Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

maandag 18 februari 2019 om 22:07
Ook weer achter de rug coetje. Benieuwd wat er uit komt.
Ziekenhuis eten. is nou eenmaal niet zo als er thuis gekookt wordt. Voor mijn gevoel smaakt alles hetzelfde.maar ja voor zoveel personen koken.en dan moet het ook nog van de centrale keuken of ergens anders weg naar de ziekenkamers worden gebracht. Nee na n paar dagen heb je er echt geen trek meer in.Het toetje smaakte altijd wel.maar dat was vaak n kant en klaar bekertje.
Gezellige avond .Alles komt goed.
Ziekenhuis eten. is nou eenmaal niet zo als er thuis gekookt wordt. Voor mijn gevoel smaakt alles hetzelfde.maar ja voor zoveel personen koken.en dan moet het ook nog van de centrale keuken of ergens anders weg naar de ziekenkamers worden gebracht. Nee na n paar dagen heb je er echt geen trek meer in.Het toetje smaakte altijd wel.maar dat was vaak n kant en klaar bekertje.
Gezellige avond .Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

maandag 18 februari 2019 om 22:22
dinsdag 19 februari 2019 om 07:18
Goedemorgen,
Tv,volgende week vrijdag krijg ik de uitslag.
Chris,ik kreeg gister ook een lekker bakje vruchtenkwark in het ziekenhuis.Warm eten is hier ook niet al te best.Toen vriend zolang in het ziekenhuis lag nam ik eten van thuis mee.
Ik heb een verplichte vrije dag,baas wil niet dat ik kom werken
Ik ga nog even verzinnen wat ik ga doen.
Drink nu koffie en straks 2 crackers met kaas.
Hele fijne dag allemaal!
Tv,volgende week vrijdag krijg ik de uitslag.
Chris,ik kreeg gister ook een lekker bakje vruchtenkwark in het ziekenhuis.Warm eten is hier ook niet al te best.Toen vriend zolang in het ziekenhuis lag nam ik eten van thuis mee.
Ik heb een verplichte vrije dag,baas wil niet dat ik kom werken

Ik ga nog even verzinnen wat ik ga doen.
Drink nu koffie en straks 2 crackers met kaas.
Hele fijne dag allemaal!
dinsdag 19 februari 2019 om 10:34
Goodmorning!
Het eten in het ziekenhuis is over het algemeen best prima, alleen gisteren niet. Er zaten harde stukjes in het gehakt van de macaroni (botjes?). Ik werd er een beetje niet lekker van.
Laat dat gehakt dan weg, als het zo slecht van kwaliteit is.
Geen koorts meer, Coetje?
Verder gaat het wel wat beter.
Jammer dat de zon niet schijnt!
Het eten in het ziekenhuis is over het algemeen best prima, alleen gisteren niet. Er zaten harde stukjes in het gehakt van de macaroni (botjes?). Ik werd er een beetje niet lekker van.
Laat dat gehakt dan weg, als het zo slecht van kwaliteit is.
Geen koorts meer, Coetje?
Verder gaat het wel wat beter.
Jammer dat de zon niet schijnt!
dinsdag 19 februari 2019 om 14:14

dinsdag 19 februari 2019 om 16:31
Weet je waardoor Zenzeo? Ik heb last van de maan,altijd met volle maan slaap ik slecht en voel ik me iets anders dan normaal.Op internet zijn er interessante artikelen over.
Ik heb met buuf en hond lekker een wandeling gemaakt,kamer van jongste opgeruimd en mijn slaapkamer is ook weer netjes.Vanavond lekker een schoon bed.
Er is van gister nog eten over dus ik heb het makkelijk vandaag.
Ik heb met buuf en hond lekker een wandeling gemaakt,kamer van jongste opgeruimd en mijn slaapkamer is ook weer netjes.Vanavond lekker een schoon bed.
Er is van gister nog eten over dus ik heb het makkelijk vandaag.
dinsdag 19 februari 2019 om 17:29
Volle maan is een raar fenomeen he coetje,ik merk het aan zoon ook altijd. (Hij ligt nu ook te slapen omdat hij vannacht geen oog dicht heeft gedaan) ik hoop dat hij vannacht wel goed slaapt want morgen is hij jarig, 14 jaar alweer
Fijn trouwens dat je onderzoek door kon gaan en dat het je mee is gevallen, nu de uitslag nog afwachten..
Wally wat leuk dat je een hond hebt, wat voor 1 is het?
Zenzeo gatver dat is ranzig, macaroni met harde stukjes
Hoe gaat het nu met je verder?

Fijn trouwens dat je onderzoek door kon gaan en dat het je mee is gevallen, nu de uitslag nog afwachten..
Wally wat leuk dat je een hond hebt, wat voor 1 is het?
Zenzeo gatver dat is ranzig, macaroni met harde stukjes

dinsdag 19 februari 2019 om 18:09
Wij eten biefstuk en rauwe witlof voor mij met tonijn .en voor mijj man gekookte..gewoon met n sausje.
Lekker nog even gewandeld coetje met de buurvrouw en Wally .met de hond.
Ja dat met de volle maan klopt helemaal. Zijn mensen die heel slecht functioneren als het volle maan is .
Heb vannacht weinig gemerkt van de volle maan. Heb goed geslapen maar had vanmorgen moeite om op te staan.was al 10 uur.
Was eerder wakkker maar ga er gewoon niet uit. Moet wel weer veranderen.
Lekker nog even gewandeld coetje met de buurvrouw en Wally .met de hond.
Ja dat met de volle maan klopt helemaal. Zijn mensen die heel slecht functioneren als het volle maan is .
Heb vannacht weinig gemerkt van de volle maan. Heb goed geslapen maar had vanmorgen moeite om op te staan.was al 10 uur.
Was eerder wakkker maar ga er gewoon niet uit. Moet wel weer veranderen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 19 februari 2019 om 20:34
Ik ben de laatste tijd juust veel te vroeg wakker, zat vanmorgen ook weer om 6.30 aangekleed in de woonkamer met poes op schoot terwijl ik pas om 8.30 moet beginnen en mijn reistijd maar 15 minuten is.. ook in het weekend ben ik steeds vaker vroeg wakker en dan kan ik niet meer liggen waardoor ik er dan maar weer uit ga, terwijl ik zo graag weer eens ouderwets zou willen uitslapen