Wat moet ik met hem?
woensdag 13 februari 2019 om 22:21
Twee weken geleden had ik een date met een leuke man. De date was heel gezellig, de gesprekken waren goed en hij toonde heel veel interesse in mij.
Na de date hebben we nog gezoend en toen ik thuis kwam kreeg ik direct een appje, sindsdien hebben we bijna dagelijks contact.
De Whatsapp gesprekken zijn vaak wel wat saai vind ik, hij vraagt hoe mijn dag was.. ik vraag naar die van hem en verder is er weinig diepgang. Hier heb ik niet zoveel problemen mee omdat dit voor de date ook al zo was (we hadden al 8 maanden contact). Én in real life toont hij juist wel extreem veel interesse.
De laatste tijd negeert hij mij af en toe en dan vooral als ik een vraag stel of iets over mijzelf vertel. Ik vertelde bijvoorbeeld dat fotografie een hobby is en stuurde hem een foto, en vervolgens heb ik 24 uur niks meer van hem gehoord.. daarna appte hij mij spontaan weer.
Afgelopen zondag had hij een belangrijke meeting en ik vroeg hem hoe het ging, ruim twee dagen later appte hij opeens 'Hoi, alles goed?' en hij negeerde dus totaal mijn vraag.
Mijn issue is dus dat hij mij negeert.. ik denk dat hij geen interesse meer heeft.. en dan appt hij mij opeens toch weer heel spontaan alsof er niks aan de hand is, wat moet ik hier nou van denken? En hoe kan ik hier het beste op reageren?
Ik wil niet echt een confrontatie met hem aangaan en hem zeggen dat ik het rot vind of lullig omdat ik vind dat hij niks aan mij verplicht is (we hebben immers maar 1 date gehad).
liefs,
Pleun
Na de date hebben we nog gezoend en toen ik thuis kwam kreeg ik direct een appje, sindsdien hebben we bijna dagelijks contact.
De Whatsapp gesprekken zijn vaak wel wat saai vind ik, hij vraagt hoe mijn dag was.. ik vraag naar die van hem en verder is er weinig diepgang. Hier heb ik niet zoveel problemen mee omdat dit voor de date ook al zo was (we hadden al 8 maanden contact). Én in real life toont hij juist wel extreem veel interesse.
De laatste tijd negeert hij mij af en toe en dan vooral als ik een vraag stel of iets over mijzelf vertel. Ik vertelde bijvoorbeeld dat fotografie een hobby is en stuurde hem een foto, en vervolgens heb ik 24 uur niks meer van hem gehoord.. daarna appte hij mij spontaan weer.
Afgelopen zondag had hij een belangrijke meeting en ik vroeg hem hoe het ging, ruim twee dagen later appte hij opeens 'Hoi, alles goed?' en hij negeerde dus totaal mijn vraag.
Mijn issue is dus dat hij mij negeert.. ik denk dat hij geen interesse meer heeft.. en dan appt hij mij opeens toch weer heel spontaan alsof er niks aan de hand is, wat moet ik hier nou van denken? En hoe kan ik hier het beste op reageren?
Ik wil niet echt een confrontatie met hem aangaan en hem zeggen dat ik het rot vind of lullig omdat ik vind dat hij niks aan mij verplicht is (we hebben immers maar 1 date gehad).
liefs,
Pleun
woensdag 13 februari 2019 om 22:26
Je wilt geen confrontatie aan zeg je
Nou prima toch. Dan blokkeer je hem en klaar.
Of dat nou een volwassen reactie is is een tweede.
Ik zou hem ook niet confronteren, waarmee wil je hem eigenlijk confronteren?
Maar ik zou in een gesprek wel aangeven dat ik contact op over de app veel belangrijker vindt dan hoe iemand zich face to face gedraagt.
Nou prima toch. Dan blokkeer je hem en klaar.
Of dat nou een volwassen reactie is is een tweede.
Ik zou hem ook niet confronteren, waarmee wil je hem eigenlijk confronteren?
Maar ik zou in een gesprek wel aangeven dat ik contact op over de app veel belangrijker vindt dan hoe iemand zich face to face gedraagt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 13 februari 2019 om 22:36
valentinamaria schreef: ↑13-02-2019 22:308 maanden geappt, 1 date, daarna weer 2 weken appen.
wat saai.
