Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

donderdag 14 februari 2019 om 14:39
Wat lief van vriend Liz!
Balen van je auto maar gelukkig alleen materieele schade.
Ik had een mooie bos rozen van vriend gekregen.En op het werk hebben we allemaal een doosje bonbons gekregen.
Ik had ook niks voor vriend Liz.Eerlijk gezegd vind ik het allemaal geldklopperij dat valentijn gebeuren.
Maar ik ben wel blij met mijn kadootjes hoor
Thee heel veel plezier bij je ouders!
Nu een koffie in de zon,zonder jas!
Balen van je auto maar gelukkig alleen materieele schade.
Ik had een mooie bos rozen van vriend gekregen.En op het werk hebben we allemaal een doosje bonbons gekregen.
Ik had ook niks voor vriend Liz.Eerlijk gezegd vind ik het allemaal geldklopperij dat valentijn gebeuren.
Maar ik ben wel blij met mijn kadootjes hoor

Thee heel veel plezier bij je ouders!
Nu een koffie in de zon,zonder jas!
donderdag 14 februari 2019 om 17:06
Ik heb niks gekregen,
man zag gisteren n leuke jas voor mij hangen.maar was n kleine maat..
Wil nog n paar donkerblauwe sneakers. die koop ik dan wel . Maar niet voor Valentijn. Het is inderdaad geld uit de zak klopperij.
Wat balen Liz. Ik heb in korte tijd drie x schade gehad.en ben mijn No Claim kwijt. Daar baal ik ook van . Is alweer n twee jaar geleden .maar ik ben heel onzeker van geworden. Het was steeds alleen blikschade gelukkig.maar leuk was het niet.
Appeltaart .leuk dat je meeschrijft.
Zenzeo .n boterham met honing en roomboter kan toch zo lekker zijn
Je hebt mij gelijk weer op n idee gebracht.
Wil nog n paar donkerblauwe sneakers. die koop ik dan wel . Maar niet voor Valentijn. Het is inderdaad geld uit de zak klopperij.
Wat balen Liz. Ik heb in korte tijd drie x schade gehad.en ben mijn No Claim kwijt. Daar baal ik ook van . Is alweer n twee jaar geleden .maar ik ben heel onzeker van geworden. Het was steeds alleen blikschade gelukkig.maar leuk was het niet.
Appeltaart .leuk dat je meeschrijft.
Zenzeo .n boterham met honing en roomboter kan toch zo lekker zijn
Je hebt mij gelijk weer op n idee gebracht.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

donderdag 14 februari 2019 om 18:46
zenzeo hoe gaat het ermee?
Ik heb wel een rijbewijs maar geen auto ; ik mis het niet hoor .
Tof coetje een doos bonbons en rozen
Ik vier geen valentijn hoor ; als ik iets lekkers wil koop ik het zelf wel .
Thee is je papa al wat beter nu ? Jullie zijn snoepers he , geniet er maar van .
En de rest alles in orde .
Ik heb wel een rijbewijs maar geen auto ; ik mis het niet hoor .
Tof coetje een doos bonbons en rozen
Ik vier geen valentijn hoor ; als ik iets lekkers wil koop ik het zelf wel .
Thee is je papa al wat beter nu ? Jullie zijn snoepers he , geniet er maar van .
En de rest alles in orde .

donderdag 14 februari 2019 om 19:12
Een
Wally,problemen zijn nooit leuk.
Zenzeo,naar dat je je gister zo gestresst voelde.Gelukkig dan vandaag een betere dag.
Chris,ik zag hier de rieker sneakers met 70% korting.Buuf had een leuk paar,ook donkerblauw.
Kinderen en vriend aten gebakken aardappels,erwtjes,salade en schnitzel
Voor mezelf nasi van bloemkoolrijst.

