn dat je er gister even uit bent geweest.Is kleindochter nog in de prijzen gevallen?
Viva,welkom thuis! En werk ze vandaag,hopelijk kun je het een beetje rustig aan doen.
Ik ga ook werken,ik kijk even aan hoe het gaat.Baas haalt me op zodat ik niet zelf hoef te rijden.
Chris,ik word niet ziek van tramadol maar wel wat wazig in mijn hoofd.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!!
maandag 11 februari 2019 om 08:05
Goedemorgen allemaal
Welkom in terug @ NL, Viva.
Leuke tijden gaan altijd snel. Je hebt iig de mooie herinneringen en dat kan niemand je afpakken.
Leuk Zenz, dat je mocht mee genieten.
Wie weet, doet ze later mee met O-spelen.
Werk ze Coetje. Gelukkig kan je meerijden.
Ontbijt: kopje koffie en volkoren cracker met kaas. Een glas tomatensap.
Iedereen een fijne (werk)dag.
Welkom in terug @ NL, Viva.
Leuke tijden gaan altijd snel. Je hebt iig de mooie herinneringen en dat kan niemand je afpakken.
Leuk Zenz, dat je mocht mee genieten.
Wie weet, doet ze later mee met O-spelen.
Werk ze Coetje. Gelukkig kan je meerijden.
Ontbijt: kopje koffie en volkoren cracker met kaas. Een glas tomatensap.
Iedereen een fijne (werk)dag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
maandag 11 februari 2019 om 10:41
Goedemorgen,ik geloof maar weet het niet zeker.dat tramadol ook n sticker op zit .dat het de rijvaardigheid kan beïnvloeden .
Jij word veilig gehaald en gebracht coetje.
Jaja ook al vroeg,ook werken denk ik?
Ontbijt twee sneetjes brood met ham.en koffie.
Fijne dag allen.
Jij word veilig gehaald en gebracht coetje.
Jaja ook al vroeg,ook werken denk ik?
Ontbijt twee sneetjes brood met ham.en koffie.
Fijne dag allen.

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 11 februari 2019 om 11:26
Dank voor jullie welkom terug! Het viel mij erg tegen vanmorgen. De kinderen vonden de opvang ook wat lastig hoorde ik net.
Was om 07.00 uur al op het werk. Nu heb ik een uurtje over en straks gaan we weer een overleg in.
Vanmorgen thuis was het thee met een cracker aardbeienjam. Op het werk koffie en twee bruine boterhammen met kaas. Nu zit ik aan een kom met yoghurt en kiwi.
Coetje, wat lief van je baas dat hij je op komt halen.
ZZ, wat fijn dat je er gisteren even uit bent geweest en van je kleindochter hebt genoten.
JJ, ja time flies when you're having fun. Ach, eenmaal op het werk is het ook wel weer goed zo.
Tijdschrift, gisteren niet de leukste klussen, maar moet ook gebeuren hè. Wat leuk dat je weer naar een museum bent geweest en heerlijk dat er voor je gekookt is! Snap dat je dat een luxe vond en goed dat je er zo van genoten hebt!
Wally, genoten van je luie zondag?
Thee, lukt het niet meer met de jas of heb je gewoon even geen zin?
ZZ, al weer een beetje aan het opknappen?
Fijne dag allemaal
Was om 07.00 uur al op het werk. Nu heb ik een uurtje over en straks gaan we weer een overleg in.
Vanmorgen thuis was het thee met een cracker aardbeienjam. Op het werk koffie en twee bruine boterhammen met kaas. Nu zit ik aan een kom met yoghurt en kiwi.
Coetje, wat lief van je baas dat hij je op komt halen.
ZZ, wat fijn dat je er gisteren even uit bent geweest en van je kleindochter hebt genoten.
JJ, ja time flies when you're having fun. Ach, eenmaal op het werk is het ook wel weer goed zo.
Tijdschrift, gisteren niet de leukste klussen, maar moet ook gebeuren hè. Wat leuk dat je weer naar een museum bent geweest en heerlijk dat er voor je gekookt is! Snap dat je dat een luxe vond en goed dat je er zo van genoten hebt!
Wally, genoten van je luie zondag?
Thee, lukt het niet meer met de jas of heb je gewoon even geen zin?
ZZ, al weer een beetje aan het opknappen?
Fijne dag allemaal

maandag 11 februari 2019 om 14:17
goedenmiddag
Niets doen is zalig , dus deze luie zondag was een welkome afwisseling .
Amai Coetje , je hebt het getroffen met zo baas . dat hoor je zoveel niet .
Viva de vakantie gaat altijd vlug voorbij . Ik kan me voorstellen dat het voor ieder een moeilijke start was van de week .
en met de anderen , hoe gaat ermee ?
Niets doen is zalig , dus deze luie zondag was een welkome afwisseling .
Amai Coetje , je hebt het getroffen met zo baas . dat hoor je zoveel niet .
Viva de vakantie gaat altijd vlug voorbij . Ik kan me voorstellen dat het voor ieder een moeilijke start was van de week .
en met de anderen , hoe gaat ermee ?