Moet er wel bij vermelden dat ik in de tussentijd geopereerd ben en moest revalideren, vandaar dat het zolang duurde
woensdag 13 februari 2019 om 22:39
wat rot voor je, hoe gaat het nu?Pleuntje6215 schreef: ↑13-02-2019 22:36Moet er wel bij vermelden dat ik in de tussentijd geopereerd ben en moest revalideren, vandaar dat het zolang duurde![]()
wij slapen nooit.
woensdag 13 februari 2019 om 22:48
Lief dat je het vraagt! Ik ben weer helemaal de oude gelukkig
woensdag 13 februari 2019 om 22:49
Ik ken hem via Tinder.. Wilde eerst absoluut niet meer daten via Tinder maar ik kwam hem in real life tegen, we zeiden gedag tegen elkaar en vond hem er echt leuk uitzienSadButTrue999 schreef: ↑13-02-2019 22:46Waarom appen jullie alleen maar? Sorry maar kan me er niks bij voorstellen.
Waar ken je hem van?
woensdag 13 februari 2019 om 22:54
fijn!Pleuntje6215 schreef: ↑13-02-2019 22:48Lief dat je het vraagt! Ik ben weer helemaal de oude gelukkig![]()
wat wil jij, nog een date met hem?
wij slapen nooit.
woensdag 13 februari 2019 om 22:56
Ja omdat ik de date zelf heel leuk vond, maar doordat hij mij iedere keer zo negeert ben ik bang dat hij mij toch gaat afwijzen..
woensdag 13 februari 2019 om 22:59
gewoon vragen of hij zin heeft om iets af te spreken.Pleuntje6215 schreef: ↑13-02-2019 22:56Ja omdat ik de date zelf heel leuk vond, maar doordat hij mij iedere keer zo negeert ben ik bang dat hij mij toch gaat afwijzen..
hij zal onderhand wel uit geappt zijn.
wij slapen nooit.
woensdag 13 februari 2019 om 23:01
Dit. Weinig mannen zijn appers.valentinamaria schreef: ↑13-02-2019 22:59gewoon vragen of hij zin heeft om iets af te spreken.
hij zal onderhand wel uit geappt zijn.
woensdag 13 februari 2019 om 23:03
woensdag 13 februari 2019 om 23:18
Oei, Tinder.. zou het kunnen dat hij meerdere dames tegelijk date en gewoon vergeet te antwoorden?
Trouwens, ik zou allang afgehaakt zijn haha ik ben ook iemand die liever belt of afspreekt.
Gek genoeg was de laatste date van alweer een tijdje geleden zwaar beledigd als ik vergat terug te appen of ietwat geïrriteerd belde om te vragen wat er was (geen zin in dat geklooi op een telefoontje..)
Kennelijk ben ik een uitzondering; ik las pas tot mijn verbazing dat het écht niet alleen door mijn kinderen raar wordt gevonden om te bellen maar door veel volwassenen, zeg 35+ ook.
Met de mensen in mijn vriendenkring die bijna allemaal ver weg wonen bel ik altijd.. wel vragen we altijd als eerste of het uitkomt, of nemen we gewoon niet op als we bezig zijn met iets anders. Net als in de vorige eeuw
Trouwens, ik zou allang afgehaakt zijn haha ik ben ook iemand die liever belt of afspreekt.
Gek genoeg was de laatste date van alweer een tijdje geleden zwaar beledigd als ik vergat terug te appen of ietwat geïrriteerd belde om te vragen wat er was (geen zin in dat geklooi op een telefoontje..)
Kennelijk ben ik een uitzondering; ik las pas tot mijn verbazing dat het écht niet alleen door mijn kinderen raar wordt gevonden om te bellen maar door veel volwassenen, zeg 35+ ook.
Met de mensen in mijn vriendenkring die bijna allemaal ver weg wonen bel ik altijd.. wel vragen we altijd als eerste of het uitkomt, of nemen we gewoon niet op als we bezig zijn met iets anders. Net als in de vorige eeuw
woensdag 13 februari 2019 om 23:21
Ik ben ontroerd... nog iemand die bellen niet heel erg gek vindt!!PhoebeBananahammock schreef: ↑13-02-2019 23:11Ga iets anders doen dan appen inderdaad! Afspreken of op z’n minst bellen (deden we vroeger immers ook).
Het komt op mij in ieder geval niet per se over als gebrek aan interesse.
woensdag 13 februari 2019 om 23:21
Mwoah, ligt aan de situatie. Voordat er seks is geweest zijn de meeste mannen appkanonnen. Daarna? Mwoah not so much.