Zenzeo,naar dat je je gister zo gestresst voelde.Gelukkig dan vandaag een betere dag.
Chris,ik zag hier de rieker sneakers met 70% korting.Buuf had een leuk paar,ook donkerblauw.
Kinderen en vriend aten gebakken aardappels,erwtjes,salade en schnitzel
Voor mezelf nasi van bloemkoolrijst.
donderdag 14 februari 2019 om 21:15
Ik had gisteren hele mooie gezien coetje. Heb ze niet gepast.vond ze te duur.
129€. Was in Duitsland. Maar ga hier in de stad nog wel kijken .volgende week of zo.dat merk verkopen ze hier ook wel .Hip heet het. Als ik echt niet kan slagen koop ik ze nog.maar er is hier ook n Nelson. schijnt ook veel keuze te hebben .genoeg schoenen winkels nog .maar ik vond deze toevallig wel heel leuk.
Maar misschien zitten ze wel helemaal niet zo lekker. Was in ieder geval wel leer.
Ik rij nog wel zenzeo.maar meestal rijdt mijn man.
Ben mij er wel van bewust dat ik het niet moet verslateren.
Maar dat laatste ongelukje heeft er behoorlijk ingehakt.ik.ben achteruit tegen n stilstaande auto gereden en heb het niet gemerkt.was ook nog in Duitsland .en werd thuis gebeld door de Duitse politie. Nou als er iets is wat je in Duitsland aangerekend wordt is het wel fahrerflucht . Nou het was n spelde knopje de schade. De politie zei zelfs tegen mij.dat ze zich wel voor konden stellen dat ik het niet gemerkt had.
Maar die mensen hebben er zo vreselijk misbruik van gemaakt.zo veel als ze opgegeven hebben aan schade, dat ik later nog weer naar het politiebureau geweest ben in Duitsland om aangifte te doen van oplichting .maar daar konden ze niks meer mee.
Ik mag hier niet zeggen wat voor mensen het waren .want dan word ik beticht van discriminatie.
Maar het heeft mij wel n jaar ergernis gekost.ook dat machteloze.dat ze zoveel geclaimd hadden en de verzekering ook vlot betaald heeft.
Gezellige avond.moethet nu weer van mij afzetten.anders heb ik er weer n slapeloze nacht van.
129€. Was in Duitsland. Maar ga hier in de stad nog wel kijken .volgende week of zo.dat merk verkopen ze hier ook wel .Hip heet het. Als ik echt niet kan slagen koop ik ze nog.maar er is hier ook n Nelson. schijnt ook veel keuze te hebben .genoeg schoenen winkels nog .maar ik vond deze toevallig wel heel leuk.
Maar misschien zitten ze wel helemaal niet zo lekker. Was in ieder geval wel leer.
Ik rij nog wel zenzeo.maar meestal rijdt mijn man.
Ben mij er wel van bewust dat ik het niet moet verslateren.
Maar dat laatste ongelukje heeft er behoorlijk ingehakt.ik.ben achteruit tegen n stilstaande auto gereden en heb het niet gemerkt.was ook nog in Duitsland .en werd thuis gebeld door de Duitse politie. Nou als er iets is wat je in Duitsland aangerekend wordt is het wel fahrerflucht . Nou het was n spelde knopje de schade. De politie zei zelfs tegen mij.dat ze zich wel voor konden stellen dat ik het niet gemerkt had.
Maar die mensen hebben er zo vreselijk misbruik van gemaakt.zo veel als ze opgegeven hebben aan schade, dat ik later nog weer naar het politiebureau geweest ben in Duitsland om aangifte te doen van oplichting .maar daar konden ze niks meer mee.
Ik mag hier niet zeggen wat voor mensen het waren .want dan word ik beticht van discriminatie.
Maar het heeft mij wel n jaar ergernis gekost.ook dat machteloze.dat ze zoveel geclaimd hadden en de verzekering ook vlot betaald heeft.
Gezellige avond.moethet nu weer van mij afzetten.anders heb ik er weer n slapeloze nacht van.
vrijdag 15 februari 2019 om 08:51
vrijdag 15 februari 2019 om 10:07
Nog niet coetje.ja vreemd .
Ik heb dan het gevoel dat ik de hele dag achter mij zelf aan loop te rennen.en kan dan totaal de tijd niet inschatten.
Vanmorgen was ik lekker vroeg 8:uur. Vind ik n mooie tijd om op te staan, vooral nu het weer iets beter lijkt te worden,
Ik heb dan het gevoel dat ik de hele dag achter mij zelf aan loop te rennen.en kan dan totaal de tijd niet inschatten.
Vanmorgen was ik lekker vroeg 8:uur. Vind ik n mooie tijd om op te staan, vooral nu het weer iets beter lijkt te worden,

vrijdag 15 februari 2019 om 15:02
Wally,waarom zo vroeg als ik vragen mag?
Chris,het werkt niet bij mij! Heb het nog eens geprobeerd maar bericht staat ook niet bij verzonden...Raar!
Nu een koffie in de zon.Nog 2 uurtjes en dan weer weekend.
Moet meteen met jongste en de rest van de jeugdraad op pad,programmaboekjes en emblemen rondbrengen/verkopen in het dorp.
Dat is altijd wel heel gezellig!
Chris,het werkt niet bij mij! Heb het nog eens geprobeerd maar bericht staat ook niet bij verzonden...Raar!
Nu een koffie in de zon.Nog 2 uurtjes en dan weer weekend.
Moet meteen met jongste en de rest van de jeugdraad op pad,programmaboekjes en emblemen rondbrengen/verkopen in het dorp.
Dat is altijd wel heel gezellig!