maandag 11 februari 2019 om 15:04
Hier wel zon.maar met enige regelmaat n flinke bui regen.
Mierzoet baklava.ik hou van zoet.maar dat is weer ander zoet. Ik heb zelf de ramen aan de binnenkant gedaan.
De buitenkant moet hier ook de glazenwasser voor komen.of mijn man moet op de ladder. Maar dat heeft de tijd nog.
Mierzoet baklava.ik hou van zoet.maar dat is weer ander zoet. Ik heb zelf de ramen aan de binnenkant gedaan.
De buitenkant moet hier ook de glazenwasser voor komen.of mijn man moet op de ladder. Maar dat heeft de tijd nog.

maandag 11 februari 2019 om 16:33

maandag 11 februari 2019 om 19:31
Schoonmoeder had voor de kinderen stamppot andijvie met spekjes gemaakt en stond op het aanrecht toen wij thuiskwamen. Man en ik hebben
gewokte groenten, met runderreepjes met een pittige knoflook/soja saus gehad.
De kinderen liggen al bijna drie kwartier te slapen, ik weet niet wat ik meemaak haha. Die waren zo moe, schatjes
. Ik hoop wel dat ze morgenochtend niet al te vroeg wakker zijn.
Nu verse munt thee met honing en melkchocolade.
gewokte groenten, met runderreepjes met een pittige knoflook/soja saus gehad.
De kinderen liggen al bijna drie kwartier te slapen, ik weet niet wat ik meemaak haha. Die waren zo moe, schatjes

Nu verse munt thee met honing en melkchocolade.
dinsdag 12 februari 2019 om 11:14
dinsdag 12 februari 2019 om 11:23
Goedemorgen,
Ik had vanochtend al iets gepost maar dat is verdwenen.
Viva,nog wat kunnen slapen?
Ik ben aan het werk,ontbijt 2 crackers met kaas en straks voor de lunch bak ik hier een uitsmijter.
Voor de lekkere trek nog wat snoeptomaatjes en paprika meegenomen.
Vanavond eten we thais,roerbakgroenten en biefstukreepjes in oestersaus met plakrijst.Voor mezelf met bloemkoolrijst.
Fijne dag allemaal en tot later!
Ik had vanochtend al iets gepost maar dat is verdwenen.
Viva,nog wat kunnen slapen?
Ik ben aan het werk,ontbijt 2 crackers met kaas en straks voor de lunch bak ik hier een uitsmijter.
Voor de lekkere trek nog wat snoeptomaatjes en paprika meegenomen.
Vanavond eten we thais,roerbakgroenten en biefstukreepjes in oestersaus met plakrijst.Voor mezelf met bloemkoolrijst.
Fijne dag allemaal en tot later!
dinsdag 12 februari 2019 om 12:02
Tegen een uur of twee naar bed gegaan, maar viel na drie uur pas in slaap. De jongste wekte mij om 5.15 uur al een goede morgen, haar nog maar even tussen ons ingelegd.
Chris, inderdaad nog een beetje een vol hoofd. Beetje een jetlag, klinkt misschien raar, maar ik weet niet anders te omschrijven. Hoe gaat het met je blaasontsteking?
Coetje, wat gek dat je berichtje weer verdwenen was. Lukt het werken een beetje? Avond eten klinkt lekker!
Vanmorgen yoghurt met kiwi en noten en een kop thee. Later in de ochtend een boterham met smeerworst en een kop koffie. Ben met de kinderen wezen wandelen, eendjes brood gegeven en even de speeltuin in.
Gaan zo middag eten, hebben een gewoon brood van de supermarkt wat niet voorgesneden is en je nog kan afbakken (hoeft niet). Het ruikt hier in huis net alsof ik vers brood heb gebakken hmm. En ik heb een smoothie gemaakt van aardbeien, banaan, appel.
De jongste gaat straks slapen. De oudste denk ik niet (afgelopen nacht een flinke nacht gemaakt). Maar gaan dan denk ik knutselen aan tafel met een muziekje en wat lekkers. Daar geniet zij echt enorm van.
Fijne dag allemaal!
Chris, inderdaad nog een beetje een vol hoofd. Beetje een jetlag, klinkt misschien raar, maar ik weet niet anders te omschrijven. Hoe gaat het met je blaasontsteking?
Coetje, wat gek dat je berichtje weer verdwenen was. Lukt het werken een beetje? Avond eten klinkt lekker!
Vanmorgen yoghurt met kiwi en noten en een kop thee. Later in de ochtend een boterham met smeerworst en een kop koffie. Ben met de kinderen wezen wandelen, eendjes brood gegeven en even de speeltuin in.
Gaan zo middag eten, hebben een gewoon brood van de supermarkt wat niet voorgesneden is en je nog kan afbakken (hoeft niet). Het ruikt hier in huis net alsof ik vers brood heb gebakken hmm. En ik heb een smoothie gemaakt van aardbeien, banaan, appel.
De jongste gaat straks slapen. De oudste denk ik niet (afgelopen nacht een flinke nacht gemaakt). Maar gaan dan denk ik knutselen aan tafel met een muziekje en wat lekkers. Daar geniet zij echt enorm van.
Fijne dag allemaal!
viva-life22 wijzigde dit bericht op 12-02-2019 19:57
0.09% gewijzigd
dinsdag 12 februari 2019 om 13:50
Klinkt heerlijk knus Viva,met je oudste knutselen met een muziekje en iets lekkers erbij!
Soms kan ik daar nog naar terug verlangen,de tijd dat ze zo klein waren.
Want het is echt waar...voor je het weet zijn ze groot!
Al vind ik alle leeftijden wel zijn charme's hebben en doen we nu weer leuke andere dingen samen.
Dat brood klinkt goed,welke supermarkt heb je het van?
Werken gaat wel goed zolang ik maar niet te lang blijf zitten dus ik wandel tussendoor steeds.

