Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

woensdag 13 februari 2019 om 21:23

woensdag 13 februari 2019 om 23:44
Dank je Lientje en Cesium

Ik zie vandaag 1001 redenen voor mijn slechte bui, maar weet gelukkig nog wel dat ik die redenen alleen maar zie omdát ik me niet goed voel.
Wat in deze bui op zichzelf al weer een extra reden is om van mezelf te balen - ik ga maar eens slapen. Morgen is het hopelijk beter.

donderdag 14 februari 2019 om 08:32

donderdag 14 februari 2019 om 11:11
Hier zit ik ook te wachten op de cvmonteur. De douche wordt beurtelings warm en dan weer koud en dan weer heet. Daar wordt mijn lijf niet vrolijk van. Schijnt iets met een sensor te zijn ofzo.
Vanmiddag spullen wegbrengen naar de loods en ik ga een groene koolstamppot maken.
Recept van een collega gekregen. Bedenk me nu dat ik spekjes vergeten ben mee te nemen. Beetje dom
En ik wil nog een brief schrijven/ mailen naar een mogelijke baan.
Dank Ambra , voor het doorsturen.
Vanmiddag spullen wegbrengen naar de loods en ik ga een groene koolstamppot maken.
Recept van een collega gekregen. Bedenk me nu dat ik spekjes vergeten ben mee te nemen. Beetje dom
En ik wil nog een brief schrijven/ mailen naar een mogelijke baan.
Dank Ambra , voor het doorsturen.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 14 februari 2019 om 11:40
Nee, nu moet ik weer terug naar de winkel Lise
echt dom.
Maar ik had pubers mee die inkopen moeten doen voor een feestje en dat werkt erg afleidend.
Ik had voor man voor Valentijnsdag een gevulde koek in de vorm van een hart in zijn broodtrommel gedaan.
Vond hij wel leuk geloof ik want ik kreeg net een foto met de koek en lief hoor erbij

Maar ik had pubers mee die inkopen moeten doen voor een feestje en dat werkt erg afleidend.
Ik had voor man voor Valentijnsdag een gevulde koek in de vorm van een hart in zijn broodtrommel gedaan.

Vond hij wel leuk geloof ik want ik kreeg net een foto met de koek en lief hoor erbij
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 14 februari 2019 om 13:18
Ik ben ook wel heel benieuwd Lise
Fijn dat het weer wat beter gaat Doro, maar vermoeidheid kan inderdaad echt veel invloed hebben op je humeur.
Voor de mensen die het vroegen: ja ik kan gelukkig wel m’n schouder zelf weer terug in de kom zetten. Ik heb er alleen nu wel nog steeds een hoop last van. Gelukkig kan ik vanmiddag naar de fysio dan kan die er even naar kijken en tapen. Verder heb ik vandaag een rustige dag dus dat is ook wel eens lekker

Fijn dat het weer wat beter gaat Doro, maar vermoeidheid kan inderdaad echt veel invloed hebben op je humeur.
Voor de mensen die het vroegen: ja ik kan gelukkig wel m’n schouder zelf weer terug in de kom zetten. Ik heb er alleen nu wel nog steeds een hoop last van. Gelukkig kan ik vanmiddag naar de fysio dan kan die er even naar kijken en tapen. Verder heb ik vandaag een rustige dag dus dat is ook wel eens lekker

donderdag 14 februari 2019 om 16:04
Goedemiddag.
Vanochtend belde de HA, niets te zien op de foto's van mijn rug.
Heb nog gevraagd, 'mag ik geen scan?' maar dat was 'nee dat kan niet'.
Ook nog uitgelegd (al half jankend) dat mijn vader een gezwel in zijn rug heeft gehad en hij en mijn opa een beknelde zenuw dus dat ik het wel wil laten onderzoeken maar ik moest maar naar de fysio.
Dus niks. Het heeft niks uitgehaald. Ben je verdorie 21 en zit je al 3 weken thuis van de pijn en je word naar de fysio gestuurd.
Vanochtend belde de HA, niets te zien op de foto's van mijn rug.
Heb nog gevraagd, 'mag ik geen scan?' maar dat was 'nee dat kan niet'.
Ook nog uitgelegd (al half jankend) dat mijn vader een gezwel in zijn rug heeft gehad en hij en mijn opa een beknelde zenuw dus dat ik het wel wil laten onderzoeken maar ik moest maar naar de fysio.
Dus niks. Het heeft niks uitgehaald. Ben je verdorie 21 en zit je al 3 weken thuis van de pijn en je word naar de fysio gestuurd.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

donderdag 14 februari 2019 om 16:16
Oh wat enorm knudde Kohaku. Dan heb ik het echt getroffen met de cardioloog (ik had hem verteld dat ik me soms ook zorgen maak omdat er bij mij in de fam ook hartklachten voorkomen). Daardoor werden er extra controles gedaan.
Heb je vaak last van je rug? Ik mag geen diagnoses stellen maar ik zit wel ergens aan te denken.
Hier weer een werkdag erop zitten. Met een paar mensen gesprek gehad, dat lucht wel op.
Nu wel ontzettend moe. Net even ingedut op de bank. Ik doe het vandaag makkelijk met eten, ik heb echt geen zin meer om (lang) keuken in te duiken.
Komende 3 dagen even vrij, ben daar wel blij mee.
Heb je vaak last van je rug? Ik mag geen diagnoses stellen maar ik zit wel ergens aan te denken.
Hier weer een werkdag erop zitten. Met een paar mensen gesprek gehad, dat lucht wel op.
Nu wel ontzettend moe. Net even ingedut op de bank. Ik doe het vandaag makkelijk met eten, ik heb echt geen zin meer om (lang) keuken in te duiken.
Komende 3 dagen even vrij, ben daar wel blij mee.

donderdag 14 februari 2019 om 17:08
Ik vind dat huisartsen je wel heel makkelijk naar de fysio sturen.
Toen ik uiteindelijk naar de huisarts ging met mijn klachten, zei ze: ik stuur je door naar fysio, misschien dat ze je kunnen helpen. Daar een paar maanden geweest, maar niks nada noppa. Weer terug naar de huisarts, nu een andere (meerdere huisartsen in 1 pand) en die stuurde me weer naar een hand/pols kliniek. Daar zeiden ze na 10 minuten, dit is werk voor reumatoloog. Hehe! Eindelijk. Inmiddels was ik een half jaar verder denk ik?
Ik had al eerder aan de huisarts gevraagd of ik niet beter gelijk naar de reumatoloog kon. Nou hadden ze dat maar eerder gedaan.. Wist ik eerder wat ik had.
Toen ik uiteindelijk naar de huisarts ging met mijn klachten, zei ze: ik stuur je door naar fysio, misschien dat ze je kunnen helpen. Daar een paar maanden geweest, maar niks nada noppa. Weer terug naar de huisarts, nu een andere (meerdere huisartsen in 1 pand) en die stuurde me weer naar een hand/pols kliniek. Daar zeiden ze na 10 minuten, dit is werk voor reumatoloog. Hehe! Eindelijk. Inmiddels was ik een half jaar verder denk ik?
Ik had al eerder aan de huisarts gevraagd of ik niet beter gelijk naar de reumatoloog kon. Nou hadden ze dat maar eerder gedaan.. Wist ik eerder wat ik had.
donderdag 14 februari 2019 om 17:25
Nouja, het probleem is, dat ik nu al 3 weken thuis zit. Dus als ik over een paar weken terug zou gaan, zit ik tot die tijd thuis, dat was ik niet van plan.
Ik heb constant rugpijn maar nu is het echt drie keer zo erg, al 2/3 weken lang.
Heb ook scoliose trouwens.
Ik heb constant rugpijn maar nu is het echt drie keer zo erg, al 2/3 weken lang.
Heb ook scoliose trouwens.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

donderdag 14 februari 2019 om 17:36
Dat wilde ik dus zeggen in mijn bericht

Maar de dokter kan/wil er dus niks aan doen?
donderdag 14 februari 2019 om 17:47

Nope, kon geen scan laten maken zei hij (vast te duur).
M'n ouders gingen het nog even bespreken maar ik ga wss met mijn moeder nog een keer naar een andere huisarts in het pand daar, gelukkig zitten er meerdere.