vrijdag 15 februari 2019 om 15:35
vrijdag 15 februari 2019 om 18:04
vrijdag 15 februari 2019 om 18:31
In de zomer is zo.n wandeling niet zo.n ramp Wally.maar swinters als het koud is. Ik zou gaan huilen als ik er zo vroeg door zou moeten 
Heb gewoon n rustige dag gehouden.alles eens n keer openzetten heerlijk.
Heb geprobeerd jou n P.B te sturen coetje. Lukte ook niet. Ik dacht als het van mij wel lukt.gaat antwoorden misschien ook wel lukken .
Gegeten hebben wij wraps.met geruld gehakt.en sla en knoflooksaus .
Ijs na.
Jeugd raad van de carnaval coetje?
Ik heb vroeger wel eens carnaval gevierd.nu eigenlijk nooit meer..
Droeg altijd n boerenkiel met n rode zakdoek.en gezicht met sterretjes en glitters etc. Wat kleurtjes in het haar.die ik er uit kon wassen.
Heb gewoon n rustige dag gehouden.alles eens n keer openzetten heerlijk.
Heb geprobeerd jou n P.B te sturen coetje. Lukte ook niet. Ik dacht als het van mij wel lukt.gaat antwoorden misschien ook wel lukken .
Gegeten hebben wij wraps.met geruld gehakt.en sla en knoflooksaus .
Ijs na.
Jeugd raad van de carnaval coetje?
Ik heb vroeger wel eens carnaval gevierd.nu eigenlijk nooit meer..
Droeg altijd n boerenkiel met n rode zakdoek.en gezicht met sterretjes en glitters etc. Wat kleurtjes in het haar.die ik er uit kon wassen.

vrijdag 15 februari 2019 om 21:41
Leuk voor je jongste Coetje.coetje schreef: ↑12-02-2019 21:46Wat naar Chris dat je nog steeds last hebt van de blaasontsteking.
Klinkt gezellig je praatje in het winkecentrum.
Tv,jongste zit weer in de jeugdraad met carnaval,ga wel kijken bij wat dingen van hem maar verder ook geen carnaval voor mij!
Hoewel ik het vroeger erg leuk vond.
Geen veroordelende maar slechts belangstellende vraag: wat vond je zo leuk aan Carnaval?
Ik ben er niet mee opgegroeid (gingen hooguit eens naar de optocht kijken), dus daarom mijn vraag.

vrijdag 15 februari 2019 om 21:44
viva-life22 schreef: ↑13-02-2019 12:16Goedemiddag allemaal,
Hier een ziek kindje. Jongste heeft vannacht drie keer alles onder gespuugd. Heeft zich nu eindelijk overgegeven aan haar vermoeidheid en ligt bij mij op de borst te slapen.
Oudste is opgehaald door schoonzus om daar een dagje te spelen. Man komt straks thuis om mij over te nemen, want ik moet vanmiddag werken.
Ontbijt was koffie met twee boterhammen smeerworst. Tussendoor nog een appel gehad. Straks lunchen met man, we hebben nog groentesoep en doen daar een stokbroodje bij.
Coetje, lekker samen een dagje thuis. Ga je nog mee om te kijken bij de motorcross?
Chris, ik vind het heel leuk dat je dat met ons deelt. Ik kom er helaas niet aan toe, maar ik heb lezen altijd heel leuk gevonden en hoop dat straks ook weer op te pakken.
ZZ, lekker dat je wat uit hebt kunnen slapen.
Tijdschrift, nee geen polonaise aan mijn lijf hoor. Heb echt niets met carnaval. Ik zeg altijd: niets is lekkerder dan vers. Ik wil soms echt niet weten wat er allemaal in ons eten zit tegenwoordig.
Fijne dag allemaal!

vervelend dat je jongste ziek is. Hoperlijk zit er snel wat vooruitgang in.
Chris: ik sluit me erbij aan. Leuk juist dat je je leeservaringen deelt

vrijdag 15 februari 2019 om 21:59
Wat een leuke Valentijnskadootjes hebben jullie gekregen.
Chris: Heb dat autoschade Duitslandverhaal inderdaad wel eens vaker gehoord van mensen; erg vervelend als zoiets je treft en je niets gemerkt hebt, dat een ander daar zo'n misbruik van maakt.
Zenzeo: fijn dat het vandaag weer wat beter gaat.
Wally: sterkte!
Hier alles goed. Gisteren en vandaag nog een stuk gewandeld na werktijd. Fijn dat het een mooi zonnig weekend wordt. Geniet er allemaal van!
Chris: Heb dat autoschade Duitslandverhaal inderdaad wel eens vaker gehoord van mensen; erg vervelend als zoiets je treft en je niets gemerkt hebt, dat een ander daar zo'n misbruik van maakt.
Zenzeo: fijn dat het vandaag weer wat beter gaat.
Wally: sterkte!
Hier alles goed. Gisteren en vandaag nog een stuk gewandeld na werktijd. Fijn dat het een mooi zonnig weekend wordt. Geniet er allemaal van!