ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
maandag 23 maart 2009 om 19:21
Taartje Gefeliciteerd! Geniet lekker van de taart, klinkt goed!
Varisha, ik heb wel interesse in dat lichte lingeriesetje, heb je die nog?
ADM, dat rose colletje en dat shirtje met chinese poppetje erop vind ik echt geweldig, heb je die nog?
Ik heb nog in de aanbieding:
- oorbellen ringen met steentjes
- zakje met chirurgisch stalen piercings
- grote ronde kappersborstel
- sjaaltjes
- 2 x koffiebekers
- fluitketel
- Lifequiz internetspel
- waxinelichtjes terra in doosje
- 1 zwarte riem met van die metalen ringetjes
- 1 beige riem met dito gaatjes
- navelbandjes en veiligheidsspeldjes
Biba, ik heb je envelop ontvangen, dankje.
Varisha, ik heb wel interesse in dat lichte lingeriesetje, heb je die nog?
ADM, dat rose colletje en dat shirtje met chinese poppetje erop vind ik echt geweldig, heb je die nog?
Ik heb nog in de aanbieding:
- oorbellen ringen met steentjes
- zakje met chirurgisch stalen piercings
- grote ronde kappersborstel
- sjaaltjes
- 2 x koffiebekers
- fluitketel
- Lifequiz internetspel
- waxinelichtjes terra in doosje
- 1 zwarte riem met van die metalen ringetjes
- 1 beige riem met dito gaatjes
- navelbandjes en veiligheidsspeldjes
Biba, ik heb je envelop ontvangen, dankje.
maandag 23 maart 2009 om 19:26
4 hello kitty ja die heb ik nog hoor...mail me maar viva_varisha@live.nl
maandag 23 maart 2009 om 19:30
Varisha,
Ik ga vanavond kijken welke boeken ik nog had van je lijstje. Was ik nog niet aan toegekomen sorry. Hoop het uiterlijk woensdag te verzenden! Heb roeidoei sowieso nog wel.
Ik ga vanavond kijken welke boeken ik nog had van je lijstje. Was ik nog niet aan toegekomen sorry. Hoop het uiterlijk woensdag te verzenden! Heb roeidoei sowieso nog wel.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 23 maart 2009 om 19:31
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 19:30:
Varisha,
Ik ga vanavond kijken welke boeken ik nog had van je lijstje. Was ik nog niet aan toegekomen sorry. Hoop het uiterlijk woensdag te verzenden! Heb roeidoei sowieso nog wel.oke no problem doe maar rustig aan...jou mega doos gaat morgen op de post
vandaag niet aan toe gekomen
Varisha,
Ik ga vanavond kijken welke boeken ik nog had van je lijstje. Was ik nog niet aan toegekomen sorry. Hoop het uiterlijk woensdag te verzenden! Heb roeidoei sowieso nog wel.oke no problem doe maar rustig aan...jou mega doos gaat morgen op de post

maandag 23 maart 2009 om 19:35
update Varisha dr opslagplaats
bij interesse graag mailen naar viva_varisha@live.nl
oow ja en niemand hoeft bang te zijn dat ie hebberig is...ik wil het toch kwijt
bij interesse graag mailen naar viva_varisha@live.nl
oow ja en niemand hoeft bang te zijn dat ie hebberig is...ik wil het toch kwijt

maandag 23 maart 2009 om 19:38
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 19:27:
[...]
Okay, okay, ik wacht gewoon op het moment dat parel een topic opent: HELP ik word gek van de kietelernie van mijn zoon!!!!
Dat gun ik je niet
Dus zit ik hier dagelijks met herriestoppers in mn oren.
Wat wel jammer is, is dat parelmama nu ook de halve dag onder haar kin gekriebeld wordt in de hoop dat ik ook zo op de grond te pletter sla
[...]
Okay, okay, ik wacht gewoon op het moment dat parel een topic opent: HELP ik word gek van de kietelernie van mijn zoon!!!!
Dat gun ik je niet
Wat wel jammer is, is dat parelmama nu ook de halve dag onder haar kin gekriebeld wordt in de hoop dat ik ook zo op de grond te pletter sla
maandag 23 maart 2009 om 19:40
quote:parel27 schreef op 23 maart 2009 @ 19:38:
[...]
Dat gun ik je niet
Wat wel jammer is, is dat parelmama nu ook de halve dag onder haar kin gekriebeld wordt in de hoop dat ik ook zo op de grond te pletter sla haha mss moet je dat dan ook doen
[...]
Dat gun ik je niet
Wat wel jammer is, is dat parelmama nu ook de halve dag onder haar kin gekriebeld wordt in de hoop dat ik ook zo op de grond te pletter sla haha mss moet je dat dan ook doen

maandag 23 maart 2009 om 19:42
maandag 23 maart 2009 om 19:43
volgens mij had iemand me gevraagd om n bling bling ketting...alleen heb geen idee meer wie...
kan die persoon me ff mailen...en vertellen over welke ketting het gaat?? viva_varisha@live.nl
kan die persoon me ff mailen...en vertellen over welke ketting het gaat?? viva_varisha@live.nl
maandag 23 maart 2009 om 19:44
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 19:42:
oeh Varisha, dan ga ik nog een keer roepen,
ik vind dat witte shirtje van diesel wel leuk en dat paarsige tasje met Trip on! Kan die nog bij mijn pakje?
Ik zie donderdag deze gulle geefster live bij de snelle minimeeting in het hoge noorden!ja hoor geen probleem..kan je me mailen?
oeh Varisha, dan ga ik nog een keer roepen,
ik vind dat witte shirtje van diesel wel leuk en dat paarsige tasje met Trip on! Kan die nog bij mijn pakje?
Ik zie donderdag deze gulle geefster live bij de snelle minimeeting in het hoge noorden!ja hoor geen probleem..kan je me mailen?
maandag 23 maart 2009 om 19:45
*pakt kietel met elmo in en verzendt 'm preventief naar parel voordat kleine man 'm ontdekt*
(geintje hoor, maar ik weet hoe gek je ervan kunt worden....alleen waren het bij mij m'n tantes die ermee aan de haal gingen. Heb ik weer, hahahaha) Nog een furby hebben?
Taartje, gefeliciteerd!!
TOP, sorry....ik had misschien beter wat anders kunnen sturen, maar ja, toen ik het stuurde, bestond het lijntopic nog niet, dus ik wist niet beter....
(geintje hoor, maar ik weet hoe gek je ervan kunt worden....alleen waren het bij mij m'n tantes die ermee aan de haal gingen. Heb ik weer, hahahaha) Nog een furby hebben?
Taartje, gefeliciteerd!!
TOP, sorry....ik had misschien beter wat anders kunnen sturen, maar ja, toen ik het stuurde, bestond het lijntopic nog niet, dus ik wist niet beter....
maandag 23 maart 2009 om 19:47

maandag 23 maart 2009 om 19:57
@klady (of hoe heet je ook alweer, van het geurtje). Ik heb nog een variant van mademoiselle van chanel voor je evt. Het is dus niet de echte. Het is gebaseerd op de geur mademoiselle. Zit veel meer parfumolie in dan in de "echte". Ik heb andere geuren van deze lijn en vind ze volledig overeenkomen met de echte geuren.
Kijk maar of je interesse hebt.
vivakrokus@hotmail.com
Kijk maar of je interesse hebt.
vivakrokus@hotmail.com
maandag 23 maart 2009 om 19:58