Want het is echt waar...voor je het weet zijn ze groot!

Al vind ik alle leeftijden wel zijn charme's hebben en doen we nu weer leuke andere dingen samen.
Werken gaat wel goed zolang ik maar niet te lang blijf zitten dus ik wandel tussendoor steeds.
dinsdag 12 februari 2019 om 19:09
Hier n beetje rijstepap.en straks n broodje met n worstje,
Vanmiddag n paar boodschappen gehaald. o.a. lekkere sinaasappels en mandarijnen.en n lekkere zak chips. .
Heb in het W,C mijn tijd staan te verkletsen. had nog meer boodschappen willen doen .is er niet van gekomen.
Komt van de week nog wel. .
Fijne avond.
Vanmiddag n paar boodschappen gehaald. o.a. lekkere sinaasappels en mandarijnen.en n lekkere zak chips. .
Heb in het W,C mijn tijd staan te verkletsen. had nog meer boodschappen willen doen .is er niet van gekomen.
Komt van de week nog wel. .
Fijne avond.
dinsdag 12 februari 2019 om 19:49
Ja, ik vind het nu al snel gaan met de kinderen. Elke leeftijd heeft wel iets, maar zo klein en aanhankelijk vind ik nog zo heerlijkcoetje schreef: ↑12-02-2019 13:50Klinkt heerlijk knus Viva,met je oudste knutselen met een muziekje en iets lekkers erbij!![]()
Want het is echt waar...voor je het weet zijn ze groot!![]()

Hebben lekker geknutseld, echt een momentje samen.
Dat brood is van de jumbo. Bij toeval ontdekt (een keer de verkeerde meegenomen). Zit in een papieren zak, ligt op de vers afdeling. Staat op, thuis af te bakken.
Fijn dat het werken goed gaat! Lijkt mij ook een welkome afleiding. Je hebt genoeg op je bord gehad afgelopen tijd.

viva-life22 wijzigde dit bericht op 12-02-2019 19:56
2.56% gewijzigd
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Oh ja viva. De blaasontsteking is nog niet over.volgende week voor de derde keer weer urine inleveren. Zit nog steeds bloed in.met het blote oog niet te zien.alleen tijdens zo.n onderzoek.
Baal wel.ben niet ziek.maar voel nog steeds n soort pijn aan de linkerkant onder in mijn buik, .
Baal wel.ben niet ziek.maar voel nog steeds n soort pijn aan de linkerkant onder in mijn buik, .