ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Taartje Gefeliciteerd! Geniet lekker van de taart, klinkt goed!

Varisha, ik heb wel interesse in dat lichte lingeriesetje, heb je die nog?

ADM, dat rose colletje en dat shirtje met chinese poppetje erop vind ik echt geweldig, heb je die nog?

Ik heb nog in de aanbieding:

- oorbellen ringen met steentjes

- zakje met chirurgisch stalen piercings

- grote ronde kappersborstel

- sjaaltjes

- 2 x koffiebekers

- fluitketel

- Lifequiz internetspel

- waxinelichtjes terra in doosje

- 1 zwarte riem met van die metalen ringetjes

- 1 beige riem met dito gaatjes

- navelbandjes en veiligheidsspeldjes

Biba, ik heb je envelop ontvangen, dankje.
Het smoesje is goed, maar het praatje deugd niet Zwieb
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
4 hello kitty ja die heb ik nog hoor...mail me maar viva_varisha@live.nl
quote:zusje78 schreef op 23 maart 2009 @ 19:25:

Het smoesje is goed, maar het praatje deugd niet Zwieb Okay, okay, ik wacht gewoon op het moment dat parel een topic opent: HELP ik word gek van de kietelernie van mijn zoon!!!!
zwieb...heb jij het fietsje nog?
Nee, helaas, net weggegeven aan Jos toen ze gisteren hier was met Josje.
Varisha,

Ik ga vanavond kijken welke boeken ik nog had van je lijstje. Was ik nog niet aan toegekomen sorry. Hoop het uiterlijk woensdag te verzenden! Heb roeidoei sowieso nog wel.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 19:29:

Nee, helaas, net weggegeven aan Jos toen ze gisteren hier was met Josje.oow oke...geeft niks :D en de kinderstoel??:P
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 19:30:

Varisha,

Ik ga vanavond kijken welke boeken ik nog had van je lijstje. Was ik nog niet aan toegekomen sorry. Hoop het uiterlijk woensdag te verzenden! Heb roeidoei sowieso nog wel.oke no problem doe maar rustig aan...jou mega doos gaat morgen op de post :P vandaag niet aan toe gekomen
Die houten is al meegegeven aan Krissie.
Heb nog wel de wc-trainer.
haha oki dokie...

nee de kleintjes zijn al zindelijk enzo
update Varisha dr opslagplaats

bij interesse graag mailen naar viva_varisha@live.nl

oow ja en niemand hoeft bang te zijn dat ie hebberig is...ik wil het toch kwijt ;)
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 19:27:

[...]

Okay, okay, ik wacht gewoon op het moment dat parel een topic opent: HELP ik word gek van de kietelernie van mijn zoon!!!!

Dat gun ik je niet

Dus zit ik hier dagelijks met herriestoppers in mn oren.

Wat wel jammer is, is dat parelmama nu ook de halve dag onder haar kin gekriebeld wordt in de hoop dat ik ook zo op de grond te pletter sla
quote:parel27 schreef op 23 maart 2009 @ 19:38:

[...]

Dat gun ik je niet

Dus zit ik hier dagelijks met herriestoppers in mn oren.

Wat wel jammer is, is dat parelmama nu ook de halve dag onder haar kin gekriebeld wordt in de hoop dat ik ook zo op de grond te pletter sla haha mss moet je dat dan ook doen :P
oeh Varisha, dan ga ik nog een keer roepen,

ik vind dat witte shirtje van diesel wel leuk en dat paarsige tasje met Trip on! Kan die nog bij mijn pakje?

Ik zie donderdag deze gulle geefster live bij de snelle minimeeting in het hoge noorden!
volgens mij had iemand me gevraagd om n bling bling ketting...alleen heb geen idee meer wie...

kan die persoon me ff mailen...en vertellen over welke ketting het gaat?? viva_varisha@live.nl
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 19:42:

oeh Varisha, dan ga ik nog een keer roepen,

ik vind dat witte shirtje van diesel wel leuk en dat paarsige tasje met Trip on! Kan die nog bij mijn pakje?

Ik zie donderdag deze gulle geefster live bij de snelle minimeeting in het hoge noorden!ja hoor geen probleem..kan je me mailen?
de meesten van jullie schrijven hier natuurlijk al even, maar lopen jullie nu ook de hele dag spiekend door het huis wat je nog op de foto kan zetten?
*pakt kietel met elmo in en verzendt 'm preventief naar parel voordat kleine man 'm ontdekt*

(geintje hoor, maar ik weet hoe gek je ervan kunt worden....alleen waren het bij mij m'n tantes die ermee aan de haal gingen. Heb ik weer, hahahaha) Nog een furby hebben?

Taartje, gefeliciteerd!!

TOP, sorry....ik had misschien beter wat anders kunnen sturen, maar ja, toen ik het stuurde, bestond het lijntopic nog niet, dus ik wist niet beter....
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 19:44:

de meesten van jullie schrijven hier natuurlijk al even, maar lopen jullie nu ook de hele dag spiekend door het huis wat je nog op de foto kan zetten?uh ja....:P maar dat had iedereen al gemerkt haha
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 19:44:

de meesten van jullie schrijven hier natuurlijk al even, maar lopen jullie nu ook de hele dag spiekend door het huis wat je nog op de foto kan zetten?Herkenbaar, hahaha..
@klady (of hoe heet je ook alweer, van het geurtje). Ik heb nog een variant van mademoiselle van chanel voor je evt. Het is dus niet de echte. Het is gebaseerd op de geur mademoiselle. Zit veel meer parfumolie in dan in de "echte". Ik heb andere geuren van deze lijn en vind ze volledig overeenkomen met de echte geuren.

Kijk maar of je interesse hebt.

vivakrokus@hotmail.com
varsisha, dat replay tshirtje vind ik wel leuk en dat Gsus shirtje ook ( is dat een vrouwenshirtje??)
biol wijzigde dit bericht op 23-03-2009 19:59
Reden: heb t alweer teruggevonden!!
% gewijzigd
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Jeetje Varisha jij hebt wel echt enorm veel in je winkel staan.

Owja, ik heb trouwens ook nog een grote fles ongeopende Vanderbilt, die paarse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven