Makkelijk parkeren UVA

13-02-2019 05:49 37 berichten
Ik ga deze week naar de open dag van de UVA. Nu kom ik vanuit de richting van Utrecht. Ik ben totaal niet bekend in Amsterdam dus heb geen idee waar het ongeveer ligt. :facepalm: :proud: Ik las dat de UVA geen eigen parkeerterrein heeft. Heeft iemand tips voor een gemakkelijke en niet heel erg dure parkeerplaats? Mag eventueel ook een parkeerplek zijn waarbij ik nog eventjes met de tram oid moet reizen.

Edit: Ik kan niet met het OV omdat ik gelijk door moet vanuit werk.
anoniem_268087 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 06:25
7.80% gewijzigd
Oudblond schreef:
13-02-2019 10:24
Daar wordt sinds een tijdje heel streng gecontroleerd: auto parkeren en naar buiten lopen.... Auto weggesleept bij terugkomst.
Werd tijd!
z-u-s schreef:
13-02-2019 10:44
De meeste IKEA’s misschien wel, die in Holendrecht (die ik heel specifiek noem in mijn post) niet. Tenzij er sinds 2 weken enorm verbouwd is.
Ik was er twee weken geleden, er stonden slagbomen bij de ingang van het terrein achter de Shell en als je de parkeergarage verlaat.
Alle reacties Link kopieren
z-u-s schreef:
De meeste IKEA’s misschien wel, die in Holendrecht (die ik heel specifiek noem in mijn post) niet. Tenzij er sinds 2 weken enorm verbouwd is.
Google streetview uit juli 2018 heeft slagbomen achter het hek: https://goo.gl/maps/y96SzdXunwk
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
z-u-s schreef:
Zus: ik kijk er elke dag op uit. En schreef al : geen slagbomen maar 's avonds hekken. En er is sinds een tijdje strenger toezicht op wildparkeerders: parkeren, naar buiten lopen----> weggesleept.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
MIDA schreef:
13-02-2019 06:59
Dit! Na 10.00 uur betaal je maar €1,- voor het parkeren, als je daarna met het ov naar het centrum reist.
Als je laatste opstapplek in het centrum ligt wordt je parkeertarief automatisch verlaagd naar €1,-

Mag ik jouw topic even kapen?
Ik moet binnenkort naar de RAI en jaren terug deden we dat ook op deze manier, parkeerden bij de arena en dan de tram richting de RAI.
Maar toen ik gisteren keek op de website van P&R leek het erop dat de RAI niet binnen het centrumgebied valt. Kan iemand me dat vertellen? En als dat zo is waar ik dan het beste kan parkeren?
De RAI is nu goed bereikbaar met de Noord-Zuidlijn. Als je uitstapt bij halte Europaplein sta je precies voor de RAI. Dus auto parkeren bij Arena of Noord, net wat voor jou beter bereikbaar is, en dan in de metro springen.
Wat eten we vanavond?
Oudblond schreef:
13-02-2019 12:05
Zus: ik kijk er elke dag op uit. En schreef al : geen slagbomen maar 's avonds hekken. En er is sinds een tijdje strenger toezicht op wildparkeerders: parkeren, naar buiten lopen----> weggesleept.
Kijk dan op die foto die ik link. Achter de hekken staan om de hoek slagbomen. (Die zijn volgens mij alleen dicht in de tijd dat er wel medewerkers zijn, maar de winkel (nog/al) dicht is)
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
handigmetgeld schreef:
13-02-2019 12:11
Kijk dan op die foto die ik link. Achter de hekken staan om de hoek slagbomen. (Die zijn volgens mij alleen dicht in de tijd dat er wel medewerkers zijn, maar de winkel (nog/al) dicht is)
Dat is aan de zijkant. Maar aan de hoofd parkeer ingang ('Hullenbergweg) zijn er geen slagbomen. Enkel hekken als IKEA dicht is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jake99 schreef:
13-02-2019 06:25
Dan rijd je naar Weesp en neem je vanaf daar de trein. Daar kan je gratis parkeren.
Of Breukelen. Ook gratis parkeerruimte genoeg.
Parkeren bij het spaklerweg metrostation aan de kant van de HJE wenckebachweg. Eerste 3 uur is 10 cent en na 19.00 is het gratis. Vanuit daar de metro pakken.
Sara9876 schreef:
13-02-2019 14:26
Of Breukelen. Ook gratis parkeerruimte genoeg.
Ja Breukelen is ook een goeie optie. :)
Oudblond schreef:
13-02-2019 12:05
Thanks! Ik dacht eventjes dat ik gek was geworden! Was al geneigd het te gaan checken dit weekend :sherlock: heb nog een bon van de klantenservice voor gratis maaltijd...
Parkeer de auto bij station Duivendrecht (https://www.parkerenindestad.nl/station-duivendrecht) en pak de metro naar Weesperplein. Parkeren bij de UvA is duur en er is weinig parkeergelegenheid (alleen op straat).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven